• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מה אתם עושים בחופש?

ariel127711 אמר/ה:
"דור הביניים" פשוט התגייס בסוף השנה
אני לא חושב שזה העניין.
למיטב ידיעתי, שני הדורות הצעירים בפורום הם קצת אחרי צבא (העוג הברברי, rui, nextrl ועוד כמה) והדור לאחר מכן בחטיבת הביניים כרגע (מרבית המגיבים בעץ, כנראה)
(הערה: סליחה אם תהיתי בזיהוי הגיל של מישהו והוא נעלב).

אישית, אני בתקופת מבחנים של סוף שנה באוניברסיטה, בעיקר.
 
הא, הבאג של הציטוט חזר. זה קורה מדי פעם.

בכל מקרה, יהיה יותר מדויק להגיד שה"דור" שלי, של העוג הברברי, rui וכו' זה הדור שעכשיו בצבא (אם כי אני עם פטור), תן להם עוד איזה שנה-שנתיים לפני שהם ישתחררו ;)

אז מה אני עושה בחופש? בעיקר עובד. לעבוד במחלקת כלי כתיבה בתקופת החופש הגדול זו מכה רצינית- ובין לעבוד ולהתאושש מהעבודה אין לי הרבה מאוד זמן פנוי, למרות שאני כן קורא את רוב העצים בפורום- אין לי זמן להגיב להם או לכתוב משהו משלי לצערי.
 
Nextorl אמר/ה:
הדור שעכשיו בצבא
אה, מעניין. הייתי בטוח ששירתם במקביל אליי (כי פעם rui הנחה לי בכנס, וזכור לי ששנינו היינו חיילים).

אריאל - סליחה, ואני מסתתר מאחורי הבאג שנקסוטרל כתב עליו.
 
Darki אמר/ה:
היום יש כחולים בכול מקום

סוף האייטיז-תחילת הניינטיז לא היו תקופה תמימה או חסודה. למעשה, העולם היום שמרני בהרבה. היו לנו פרסומות בעיתוני וערוצי מיינסטרים ואפילו ב"מעריב לנוער" שהיו מדהימות בגסותן בסטנדרטים של היום. מילא הפרסומת של תפוזינה בערוץ 2 (שכללה דוגמנית בחולצה רטובה שלא מסתירה כלום) או הפרסומת "להפשיט תפוז" בה ניסו לקדם אכילת פירות הדר באמצעות שיר זימה על תפוזים + מופע דראג. אני מדבר על זה שבתחנות דלק היו לך שלטי פרסומת לשמן גיר עם ערומות ובעיתונים שפנו לגילאי 13-16 חשבו שזה לגיטימי לפרסם ג'ינס של LEE ע"י הסלוגן "בא LEE עליך" בצירוף תמונה (של בחור ובחורה עם ג'ינסים, כמובן) שמדגימה בדיוק למה הכוונה.

הח׳אן הטטרי אמר/ה:
''מכוניות קופצות'

למכוניות יש מערכת של קפיצים ובולמי זעזועים עם טווח תנועה מסויים. אם משהו מטלטל את המכונית, היא קופצת. וד"ל.

המסר שלי הוא לא "חחח איזה דברים גסים היו לנו פעם חחח" אלא התייחסות לכך שדברים לא בהכרח היו קסומים ותמימים וטובים יותר פעם. עם כל האירועים הבעייתיים שאפשר לשמוע עליהם בחדשות בזמן האחרון, אני עדיין חושב ש"דור המסכים" חי במציאות בטוחה ואפילו נאיבית יותר ממה שהיה לנו פעם. אם כבר, היום יש הרבה יותר מודעות והרבה יותר מניעה בכל הקשור לחשיפת קטינים לפורנוגרפיה ואלימות, הטרדות ותקיפות מיניות וסתם התנהגות לא נורמטיבית.
 
אני לא יודע אם ישיבה מתמשכת מול מסך זו התנהגות נורמטיבית, או אחת שצריכה להיות. יכול להעיד על עצמי שיותר מדי חופשים עברו ככה.

המפקד האלמוני אמר/ה:
אגב, יחסית לזה שחופש גדול די שקט בפורום - נראה לי שחלק גדול מ"דור הביניים" פשוט התגייס בסוף השנה?

זה רלוונטי גם אליי. אעביר את החצי השני של החופש בחפיפה ביחידה אליה אגיע, ובתקווה אסיים את המשחק שאני מריץ פה.
 
אישית - אם לא היו לי מחויבויות כמו היאבקות, רובוטיקה וסיירות, סביר מאוד להניח שהייתי מתפגר יום ולילה מול המחשב.

המפקד האלמוני אמר/ה:
אם כבר, היום יש הרבה יותר מודעות והרבה יותר מניעה בכל הקשור לחשיפת קטינים לפורנוגרפיה ואלימות, הטרדות ותקיפות מיניות וסתם התנהגות לא נורמטיבית.
לא יודע, הסטטיסטיקות לא מראות שדברים השתנו (כל אישה שלישית נאנסת וכל אחת מוטרדת = מצבנו רע מאוד).
אלימות - בבית הספר שלי כמעט ואין מעבר לקללות הרגילות, אבל אפילו הבריונות מתמצה בקללות אקראיות ובאיזו מכת כתף דבילית כשהוא עובר ליד אנשים במסדרון. זה לא בריונות אלא סתם ערסים צעצוע. אבל אין לי מושג מה הולך מחוץ לתיכון היחיד של עיירת פריפריה.
המפקד האלמוני אמר/ה:
סוף האייטיז-תחילת הניינטיז לא היו תקופה תמימה או חסודה. למעשה, העולם היום שמרני בהרבה.
מה שאתה מתאר זה בדיוק ההפך משמרנות... לא?
 
הבית ספר שלי הוא מושלם מהבחינה של בריונות,אבל זה לא הנושא.שימו לב שדווקא אלה שחיו בדור של פעם,הדור עם הפחות מודעות,הם אלה שמובילים את המודעות לפורנוגרפיה ואלימות.אני חושב שזו טעות.עדיף שיהיו פורנוגרפיה ואלימות בטווח של פעם(לא שכונת פשע,אבל האייטיז והניינטיז)כי לאסור משהו כמעט תמיד גורם להוצאתו בפועל.
 
לאסור חוקית פורנוגרפיה ואלימות ישיג את אותה התוצאה של איסור האלכוהול בארה''ב - ארגוני פשע ייקחו שליטה על הנושא. כן צריך לעשות הסברה בנושא, גם להורים שלמרבה הצער רבים מהם רואים פורנו כ''הוא מתבגר, מותר לו''. פורנו זה דבר גרוע שלא אמור להתקיים, פשוט לאור על קיומו זו דרך מאבק לא יעילה.
 
לא אמרתי שפורנו אמור להתקיים.כנ"ל לגבי אלימות.אבל זה קיים,ואני חושב שהדרך היותר טובה לאכוף זאת היא לא לאכוף זאת,כיוון שילד צריך להבין לבד מה מותר ומה אסור.אלה שלא מבינים הם כנראה ילדים עם בעיות,היות והם לא מסוגלים להבין את המוסכמות החברתיות.פשוט מאוד בתיאוריה,אף על פי שקשה ליישום.
 
ילדים לא יבינו לבד דברים. אם תשים ילדים אלימים ביחד ולא תיתן הכוונה, הם יסיקו שצריך להיות הכי חזק ותוקפני. צריך להסביר, לחנך ולהכווין, אבל איסור חוקי לא יגרום לאנשים להפסיק לצפות בפורנו, רק יעביר את התעשייה לידיים של המאפיה.
 
באופן כללי, הרחובות שקטים יותר מאז שבני נוער בחופש הגדול מעדיפים לשבת בבית ולשחק במחשב במקום להדביק שקל עם דבק שלוש שניות למדרכה ולצחוק על אנשים שמנסים להרים אותו, לתקוע תפוחי אדמה באגזוזי מכוניות של מורים (זה עושה בלם-מנוע ומונע מהרכב להתניע) או לשבת על הברזלים עד שלוש לפנות בוקר ולנהל שיחה רצופת קללות וצעקות על הפאה של מנהל בית הספר.

ובנוגע לתכנים ה"חינוכיים" שנחשפנו אליהם בעיתוני-ילדים, הבאתי כבר פעם לכאן את הדוגמא הזו:
https://www.pundak.co.il/forums/threads/40562
 
בתכלס מה שאני אעשה בחופש זה בעיקר לעבוד (כי רשיון וקורס בבית ספר למשחק הם דברים שעושים חור רציני בארנק), לכתוב מחזה, להנחות ולשחק במשחקי תפקידים ולשחות כספורט. אולי טיול לצפון ושבתות חברים, אבל זה לא בטוח.
 
חזרה
Top