• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 דרקונים ונתונים [דו"ן 47][5]שן הכפור

Darki

פונדקאי ותיק
בעת מלחמת המכשפים הראשונה,כאשר דראגר הכובש איים לכבוש את הארץ כולה,התאגדו האשפים מכול הסוגים ומכול המסדרים,ויחד יצרו את חמשת לחשי ההרס,לחשי היסודות.את הלחש הזה יצרו מסדר היצירה,בראשותו של אלכסנדרוס,הארכימג הרביעי.בעזרת לחשי היסודות,הצליחו האשפים לנצח ניצחון מוחץ בקרב זיינדרוס,במהלכו הצליחו לשבות שניים ממפקדיו הראשיים של דראגר.
אומנם הניצחון היה גדול,אך הקרב היה מר:במהלך הקרב נרצח הארכימג הרביעי,בעת שהשתמש בלחשו החזק.אלכסנדרוס נזכר כגיבור הטרגי של הסיפור,שכן הלחשים שלו,בראשות שן הכפור,הסבו נזק גדול לדראגר,והוא וחיילי העילית שלו נטשו את הקרב.פסל של הארכימג הוקם בעירו,ואשפים מכול העולם,גם מהמסדרים היריבים,באים לחלוק לו כבוד אחת לשנה,ביום שנקרא יום אלכסנדרוס.

שן הכפור:
לחש יצירה מדרג 8
זמן הטלה:1 פעולה
טווח:30 מ'
רכיבים:ת
משך:מידי
מטרות:כול אחד ברדיוס של 30 מטר ממך.

השפעה:אתה מקבל את הכוח לעצב את העננים,לשלוט בטמפרטורה שלהם.אתה מסוגל ליצור ענן באשר מקיף אותך ברדיוס של 30 מטר.אתה מסוגל לשלוט בטמפרטורה שלו,ובכך אתה יוצר עד 6 שיני קרח,הנראים כמו נטיפים ענקיים,אשר פוגעים במטרות בטווח ומסבים 3ק10 נזק קור.השינים לא יכולות ליפול באותה נקודה כמו של חברתה.אתה מסוגל ליצור עד 6 שינים.כול יצור(אויב או בעל ברית) הנמצא באחת מהמשבצות ליד או באותה משבצת שבה השן נפלה, חייב להציל חוסן או לקבל כווית קור.במידה ואתה מקבל כווית קור,הטל 1ק20 וקבל:
1-10: 1ק10 נזק קור,כווית קור קלה.
11-13: 2ק10 נזק קור,כווית קור קשה
14-16: 3ק10 נזק קור,כווית קור קשה
17-18: 1ק10 נזק קור לתור,הצלת חוסן בד"ק הרגיל +3 או נזק מבוסס אש הנגרם לך יגמרו את ההשפעה,כול עוד אתה ליד מקור חום(כגון מדורה או אש) הנזק לא ישפיע עליך ובמידה ותישאר שם 1ק10/6 דקות ההשפעה תיעלם.לחש ריפוי מדרג 6 ומעלה ירפא גם הוא את כווית הקור.
19: 2ק10 נזק קור לתור,הצלת חוסן בד"ק הרגיל +3 או נזק מבוסס אש הנגרם לך יגמרו את ההשפעה,כול עוד אתה ליד מקור חום(כגון מדורה או אש) הנזק לא ישפיע עליך ובמידה ותישאר שם 1ק10/6 דקות ההשפעה תיעלם.לחש ריפוי מדרג 6 ומעלה ירפא גם הוא את כווית הקור.
20:חטפת פגיעה קריטית.3ק10 נזק קור מיידי,אתה לא מסוגל לתקוף עם שתי ידיים עד לסוף ההתקלות,המהירות שלך מופחתת בחצי,ואתה חוטף 1ק4 נזק קור מתמשך בכול תור.הצלת חוסן בד"ק הרגיל +3 או נזק מבוסס אש הנגרם לך יגמרו את ההשפעה,כול עוד אתה ליד מקור חום(כגון מדורה או אש) הנזק לא ישפיע עליך ובמידה ותישאר שם 1ק10/6 דקות ההשפעה תיעלם.לחש ריפוי מדרג 6 ומעלה ירפא גם הוא את כווית הקור.

טוב הגשה ראשונה שלי,איזה כיף!המאורעות שתיארתי למעלה הם מבוססות על ההיסטוריה בעולם המערכה הפרטי שלי.מעולם לא יצרתי לחש למהדורה 5,אז אשמח שתעירו ותבקרו את הכתיבה.תודה רבה!
 
האמת שהעולם עוד לא מוכן,אבל מלחמות הקוסמים זה משהו שחשבתי עליו מזמן.דראגר זה סתם שם שהבאתי בשלוף,יכול להיות שיהיה לי שם יותר מתאים אליו.אני אפרסם את העולם אולי כשהכול יהיה מוכן.
 
הסיפור מעניין, אבל ממש מתומצת. הייתי ממש שמח לשמוע יותר על המלחמה ועל לחשי היסודות, מי היה דראגר והמטרות שלו. גם בוא לא נשכח שזה אתגר על שן הכפור, אז ידע על דרך יצירת הלחש הוא בעדיפות ראשונה אצלי - איך גילו את 5 לחשי היסודות? מה המחיר שנדרש כדי לדעת אותם? האם ישנם אנשים שמנסים לשהיג את כוח היסודות לעצמם?

ולחלק המכאני:
הלחש מסורבל מאוד, בפרט התיאור של כוויות הקור, ואני לא מבין בכלל מה אתה רוצה ממני שם.
מה זה כווית קור קלה ומה זה כווית קור קשה?
מה הסיפור עם תוצאות 17+? על אילו השפעות מדובר?
הלחש גם חלש ממש לדרג 8, עם נזק חלש ביותר והשפעות לא משהו שניתן לנגוד בקלות.
 
לכן חשבתי שאולי כדאי להגדיל את הנזק של השן כפור ל8ק10,אבל על תשכח שהוא מזמן שש.יש לי מלא דברים בראש על המלחמה,שממש אין לי כוח לכתוב עכשיו.האמת שפשוט חירטתי את כול הקטע של הכווית קור,כי לא ידעתי אם יש כווית קור במו"ד 5.לא הבנתי איך אפשר לנגוד את ההשפעות בקלות.הצלת חוסן כמו בכול לחש,שהיא דבר שלא נוגדים בקלות.תחשוב שפוגעים בך בזמן קרב,איפה לעזאזל תמצא מדורה או אש?אני מסכים שהתיאור מסורבל,אין לי יותר טוב מזה.אין הבדל בין כווית קור קלה לקשה,סתם תיאור קצר של מה קרה.מה זה מנסים להשיג את כוח היסודות לעצמם?זה לחש,מי שרוצה צריך ללמוד,אני מניח שאפשר לקיים איזו אגדה על היסודות,אני צריך לחשוב על זה.אני מניח שמחר אני אשלח איזה סיפור קצר על הגילוי והאגדה.
 
הבעיה העיקרית היא באמת הסירבול- מו"ד 5 היא לא שיטה מסורבלת, ומאוד מאוד בעד פשטות. אני ממליץ במקום הטלת הקוביה, להשאיר את ההשפעות החזקות יותר של הלחש כהשפעה של הטלה שלו בדרגה גבוהה יותר.
 
חזרה
Top