• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

בוט
"שושנות קוץ-דם, אה? אין לי מושג מה זה, אבל התיאור שלך נשמע כמו הפרחים שגדלים על השיחים על צד הנחל. תמשיכו במעלה הנחל ואולי תמצאו." עונה הגובלין בבוז. "עכשיו תנו לי ללכת!"
OUT: אתם מחפשים שושנות קוץ דם עבור טקס דיבור עם מתים.

ציידים
הדלת נפתחת לגמרי, אתם רואים בחורה צעירה, לא מבוגרת יותר מזוהאן או שאן, רזה במיוחד ובהירת עור, בעלת שיער ג'ינג'י קצר. "אני מצטערת, אין לי הרבה מה להציע לכם... העיירה דראסטבאר נמצאת לא רחוק מכאן, יש שם פונדק או שניים"
 
ציידים
"גבירתי, אנחנו עייפים מהדרך שעברנו, ושמענו שמסוכן ללכת ביערות האלו בשעות הלילה. אם תרצי שנשלם, יש לנו את הכסף הדרוש. בבקשה אל תאלצי אותנו להתמודד עם הסכנות שאורבות בחוץ."
 
"הוא אמר שצבי אלפא יהרוג אותו בכל מקרה, אז אני משוכנע שהוא לא ילך להזהיר אותם."

"נכון?" גנובל שואל, עכשיו פונה לגובלין, מוכן לבחון כל תנועה ורמז לכוונותיו בתשובה שלו.

META
הבחנה

[dice:42yk16]722803:0[/dice:42yk16]
 
ציידים
"טוב... אני מניחה שתוכלו להכנס..." הבחורה זזה מהדלת, אך על פניה ניתן לראות פרנויה גדולה, כאילו היא חושבת שהיא מכניסה לביתה שודדים או אנסים או שניהם גם יחד. אתם נכנסים לבקתה אחד אחד, והיא כמעט קופאת כשת'אדיוס מגיע אל מפתן הדלת. "לא לדאוג, גברת נחמדה! ת'אדיוס להשאר בחוץ ולשמור, לא ילכלך בית!" ת'אדיוס אומר ונעמד כמה מטרים מחוץ לדלת, ללא ניע.
הבית קטן ומלא בערבוביה של חפצים, וריחות הקדרה וצמחי המרפא מציפים אתכם. לא נראה שיש כאן מישהו מלבדכם והבחורה, אשר כושלת לאט אל שולחן עץ קטן ומזמינה אתכם לשבת סביבו. "שמי נעומילייה... או נעומי, בקיצור." היא מנסה לחייך.

בוט
"בדיוק! אם אספר לאלפא שגיליתי לכם את מיקומו, הוא ימלוק את ראשי!" צווח הגובלין, ולגנובל נראה שהוא רציני בעניין.
 
בוט
"אני יודע איך דברים כאלה עובדים, אם אתה מפשל, אתה מנסה לספר לבוס משהו שיגרום לו לסלוח לך." עונה אייבל, כמעט ומשתמש בסלנג שודדים תוך כדי. "הוא מסוגל למכור אותנו."

OUT
משתמשים בתובנה (insight) בשביל לזהות אם מישהו משקר, לא בתפיסה.
 
בוט
הגובלין מרים גבה כשאייבל מדבר, ולפתע מצמצם את עיניו. "היי... אני זוכר אותך! אתה היית שם, ביער, כשהאלפים תקפו אותנו! אתה אחד מאלה שנתפסו, נכון? באת לשם עם החבורה של סאביל? איך זה שיצאת משם בכלל?"
 
בוט
"מה?!" צווח הגובלין, כאילו שכח באיזו עמדה הוא נמצא כרגע. "איזה מין חבר אתה?! חשבתי שבעבודה שלנו מכבדים אחד את השני!"
"אנחנו מבזבזים את הזמן כאן" אומר כריסטוף בנינוחות מוזרה ומדליק מקטרת. "גם אם ניתן לו ללכת והוא יספר לבוס שלו הכל, מה זה משנה? השודדים הללו לא חביבים במיוחד אבל הם לא המשימה שלנו כרגע, אם לא נסגור את השער לצלמוות לא ישאר להם את מי לשדוד."
 
ציידים
"הייתי אומרת שמשעמם כאן... אבל זה רק כי היער תמיד מלא במפלצות ושודדים, אז אין הרבה סיבות טובות לצאת מהבית." מודה נעומי במבוכה. "ועכשיו גם שמעתי שאל מתים התחילו להסתובב כאן. אני מניחה שה...חבר שלכם כאן בחוץ לא קשור לסיטואציה איך שהוא, כן?"
 
ציידים
"מעולם לא שמעתי על יצור אל מת ש...מדריך אנשים ביער. ונעים לפגוש אותך, זוהאן." נראה שנעומי מרגישה יותר בנוח לדבר עם זוהאן, מעבר לפנים הנעימות שלו הוא נראה הכי פחות מפלצתי מביניכם. "אני... יכולה להציע לכם נזיד? לא הכנתי הרבה, אבל אני בטוחה שיספיק לארבעתנו..."

בוט
"לכי על זה, יקירתי" כריסטוף מגחך ומשתעל, "לא מפריע לי לכאן או לכאן" נראה שהאגריסיביות שחצי האלפית הצעירה מפגינה משעשעת אותו. "מה?! לא, לא, לא! אתם לא יכולים לעשות לי את זה!" הגובלין צווח, "תגיד להם משהו!" הוא צווח לאייבל
 
חזרה
Top