• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

ספק עם דעתו של אוכל חינם נחשבת בעיני שני האלפים הקשוחים, בין זה שהוא העריץ מכולם, ובין זה שהוא חשב שזה שיש לו זאבה זאת סיבה לכבד אותו, (ולשחק עם הגורה) אבל הוא מפסיק אפילו עם הג'אגלינג.
"שארס מלמדת שאתה צריך לשתות לפי המשקל שלך.' מנסה לחקות את הטון הרציני של טאלין. (למען האמת, לא היה לו מושג מה הלימודים הרשמיים של שארס, אבל זה מה שהוא שמע דרך החוויות שלו) "אתה אולי חושב שתהנה יותר, אם תשתה עוד יותר- אבל אתה עלול להקיא ולהתעלף ולפספס את המשתה.'

גם אותו המוות של פלון לא ריגש. מוות היה חלק שגרתי בחיי הרחוב של מו מצולות, ואוכל חינם בחר למי להעניק את אהבתו וחמלתו- וגם עבורם היה מקפיד לשמוח.
אבל זה פשוט געגוע שלך, לזמנים הטובים *שלך* עם הנפטר.

אאוט: אני בעד קופה משותפת. אז חוץ מתוף, אוכל חינם מביא 14 פ'ז לקופה. (כל אחד קיבל 20 נכון)
שהמתנו
אאוט:קונה תוף. הייתי רוצה לקחת כבר דרגת בארד, אבל צריך לכל הפחות שאוכל חינם יתאמן איתו.
)אולי למגינת ליבם של חבריו)
וגם קונה אוכל(בעיקר ממתקים) בשווי 2 פ'ז
לגבי הגילאים של עפר ואפר- הם אמורים להיות ילדים.
אין:
קיימי מקרקרת ברצון- היא בטחה בילדים האלה, בהרבה מהאנשים הגדולים והמפחידים שאוכל חינם הסתובב איתם בזמן האחרון.
'בטח!' אומר נותן לקיימי לטפס מידו לידיהם, מעניק להם חבילה גדולה של ממתקים.
הוא מראה להם את התוף ומספר סיפור מוגזם על איך גנב אותו. (בחוש כבוד שיראה מוזר לחבריו החדשים, הוא מתביש בכך שפשוט *קנה* את התוף. זה סיפור די משעמם.)
".... ואחרי שסירבתי בנימוס למוכרת התיפלינגית להיות שפחתי הנאמנה היא התחננה שלפחות איקח את התןף כמזכרת."

הוא רצה לספר על הרפתקאותיו, אבל פנה לבחון את הצמיד שלהם מקרוב. "ואו! מנכיל!*"


*מלשןן נוכל.
כמו מגניב וגנב? נראה אם יתפוס
 
IN
"אם הקזאנאת'אר היו דרקונים, לא היינו מנצחים אותם מתחת לאדמה. זאב שצד דרקון פעם אחת יצוד אותו פעם נוספת, כך הטבע העובד- החזק מנצח, לא משנה אם הוא הדרקון או הזאב" אומר אאוליס "ראיתי את מה שהזאנאת'אר מסוגלים לו בביובים, אינני מפחד מהם."

הוא מסתכל לעבר אוכל חינם "חיכינו מספיק, אנחנו מוכנים למנה נוספת" הוא אומר לו, למרות שהמשפט נשמע ממש מצחיק שהוא מגיע מאלף הפרא הרציני.

IN
אאוליס, לפני פגישתו עם האחרים, לוקח את הרה ואליון. כרגיל, הוא מוצא אותם במקום משעשע למדי. הרה הזועמת נמצאת בחלק לחיות בר שאאוליס בנה, לצד חזיר בר של אחד מהאורחים. חזיר הבר נמצא בצד, נראה כועס ומפחד בו זמנית, מכוסה בבוץ. אליון הקטן גם הוא מכוסה בבוץ, בבירור התלכלך במשחק עם חזיר הבר הזה.

"אנחנו הולכים" אומר אאוליס, והרה מסתכלת עליו בכעס, כאילו כועסת שהוא מפריע לה במה שהיא עוסקת בו. אבל אאוליס נראה רציני, הוא מחווה על אליון קלות, כאילו אומר לזאבה 'זה בעבורו', והרה משתכנעת, באה עם אאוליס.

כאשר הם יוצאים, אאוליס מתקדם עם הרה. הוא מחפש את גילדת המגים הקרובה ביותר.
 
Out
אני אישית בעד קופה משותפת
In
"אבל עד כה, הזאב לא היה מטרד לדרקון- היות והזאב לא יוכל לגנוב את אוצרות. אבל בלי ספק אם הזאב יהפוך למטרד הדרקון ימחץ אותו בקלות" לוירדו נמאס מהתפלספות בביטויים "אנחנו חמישה, ואנחנו מתמודדים מול מאות ואלפים. במהלך ה(שבוע?) הזה ביקרתי בכמה מכוחות הסדר כגון המשמר- המצב הוא התמוטטות של הסדר ברוב מי- מצולות. המלחמה הזאת צריכה להגמר עכשיו ומהר, וציד בודדים הוא לא הדרך לפתרון הבעיה. אנחנו צריכים צבא, והיחיד שערוך ומוכן לקרב הוא אחת משתי אימפריות הפשע- צריך לרתום אחת כנגד האחרת, ומהר."
Out
ערכתי את הדפ"ד, מקווה שהתרגומים שלי לbattle master היו בסדר
שלחתי לדרייב המשותף קופה פרטית
אוכל חינם, הוספתי את 14 מטבעות הזהב שהוספת
traveler, אם תוכלי להוסיף שם פסקה של מחברים/ תוספים לגלגול ק100 שלנו, זה יהיה נהדר
 
OUT
מישהו יכול לשלוח בבקשה את הקישור לדרייב מחדש? (או להגיד לי איפה הוא, נראה לי שאיבדית את הקישור)

IN
"אני מסכים" עונה טאלין, "צריך לפעול חכם, אנחנו צריכים להיות סכין מנתחים ולא תותח, פעולות מדויקות וקטלניות במקום להפציץ את האויב ולקוות לטוב"
 
Out
https://drive.google.com/folderview?id=19xDprv2Z_ZTuVxHU8hSREJWvlbBpkgZU
In
"חשבתי על משהו בסיסי יחסית, שאנחנו נתגנב אל האזור שבו אחת הקבוצות שולטות, ונביע שליטה של האחרת. משהו כמו הסמל של הזנת'הרים על מכסה הביוב שנכנס אל המאורה של הקאזנאת'רים. אבל אני מבין שאולי נצטרך משהו גדול יותר, טאלין- אמרת משהו על חפץ קסום שהזנת'הרים גנבו מהקאזנאת'רים- יש אופציה לנצל את זה? יש לך מושג איך זה נראה?"
 
"מנהיג הזנטרים גנב משהו חשוב, איזה חפץ בשם האבן של גולור" אומר טאלין, "לא היה לי זמן לבדוק מה האבן הזו עושה, או לחשוב על זה, אבל אני אבדוק את הנושא," הוא מציע וניגש למזוג לעצמו כוסית לפני שהוא ממשיך לדבר. "להפיץ שמועה שהאבן מועברת כדי לעשות מארב לקזתא'ר יכול לעבוד," הוא מציע תוך כדי
META
מאגיה על החפץ, 1 טבעי, אז.. כן
 
"הקבוצות גם ככה נלחמות אחת בשנייה, אז אני מניח שאם הם ידעו איך לפגוע ברצינות בקבוצה האחרת אחת מהן כבר הייתה עושה זאת. אנחנו נצטרך לתת להם את הכיוון או להשאיר עקבות שיובילו אותם לקבוצה השנייה." הולבר מנסה לנתח את המצב "יש לכם רעיון איך אפשר להסלים את העימות אחרי המארב?"

META:
הולבר מנסה להיזכר אם הוא שמע פרטים על החפץ שטאלין הזכיר:
היסטוריה: [dice:ubu617]723330:0[/dice:ubu617]
מאגיה: [dice:ubu617]723330:1[/dice:ubu617]

הולבר - נוסף בעריכה
"בוקר טוב," הולבר מחזיר ברכה בזמן שהוא מוזג לעצמו ולאחיו ספלי תה. לאחר מכן הוא מתיישב כשהוא מבטא תודה שקטה אל עבר הדרקונית ואומר לאחיו "תתעלם מהדרקונית." לפני שהוא שואל אותו בחוסר נוחות "כבר יצא לך לדבר עם אבא מאתמול בלילה?"
 
אוכל חינם מתופף בתוף מרים, נראה חושב.
"הימורים!" קורא.
"אני אערוך הימורים, לנצחון בין הכנופיות, ואתן יחס לא סביר בין אחד מהם, ואגיד שיש מידע שמסתובב על נשק קסום סודי שהולך לשבור את האיזון!"
 
"כשאתה באמת רוצה לדעת על סיכויים של משהו לקרות, אתה שואל סוכני הימורים.' מסביר
"תאמין לי, סוכני הימורים שונאים להפסיד כסף. (בדקתי), אבל זה גם מעגל מידע שמזין את עצמו. סוכני הימורים מאמינים שסוכני הימורים אחרים לא רוצים להפסיד כסף, אז הם כנראה יעדכנו בהתאם. אם לכנופיה יש מודיעין סביר לפחות, הם עוקבים אחרי הדברים האלה. כמובן שמלבד הפסד כסף, לשחק עם סיכויי הימורים יכול להוביל לכיה אממממ... "עימותים",.אבל אם אצליח, עד שיגלו יהיה מאוחר מדי'
 
"אני עדיין לא יורד לסוף דעתך, איך זה שתיצור הימור על ניצחון של אחת הכנופיות יגרום לשנייה להביס את הראשנה? הם גם ככה במלחמה, הם גם ככה מנסים לחסל אחת את השנייה." מסביר טאלין, "ואני די בטוח שכסף זה לא מה שחסר להם באותו הרגע, הרי אם הם יחסלו את הצד השני הם פשוט יקבלו את המשאבים שלו."
 
"ואז תהיה מלחמה בינהם, שזה בדיוק מה שקורה עכשיו." אומר טאלין, "אם הם היו בשלום קר זה היה יכול לעבוד, אבל אתה רוצה לחמם בן 2 צדדים שנמצאים בסכסוך פעיל, לגרום להם לשנוא אחד את השני לא ישנה את המפה של שדה הקרב, נהפוכו, מה שאתה מציע עלול להפוך את הרחבות לשדה קרב פעיל, אני חושב שכולנו מסכימים שטוב יותר לעיר הזו שיש סכינים בחושך, מאשר רחובות בוערים באש."
 
טאלין מתיישב, כוס השיכר שלו כבר ריקה בעודו מנסה לחשוב. ואז הוא דופק על השולחן. "כסף." הוא אומר, "גם אלמינסטור עצמו היה מודה שכסף הוא הקסם החזק ביותר בפארון," האו מסביר, "עוצר מי מצולות הוא הנשק שובר השיוויון במלחמה הזו, מי שהאוצר אצלו, יהיה זה שיוכל לשנות את כלי המשחק איך שהוא רוצה, בין אם הוא הרפר, זנת'ירי, קזנת'אר, או מלך קורמיר עצמו, אתה צודק בכך שצריך להפיץ שמועה, אבל לא שהנשק כבר בייידם של השני, אלא שהוא הפנה את תשומת ליבו למשהו אחר. תחשובו על זה, מה יותר מטריד צבא, אשר אויב שלא מתייחס אליו? מה יותר מפחיד אותך, מאשר ההבנה שלא משנה מה אתה עושה, אתה לא עושה מספיק כדי לקבל יחס מהאויב. כל מה שאנחנו צריכים זה לשנות את התפיסה של הצדדים, לגרום למלחמה הזו לא להיות "האחרון שנשאר" אלא "הראשון שמשיג את האוצר." הוא אומר בלהט, "אנחנו לא חזקים מספיק כדי לעצור את הנהר, אבל אנחנו חכמים מספיק כדי להסית אותו, להטות את ההשקעה שלהם לעבר מטרה אחרת, לעבר האוצר של מי מצולות. כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה להפיץ ברבים את המידע שכבר יש לנו, להוסיף לו קצת הגזמות ושמועות, ולראות כיצד הצדדים פונים להשיג את הנשק שובר השיווין, בעוד אנחנו מתחרים בהם, ומחסלים את התחרות כמו שהלביאות צדות את הטרף שלהם - תוקפים את החלש ביותר בכל פעם."
 
"ריינאר" אומר טאלין, "הבחור שהצלנו מקזת'אר, האגדה אומרת שכאשר אבא שלו היה הלורד הפתוח, היה לו אוצר שהוא הסתיר" נראה שטלאין מתחיל להיזכר בפרטים אותם שכח, או שלא חשב שהם חשובים מספיק. "אני חושב שהוא אמר לי שהאבן ההיא אמורה להיות המפתח לזהב," הוא קם ומסתובב בחדר. מרגיש מעט טיפש, "על זה הם נלחמים, לא על כבוד, לא על תחושת נקם, הם נלחמים על אוצר שכנראה גדול יותר מכל דבר אחר שחלמנו עליו, יש פה פזאל, ומי שיפתור אותו יזכה בכוח בלתי נגמר על העיר הזו." הוא עונה
OUT
לגמרי מצטער, הייתי בטוח שזה מידע שיש לכולם ומסתבר שהוא נאמר רק לי, במסגרת הבדיקה הזו גם גילתי שהשם של האבן כבר הופיע וכבר גילתי עילה משהו, ועכשיו אני מרגיש מפגר. מצטער
 
"כוח בלתי נגמר?" הולבר שואל כשהוא מופתע מהקביעה וממהר לבטל את דבריו של טאלין "אם אבא של ריינאר יכל להרשות לעצמו לוותר על האוצר כנראה שהוא לא כזה חשוב... זהב תמיד יכול לעזור, אבל לא רק בזה נמדדת השפעה."
 
חזרה
Top