• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

"בסדר," אומרת נל ממתינה לרגע אם מישהו רוצה לומר משהו נוסף. במידה ולא, נל פונה אל האלף ומציעה: "לאחר שסגרנו את כל הפרטים ועד שהאחרים יחזרו אתה יכול לשבת איתי לארוחה או שתייה ולספר לי קצת על ההר ומה המצב שם?"
 
הרן
הרן מתלבט לרגע ומחליט שעדיף לנסות להסיח את דעתם שלא ייכנסו לבית. הוא מחייך לעצמו כשעולה לו רעיון יצירתי. הוא לוקח את הלהב שלו וחותך מעט את הזרועות שלו כך שיש דם ברחבי הסדנה ועל גבי זרועותיו. לאחר מכן הוא יוצא אל עבר האחרים מהסדנה, זורק לפני כן את המטבעות אל מאחורי הסדן.
 
"שייהנה בחיים שלו, זה לא מעניין אותי. אם הוא בו את אחד האלים הקטנים שלכם הוא מיד היה מוכן להקריב את עצמו וגם לכם לא היה עניין רע בזה. הבעיה שלכם זה שאתם חושבים שהמוות זה הסוף" זולג'ין נוקב אצבע לכיוון טאריס. "שהאלף הזה ימות או לא יודע מה. מביגואני ישתחרר. כל מה שהוא צריך לעשות זה עסקה עם בוסמנדי. ואז מאן, מיד אחריי שהוא מת הוא מקבל לחזור לחיים. ולא באיזה וודו משוגע שיביא אותו כזומבי או איזו יצור צלקת משונה. לחזור באמת, חי כמו טיגריס נושך. מביגואני חופשי והוא חי. אבל אתה צריך להבין שאם הוא מסרב והלואה נשאר בתוכו, הלואה שאני עשיתי איתו עסקה, אני אצטרך לקבור לו גרזן עמוק בתוך החזה, קפיש מאן?" זולג'ין מטה את ראשו במשפט האחרון ושם יד על אחד הגרזנים. ואז מוריד אותה וממשיך להתקדם.

"ומה קרה לך מאן? אני רואה שאתה כל הזמן חוזר ומנסה להישאר מדמם".
 
"איך החיים בתמ-ארדה? איך מגיעים לשם? כמה פליטים נמצאים שם?" נל שואלת את השאלות, כשהיא מתחילה להתקדם לעבר החדר הראשי של הפונדק, שם יוכלו להזמין את הארוחה ולספר את הסיפור ביתר נוחות. היא מקווה שהוא יענה לפחות על חלק מהשאלות בתקווה לדעת אילו חיים יכולים להיות למשפחתה למרות שבעקבות מה שנאמר לה היא מאמינה שאולי רק אביה שם.
 
"עברתי סמוך ושמעתי רעש אז קפצתי לבדוק. מצאתי דם בסדנה וציוד ארוז בבית - הדם עליי מטקס שבוונסאמדי העניק לי שמאפשר לי לקבל מידע מדם. לא נתן המון אבל נראה שזה דם של הנפח. אני חושד שהוא הותקף ונמלט שכן לא קיבלתי מידע על מוות." הרן אומר לאחרים.
 
נל-
"קשים" עונה האלף, "הם תמיד היו קשים, אין הרבה מה לגדל בפסגות ואת יכולה לנחש שהמים לא הכי נפוצים שם, מי שחי שם בעבר היו אלה שידעו להסתדר עם הקושי הזה, הכמות של הפליטים לא הופכת את זה לקל יותר, יש כאלה שלא שורדים את הטיפוס מעלה, וממזמן שאין מספיק כוח אדם כדי להעלות את הפליטים עם הגריפונים." הוא מסביר, "ואני מניח שמס' הפליטים יעלה, לא נעים להודות, אבל אם זה יקרה, ספק שהם ישרדו שם לאורך זמן."


זולג'ין והאחרים
יש דם בסדנה, אבל מעבר לזה היא נראית די רגילה בבדיקה מהירה, בדיקה מדוקדקת עלולה לחשוף יותר מידע.
 
טאריס מרים את גבותיו בתגובה לדבריו של זולג'ין "ואתה...סיפרת לו על האופציה של לחזור לחיים?" הוא מושך בכתפיו, ואז הן נשמטות למשמע דבריו של הרן "אתה לא רציני...טוב, אני אחזור לדבר עם האלף, אולי אצליח לשכנע אותו ללכת בכיוון שזולג'ין הציע"
 
נל מקשיבה בריתוק לתשובתו של הדרואיד וכשהוא מסיים היא לא יכולה להימנע מלשתף ולשאול: "גם בניו-גאנה המצב בהתחלה היה נורא, אבל הוא השתפר ככל שחלפו השנים. אז מה התוכנית להתמודד עם המשבר? בטוח יש משהו שיכול לעזור..."
 
"כדאי לך." אומר אוסקר, שהיה שקט כל הזמן הזה, והקשיב ממרחק מנומס. "לפני שהגעתי לצפון, עברתי ליד תמ-ארדה ואורקל. מה שקרה שם... הברון הזה שנלחמנו בו, לעומת כוחה של גבירת החורף, העוצמה שהוא החזיק הייתה כמו ג'וק לעומת סופת טייפון. תשכח מהנקמה שלך, המוות שלך לא יואיל לאף אחד."
 
נל לא יכולה להסתיר את הבלבול שהיא חשה כשהיא אומרת לאחר שאוסקר מסיים את דבריו: "אם אני מבינה אותך נכון אף אחד בתמ'-אדרה לא מנסה לשפר את המצב הקיים שמה ואף אחד לא מנסה להילחם בחזרה בפיות, אז מה הם עושים כל הזמן!? מה הם עשו במשך 20 שנה!?"
 
"שורדים" עונה האלף, "מחכים" הוא ממשיך. "מה את מצפה שהם יעשו? יעלו עם כל צבא תמ-אדרה על סירונה, את יודעת שילדה שרפה את יער גאלה? ילדה אחת בודדה מבני הפיות?! הביסה את כל צבא הסיירים, הביסה את כל הדרואידם, והביסה את גבירת אלור גאנה עצמה לבדה. מה את מצפה שהם יעשו, תמ-אדרה עושה מה שהיא עשתה כל הזמן, נשארת בשקט של הפסגות ומקווה שאף אחד לא ישים לב שהיא שם. כי אם סירונה תרצה, היא כנראה תוכל לשטח את ההרים." הוא עונה בספק זעם.
 
חזרה
Top