• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מה לעזאזל קורה באגם לאוגיי?

הח׳אן הטטרי

פונדקאי ותיק
פונדקאי מפגשים חבר.ה בהיכל התהילה פונדקאי החודש
היום ראיתי עם אחי הקטן את הפרק על אגם לאוגיי באווטאר, והתחלנו להתווכח על השאלה - מה קורה שם? (נניח על הג'ו-די שנראות אותו הדבר, על שטיפת המוח, או ההיפנוזה של ''מלך האדמה הזמין אותך לאגם לאוגיי''). התאוריות שלי בנושא:
- ג'ו די - אין לי מושג. אולי לדאי לי יש טכנולוגיות שיבוט.
- שטיפת מוח - אני מניח שסוג של היפנוזה פשוטה עם האור והדיבורים. אני מניח.
- היפנוזה - אולי מדובר בכשפות אנרגיה שלונג פנג מפעיל איכשהו?

מה דעתכם? מישהו מכם יודע מידע רשמי על העניין?
 
אני חושב שההיפנוזה לא ממש קשור לכשפות אלא פשוט ... היפנוזה. זה נראה כמו שהם עוברים שטיפת מוח בלי כשפות לפי מה שרואים בסדרה.
בנוגע לג'ו די, אממ... למה שיבוט? לזכרוני זה לא מראה זהה, אלא דומה. מה שאפשר להשיג עם לבוש מתאים, ועם לוקחים אנשים דומים. בכל מקרה, אווטאר וחבריו ישר עולים על זה שמדובר בג'ו די אחרת.
וכשאתה מדבר על זה, ואני בדיוק סיימתי לצפות בשני פרקים של קורה, זה בהחלט רמה מעל העלילה והעומק של קורה.
 
העולם של אווטאר הוא לא העולם שלנו והוא עובד בחוקים אחרים לגמרי. יש להם כשפים, יש להם חיות שונות לחלוטין משלנו, יש להם רוחות ממימד מקביל... אגב אנשים עם רמה רוחני גבוהה מסוגלים לשלוח הקרנה אסטרלית אל עולם הרוחות גם אם הם לא כשפים (לדוגמה גורו פאטיק מסוף העונה השניה, או דמות מהעונה השלישית של קורה). והסדרה גם מותאמת יותר לילדים אז מן הסתם ההתעללות שאסירים עוברים מתחת לאגם לאוגאי לא תיראה כמו ההתעללות שעוברים אסירים בידיו של רמזי שלג מ"שיר של אש ושל קרח"\"משחקי הכס".

1. ג'ו-די - הנשים בתפקיד מתלבשות אותו הדבר, אבל הן נראות שונות. לי היה ברור שאלו אסירות שעברו סוג של שטיפת מוח כדי שישמשו לשמירה על דמויות "בעייתיות" בעיר. מדי פעם מחזירים אותן לאגם לרענון של הטיפול, כדי שההיפנוזה לא תישבר.

2. ההיפנוזה לא מופעלת במשפט "מלך האדמה מזמין אותך לחופשה באגם לאוגאי" - זו פקודה שפועלת רק על מי שכבר נמצא תחת השפעת היפנוזה ושולח אותו לאגם לרענון. זה עובד רק על מי שחזר מהאגם.
 
הח׳אן הטטרי אמר/ה:
אבל עד כמה שאני יודע, היפנוזה לא עובדת בכך שאתה מסתכל למישהו בעיניים ומזמין אותו לחופשה.
קוראים לזה "מילת פקודה" בעצם מכניסים לך לתת מודע (באמצעות היפנוזה למשל) "קוד" שגורם לפעולה מידית במוח שמפעילה דפוס פעולות.
 
והם ממחישים את המסר על ידי גרימת כאב או עינוי מסוג אחר."עינוי" יכול להיות גם חזרה חוזרת ונשנית על פעולה מסוג מסוים,כגון הבהוב שמהבהב לך במוח או נקישת אצבעות
 
חזרה
Top