• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

שינה מזעיפה את מבטה. "היורש היחיד שאעקוב אחריו יהיה יורשו האמיתי של הקיסר הנצחי, שיקבל את תמיכתם המלאה של האוראקלים של פו-לי, האם עד כדי כך קשה להבין זאת? כולנו טועים לעתים, גם אתה וגם אני. האם אתה מעדיף להמשיך ולהתעקש שהגרסה שלך לאירועים היא הנכונה, או שמא תהיה מוכן למחול על האגו שלך ולהודות שאני לא אחת מעוקביו העיוורים של השקרן- אלא אויבת שלו, כמוך?" היא לוקחת נשימה ארוכה ורוכנת לאחור בכסאה, מנסה להרגיע את עצמה.
"הגעתי הנה כדי להציע ברית, אם כי זמנית, בהגנה על העיר הזו מפני הפנאטים הרוצים לזרוע בה כאוס, ולחטוף את השליטה בה בזמן שתושביה עסוקים בלכבות את השריפות. לא כדי להיות מושא לעלבונות."
META
דיפלומטיה- 21.
 
צ'האיו
"סבסטיאן לימד אותי שפלדה היא לא נשק." היא עונה, "הוא לימד אותי שהנשק האמיתי של אדם חכם הוא הראש שלו, הפה שלו, והרצון שלו." היא עונה לו, "אתה מצפה ממני להציג כישורי סייף ולחימה? אתה תתכאזב, והוא גם היה מתכאזב ממך, כי זו לא התורה של סבסטיאן." היא אומרת, מנסה טיפה לחכות את הטון בו שינה מדברת כשהיא מנסה להשיג מה שהיא רוצה.

40 סה"כ בדיפלומטיה
 
שינג-שי
"אין בכוונתי להסתכן בזעמו של האב. אחזור בערב." שינג-שי אומר ויוצא מהחנות. יש לו זמן לשרוף, ואין לו תוכניות ברורות לחלוטין כך שהוא מחליט להתחיל מלהסתובב באבי השורשים כדי לנסות להכיר את השטח מעט טוב יותר, לפחות למספר השעות הקרובות.
 
אשיגה בוחר ללכת לבפצעו של ז'אי בחיפוש אחר אמן הקעקועים של ניבי הדרקון. זאת האופציה הברורה ביותר, גם לא לא הבטוחה ביותר.
אשיגה לא מאמין שמקור הקעקועים שלו מהכנופיה, בייחוד בגלל שהמעט שהוא יודע מנהג הקעקועים במשפחתו בן לפחות כמה דורות, יותר מאורך החיים של מרבית הכנופיות וארגוני הפשע הלא מאורגנים.
 
ריוסקה:
"ריוסקה, בנו של פוגאקו, סוחר נודד משוקורו, והאדם היחידי במסבאה הזו אשר אתה רוצה להראות לו את טיפת הכבוד המגיעה לו." ריוסקה מחייך ונעמד שני סנטימטרים בלבד מאיוואקי, מתנשא מעליו בגובהו. הוא העמיד אותו במצב לא נעים, על ידי כך שלא נכנע לתואר היאקוזה, וביסס את עליונותו שלו מעליו. הוא יאלץ להגן על כבודו בכוח, או לתת לריוסקה את הכבוד אותו הוא דורש.
 
"אין שקרים במילים שלך, רק חוסר ידיעה. העלמה צ'אהו, אצילה כטיפשים רבים אחרים שנמצאים בעיר הזו, היא תומכת של היורש. כמה מהאנשים שלו שפגשנו אמרו אותה בשמה לאחר שחזרנו אותם ונתנו להם מסם האמת״ הוא אומר, אך לא מחייך, מסתכל על שינה בעיניים חודרות. ״אולי היא משטה בך כפי שהיא ניסתה לשטות בנו בנשף. אני רוצה להפוך אותה לדוגמה, דוגמה למה יקרה לאלו שמתנגדים לליגה הזהובה ומצודדים בשקרן״ אומר יי-סיאן, ואז לוגם ברוגע מהתה שלו.

״אני מסוגל להביא אותך אל האסירים לו את זקוקה להוכחה נוספת כי אני דובר אמת״.
הוא מוריד את הקוסארי-גאמה "או שאנחנו מדברים לא על אותו סבסטיאן, או שאת צריכה לשבת" אומר האיש "כי אני לא בטוח מה הוא לימד אותך, אבל נראה שבבירור הוא לימד את שנינו דברים שונים".

הוא מזמין את צ'אהו לשבת אל השולחן.
IN
כיצד שינג-שי סורק את השטח? האם הוא מדבר אל האנשים הרבים (שברובם מבוגרים) שחיים שם? או שהוא מחפש תוואי שטח בולטים לסרוק אותם? ישנם מספר מבנים בולטים, אבל רוב המבנים בנויים באותו סגנון מיושן ומעטים מהם בולטים אחד מן השני.
IN
אשיגה מגיע אל פצעו של ז'אי. אלו 3 שכונות קטנות יותר שנחשבות לשכונה גדולה אחת, כאשר הכינוי "פצעו של ז'אי" מדבר על שמו של מקים העיר- ז'אי ז'ן ז'או, שהשכונות הללו הן הכישלון שלו. קבצנים שקטים מבקשים נדבות על קצוות הרחוב, לובשים כובעים גדולים שנועדו להסתיר את פניהם מהעוברים והשבים מבושתם. שווקים קטנים ומקומיים נמצאים שם, וכולם מסתכלים עליך- המראה שלך בבירור מבדיל אותך משאר האנשים פה, שממש לא לובשים בגדים משובחים ושנועדו למסעות כשלך.
IN
הוא קם על רגליו "פרחח, אתה מפריע לי לשעת המנוחה, אתה לא רואה?!" הוא שואל אותך בכעס, נראה שהאנשים במסעדה מתרחקים צעד אחורה כאשר הוא קם, והוא נראה כועס. הוא מתקרב אליך, כאילו מנסה לבסס עליונות בעצמו, ואתה שם לנונצ'אקו קטנים הבולטים מחגורתו. הוא מתקרב אליך במטרה לאיים, אבל הוא רואה במהירות שאתה לא נרתע, ואז פשוט חולף על פניך.

"קדימה, קדימה! אין לי את כול היום!" הוא אומר לך, מצפה שתעקוב אחריו.
 
שינג-שי
שינג-שי מתמקד בלדבר עם הזקנים שגרים באיזור. הוא סקרן בין היתר לדעת אם הם שמו לב לפעילות חריגה כלשהי בתקופה האחרונה, ואם יש סיפורים מעניינים על האיזור. בנוסף, הוא ישמח לשמוע אם יש מעברים כלשהם לעיר העליונה שהוא לא מכיר.
 
IN
האיש מסתכל על צ'אהו ברצינות, "אני לא יודע מה הוא לימד אותך ואת הקיטסונה, אבל אני יודע שהשיעורים שלו תמיד היו משהו מעבר. הוא לימד אותי, בסתר, כיצד לנצל את הכישרונות האמתיים שלי, את המהירות והעוצמה שנמצאים בקרבי. הוא לימד אותי את האומנות של הלחימה מן הצללים, כיצד לדעת שלעולם לא יתגנב אחריי אדם ויהרוג אותי. אני קצת מבולבל מכך שאת גם היית תלמידתו, והוא לא לימד אותך את הדברים הללו. האיש הזה עיצב את הילדות שלי, הוא הפך אותי למי שאני" הוא מספר לך את סיפורו.

"אתה טועה אדוני, טעות גדולה. כי אני לא קיטסונה!" אומרת בת הלוויה שלך, פתאום קוטעת בחדות את רצף המחשבות שלך.
META
גלגל דיפלומטיה לאיסוף מידע, וגלגול התחזות לתחפושת שלך.
 
צ'אהו
צ'אהו רצתה לענות, אבל התשובה של ה"לא קיטסונה" מפתיעה אותה, היא רוצה לדעת לאן זה הולך להתקדם. "אז מה את?" היא שואלת בסקרנות, עם יוקו שכבר שיקר לה בדבר הטבע שלו, ועם הקיטסנוה הזו, היא מתחילה לתהות עם היא בוטח באנשים בקלות מידי.
 
IN
היא מסתכלת לכיוון צ'אהו, "אבל אמרתי לך!" היא מתנגדת נחרצות, אבל אז עוצרת, תוהה בקול "אמרתי לך?"
"נראה ששכחתי לספר לך, אני שוכחת מזה כול הזמן. אני ישות שמימית מקודשת מן המישור נירוואנה, ואני בחיפוש אחר שיר שכולם נראה ששכחו! שיר שעשה אותי מאושרת. אני מחפשת את השיר הזה, או תחליף! אבל אני גם לא זוכרת לגמרי איך השיר הזה הולך..." היא אומרת.

שניכם ממצמצים בהלם מוחלט מן הדברים שהיא אמרה הרגע.

"המבט שלכם מצחיק, אבל גם אומר שאתם לא מאמינים לי. לזוג אנשים שגיבשו דעה שלא מבוססת על כלום, אתם מאוד איטיים בלזרוק את הדעה הזו" היא מבקרת אתכם.
 
צ'אהו
צ'אהיו עוצרת. זה הפעם הראשנה שהיא חושבת שמשהו גדול עליה, לא רק העניין אם להציל את העיר, היורש, למצוא את סבסטיאן, לגלות על עצמה, ועכשיו גם להתנהל עם... זאתי. היא מתיישבת לרגע. שוקלת לצאת פשוט מהבית, מהרובע, לחזור הבייתה ולהפסיק את המשחק הזה שהיא התחילה.
היא קרובה להישבר, היא לא בנויה לזה.
או שאולי כן?

היא נושמת עמוק, נעמדת מחדש, מחכה בעמידה שלה את שינה, אבל בו זמנית יוצרת חזות מעט מאיימת כמו אצל ריוסקה, מנסה לנווט בין סוגי האישיות כמו ששאנג או מה שלא יהיה שמו עושה, ולרגע מנסה לחכות את הסקרנות של אשיגה. "את מה?" היא שואלת אותה מחדש בקול התקפי. "ועכשיו כל המידע, כמו שצריך, באופן מסודר."
 
אשיגה מסתובב מעט ברחוב, עם האפודה חסרת השרוולים שלו וקעקועי הדרקון הבולטים על ידיו הוא בטוח שהוא ימשוך תוך זמן מה את האנשים המתאימים.
הוא ניגש אל אחד ממקבצי הנדבות ומניח מטבע השוה לכחמש מטבעות כסף בקערת הקבצנים שלו.
"ברכות.
אני מחפש אחר אומן קעקועים המשכיר את שירותיו באיזור, אחד המפורסם בקעקועים מהסוג שיש לי" הוא מחווה על זרועותיו.
"האם תוכל לכוון אותי?"
 
IN
"אמרתי לך, אגאת'יון מקודשת מן המישור נירוואנה. וולפינל אם להיות מדויקת, למרות שמעולם לא אהבתי את השם הזה" היא אומרת, כאילו זה אמור להסביר לך הכול.

האיש מסתכל בבלבול. "את אחת מהמלאכים שמספרים עליהם באגדות? כיצד זה אפילו אפשרי, חשבתי שהם מתרחקים מבני אדם"
הוא אומר.

"זו הכללה מאוד גזענית, ועוד הנחה שאתה עושה מבלי לשאול בכלל. אני מבקשת שתראה מעט כבוד, אדון צעיר. אני מבטיחה לך שאף אחד לא אוהב שמניחים עליו לא בגלגול החיים הזה ולא בכול גלגול חיים אחר שתחווה" היא אומרת.
IN
אתה שואל את האנשים, שלא מספרים לך הרבה, אבל אתה מגלה שרוב האנשים אפילו לא מצפים למלחמה. הם מדברים על "שמירת השלום" באבי השורשים, שעובדת כבר מאות שנים. אתה נזכר בהיסטוריה של השבט שלך, על קרבות עם שבטי נינג'ות אחרים, ועל השלום שהדרקון קבע ושורר עד היום בו הדרקון יחליט שהגיע הזמן לסיימו. עד אז אף מלחמה פתוחה בין שבטים לא מותרת, אפילו כאשר שבט צל הדרקון בבירור יוכל להשמיד ולקחת את השטח של שבטים רבים אחרים לו ינצל את יכולותיו.

אתה הולך ושואל, אבל מרגיש משהו מאחוריך. מבט שעוקב אחריך כבר שלושה רחובות.
מישהו חושד בך, מישהו אולי חדר את התחפושת. במקום שנשלט בידי השבט שלך, אתה לא מופתע, אבל מי בדיוק מצא אותך כאן?
IN
האיש מסתכל עליך בבהלה, ומכוון אותך במהירות, אתה אפילו לא צריך לבקש יותר מידי. לקשקשי הדרקון היה שם של כנופייה, לא ארגון פשע מסודר, ואתה מצליח למצוא את הדרך שלך בקלות. אך כאשר אתה עובר בסמטאות הצפופות של פצעו של ז'אי, בכיוון בו אמרו לך, אתה מבין שאתה מתקרב אל הבסיס של הכנופיה הזו. אתה מנסה לעבור, ומגלה שכמה סמטאות חסומות בפניך, מכריחות אותך להתקדם בכיוון מסוים. מהר מאוד אתה מבין, מישהו חוסם לך את היציאה מפה, ובקרוב יכתר אותך מכול הכיוונים. ככול הנראה חברי הכנופיה הזאת.
 
"אין זה משנה," שינה אומרת, "אם העלמה צ'אהיו מצודדת בשקרן או לא. הדבר החשוב כרגע הוא לעמוד יחד נגד כוחותיו של השקרן, שמתכננים להפוך את העיר על פניה- לזרוע כאוס ברחובות ולקחת את השליטה במהומה, כאשר השלטונות עסוקים בלדאוג לנפגעים. אם אתה חושש כי צ'אהיו תבגוד בנו במהומה גם היא, אל דאגה- אני אשים עליה עין. 'שמור את חבריך קרובים, ואת אויביך קרובים אף יותר' כפי שאומרים."
 
אשיגה בינתיים ממשיך ללכת להיכן שמכוונים אותו, שומר על עירנות כל הזמן.
יחד עם זאת, הוא משתמש בחיבור שלו אל הסיפור המקיף את העולם כולו כדי לנסות ולראות להיכן הסיפור שלו יתקדם אם הוא ימשיך בדרך הפעולה הנוכחית.
META
משתמש ביכולת Future Gaze, זה כמו הלחש Augury עם דרגת הOccultist שלי בתור דרגת מטיל וללא צורך בחומרים פיזיים.
השאלה היא איך תלך ההיתקלות עם כנופיית קשקשי/ניבי הדרקון (השתמשת פעם בזה ופעם בזה) בהנחה שהוא יבקש להיפגש עם אומן הקעקועים שלהם.
 
ריוסקה:
"לא, אני לא חושב שאבוא איתך." אומר ריוסקה ומתיישב היכן שאיוואקי ישב קודם לכן, מרים את אחת הכוסיות המלאות ומרים אותה לשפתיו בהתרסה מופגנת. "אין לי סיבה לסמוך עליך, אתה לא נראה אמין, אפילו בשביל יאקוזה. איך אדע שאתה לא לוקח אותי לאיזו סמטה חשוכה בניסיון לרסק את הגולגולת שלי עם הנונצ'אקו שלך?"
 
IN
"מה ההבדל בינך לבין בת 12? מחזור החיים שלכם קצר כול כך, בשבילי אין כמעט הבדלים! רק בגודל שלכם" היא תוהה לעצמה.
"היא ביקשה הסבר, כמו שאני רוצה הסבר ממנה" אומר המארח שלכם.
"אין לי יותר מה לומר לכם. ירדתי מנירוונה על מנת ללמוד מנגינות מבני אדם, נירוונה זה הבית השמימי שלי בו נולדתי מנשמתו של משורר טוב לב. וכפי שאתם רואים, למרות שאולי אני נראית כקיטסונה בעיניים שלכם- אני ממש לא קיטסונה, ואתם פשוט הכללתם מראש מי אני בעצמכם" היא מסתכלת עליכם במבט נוזף.
IN
"אם כך, עמדי כנגד כוחות השקרן בכך שתחסלי את החיילים שלו. עם כול אהבת הפתגמים שלך, אני דוגל במשהו אחר- ביעילות, קרה ומחושבת" אומר יי-סיאן. הגישה שלו חסרת חן, גסה למדי, וממש נוגדת את הסגנון הטיאני האלגנטי שלך. "ולכן אני גם לא פוסל את ההצעה שלך, אבל אני לא רואה שום ערך בנערה הזו. היא נמוכת דרגה מידי בקרב עוקבי היורש על מנת להיות יעילה מבחינת המידע אותו היא מביאה, והיא רק משטה בך ובחבורתך. אין לה שום ערך בחייה, מותה יהיה לשיעור לכול שוטה בעיר הזו" אומר יי-סיאן.
OUT
זה קשקשי, פשוט מידי פעם אני מגיב מהר ולא שם לב.
IN
אתה מנסה לראות זאת. בעיני רוחך, אתה רואה את עצמך הולך בדרך הזו, ורואה את השיחות שיהיו לך, את האנשים איתם תדבר. אתה רואה אויב שמגיע ושולף עליך את נשקו, סימן ברור לסכנה, אך אתה רואה את עצמך גם יושב מול צילו של אדם היושב בישיבה מזרחית. ואיכשהו אתה יודע, אתה יודע שזהו האומן, ואתה רואה את עצמך מדבר איתו. הדרך לא בטוחה, היא משתנה ואתה לא מצליח לראות עוד פרטים חשובים.
META
התוצאה היא שגשוג וצרה.
IN
"היי היי, אתה פה מתקרב מהר לנונצ'אקו בגולגולת כבר ככה" הוא אומר ומזיז את ידו במהירות, פוגע ביד שלך ומעיף ממנה את הכוס ואז תופס אותה בידו השנייה באותה הזריזות. "אבל אני פה לוקח את העבודות שלי ברצינות, ואני גם יאקוזה. אני לא אמור להיראות בעיניך אמין, אתה אמור לפחד- ולסמוך על אותו הפחד שעולה בלב שלך" אומר איוואקי.

"עכשיו תחליט כבר, אין לי את כול היום" הוא אומר ולוקח לגימה מהירה.
 
חזרה
Top