• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מחפש להעשיר את הדמיון, את האוצר מילים שלי ויכולת פתירת חידות אשר צפות במהלך משחק.

GeorgeConnor4K

פונדקאי מהשורה
אני בן 22. חדש לעולם משחקי התפקידים, לוח - פנים אל פנים ומקוון.
מה כדאי לעשות כמתחיל? האם זה לשחק בערכת התחלה ובהרפתקאות והדמויות שבאות איתה? האם זה קריאת סיפורים קצרים(פנטזיה) וספרי פנטזיה?(אשמח אם תמליצו)
 
אם אתה מחפש להעשיר את הדמיון או אוצר מילים, אז כן. ספרים זה הgo-to.
אם אתה מחפש להכיר יותר את עולם משחקי התפקידים, הייתי ממליץ לראות סדרות actual-play בהן אנשים מצלמים את עצמם משחקים. critical roll או dimension 20 הן סדרות נהדרות של מו"ד, ויש עוד מלא.
 
Nextorl אמר/ה:
אם אתה מחפש להעשיר את הדמיון או אוצר מילים, אז כן. ספרים זה הgo-to.
אם אתה מחפש להכיר יותר את עולם משחקי התפקידים, הייתי ממליץ לראות סדרות actual-play בהן אנשים מצלמים את עצמם משחקים. critical roll או dimension 20 הן סדרות נהדרות של מו"ד, ויש עוד מלא.

תודה
 
אם אתה רוצה להשתפר כמנחה, אני באופן אישי ממליץ להתחיל להנחות הרפתקאות מוכנות, שייתנו לך איזשהו הסבר על איך זה מתנהל וייתנו לך דוגמאות להתקלויות, חידות ורעיונות.
כמו שנקסטורל אמר, גם צפייה בסדרות actual-play עוזרת, אבל אם אנגלית היא בעייתית, אתה יכול לצפות ב"גלגול גורלי", סדרה כזו מבית הפונדק, שאני באופן אישי ממליץ עליה.
 
בבקשה. בפונדק יש גם ספרים וירטואליים של DND. ספרי חוקים ומגדיר המפלצות בכמה מהדורות שונות. ממליץ לקרוא אותם בשביל להבין יותר מושגים ולדעת יותר דברים. ובנוסף תנסה להתקבל למשחקים מקוונים כאן בפורומים. זה עוזר (כנראה, אני כרגע במשחק הראשון שלי, אבל אנשים טוענים שזה עוזר).
 
האמת, השאלה היא מה מעניין אותך.
אם אתה מתחבר לפורמט של actual play או שאתה מעדיף קריאה, או אולי בכלל סרטים או אפילו אנימה. כמעט כל דבר יכול להיות השראה למשחק, להעשיר את הדמיון ו...
למשל, אני אישית אני לא מתחבר ל-actual play ולסרטוני הדרכה ומעדיף את הפורמט הכתוב (עבורי זה פחות בא לידי ביטוי במ"ת, אבל זה עדיין נכון), לכן עבורי דברים כמו רשומות משחקים יותר מעוררי עניין...

בכל מקרה, יש גבול לכמה אתה יכול ללמוד משהו בלי לנסות בעצמך, לכן הייתי ממליץ לקרוא את ספר החוקים לשחקן כדי להבין מה הולך ולנסות להתחיל לשחק. פנים מול פנים, דיסקורד, מקוון בפורום ואולי אפילו ללכת לכנס (דרקוניקון הוא הכנס הגדול הקרוב) ולהירשם לאיזה משחק היכרות עם שיטה אחרי שאתה מתאם ציפיות עם השה"מ (מאמין שעכשיו כבר לא יהיו משחקי היכרות עם מו"ד 5, כמעט בטוח שיהיו לפאת' 2, אבל לא חסרות שיטות מעניינות אחרות. מוזמנים לתקן אותי אם אני טועה).
 
מצטרף להמלצה על צפייה בתוכניות רשת, גם כי אני עושה אחת כזו, וגם כי זה הכי נגיש. מה שכן, זה לא תמיד בדיוק כמו מה שקורה בסשן אמיתי, אבל מאידך זה הכי קרוב שתגיע אליו.
אם אתה רוצה בעברית, אז גלגול גורלי:
 
חזרה
Top