• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

הולבר
נאגה משמיעה יללה נלהבת, כמו של כלב מאושר, ומזנקת מכתפך, מעופפת מחוץ לחלון. היא נעלמת מאחורי הקיר, ולפתע אתה ממצמץ וחושיך כבר אינם שלך - אתה רואה דרך עיניה של נאגה, חש את מה שהיא חשה, מוחיכם מחוברים יחדיו.
דמוית הדרקון הקטנה מרחפת סביב אחוזת ביתך, לפתע עוצרת מול חלון חדר העבודה של אחיך. דרך עיניה, אתה רואה את אורתוס יושב וכותב משהו, הוא עוד לא שם לב לנאגה.

טאלין + אוכל חינם
OUT
אני בכוונה מסלילה אתכם טיפה, כדי שנוכל להתקדם.

IN
זאמק מסנן משהו על כך שימחוץ אותך על חוצפתך, אבל קראנץ מניח יד על כתפו. "תזכור שהוא וחבריו הצליחו להרוג את גרומשאר, זאמק. לא בטוח שיש לנו סיכוי מולו." הדורגאר נאנח בעצבנות. "בסדר, אלף. ניתן לך ללכת. אך בפעם הבאה שניפגש, רק אחד מאיתנו יצא מכך בחיים." השניים דוחפים את האדם החטוף עם השק על ראשו וממשיכים קדימה - כשהם עוברים לידך, טאלין, אתה כמעט בטוח שאתה שומע מתוך השק מלמול בהול - אתה חושב שהאדם קורא בשמך.
השניים עוברים ליד אוכל חינם, שמצליח ברגע האחרון להצמד לקיר ולא לנשום, במזל אף אחד מהם לא שם לב אליו בעוד הם עוברים לידו וממשיכים לכיוון בסיס הגילדה. הדרך חזרה פנוייה, ואתם ממהרים לחזור אל פני הקרקע, ללא מזל במעקב שלכם אחרי שני אנשי הנחש, אך עם כמה פרטים חדשים אודות מלחמת הכנופיות.

אוכל חינם
ביום למחרת ההרפתקה עם טאלין אתה חוזר למקדש טיר. שם אתה מוצא את האבירה סאוורה, המפעילה שלך, ומודיע לה שהצלחת לפזר קרב ברובע השדה, ומספר לה את המידע שגילית. סאוורה מודה לך על אומץ ליבך, ונותנת לך שקיק עם 20 מטבעות זהב, תשלום על עבודתך הנאמנה. היא מודיעה לך שאבירי מסדר הכפפה יצרו איתך קשר כשיזדקקו שוב לשירותיך.

OUT
+1 מוניטין עם מסדר הכפפה.

OUT
אנחנו ממשיכים עם העלילה הקבוצתית. הולבר, וכל מי שרוצה לעשות עוד משהו אישי, מוזמן להמשיך בספויילרים בו זמנית.
גלגול רווחים מהמסבאה (+5 לגלגול בעקבות שבוע ראשון של פעילות): 79 סה"כ.
תוצאה: הרווחתם מספיק עבור תשלום התחזוקה של המסבאה (50 מ"ז), ומעבר לכך הרווחתם 15 מ"ז לחלק ביניכם.

IN
איזה שבוע זה היה! חלקכם נלחמתם בתפלצים ורוחות אפלות, אחרים הסתבכו עמוק יותר במלחמת הכנופיות המתחוללת בעיר. זהו כעת ערב היום העשירי, היום האחרון בשבוע, וחמישתכם מתאגדים באחוזת גולגולת-טרול, לנוח עם ספל שתייה ולדון על השבוע שעבר עליכם. כמות טובה של לקוחות נמצאת הערב במסבאה, והפועלים העייפים שרים שירי שתייה ומריעים בקול כשידידכם הבלתי נראה מגיש להם ספל נוסף. מוקדם יותר הערב, חצי-אלפית צעירה וחביבה הציגה עצמה בתור טרובדורית ונגנית פסנתר, ואמרה שאם תקנו פסנתר עבור המסבאה, היא תשמח לנגן אצלכם בערבים עבור טיפים - קצת מוזיקה טובה בוודאי תנעים את האווירה במסבאה, ולקוחות ירצו לחזור לכאן, אז כדאי לשקול את הצעתה.
לפני שאתם מספיקים לפתוח בשיחה, וולות'אמפ נכנס למסבאה. הוא נראה מדוכא ומותש, והוא מחזיק את הברט שלו בידיו. "אני רואה שהסתדרתם כאן היטב." הוא מתיישב לידכם בשולחן ומזמין לו משקה. "אני שמח עבורכם. לא אקח זמן רב מזמנכם - באתי רק להודיע חדשות מצערות. המשמר מצא את ביתו של פלון הפוך ומפוזר, ואת אשתו מתה על הרצפה. את פלון עצמו לא מוצאים בשום מקום. אני חושש שגילדת הקזאנאת'אר החליטה להשתיק אותו סופית. אמרתי לו שהוא צריך לצאת מהעיר לזמן מה, עד שהעניינים כאן ירגעו... הוא לא הקשיב לי. אני חושש שהגרוע ביותר קרה. בכל מקרה, כדאי שתפקחו עיניים כל הזמן. אם הקזאנאת'אר עשו מה שעשו לפלון, מי יודע מה הם עלולים לעשות לכם." הוא מקבל את המשקה שלו מאחת העובדות, לוגם את כולו בלגימה אחת, וזורק כמה מטבעות על השולחן, כולל תשר. "היו שלום, ידידיי." הוא אומר בעצבות, ויוצא מהמסבאה.
 
"זה... מעודד" אומר טאלין בעגמומיות וציניות בו זמנית. "אני חושב שנצטרך להשאיר שמירה על המקום. או להיכנס מחדש למרתפים של הקזאנאת'אר ולנסות לנקות אותם." הוא מציע.

OUT
מישהו רוצה לעשות משהו עם הכסף? אני חושב ש3 מ"ז לבן אדם זה לא כזה עוזר לאף אחד מאיתנו. אז אין לי בעייה אם מישהו קצר בכסף ורוצה לקנות משהו שיקח את הכסף.
 
"אני ממש מצטער וולו, מה שקרה לפלון הוא אשמתי המלאה, אם הייתי ממהר יותר במשימה שלי הייתי מצליח אולי להציל אותו." אחרי שוולו עוזב וירדו נאנח ושואל: "טוב, מה אתם עשיתם לבדכם?
אני צד ארגון פשע שנקרא הסכין השחור, בשביל כוח אפור."
 
הולבר
הולבר מופתע ומתרשם, אך הוא לא יכול שלא לחשוב לעצמו שהיא אפילו לא צריכה להגיע אל הלורד הירוק כדי להעביר דיווח. הוא מנסה ללחזור להיות מודע לעצמו כדי שיוכל לראות את הדרך בה הוא הולך לחדרו של אחיו, אך הוא בכל זאת מנסה להעביר לה את המחשבה תשגיחי.
"לא הייתי מסתכן במתקפה ישירה חזרה הביוב," הולבר אומר ומסביר, בעיקר כדי שלא יחשבו שרצונו להתרחק מהביוב הוא הסיבה העיקרית לכך, "הם כנראה יצפו לתגובה מעין זו אחרי ההתקפה שלהם ויהיו מוכנים לקראתה. לדעתי אנחנו צריכים לנסות ולמצוא מידע נוסף כדי לאתר אותם ולפגוע בהם באמת."
 
אוכל חינם בינתיים עושה עמידת ידיים, מקשיב.
ואז בתהיה. 'אולי נוכל לסכסך ביניהם ולהרוויח עוד זמן.'


אאוט: אני רק רוצה/צריך כלי נגינה, למרות שאוכל חינם יכול לגנוב. חוץ מזה לא ממש אכפת לו. את המקדש שלו הוא משפר עם דברים שהוא מוצא ברחןב בעיקר.
אולי עם הכסף המאוחד נקנה שיקוי או נשחד מישהו

שהמתנו
אאוט:
זה בסדר אפ הוא יחפש את "עפר ואפר' כדי להביא להם כסף, ואולי מיני מיני קווסט של לגנוב כלי מנגינה, אם לא ישאר לו כסף
 
אוכל חינם עובר להתאמן בג'אגלינג עם ספלי עץ.
'אולי נגביר את המתיחות ונפגע בהם ונשאיר סימנים של הקבוצה היריבה? אני יכול לשנות את עצמי בברכתה של שארס, אז אולי אוכל להתחזות למישהו מסוים אפילו.'
 
"טאלין צודק, פגיעה פשוטה באחד הארגונים לא יעשה כלום. צריך לזעזע את הארגון מספיק חזק, שחוסר תגובה יעיד על חולשה ברורה. לשני המנהיגים יש בעודף תכונה אחת שקל לפצוע- אגו. כל אחד מהם חושב שהוא שקול לאל, צריך להראות את החולשה שלהם ולחתום בשם הקבוצה השנייה."
 
הולבר
אתה ממצמץ שוב, וחושיך חוזרים להיות שלך. עם מעט אימון, תוכל לשלוט ביכולת הזאת.
אתה ניגש לחדרו של אחיך, שיושב ועובד כמעט באותה תנוחה בה פגשת את אביך אתמול. במצבים כאלה אתה מצליח לראות את הדמיון העצום בין השניים, מעבר לשם שהם חולקים, ואתה לא יכול שלא לתהות אם יום אחד גם אתה תהיה כמוהם, תאלץ לוותר על הצייד עבור עבודה משרדית וניהול הבית.
"בוקר טוב, אחי." אומר אורתוס כשאתה נכנס לחדרו. "יש תה טוב בקנקן על השולחן, קח לעצמך ספל." מאחוריו, על אדן החלון הסגור, אתה רואה את נאגה מרחרחת בסקרנות איזו יונה מבוהלת. נראה שאחיך עוד לא שם לב למפלצת שיושבת בצידו השני של החלון.

אוכל-חינם
OUT
אין בעיה. זאת רשימה של מחירים של כלי נגינה, אם אתה רוצה משהו שלא מופיע שם תיקח את הכלי שהכי דומה לו וזה יהיה המחיר שלו.
הערה קטנה לגבי עפר ואפר שראיתי עכשיו - כתבת ברקע שהם גדולים ממך בגיל אך הם עדיין ילדים. חצאי אלפים אומנם חיים יותר זמן מבני אנוש \ טאבאקסי, אבל עם זאת הם מתבגרים באותו קצב של בני אנוש, כלומר אם הם מבוגרים מאוכל חינם הם יהיו כבר בוגרים. בנתיים אני אניח שהם פשוט ילדים, אלא אם אתה מעוניין לשנות את זה.

IN
באחד הבקרים אתה הולך לסמטה ברובע הנמל בה אפר ועפר בדרך כלל נמצאים. זהו רחוב עגמומי ומלוכלך בו ילדי הרחוב באזור נוהגים לישון ולשחק. ואכן, אתה מוצא שם את שני הילדים באמצע משחק מלחמה - אפר משליכה על עפר אבני חצץ ושבבי עץ, והוא מנסה להתחמק מהם ולתפוס אותה. "אוכל חינם!" הם קוראים באושר כשהם שמים לב אליך, ורצים לכיוונך. כמו תמיד, שני החצאי-דרו ממטירים אותך בחדשות ושאלות: "הבאת לנו ממתקים היום?" "תראה את הצמיד הזה, הצלחתי לסחוב אותו מאיזו אלפית זקנה!" "אפשר ללטף את קיימי?"

OUT
לגבי הכסף, אני מזכירה שיש לכם חוב לאבא של הולבר. מעבר לכך, פרוייקטים עבור המסבאה (כמו למשל לקנות פסנתר עבור הנגנית) יכולים לתת לכם תוספים לגלגולי הרווח השבועיים. אם אין לכם מה לעשות עם הכסף, אתם תמיד יכולים לפתוח קופה משותפת בצד עבור המסבאה. (רק הצעה כמובן, אתם מוזמנים לעשות מה שבא לכם)
 
"כרגע הקזת'ארים כועסים על הזנטירים על גניבה של חפץ קסום מראש הקזנאת'ר" עונה טאלין, "זו הסיבה שהם קרובים כל כך למלחמה. אני מניח שזה גם הכיוון בוא נילאץ לתקוף"

OUT
גם בעד, אם יש קופת מסבאה אני בעד לשים שם את הכסף
 
OUT
אנחנו עדיין עושים במקביל דברים בספוילרים?
בנוגע לכסף, בואו נקנה דברים למסבאה. פסנתר זה אחלה רעיון, ואפשר גם לקנות פחלוצים של יצורים מגניבים שנהרוג, עובדים מרחבי העיר, או לבנות חדרים חדשים למסבאה.

IN
"טורפים צדים, והטרף מתגונן" מסנן אאוליס, שעד עתה היה שקט בשיחה "ובגלל שזהו לא יער פרא, עלינו לקבוע בעצמנו את מקומנו בשרשרת המזון" הוא מזיז ממנו צלחת שהוא בדיוק סיים לאכול, מגווית עורב חסר ראש שנראה שהוא הביא מבחוץ ובישל במסבאה מבלי לשאול הרבה.

"לא נשב בחיבוק ידיים, אני אומר שנרד אל מתחת לאדמה, ונצוד. בין אם זה קזאנאת'אר, מרבה עיניים או מרבה זרועות. אנחנו נחנו ואנחנו מוכנים לקרב, והם בטח חושבים שהציד שלהם הפחיד אותנו כול כך שאנחנו נתבצר כאן בלא מעשה. עלינו לפעול להיפך מאיך שטרף ייפעל".

מקולו, לא נשמע שאאוליס מתרגש יותר מידי ממותו של פלון. בעשרות הרבות של שנים בהן הוא חי, מוות שכזה לא ריגש אותו. פלון היה רק עוד מעסיק, ובעל תוחלת חיים קצרה במיוחד על כך, זה שאאוליס יראה את מותו היה צפוי.
 
"אבל גם זאב לא צד לבדו דרקון. למרות שהוא טורף." עונה טאלין לאלף בהיגיון שלו, "גם הצייד הטוב בעולם יודע שלבחור מה לצוד זה חלק מהצייד, ויודע לבחור את המטרות שלו בהתאם ליכולות שלו, לרדת למטה יכול להיות יעיל, אבל גם הקבר של כולנו."
 
OUT
[mention]העוג הברברי[/mention] אם יש משהו אישי שאתה רוצה לעשות, אתה מוזמן.
אם אתם אכן מתכננים לשים כסף בצד, אשמח שמישהו ייקח אחריות על זה וירשום כמה כסף יש לכם. תיקיית הדרייב לשירותכם.
ד"א, שכחתי לכתוב - כולכם עולים לרמה 3, נא לשלוח לי דפ"דים מעודכנים בזמנכם הפנוי.
 
חזרה
Top