• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

"אם יש לו אש שאינה נכבית, אולי גם יש לו ידע לגבי הלואה." נל מסבירה כשהיא מתחילה להוביל את הדרואיד במסדרון. ולאחר ההסבר, היא משנה נושא ושואלת במהירות, כשהיא לא ממש מחכה לתשובה בין השאלות, "אתה מתמ-ארדה, נכון? אתה במקרה מכיר פליטים שהגיעו מסלה-קלה? המשפחה שלי נמלטה משם ואני מחפשת אחריהם... הוריי, דודיי, בת-דודתי..."
 
נל מאוכזבת וממש אפשר לראות את זה על הפנים שלה "נפרדנו לפני 2 שנה..", אך למרות האכזבה שלה היא ממשיכה להתקדם וכשהם מגיעים אל נוק היא מציגה אותו "נוק, זה אה.. "היא מגמגמת מעט כשהיא מבינה שהיא לא מכירה את השם וממשיכה בהצגה: "אלף מתמ-ארדה שיש לו בעיה עם לואה."
 
"צר לי" עונה האלף, "יש פליטים רבים, אם זה מנחם אותך, רוב הפליטים כבר נקלטו כראוי וחייהם אינם קשים במיוחד בפסגות, אומנם מזג האוויר לא תמיד נוח, אבל נשאר מספיק אוכל ומספיק מחסה לכולם." הוא מסביר.
כשנל מגיעה עם האלף על נוק, נוק מרים גבה. "לואה." הוא אומר, נראה מעט חסר ידע בנושא, "אני חושב ששמעתי על הדבר." הוא מציין, "אבל אני לא בדיוק מומחה לצערי." הוא מוסיף. "אפשר לנסות לבצע בו גירוש רוחות, האבירים בצלקת אמורים לדעת כיצד לבצע את זה." הוא מציע, "אבל אני לא בטוח מה זה יעשה ללואה."

באופן מפתיע, הלואה שקט כרגע, יכול להיות שהאלף השיג שליטה בנתיים
 
זולג׳ין מצמצם עיניים והולך משם, ״אתה תבחר בכבוד שלך מאשר בלשחרר אל מכבליו, לעולם לא ננצח במלחמה״. הטרול יוצא מהמקום והולך לחפש את הנפח. אם הוא זוכר נכון זה מתמחה של איזה מישהו, אז לא מישהו שנראה כמו נפח שעבד עשורים. פשוט ללכת ולשאול וללכת ולשאול וללכת ולשאול. בסופו של דבר הוא יימצא מישהו.
 
"לא!" צועק הלואה לפתע, פורץ לחלטין את השליטה של האלף עליו. "אתם לא תשמידו אותי כאילו אני לא יותר מרוח..." קולו נמוג, האלף לרגע בודד מצליח להשתלט בחזרה על גופו, "זה יכול לעבוד." הוא מתנשם כבדות, "אבל אני חושב שהטפיל הזה עלול לעשות לנו בעיות בדרך."


עמית- גלגל מימונת בהתאם לאיך שאתה מחפש, כמו שאמרתי בOUT כמה פעמים, לרשום "אני סתם מחפש" לא יתן לכם תוצאות
 
"אנחנו במאבק אין סופי על השליטה בגוף, נראה שהלואה לא בדיוק "התעורר" בצורה מלאה." מסביר האלף, "אבל הוא לעיתים הוא מצליח לתפוס שליטה, אני חושש שבשלב מסויים יהיה לו מספיק כוח כדי לתפוס שליטה באופן סופי."
 
זולג׳ין מחפש את המידע בצורה הרגילה. הוא הולך ושואל אנשים, לא הוא לא נחמד ולא הוא לא טוב בזה. אבל הוא יודע מי האנשים הנכונים לשאול לפי מבט אז אולי הוא יצליח להניב יותר מידע מהצפוי.
Meta
דיפלומטיה לחיפוש מידע: 20-1=19.
 
טאריס מושך בכתפיו "יש לנו שתי משימות. אולי המילים שלי חסרות ערך כנגד היצורים שאנחנו נאבקים בהם, אבל אם אני יכול לעשות משהו הוא ייעשה", ובזאת טאריס מתחיל לשוטט סביב, לשאול אנשים, לבקש הכוונות משאר תושבי הכפר במטרה למצוא את הנפח
meta
דיפלומטיה (איסוף מידע)
[dice:p9l8sn]723127:0[/dice:p9l8sn]
 
הרן
אתה נפרד מטאריס ופונה לבית של הנפח, זה בית יחסית רגיל, ונראה שהסדנה שלו נמצאת מחוץ לה. יש רעשים מתוך הבית, בעיקר של דלתות נסגרות.

אחרי זמן מה, טאריס וזולג'ין פוגשים אחד את השני, זה לקח זמן, אבל הם יודעים איפה הנפח גר.
 
טאריס מביט בזולג'ין, מהנהן, ומתחיל ללכת. אחרי כמה צעדים, הוא נושם עמוק "תגיד, זולג'ין..." ואז מניד בראשו "לא משנה, אני אדבר איתך אחר כך." ואז הוא מביט שוב בפניו של זולג'ין, ומרים גבה "אתה נראה...לחוץ. הכל בסדר?"
 
חזרה
Top