• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

"אז איך אנחנו מביטים את המלחמה הזאת ל"חפש את המטמון"? אנחנו הרפר, אציל, כוח אפור, אני די בטוח שאוכל חינם אמר משהו על כפפת הברזל ואיש טבע. אני לא רואה אותנו משכנעים את הזנתהר'ים לצאת לחפש אוצר שאולי קיים ואולי לא, בטח שלא באופן שהקאזנאת'רים יראו שכל הכוח של הזנתהר'ים מושקע בחיפוש.
Out
traveler בבקשה תשלחי את איך מאייתים את השמות של שתי קבוצות הפשע (עדיף גם בעברית וגם באנגלית) זה יקל עלי מאוד (ואני חושב שגם על שחקנים אחרים)
 
"אלא אם כן הם כבר מחפשים." אומר טאלין, "למה להם לגנוב את האבן מקזתנ'אר אם הם לא מחפשים בעצמם את האוצר." הוא קם, "אני רוצה לרחרח קצת, לדבר עם אנשי הקשר שלי בעיר. מישהו לבטח יודע מה הצעד הבא של הזנטרים, ולפי זה נוכל לדעת לאן אנחנו רוצים לדחוף את קזנת'אר," הוא מסביר. "אבל קח או קח, אנחנו צריכם להוריד את המטרה מעל הראש שלנו. או לפחות לדאוג ששדה הקרב יהיה אחד שאנחנו נבחר, ולא האויב שלנו."
 
"רגע, אז אתה אומר שאפשר לגרש מהעיר אדם עם כוח בלתי נגמר על העיר?" הולבר מנסה להבהיר את האבסורד בדבריו של טאלין.
"אני לא אומר שהאבן לא חשובה או שימושית נגד הפושעים, אבל אל לנו להפריז בערכה או לחשוב שנזכה בכוח בלתי נגמר אם נמצא את האוצר." הולבר ממשיך לאחר שהוא חושב שהבהיר דיו את ההפרזה העצומה בחשיבות האוצר "לכן, אני חושב שאני אנסה לברר פרטים על האבן והאוצר, במקרה ונרצה להפיץ פרטים כוזבים שמביני עניין לא יפסלו ישר."
 
"אפשר לגרש כל אחד בכל דרך, בעיקר אם הזהב שלו לא נזיל, או אם הזהב שלו מלוכלכך" עונה טאלין, "אבל אני מסכים איתך." הוא עונה מהר, "ניפגש כאן מחר בשעה הזו, כל אחד יאסוף את המידע שהוא יכול על האוצר ועל האבן, ונקבע תוכנית." הוא מציע "מקובל?"
 
"אין בעיה, אני חושב שבכוח אפור אני אוכל למצוא כמות לא רעה בכלל של מידע על הקזת'ארים והזנתר'ים שאני אוכל להביא בעוד כמה שעות." מבטיח וירדו
"לגבי מידע על האבן והאוצר, אני הכרתי נזיר אחד על הר מי מצולות בשם האלם- הוא יודע הכל על הכל, אז אם אתה תיתן לי את הכינוי המקובל לאבן אולי אני אצליח להשיג קצת מידע בתוך שלושה- ארבעה ימים עם קצת מזל."
 
"אני אשאל את חברי חיק הברקת, למרות שאני לא יודע אם יש להם מידע. אני לא באמת מבין מה תפקידם בכלל בעיר הזאת" אומר אאוליס בפשטות.

"אתה, אלף תרבות" פונה אלף הפרא ישירות לטאלין. למרות ששניהם נראים בבירור כמו אלפים, המראה שלהם שונה בתכלית. המראה הפראי, הלא מסודר, והקעקוע השבטי המסמל הנץ חסר הראש של אאוליס בולטים, כאשר לעומתו השיער הזהוב ובגדי המג של טאלין נראים כמו ניגוד מוחלט. הם שניהם אלפים, אבל הם הפכים מוחלטים.

"אתה מג, נכון? משתמש בקסם סופרים?" שואל אאוליס, ישיר וללא שום סינון במילותיו.
 
בכך שהוא ממלמל כמה משפטים בשקט, אור ירקרק מואר מידיו של אאוליס. הוא מסמן על נקודה באוויר, ובמשב שמופיץ עלים ירוקים בהירים מתמיד ורוח יער נעימה אתם רואים כיצד ממש מתוך האוויר יוצאת הזאבה השחורה של אאוליס, נראית כועסת מתמיד. היא מסתכלת על טאלין כאילו היא רוצה להסתער עליו במקום, אבל אאוליס לא נראה מוטרד בכלל מן העניין.

"מה הסימן הזה אומר" הוא שואל ומצביע על הגב העליון של הזאבה, מכוון על סימן בעל מראה מאגי מוזר.

טאלין לא רואה את הסימן בשלמותו, אבל המבט של הזאבה לא נראה מזמין. "תתקרב, ואנשוך אותך", זה מה שהוא מסמל בבירור. העיניים שלה מלאות בכעס.
 
אוכל חינם הביט בהערצה בשני האלפים המרשימים ורשם לעצמו ללמוד יותר להיות כמוהם.


אאוט: נסיתי לצייר את אוכל חינם, לא אמיץ מספיק לצבוע
20190717-194506.jpg
 
"אני יכול לנסות... להאלם יש אופי מאוד יחודי, אבל אם זה מה שנדרש אני אעשה את זה.
טוב, אם אני אצטרך לטפס על ההר- כדאי לי לצאת עכשיו, במיוחד אם אני צריך לעבור בכוח אפור בשביל מידע על מלחמת הפשע שמתחוללת פה. בהצלחה לכם!"
וירדו אורז את התיק שלו, ומתחיל לצעוד אל עבר התחנה של כוח אפור.
 
OUT
סליחה שלא יצא לי להגיב, היה לי שבוע קצת משוגע. בכל מקרה אני רואה שיש לי הרבה מה לכתוב, אז אם פספסתי משהו תאמרו לי.
ליאור - יש קישור לדרייב בעמוד הראשון.
כל מי שניסה לגלגל ידע על האבן לא נזכר בשום מידע על חפץ בשם הזה.
גרגויל - יש את גילדת הקזא-נא-ת'אר (Xanathar) ואת הזנת'-הרים (Zenthrim). זה קצת מבלבל בעברית בגלל הת', אם זה יעזור לך אתה יכול לכתוב זנטירים כמו שכמה פה עושים.
דרגוניין - מהמם! כל הכבוד! אתה ממש מוכשר.
אם אני לא טועה, ג'וני והעוג - עוד לא שלחתם לי דפ"ד של רמה 3. אנא שלחו בהקדם

IN
טאלין - אתה לא מזהה את הסימן המאגי הספציפי הזה, אבל הצורה והצבע שלו גורמים לך לחשוד שיש לו מקור מן הפיות (Fey).
כל מי שרוצה לחפש מידע, נא לכתוב איזה מידע ספציפי אתם מחפשים ("מידע על הזנטירים והקזנת'אר" זה כללי מדי ואין לי איך לענות לכם על זה) ולתאר איך אתם מחפשים אותו. בדיקת חקירה תעזור לכם לחפש מידע באפקטיביות - מי שמחפש מידע אצל אחת הקבוצות מקבל תוסף לבדיקה ששווה למוניטין שלכם עם הקבוצה כפול 2.

אוכל חינם
"אתה כל כך מנכיל, דוד אוכל-חינם! יום אחד אנחנו נהיה גנבים אדירים כמוך ונחקור את כל העולם!" הילדים צווחים והולכים לשחק עם קיימי.
לפתע אתה שומע צחקוק מאחוריך. "כל ילד זקוק למודל לחיקוי. מי כמוך יודע, נכון?" אתה מסתובב ורואה בחורה צעירה, בערך בגילך. למרות שהעיר הזאת גדולה ויש בה אנשים שונים ומשונים, לא ראית עוד הרבה מסוגה - היא יפייפיה, עם עור בצבע מוקה ושיער קרה כהה. עורה חלק וללא פגם, והיא מחייכת חיוך מקסים - משהו בה כמעט מקרין נינוחות ורוגע. היא לבושה בשריון לוחות בוהק, מתחתיו מבצבצת טוניקה לבנה. בין רגליה משתחל חתלתול ג'ינג'י המיילל אליך.

אאוליס
אתה ניגש ל"מגדל המסדר", מקום משכנם של "המסדר הצופה של האשפים המגנים" במי מצולות. ממה שהצלחת להסיק, גילדה זו אחראית על כל האשפים בעיר, ומנהלת גם את אקדמיית הקוסמים בעיר.
מגדל האבן הגבוה עומד במרכז צומת ברובע הטירה. אתה נכנס פנימה, ומאחורי דלפק הקבלה מוצא ננס מבוגר שנראה משועמם. "איך אפשר לעזור, אלף?" הוא אומר בעייפות.

הולבר
אחיך מסתובב ומביט בזעזוע בדרקונית, שנוחרת לכיוונו. "עדיף שאני לא אשאל..." הוא ממלמל.
"לא, לא יצא לי. הוא בקושי יצא מהמשרד שלו מאז. עכשיו קיבלנו מכתב מדוד הארקס - הוא החליט לנטוש את בקתת הציד ולבוא לכאן לראות את הבן שלו, והציידים שנשארו שם בבלגן מוחלט כרגע. מסתבר שהציד הזה עלה לנו הרבה, הרבה כסף." הוא נאנח.
 
OUT
הכל טוב, לכולנו יש חיים ברקע. מובן לגמרי.
IN
אאוליס-
אחרי בחינה מהירה, טאלין ממהר לשרבב את הסמל על פיסת קלף, "אני מודה שאני לא מכיר את הסמל הזה, הוא נראה לי קשור לפיי. אבל זו לא דעת מומחה, אם תרצה, אני יכול לבדוק את העניין יותר לעומק, אבל זה יקח זמן."

לשאר
"טוב, קבענו להיפגש כאן, שיהיה בהצלחה לכולנו ". אומר טאלין, הוא יוצא מגולגלת הטרול, יש לו עוד זמן לעבוד.

טאלין
טאלין הולך לבית של סאנקה, יש מצב שהיא תדע משהו, ואולי כדי להזהיר אותה.
כמשנה זהירות, שולך את יציר הסוד לפטרול מהיר מסביב לבית שלה, לבדוק שאיש לא מתצפת.
 
אאוט: תודה. מביך אותי להודות כמה שרבוטים שלו נאלצתי לזרןק. אבל כן, אני יחסית מרוצה. תודה.
וקןרה שעסוקים

אין:
הוא שואל את אשת הקשר (ששכחתי את שמה) מכפפת הברזל על האבן. מה לגלגל?



אוכל חינם מחייך אליהם.הוא מסתובב אל הלוחמת(?)
הוא קם אליה, קד. 'אני חייב לציין בשם שארס, זה משמח לראות יופי כמו שלך. אם באת אליי, אני מניח שאת יושכת מי אני...' הוא עוצר במשפט. 'את לא תוקפת אותי, אז לא גנבתי ממך שום דבר...' חושב.
"את מכפפת הברזל?'
 
חזרה
Top