• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

בוט
ליילאני ממתינה בסבלנות בזמן שכריסטוף ואייבל מזמנים את הרוח חוככת בדעתה איך לפנות לרוח ולכן היא קצת מופתעת כאשר הרוח היא הראשונה לשאול שאלות ולא ממתינה לשאלותיהם כמו שהבינה מדברי כריסטוף. "ליילאני, אבירת איאנור" היא מציגה את עצמה בפשטות כשההפתעה ניכרת בקולה "וזימנו אותך כדי שנוכל להגן על היער והכפר הנמצא בו מזומבים שמגיעים מקרע צלמוות."
 
בוט
"אם כך, הקרע לצלמוות נפתח בשנית." אומר הרוח, מבטו חושש "שאלו את שאלותיכם. אין לנו זמן רב לפני שסקולד יקרא לנשמתי לחזור"
ציידים
"אכן" היא עונה, "אם אתם זקוקים לחליטות לדרך אשמח למכור לכם. בכל מקרה אתם מוזמנים להשאר כאן הלילה אם תחפצו בכך. בבוקר אראה לכם את הדרך לדראסטבאר"
 
ציידים
"רוב מה שיש לי נועד עבור הכפריים- תרופות למחלות שכיחות, חליטות פריון, קצת בשמים. אבל..." היא קמה מהשולחן, מבשבשת באיזו תיבה ומוציאה שני שיקויים אדומים "יש לי כאן שני שיקויי ריפוי שנשארו לי. פעם המשמר היה קונה אותם ממני, אבל מאז שהאל מתים הופיעו אני לא יכולה ללקט את הצמחים הדרושים בלי לסכן את עצמי. אני חושבת שהם יכולים להיות שימושיים לחבורה שכמותכם"

בוט
OUT
בעיקרון הטקס דיבור עם מתים מאפשר לכם רק לשאול שאלות, נתתי את ההקדמה ההיא בשביל הפלאף אבל זה כבר יחשב שאלה. יש לכם עוד 4
IN
"ישנם אזורים בעולמינו אשר מקבילים וקרובים במיוחד למימד הצלמוות" עונה הרוח "יער דראסט הוא אחד מהמקומות הללו. לפני 200 שנה הגיעה לכאן כת נקרומנסרים אשר השתמשה בטקסים אפלים בנקודה בה שני העולמות היו הכי קרובים, ובכך קרעה קרע בין השניים, ממנו יצאו זוועות אל מתים אל עולמנו. סקולד שלח אותי למשימה קדושה - לסגור את הקרע. אני ואנשיי אומנם הצלחנו להביס את האל מתים, אך לא הצלחנו לסגור את הקרע לחלוטין, אלא רק להקפיא אותו כך שיצורי הצלמוות לא יוכלו לחמוק דרכו."
 
ציידים
"האם יש לך רשימות מלאי או ספרים על התורה שלך? יש סיכוי שמשהו מהצמחים שלך מרחיק את האל מתים מהבית. או זה או שיש עליו הגנה שעד לא מודעת אליה - מהיכן הוא?" שאן שואל בסקרנות. קשה לו להסתיר את התרגשותו מההזדמנות ללמוד - ולא פחות מכך, מההזדמנות ללמד.
 
ציידים
"המממ, יש לי כמה ספרים על הצמחים המקומיים... אישית אני לא מכירה אף אחד מהם שידוע כמרחיק אל מתים, אבל אולי אתה תוכל להאיר את עיני, שאן" היא מביאה לך שלושה כרכים ישנים ומאובקים אודות צמחייה המשמשת לרקיחת חליטות שונות.
OUT
"מהיכן הוא" - הכוונה לבית?
בוט
"אינני יודע. אני רק שמרתי על הקרע, אך אני לא מומחה בנושא. כפי שאמרתי, בפעם הראשונה שהוא נפתח זה קרה בעקבות טקסים אפלים שביצעו נקרומנסרים."
OUT
אני לא בטוח שהבנתי טוב את השאלה שלך, אם התכוונת למשהו אחר תגיד לי כי אני לא רוצה לבזבז לכם שאלה
 
ציידים
Out
כן - ירשה אותו, מאיפה הגיע במקור וכו'
In
"אמנם צמחים אינם ההתמחות שלי, אולם למדתי במהלך חיי על מגוון נושאים אחרים, בין היתר כישוף ודת. ייתכן שיש צמח שידוע במקום אחר בעולם כבעל תכונות מיסטיות או מאגיות ואוכל לזהות אותו." שאן משיב בעינים בוהקות. הוא לוקח לידיו את הספרים ומתחיל לעיין בהם בחיפוש אחר שמות או תמונות בהם נתקל בספרים עוד במנזר בספרים שקשורים לאל מתים - בין אם לצד המאגי שלהם או לצד הקדוש.
Meta
ידע מאגי: 7+4=11
ידע דת: 16+4=20
 
ציידים
OUT
אני שוקל להכניס צמחים שיורקים אפונים וחמניות מחייכות בתור צמחים נוגדי זומבים
IN
"אמי שכרה בנאים מהעיירה לבנות את הבית הזה. לפני חמש עשרה שנה בערך, כשהיא הגיעה לכאן מקול טיראס." עונה נעומי, כמעט בעצבות "אני בספק שהם התקינו הגנות קסומות כאן"
שאן קורא וקורא, הוא מוצא כמה צמחים הידועים בסגולתם להרחיק מפלצות וחיות טרף, אבל נגד אל מתים יש כמות מאוד מצומצמת של צמחים שיכולים להיות אפקטיביים, והם בהחלט נדירים מדי בשביל למצוא אותם ביער הזה.

בוט
"לאחר שהצלחנו להקפיא את הקרע, בניתי את ביתי עליו כדי שאוכל לשמור עליו לשארית חיי" עונה הרוח, "כתמורה לכך שהצלתי אותם מהאל מתים, בני העיירה המקומית הכתירו אותי לאציל על דראסטבאר. וכך שמרתי על הקרע עד יום מותי, ולימדתי גם את בניי ובנותיי לשמור עליו בכל דור ודור, אך נדמה שכעת השושלת שלי נכשלה. את הקרע, לפיכך, תמצאו בחדר סודי מתחת לאחוזת ווייקראסט."
 
ציידים
זוהאן מעיף מבט קצר ספרים, אך במהירות מסב את מבטו בחזרה. "טוב, לא משנה למה הם לא תוקפים את הבית, זה בבירור לטובה." זוהאן עוצר לרגע, כאילו תוהה מה לומר. "כבר נהיה מאוחר, אני חושב שנלך לישון. יום ארוך לפנינו, וכדאי שנהיה רעננים לקראתו."
 
חזרה
Top