• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ילדי הקיסרות - עץ משחק (5/5) נסגר

אלישע
OUT
קוראים לדרקונית שלהבת (ב''שפה'' הדרקונית יש המון מילים לאש, בעברית קצת פחות, אז אל תתפלא אם תפגוש עוד שלושים שלהבות).

IN
סאנגו נראית מודאגת. ''כולכן, לכו. סינדר, בואי איתי לבקתה שלנו לכוס תה''. בנפנוף של שמלת כותנה אדומה-דהויה ופשוטה (כנראה שאמה של סינדר היתה עסוקה באלכימיה, כי השמלה דקה מדי לאימון לחימה). היא מובילה אל בקתה גדולה מעט יותר משל שאר המתלמדות, בנויה אבנים מסותתות ובעלת גג רעפים. היא מתיישבת על ספה קטנה, ומצלצלת בפעמון לנערה משרתת (כל מי שרוצה להתלמד בדוג'ו עוברת תקופה כמשרתת) להכין להן תה דמומית-הארגמן.

''מה פירוש חוזה דו כיווני? את בוטחת בדרקונית בר?!'', סאנגו צועקת לפתע. ''זו חיית פרא! היא תהרוג אותך ותחרוך את בשרך ברגע שתסירי ממנה את העיניים! תכבלי אותה כמו שצריך או תשלחי אותה לכל הרוחות! גרון משוסף בניבי דרקון לא יעזור לך לנקום באביך'', היא יורקת לקערת נחושת קטנה.
 
ח'אן
In
"היא לא טיפשה והיא יודעת כנראה על מה אנחנו מדברים כאן" סינדר אומרת בשלווה ולוגמת מהכוס שלה "אני מאמינה שאם אצור חוזה דו כיווני אוכל לסמוך עליה עקב תלות הדדית, מעבר לכך היא גאה מכדי לתקוף אותי בהפתעה כך שבמקרה הגרוע ביותר עדיין אוכל לקבול אותה, הבעיה היא שהיא עלולה להיות הפחפחה המזכה לכן אבקש להימנע מלעצבן אותה, אך במידה והיא תגרום לנזק אכבול אותה במידי" סינדר אומרת בנחת "זה נסיון ששווה את הסיכון, סמכי עלי" היא מחייכת "עם אצליח אוכל לעקוף את אבי הן בדרקונים והן בקסם, מה שהינו בעל ערך אינו בה ללא מאמץ" סינדר לוגמת שוב מהתה "אני מבקשת שתתנהגי כלפיה בנימוס ותספקי לה את צורכה"
 
ח'אן
OUT
אה יופי, אלה החברים (חברות?) של אלישע
ומה רע בדבורים? ככה אם מישהו יתקיף אותי כשאני בצורת חרק הוא יחטוף 1 נזק. אומנם אני אמות בתהליך אבל זה שווה את זה
IN
אלכסנדרה מסננת קללה. היא מעולם לא ראתה צבוע אבל שמעה שהם דומים לתנים, ונראה שיש כאן שבט כלשהו שמביית אותם. הם צריכים להתקדם, אבל היא נתקלת בבעיה חדשה - היא צריכה להעביר צבא שלם מעבר לנהר. היא שואלת את הילידים אם הם מכירים דרך לחצות את הנהר, ואם לא, מצווה עליהם להתחיל לבנות רפסודות - זה יהיה תהליך איטי ומסורבל, ומי יודע אם האנשים שהחריבו את הכפר יגיעו אליהם עד שיעברו כולם את הנהר, אבל היא לא רואה הרבה ברירות אחרות
 
אביעד
שר הדרקונים וה''צי'' שלו שטים מזרחה מתוך כוונה לכבוש את האדמות הפוריות של הקיסרות לעצמם, להחריב את ווסרדם ולהפוך את האיכרים לצמיתים (מבחינת הרבה איכרים זה לא יהווה שינוי משמעותי), או פשוט לחסל אותם (זה כן יהיה שינוי משמעותי). מבחינת סדר כוחות, יש לו בערך מיליון אנשים, מתוכם 30,000 מכשפים ורוכבי דרקונים.
לדרקונים יש עור משוריין, אבל העיניים, האף והפה שלהם רכים ופגיעים, כמו גם החריצים בין לוחות השריון. הם מסוגלים לנשוף אש חזקה - הדרקון הממוצע יוכל לנשוף אש השווה לשריפה ממוצעת, אבל דרקונו של השר יכול להתיך סלע.
המכשפים של שר הדרקונים יודעים בעיקר קסמי אש ואלכימיה עוצמתיים.
ליזי
OUT
תערוך משאבים. מצטער על הניהוליות.

IN
הילידים מתחילים לבנות רפסודות. העבודה קשה למדי כשיש להם כל כך מעט כלי מתכת, ומתנהלת שבועות מספר. בשבוע השני מגיעה אל המחנה סירה גדולה וחמושה ובה מספר נשים... מוזרות. הן לובשות אזורי חלציים בלבד וכל גופן מכוסה קעקועים שחורים בדמות ירח, כוכבים וחיות ליליות, וראשן מגולח למעט מוהיקן הדומה לרעמת צבוע. נודף מהן ריח של פגרים.
''אני צ'אוול, שליחה מנביאת האפילה הגדולה לילה קוטלת הצלקת! היא מבקשת לדעת מי אתם ומה אתם עושים כאן, ולמה נראה לכם שהיא תרשה לכם לחצות את הנהר לשטחי המאמינות'', קוראת ראשית המשלחת, שלכתפיה מין גלימה העשויה נוצות שחורות.
אלישע
OUT
טוב, אמא התכוונה שסינדר תלך ללמוד לכבול. זה דורש כוח קסם ורצון אדירים שספק אם יש לסינדר. היא עלולה להיכבל בעצמה.

IN
''היא יכולה לצוד בעצמה'', אמך אומרת.

OUT
לאן להריץ?
 
מצוין, זה כבר יותר מידע, אבל עדיין לא ממש מספק.
את הרוב ידעתי כבר - לא סתם קוראים לו שר הדרקונים, והקיסר לא רוצה לחסל אותו סתם.

מה שמעניין מהמידע שלך:
1. מה זאת אומרת לחסל אותם? מה הקריטריון שלו כדי לקבוע אם להשאיר בחיים או להרוג?
2. מליון אנשים זה המון - הצבא הרומי בשיאו מנה פחות מ200000 חיילים, ולבחור הזה יש צבא של מליון?
3. אם אכן מליון מה גודל הצבא הקיסרי, שגדול מזה של השר?
4. מה שר הדרקונים עשה לפני שהגיע לכבוש את הקיסרות? מי שלח אותו? הוא בא לבד?
5. מה שר הדרקונים הספיק לעשות מאז שהגיע לקיסרות?
6. מה התכניות שלו לעתיד - איך הוא מתכוון לכבוש את הקיסרות?
7. איך הצבא שלו בנוי ומאורגן?
8. למה שר הדרקונים רוצה לכבוש את הקיסרות?
 
אביעד
1. שיקולים כלכליים שיבצע כשיכבוש את האזור.
2. מיליון אנשים סה''כ, רובם עבדים ואוכלוסיה לא-לוחמת. הצבא שלו מונה 30,000.
3. אוכלוסיית הקיסרות היא 120 מיליון איש, הרבה מהם במידלנדס. צבא הקבע מונה מיליון ו-200 אלף, אבל אם ירצה הקיסר יכול לגייס פי שניים מזה. למרות שזה יהרוג את הכלכלה בטווח הרחוק במצב חירום זה יכול להידרש.
4. הוא היה ראש של בית שולי למדי, ואסף סביבו את הניצולים מחורבן קיסרות הדרקון. הודות לקסמיו הוא יודע על קיסרות פוריה במזרח, אבל לא הרבה מעבר.
5. לקיסרות? איזו?
6. הוא מתכוון למחוץ את כוחות האויב בכשפים, אלכימיה ואש דרקונים, כמובן, ולאפשר למקומיים להיות נתיניו ונתיני רוכבי-הדרקונים, או למות.
7. כל בן אצולה יודע כשפים, אלכימיה או רכיבת דרקונים. הצבא מאורגן על בסיס דמוי פיאודלי - כשהשר קורא לאנשיו הם צריכים לבוא. יש לו גם עבדים-לוחמים ששומרים על בתי האצילים אבל די מזלזלים בהם והם לא לוחמים בשדה הקרב.
8. כי הוא ראה בכשפיו שהיא גדולה ועשירה.
 
ח'אן
OUT
מה לערוך? להוסיף שיש לי רפסודות כאילו?
IN
לילה... נביאת האפלה. זאת חייבת להיות אלדרנס. למה היא פה? היא עקבה אחרי? אלכסנדרה מתנשמת, אולי בעצבנות ואולי בפחד. "מסרי לנביאה האפלה שחברותיה הישנות, המכשפה והסכין, נמצאות כאן. מסרי לה שאני רוצה לדבר איתה."
 
ליזי
OUT
לערוך מזון.

IN
''אתם לא זזים מטר לתוך הנהר בזמן הזה'', יורקת אשת הצבועה וחוזרת עם חברותיה לגדה הנגדית. המחנה נעצר, מחכה.
בלילה, מגיעות למחנה מספר רפסודות גדולות, כפי שמבשר משרת ילידי שמעיר את אלכסנדרה. היא סיגלה לעצמה ראיית חשיכה טובה בביוב, והיא רואה שעל הסיפון יש בני אדם רגילים, לא נשות צבוע. בני האדם הבחינו גם הם במחנה והם צועקים מילים לא מובנות. הטון הכללי לא נשמע תוקפני. מה אלכסנדרה עושה?
 
ח'אן
OUT
אוקיי, כמה מזון נשאר לי? באיזה יחידות אנחנו מודדים מזון?
IN
אלכסנדרה מרגישה שהמוח שלה מתפוצץ. יותר מדי דברים קורים בבת אחת, והיא לא רגילה להיות מנהיגה. היא מוסרת לילידים לעצור את הרפסודות אך לא להתקיף, ולהביא אליה את מי שנראה כמנהיג של האנשים הללו.
 
ח'אן
In
לאחר שסינדר מסתדרת את סידורי המגורים היא מתחילה ללמוד לעומק את הנושא של כבילה כדי לעזור למחקר שלה (וכתוכנית גיבוי במקרה והדרקונית תשתולל) בעודה עורכת מספר נסיויים עם תערובת של דם קשקשים ועור שנתרמו משנינו.
Out
אני עורך מספר רב של נסויים אז אפשר להתייחס לזה כאל לקחת 20, אם זה בלתי אפשרי במשחק שלך המה גילגול לניסויים.
[dice:5k22]723857:0[/dice:5k22]
 
אלישע
כבילה דורשת ידע של כמה כשפים די פשוטים בתיאוריה, אבל גם רצון ברזל שיוכל להכפיף אש פרא כמו דרקון. בין הניסויים סינדר מתרגלת מעט את כוח הרצון שלה, אבל ספק גדול אם הוא באמת יועיל לה אם תנסה לכבול את הדרקונית.
אחרי שבועיים של עבודה בלתי פוסקת ומתישה, סינדר מוצאת את דרך לשלב את הנשמות. ייתכן שיהיו תוצאות לוואי, אבל מינוריות. בינתיים, סינדר צריכה לישון משהו כמו יממה ולאכול ארוחה שלא תבייש גבר בוגר עם תיאבון גדול.

OUT
התשה עצמית לא באה בלי תוצאות. לזמן הקרוב לסינדר יש 1- למהלכים פיזיים ו-2- לקסומים.
ליזי
OUT
אני די בטוח שנתתי לך תיאור כשגייסת את הילידים לצידך.

IN
הילידים לא בטוחים מי המנהיג, אז הם מביאים לא פחות מעשרה אנשים - שתי זקנות וזקן, שתי נשים עטויות תכשיטים מוזרים, וחמישה גברים שריריים בגילאים שונים, אוחזים בחניתות מעוטרות בנוצות.
אני לא מזהה את השבט הזה, מוסרת קזאלאתאת'.
 
ח'אן
סינדר מעדכנת את הדרקונית "איני חושבת שהצלחתי, הניסוי היה הצלחה, אך אני מותשת וזה גזל ממני הרבה כוחות, אני יכולה ליצור את הקשר כרגע אבל עדיף להמתין עד שכוחי יחזור, זה לא אמור לקחת יותר מ3 ימים"
Out
אם שום דבר יוצא דופן לא קורה והיא לא מתנגדת באופן מטופש תניח שאני עושה זאת אחרי המנוחה (אני מניח שזה לא יקח יותר מ3 ימים אבל אם צריך יותר אני אמות יותר), אם היא מתעקשת או מקרה חירום מתעורר אני עושה זאת במידי.
אם נדרש גילגול :[dice:1a4ghp7]723950:0[/dice:1a4ghp7]
 
tkhag1
OUT
tkhag1 אמר/ה:
אם צריך יותר אני אמות יותר
?

IN
אחרי ארבעה ימי מנוחה, סינדר חשה כמו חדשה. היא יוצאת עם הדרקונית אל ההרים, כדי לבצע את הטקס. היא מסרטטת מעגל באדמה, ומערבבת בגביע דם שלה ושל שלהבת, אותו היא מטפטפת סביב המעגל. היא מזמררת מזמורים ארוכים בשפות עתיקות ונשכחות... ומתעלפת.

כשהיא מתעוררת, סינדר חשה בנוכחות כלשהי בראשה. זה לא לוחץ או משהו, אבל מוזר. מסתבר שזה נותן קשר טלפתי. הצלחת, בת אנוש קטנה, הדרקונית אומרת בנימה מוזרה. לוקח לסינדר זמן להבין שהנימה היא... נימה של הערכה. מוזר לשמוע את זה מדרקונית.
 
ח'אן
Out
אמתין, התיקון האוטומטי פיקשש את זה
In
סינדר מבטיה בה ואז אומרת "הווה נראה אם זה עובד, נסי לירוק אש, בדקתי את הכוח שלך, אנחנו צריכים לראות האם זה יותר מקשר" סינדר מביטה לעבר קיר של מצוק, היא יודעת כמה עמוק היא תוכל לחצוב באמצעות פיצוץ אש שדורש ממנה כמות מאמץ רגילה (תגיד לי כמה זה), אם הכוח שלה גדל אז על ידי אותו מאמץ אמור לצאת יותר כוח, היא מרימה את ידה, משגרת פיצוץ אש ולאחר מכן היא מוציא את המראה שלה ועושה בדיקה זריזה על גופה לבדוק אם היא הצמיחה איברים מוזרים, היא תיתן לנערות בדוג'ו לעשות בדיקה מעמיקה כשהיא תחזור.
 
ח'אן
אלכסנדרה מביטה באנשי השבט המוזר, למרות שחייה כבר כמה שבועות עם הילידים היא לפעמים לא מצליחה להתנתק מתחושת הגועל והבוז שחשה עבור בני האדם המגעילים החיים בג'ונגל. "דברו." אלכסנדרה נוהמת, בתקווה שאחד מהאנשים הללו מבין את השפה שלה. במידה ולא היא, קזאלאתאת', או הילידים מצליחים להבין את האנשים, היא נותנת להם מקל, ואז משרטטת כמה צורות על האדמה, בתקווה שהשבטיים ינסו לתקשר איתה דרך ציורים ורעיונות
 
ליזי
אחת הנשים עוטות התכשיטים צועדת קדימה, צמידיה הרבים משקשקים. מקלות מוזרים נעוצים בנחיריה ובסנטרה. היא משוחחת בנהמות ותנועות ידיים. אלכסנדרה מבינה בערך את דבריה. ''אנחנו הובסנו בידי צבועים. נמלטנו בנהר. אנחנו קטנים ומעטים ולבדנו נושמד. נוכל להצטרף אליכם?''.
אלישע
ברגיל, סינדר יכולה לחרוך אולי לסדוק סלע. אבל כעת היא מצליחה להתיך את השכבה העליונה - אומנם רק כמה מילימטרים, וזה מעייף אותה, אבל התחלה טובה. הדרקונית נושפת גם היא. ''רק קצת יותר חזק''.
בדיקה זריזה מראה שלסינדר צמח זנב באורך של כעשרים סנטימטרים, מכוסה קשקשים ובקצהו מין ראש-חץ קרני; ניביה התארכו; ורגליה מכוסות קשקשים נוקשים, עם טפרים גסים וכהים במקום ציפורני אדם.

OUT
הכוח של סינדר התגבר והיא עכשיו גם מדברת דרקונית.
 
ח'אן
סינדר מביטה בזנב וברגליים שלה במבט לא ממש מרוצה ואז מושעת בכתפייה, זה לא כל כך נורא.
"הכוח התחזק מעט אבל גם התקדמות בכוח שלנו שלנו אמורה להתגבר ונוכל למשוך ממקור כוח משותף אבל בשביל ניסוי ראשוני זה די מרשים, כרגע אני צריכה לסגור חשבון עם אבי בשם אימי ומשם אני רוצה לעשות לעצמי שם בשירות הקיסר, מה את רוצה לעשות?"
out
אם אין לה התנגדות להריץ לכך שהיא נפרדה מאימה והגיע לאביה.
 
אלישע
OUT
שלהבת רוצה אקשן, דם ובשר צלוי בכמויות טובות.
טוב, המשימה הראשונה של סינדר היא להתקין אוכף דרקונים, אז...

IN
סינדר נפרדת מחברותיה לדוג'ו ומאמה, והולכת ברגל אל העיירה השכנה, אוקו (Oku). עיירה זה מונח מחמיא במיוחד לכפר דייגים בן אלפיים איש, ששני הדברים הראויים לציון היחידים בו הם עץ אלון גדול וזקן, ופאב מפוקפק עם קומה עליונה בעלת ייעוד ברור. המקומיים הם פשוטי עם עניים, צמיתים של שושלת ריוצ'י (Ryochi) - שושלת שולית למדי, אם כי חזקה יותר משושלת הוטארו, שסמלה כריש אפור על רקע ירוק כים. סינדר מכירה היטב את הכפר. יש כאן מעט נערים וגברים צעירים שהיא לא... השתעשעה איתם.

מה סינדר עושה כשהיא מגיעה, אחרי כמה שעות של הליכה?
 
אלישע
OUT
אני מניח שלרצען יש עורות מוכנים. רק אומר...
לסינדר יש בארנק 10 מטבעות זהב (''דרקונים'') ו-52 מטבעות נחושת (''להבות''). מחירון כללי (מובן שיהיו התמקחויות וכו', המחיר ממוצע):
סוס רכיבה - 3 דרקונים
כבשה - דרקון (או 50 להבות)
ארוחה מלאה - 15 להבות
ארוחה דלה - 7 להבות
לילה בחדר טוב - 15 להבות
לילה בחדר לא משהו - 7 להבות
לילה באורווה - 2 להבות

IN
קאטו הרצען מקבל בקרירות את פניה של סינדר. הם ''בילו'' פעם או פעמיים כשהוא הלך לשתות עם חברים אחרי העבודה, והגזים קצת עם המשקה. אשתו לא אהבה את זה. ''מה 'ת אומרת, אוכף לדרקון? אנ'כול להכין ת'זה, אבל ז'ייקח זמן. מחר יהיה לך. ז'עניין גדול, אוכף לדרקון. שני דרקונים ועשרים להבות''.

OUT
מתמקח או להריץ לאנשהו? לפונדק אולי (חדשות זה תמיד טוב)?
 
חזרה
Top