• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

״תקשיב לי טוב, אני מצאתי דרך שבה הוא עוזב אותך מבלי שתצטרך למות, למה אתה...״ אגרופו העצבני של זולג׳ין משתחרר. ״יודע מה מאן, קח את הזמן, תחשוב על זה. אני מצאתי דרך שתיגמר טוב בשביל כולם. תודיע לי מה אתה מחליט בדרך לצלקת או משהו״ זולג׳ין מסתובב לנפח. ״קח שמונה אנשים בחדר שאתה יכול לסמוך עליהם ואז תעלה עם האלף ונל. היא תסביר לך מה אנחנו רוצים ושאין לנו כוונה להזיק״ זולג׳ין שם יד על הכתף של הרן, ״ותאמין לי שאנחנו נעשה יישור קו רציני על זה מאן״ זולג׳ין הולך עם טאריס.
 
"כל שיחה שאתם רוצים לנהל אתם מוזמנים לנהל כאן בצד. אני לא סומך על אף אחד משניכם שתתנהגו בצורה שקולה ברגע שאנחנו לבד. במיוחד לא עליו. " הרן אומר לאחרים בחיוך קל ומחווה בראשו לעבר זולג'ין. ניכר כי הוא מעט משועשע מהמצב.
 
טאריס נוחר בבוז ומדבר בשקט יחסי ''שנינו יודעים שאתה יכול להוציא לי את המעיים לפני שאני אספיק להגיד מילה. ראינו אחד את השני בקרב, זוכר?. עכשיו, הסיבה שאנחנו נצא החוצה, היא שאתה כמעט גרמת לנו לאבד את האיש שבגללו סיכנו את החיים שלנו, ואני רוצה להבין מה קרה שם ולוודא שזה לא יקרה שוב. מצד שני, עדיף שלא כל העיר תשמע אותנו מדברים על זה...אתה לא חושב?"
 
"אני לא מוריד את העין שלי ממנו, ולא מההמון. אתה באמת סומך על נוק שיגיב בצורה נכונה למצב? או על ההמון שלא יתפרצו עלינו ברגע שנסובב את הגב? וחוץ מזה, כל שיש לי להגיד אני מוכן שהאנשים ישמעו. אלא אם לכם יש משהו להסתיר מהם?" הרן אומר ומרים את קולו במשפט האחרון.
 
"זה די פשוט. האבירים רוצים שהנפח לא יגיע לידי הבריח, ורוצים את הדרואיד. בשונה מנוק - לאבירים יש את הסמכות לסדר מעבר על ספינה בצורה חוקית לחלוטין. האבירים היו די ברורים לגבי זה שהם ינקטו בכל אמצעי כדי לוודא שהנפח לא יסייע לבריח. אני לא יודע מה לגביך, אבל אני לא סומך על נוק בכלל. בנוסף, התוכנית שלו מרגישה לי אובדנית ומיותרת בעוד התוכנית של האבירים הינה בעלת פוטנציאל להיות פרודוקטיבית משמעותית. מאחר ואני לא סומך על האבירים שלא יעצרו או יחסלו את הנפח כשהוא יגיע לצלקת, ומאחר ואני לא רוצה להרוג אותו סתם - הגעתי למסקנה שהפתרון הטוב ביותר יהיה שהוא יברח בין הכפרים. באשר אל הדרך שלכם לנמל חירות - אני בטוח שאני יכול להשיג לכולנו את העליה לספינה מהאבירים לאחר השלמת המשימה - כל שצריך זה להסביר שעבדנו יחדיו. בצורה כזו כולם מרוויחים - אולי חוץ מנוק - אנחנו מגיעים לנמל חירות, האבירים מקבלים דרואיד והנפח זוכה לחיות בשלווה יחסית. " הרן מסביר בחיוך ידידותי.
 
טאריס מהנהן באיטיות "הייתי מסכים איתך...אם היה מדובר באויב רגיל" טאריס רוכן קדימה "אתה מבין שהאויבת היא בת אלמוות, ושום דבר שאנחנו יכולים לעשות לא יפגע בה אם רק נחכה. היא יכולה לחכות יותר מכל אחד מאיתנו. דרואידים לא יעזרו, והם רק יסייעו לאויב להגיע קרוב יותר לתוך השטח היחיד בגלקוס שהוא לא יכול להיכנס אליו. אנחנו צריכים לפעול, ומהר."

באנחה, הוא נשען לאחור "גם אני לא סומך על נוק, במיוחד לא על כך שהוא נעלם כל הזמן כשצריכים אותו...אבל הוא הדרך שלנו להשיג את מה שאנחנו צריכים, בצורה יעילה ושקטה, ולכוון למטרה הסופית"
 
נל נשארת לשבת במקומה במהלך כל ההתפרצות, תחילה בהפתעה וחוסר ביטחון מה עליה לעשות ולאחר מכן כי אין כבר לא הייתה סיבה לקום והיא יכולה להמשיך לאכול ולדבר עם הדרואיד. הפעם היא פונה אליו ומנסה ושואלת אותו שאלה כדי לדעת מאיפה להתחיל את הסברה על התנהגותו של הטרול: "עד כמה אתה מכיר את הלואות שהטרולים מאמינים בהם?"

OUT:
נל לא מתייחסת במיוחד לנפח כי פשוט לא נראה לי שהוא ייבחר להצטרף אליהם לשולחן וחבל לה לבזבז את אוכל (מניח שיש אוכל כי היא הזמינה אותו לאכול איתה), אבל היא כן תשים לב אם הוא יצא מהחדר.
 
"איך בדיוק נוק הוא מעבר שקט? אתה מסכים איתי שאנחנו מדברים על טיפוס מפוקפק למדי שככל הנראה לא יסדר מעבר בדרכים כשרות. בשונה ממנו, על האבירים אני מאמין שאפשר לסמוך שיעמדו במילה שלהם. ולגבי האויב - תאמין לי טאריס, שככל הנראה אני בעל ניסיון רב ממך בקשר אליהן. אם הדרואידים יפעלו באמצע הצלקת, מוקפים באדמה שלה אני מאמין שעדיין יהיה מכשול. וללא קשר - התקפה חסרת תוחלת על הפיות זו מחווה יפה ולא יותר. עדיף שהאנשים יחיו, ויקבלו הזדמנות להיות מועילים יותר בעתיד. כמו שאתה אומר - האויב סבלני ובן אלמוות - אין סיבה למהר מבחינתו אז אנחנו יכולים להרשות לעצמנו לפעול חכם ולא בצורה נמהרת. " הרן משיב.
 
טאריס מתופף באצבעותיו על ברכיו "אני מבין מה אתה אומר...אני לא חשבתי על זה ככה. אבל בכל מקרה, אני גם לא אוהב את ההשלכות של להביא דרואיד לצלקת. זה מסוכן מדי. אם סירונה תצליח להשיג אליו גישה, היא תוכל לנצל את הכוח שלו כדי לפלס לעצמה דרך" הוא בולע רוק "ומי כמוני יודע שהזקנה יכולה לתמרן אנשים"
 
"היא תמצא דרך וזה לא משנה מה תעשה. פיות טובות במניפולציות, אבל קשה לי להאמין שהיא תצליח לעשות משהו בלב הצלקת בטווח המיידי. גם ככה אני מאמין שמדובר בפרויקט ארוך טווח שייקח לדרואיד זמן מה. אני אשאל אותך כך - איזו דרך עדיפה - הדרך שתוביל למוות ודאי של אנשים או הדרך שיתכן ותוביל למוות אולם יתכן ותוביל לשגשוג עבור הפליטים?" הרן שואל בעדינות.
 
טאריס חושב לרגע "אני אגיד לך מה. עד לאחרונה, הייתי מסכים איתך. אבל עכשיו שמענו שיש לנו הזדמנות, יש את הסיפור של הכתרים. ואם יבוא דרואיד לצלקת, היא תוכל לקחת את הכתרים ברגע שהם יונחו שם, וזה יהיה הסוף. הצלקת היא הסיכוי היחיד שלנו להחביא את הכתרים, והייתי שמח שהיא תישאר ככה"
 
"אני בספק אם הצלקת תספיק כדי להחביא את הכתרים. לפיות יש סוכנים בני תמותה שיכולים להיכנס לצלקת ללא בעיה. מה שצריך זה משהו הרבה יותר רציני מאשר מחסום שפועל רק על פיות. אבל זה משהו שידרוש הרבה עבודה ובני ברית. כרגע? אני מאמין שעלינו לעשות מה שניתן כדי לדחות את הקץ, בניסיון להציל כמה שיותר אנשים שאולי יסייעו בעתיד. התוכנית של נוק רק תביא לנזק. "הרן משיב לאחר רגע של מחשבה.
 
"זולג׳ין מאמין בלואות הללו יותר מבאלים עצמם והדרך שלו לשרת אותם היא באמצעות עסקאות." נל מנסה להסביר לדרואיד את ההתנהגות של הטרול כפי שהיא מבינה אותה בתקווה שאם הדרואיד וזולג׳ין יבינו קצת יותר את הצד השני אולי הם יגיעו לעמק השווה. "בעסקה שלו עם לואה המוות הוא הסכים למור את נשמתו תמורה לעזרתו של הלואה והוא הגיע לעסקה נוספת עם הלואה השוכן בך, לכן הוא יהיה מוכן ללכת רחוק כדי שהלואה לא יפגע והעסקה תתקיים."
 
״אתה אומר דברים מוזרים מאן״ אומר זולג׳ין להרן. ״מצד אחד אתה אומר שאתה יכול לסמוך על האבירים, מצד שני אתה אומר שהם אולי ירצחו את הנפח אם הוא יגיע פשוט כי הם לא רוצים אותו שם.
אתה אומר שאתה רוצה מגן יותר טוב מהצלקת, אבל אתה מוכן להרוס את ההגנה הזו לפני שיש לך אחת אחרת.
אתה רוצה להחזיק מעמד? הפיות לא נחלשות אם לא נלחם בהן, הן מתחזקות. אם הן ישיגו את הכתרים זה יהיה הסוף. זה מה שהם מחכים לו, ככה ה...אל שלכם אמר. אתה רוצה מקום מוגן לשים אותם? שים בצלקת, תכבול טוב, תן את הדרך לפתוח לאנשים חזקים שהם בבירור לא בוגדים. שניים תמיד נשארים בצלקת. אתה מסודר מאן״ זולג׳ין נראה מרוצה מה תוכנית המאוד כללית שלו.
 
"אתה מודע לזה שאי אפשר להרוג פיות לצמיתות? הן פשוט חוזרות לחיים בארץ שלהן. כלומר כל תקיפה חסרת רסן נגדן אומרת החלשה שלנו בלי שום פגיעה בהן. באשר לאבירים, אני סומך עליהם שיעמדו במילה שלהם. אני גם סומך עליהם שהם יעשו כל מה שנדרש בעיניהם כדי לבצע את חובתם - גם אם מדובר במעשים שאחרים ירימו לגביהם גבה. אלו שני צדדים של אותו מטבע מבחינתם. ושים לב שאמרתי בפירוש שאני בספק אם החייאת הצלקת תהיה מהירה - מדובר בתהליך ארוך טווח שיאפשר לנו די זמן למצוא פתרון חלופי. על כל פנים כפי שאמרתי הצלקת אינה מגן הרמטי שכן סוכנים שלהן יכולים להיכנס - אם כבר עדיף לחפש דרך להקים מחסומים במספר מקומות באופן יותר דיסקרטי ככה שנוכל לפזר אותם. הצלקת היא מקום ברור מדי. "הרן משיב לטרול בסבלנות.
 
חזרה
Top