• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

פאת'פיינדר 1 מורדי הגיהנום - מערכה של פאת'פיינדר

פגישה 25
החבורה מחליטה להתחפש לכוהן אשמדאי, שמלווה בידי שני שומריו ומשרתת. בתור סיפור רקע הם בוחרים להתחזות לפצועים מהתקפה של שודדי דרכים. הם מגיעים לשערי המצודה בשעת ערב, ורואים שהמצודה בנויה מאבנים גדולות וחומתה גבוהה ומרשימה. היא נמצאת באזור הצר ביותר במעבר וחוסמת את כולו. ג'ין מספרת שהאגדות שהיא מכירה מספרות על כך שהגמדים טמנו במעבה ההר מנגנון שמאפשר להשמיד את המצודה – הם צריכים להיכנס פנימה ולמצוא אותו.
כשהם מתקרבים לשער, ארבע שומרים עוצרים אותם ומתחקרים אותם: פיטריק מספר להם את הסיפור שהם הכינו, בעוד כריסטיאן רוטן לעבר השומרים ומנסה לאיים עליהם. לבסוף השומרים פותחים את השער, אף כי הדמויות לא בוטחות בכך שהם האמינו לסיפור שלהם.

הם נכנסים לתוך שטח המצודה, בחצר המצודה פוגשת אותם מחלקה של שומרים, הסמל של המחלקה מתחקר אותם... פיטריק, שמגלם את כוהן אשמדאי רודיאן, מתרגז על החוצפה של סמל המחלקה ומבקש לפגוש את מפקד המבצר – שלא הגיעו בכבודו ובעצמו לברך את כוהן אשמדאי. החיילים אומרים שהמפקד הוא לוסיאן מבית ת'רון וקוראים לו. כשהמפקד מגיע, הוא מפגין זלזול הן באנשיו שלו והן בשומרים של פיטריק. רק כלפי הכוהן הוא מגלה מעט יותר כבוד. פיטריק אומר שהוא הגיע לאזור כדי להפיץ את דבר אשמדאי והותקף בידי שודדי דרכים. הוא דורש מלוסיאן לטפל בהם, ולוסיאן אומר שהוא יעשה זאת בבוקר. פיטריק מבקש ממנו לשהות את הלילה במקום, דבר שגם אליו לוסיאן מסכים.

הם מצטרפים לארוחת הערב של השומרים שהוא בחדר המשותף בקומה הראשונה של המאחז, יש במקום כתריסר שומרים שסועדים. הם רואים בפינה גם תאי כלא שבהם יש שני זוטונים רזים ושחופים. ווראן מנסה לברר מי הם, והסמל עונה שהם לצרכי המבצר – לאנשים שלמעלה. לאחר מכן ווראן יוצא לסיבוב בחצר וסופר עוד כשמונה אנשים על החומות. הוא נכנס לאחת הדלתות ומפריע למספר שומרים שישנים בחדר, שמביטים בו בטינה.
ג'ין מתגנבת לתאי הכלא, מדברת עם הזוטונים – היא לומדת שהם נמצאים במקום כשבוע וחצי, והם לא מקומיים אלא הגיעו מאזור Westcrown, הם היו שלושה אבל החברה שלהם נעלמה לפני שלושה ימים. פיטריק מנסה לברר בקרב השומרים מי הם אותם למעלה, והוא לומד שאין קוסמים או כוהנים במקום, אך יש שטנית שנמצאת בעיקר בקומה העליונה.

ארוחת הערב מסתימת כשלוקחים את החבורה לחדר שלהם, כשהסמל מציע לפיטריק לישון בחדר האיכותי יותר של הכוהן הקודם. ווראן מתלווה אליו, והם מגיעים לחדר ההארחה. ווראן בודק אותו יסודית ואין בו כלום. הוא יוצא למסדרון שם יש עוד שתי דלתות, אבל לא מצליח להבחין סימנים שמרמזים מה נמצא מאחורי הדלתות. הוא יורד למטה לחדר המשותף, שם יש עוד חצי תריסר שומרים. הם שואלים לפשר מעשיו, והוא אומר שהכוהן ביקש את בת המחצית. שני שומרים מלווים אותם. הם מחליטים להמתין שעתיים עד אשר השומרים יסיימו את החלפת המשמרות לפני שהם יתחילו לחפש במקום אחר המקום שבו הגמדים הסתירו את המנגנון שיהרוס את המצודה.

הם נפגשים בחדר שבו שוכנים ג'ין ו-כריסטיאן ומחליטים לצאת לסיור לאתר את המקום שבו הגמדים טמנו את המנגנון להרס המבצר. ג'ין חוקרת באורווה, ומוצאת שם את הסוסים שלהם כמו-גם זאב אדיר שנוהם לעברה, דבר שגורם לה לסגת לאחור ולצאת מהאורווה. היא מצטרפת ל-ווראן וביחד הם חוקרים את המבנה המרכזי, שם יש שלוש דלתות. הם נכנסים לדלת הראשונה, זהו חדר אחסון. הם פותחים דלת נוספת, ומגלים עוד חדר שינה של שומרים, שבו שני שומרים שמשחקים קלפים. השומרים מופתעים וחושדים בהם, ווראן מנסה לשכנע אותם שהם התבלבלו, אבל אחד מהשומרים קם ומבקש ללוות אותם בחזרה לחדר שלהם – בדרך לשם, ווראן מבצע התקפת פתע על השומר, ומחטיא – והשומר שמותקף משמיע את האזעקה.

ג'ין מטילה כדור אש לעבר החדר שבו נמצאים יתר השומרים, ואז כדור-אש שני בעוד ווראן מגן עליה. בחוץ כריסטיאן מסתער לעבר הביצורים ומתחיל לתקוף את השומרים על החומות ומצליח בצורה מופלאה להדוף אותם לאחור ולהחזיק מעמד לבדו מולם. למטה בחצר, פיטריק מזמן את נחילי העכברושים. במקביל, בפנים ג'ין מבינה שהיא לא יכולה להטיל כדור-אש על החיילים כי היא תפגע בווראן, אז היא מחליטה להטיל בלבול, אך נראה שבתחילה החיילים לא מושפעים מכך, אך ווראן כן. עוד ועוד שומרים נוהרים החוצה ותוקפים את הדמויות, שנסוגות לאחור לעבר הביצורים – שם הם מצליחים בסופו של דבר להדוף לאחור את השומרים ולהגיע למצב של שיוויון מולם...
 
אביעד, תודה :)

פגישה 26
על החומות ג'ין מטילה כדור אש לעבר מחלקת החיילים האחרונה שנותרה בחצר, האש עוטפת את החיילים, וגורמת להם להירתע לאחור, אך לאחר היעלמות הלהבות, הם עדיין עומדים שם ומסתערים בשארית כוחותיהם לעבר הדמויות תוך כדי צעקות של "איפה לוסיאן? לחסל את המכשפה!" כשהם עולים במעלה המדרגות לעבר החומה כריסטיאן פוגש בהם ומשתמש ב Glaive שלו כדי להדוף לאחור את השומרים תוך כדי ששניים מהם מתים בהתקפה הראשונה – מה שמהווה את הקש ששבר את גב הגמל, כששארית השומרים בורחים פנימה, אל תוך המצודה.

על החומה, כולם שותים בזריזות שיקויי ריפוי בעוד פיטריק מרפא אותם עם כוחו של קאידן, בדיוק בזמן כששני שטנים מזוקנים מופיעים על גג המבנה, מול הדמויות. ווראן מהיר מספיק כדי לירות בהם חץ, בעוד פיטריק מטיל מעגל הגנה מפני רוע כנגד השטנים. אחד השטנים מסתער ותוקף את ג'ין אך מחטיא, בעוד השני משתגר לצד השני של הדמויות. בעודם נלחמים בשטנים, לוסיאן מגיח באוויר, רכוב על גבי ה Wyvern – ג'ין מגיבה בכך שהיא משלחת שתי קרני אש לעברם, דבר שגורם ללוסיאן לקלל אותה ולהניף את חרבו באוויר, בעוד היא נדלקת בלהבה. כריסטיאן מתמודד עם השטן המזוקן שנותר, בעוד לוסיאן מסתער לעבר ג'ין, ובהתקפה משולבת של החרב שלו עם הנשיכה של ה Wyvern הם מפילים את ג'ין לאדמה, מדממת. כריסטיאן מסתער לעבר השטן המזוקן, מטיל בו שלוש מכות אדירות, באמצעות ההאצה שמשפיעה עליו – נראה שהדבר היחידי שמחזיק את השטן בחיים, הוא החסינות הקסומה שלו מפני נשקים שאינם עשויים מכסף או מבורכים בטוב.

ווראן משתהה ומחליט ראשית להשקות את ג'ין בשיקוי ריפוי, כדי לשמור אותה בחיים, בעודו נכון לעוד סיבוב של התקפות. לוסיאן חוזר מהעבר השני עם ה Wyvern, שניהם תוקפים את פיטריק, כאשר לוסיאן, בטוח מדי בעצמו, מחליט להלחם בדמויות פנים אל פנים –הוא קופץ אל החומות ומצטרף לקרב על גג השער. פיטריק מזמן יסודן אוויר שתוקף את ה Wyvern בעוד כריסטיאן מחסל את השטן המזוקן השני ומתחיל לתקוף את לוסיאן במקביל. לוסיאן וה Wyvern מנסים לחסל את פיטריק, אך מחטיאים אותו. בתקיפת הנגד ווראן פוגע עם שלושה חצים ב Wyvern. הם ממשיכים להילחם על הגג, כשפיטריק מטיל נשק קסום בעוד ווראן ממשיך לירות עם חצים, אך עם פחות הצלחה. בעוד הקרב מתמשך, לוסיאן נפצע קשות, ומבין את הטעות אשר עשה – הוא נסוג וצועק לדמויות "אני אחזור לחסל אותכם, מורדים עלובים" בעודו קופץ על גבו של ה Wyvern ומעופף הרחק משם בעודו צורח קללות לעברם.
אך הדמויות לא מוותרות - כריסטיאן מעיר את ג'ין, שזועמת על לוסיאן ומחליטה להטיל את הצחוק הקטלני שלה על ה Wyvern.... אך כנראה שהיצור לא מבין את חוש ההומור של בני המחצית. פיטריק משתמש בנשק הרוחני שלו כדי לתקוף את ה Wyvern שמתרסק לאדמה, אך הם רואים שם עדיין תנועה. פיטריק פונה למחלקת החיילים האחרונה ומאיים עליהם במוות ובכך שהמפקד שלהם מת וגם ווראן מחרה ומחזיק אחריו. המחלקה האחרונה מסתכלת מסביב, ומבינה שאכן מצבם עגום והם מחליטים לברוח לאחורה. החבורה ממשיכה לתקוף את לוסיאן, כאשר פיטריק מטיל מעוף על כריסטיאן ואז תוקף את לוסיאן עם נשק רוחני ומחסל אותו!

לאחר ריפוי נוסף ומנוחה על חומות המצודה, החבורה יורדת למטה, וחוזרת לתוך המצודה. בחדר האוכל הם מצילים את שני הזוטונים הכלואים, ושולחים אותם לצאת מהמצודה לכיוון קינטרגו, כשהם מציידים אותם במזון. הם עולים לקומה השנייה, שם הם מגיעים למטבח ופוגשים יצור אנושי מוזר, שמציג את עצמו בשם זוראמר – הוא מספר להם שלוסיאן שלח את השטנית שהייתה במקום לקרוא לתגבורת, והיא תחזור בקרוב, הוא עצמו היה הטבח של המקום. זוראמר מתחקר את הדמויות למעשיהן והאם הן אחראיות למותו של לוסיאן. הדמויות מודות בכך, והוא שואל היכן הוא יכול למצוא אותם כדי לשלוח להם מתנה... לאחר התלבטות ארוכה הם מוסרים שם של אחד הפונדקים בעיר. ואז היצור נעלם בכשף.

הם ממשיכים לחקור את הקומה השנייה, ובחדר הבא הם מגיעים לחדר העינויים של השטנית, שם הם מוצאים את מה שנותר מבן-המחצית השלישי, כמו-גם יד כרותה שעליה טבעת שמתגלית כטבעת קסומה של הגנה. הם ממשיכים לחדר הבא, שמתגלה כחדר המלחמה של המצודה ובצמוד אליו חדר השינה של לוסיאן – שם הם מגלים מעבר נסתר, כשהם נכנסים אליו הם מותקפים בידי שטן שלדי. הדמויות, מתוחות וחוששות לאחר כל הקרבות הקודמים, מחסלים את השטן במהירות לאחר שהם משתמשים בכל הכלים שעומדים לרשותם – אך זה היה אתגר פשוט וקל עבורם. הם מוצאים בחדר שמאחורי המעבר ציוד רב, כולל סיף קסום קדוש, אותו פיטריק מאוד שמח לראות ואומר שקאידן שלח את החרב אליהם.

לאחר שסיימו לחקור את הקומה השנייה, החבורה עדיין לא מצאת את המאחז הגמדי. הם יורדים חזרה לקומה הראשונה, ונזכרים במידע שזוראמר מסר להם, הם נכנסים לנשקיה שבתוכה הם מוצאים שם את המעבר הנסתר שממשיך אל תוך ההר, מעלה ומעלה – לגובה שמעל המצודה. הם מגיעים לחדר עשוי אבן, ובו מספר כוכים וארבעה פסלים. בקיר הנגדי יש דלת אבן מסיבית סגורה והרצפה מכוסה באבק. כשהם מנסים לחקור את החדר, שני פסלים של גמדים מתעוררים לחיים ומנסים לתקוף אותם. הם נסוגים מהחדר והפסלים נרגעים. ג'ין נכנסת תחת לחש היעלמות והפסלים לא מבחינים בה, היא פותחת את דלת האבן וממשיכה. גם ווראן מצליח להשתמש בסנדלי העכביש שלו ולטפס על התקרה, וגם בו הפסלים הגמדיים לא מבחינים כשהוא מצטרף לג'ין. פיטריק מנסה להבין מי מנפיש את הפסלים, והוא רואה בהם דמיון לדמותו של האל הגמדי טוראג.

ג'ין ו-ווראן חוקרים את המסדרון שמעוטר בפשטות אך מסתיים בדלת אבן מסיבית נוספת, שעליה שלל מנעולים. ווראן, מתרכז ומוציא את ערכת כלי הפריצה שלו, בעוד ג'ין בוחנת את הסביבה... לאחר מאמץ רב, ווראן מצליח לפרוץ את הדלת, מרוצה מעצמו, הוא ניגש לפתוח אותה אך אז מלכודת קסומה מופעלת , כשפרצוף של גמד מופיע על הדלת, ומטיל לחש שגורם ל-ווראן לברוח באימה מהמסדרון. ג'ין, שנותרה לבדה ם יש דלת מסיבית עם המון מנעולים, ווראן מצליח לפרוץ אותה בקלות יחסית, כשהמנגנון מופעל, אך אז פה גמדי קסום מופיע ומפחיד אותם, ווראן בורח אך ג'ין ממשיכה הלאה.

בתוך החדר היא מגלה מנגנגון שלשלאות מורכב, שיוצא מתוך באר במרכז החדר ומקושר לארבעה עמודי מתכת מסיביים בקצוות החדר. היא מתקרבת למנגנון כששני מלאכים-ארכונים חוסמים את דרכה ודורשים לדעת מה מעשיה. ג'ין מספרת להם על כך שצ'ליאקס בשיתוף צבאות שטנים כבשו את הארץ, ביחד עם כוהני אשמדאי – שכעת שולט בארץ. היא מבקשת את עזרתם ואומרת שאם הם ישמידו את המבצר, הם יחסמו את צבאות השטנים וצ'ליאקס מלאיים על קינטרגו. הארכונים משוכנעים מהנאום שלה, מאפשרים לה להרוס את המבצר – אך ג'ין לא מצליחה להבין כיצד להפעיל את המנגנון. היא חוזרת לאחור כדי להטיל היעלמות על כריסטיאן, שמצליח להפעיל את המנגנון – האדמה מתחיל לרעוד בעוד עמודי המתכת קורסים, וקולות של סלעים נופלים וחורקים ממלאים את העבר. החבורה בורחת החוצה מהמצודה, שקורסת דקות ספורות לאחר מכן, והמעבר של מנאדור נחסם!

דרגה 9
 
פגישה 27
כשהמצודה ההרוסה מאחוריהם, החבורה עושים את דרכה חזרה לקינטרגו דרך מעבר מנאדור, כשלאחר הליכה קצרה הם פוגשים את שני הזוטונים שהם הצילו, וחונים ללילה.
למחרת בדרך הם דנים בינם לבין עצמם האם להצהיר על כך שעורבי הכסף הרסו את המצודה – הם מחליטים לשמור על עמימות, כי הם לא רואים בכך רווח לעורבי הכסף. בערב הם עוצרים שוב בפונדק צלע האלון, בעל המקום מופתע לראות אותם – הדמויות אומרות שהם חזרו לאחור כי המעבר חסום והמצודה נהרסה, דבר שגורם למהומה בפונדק בעוד שני הסוחרים שנמצאים במקום, מתחילים להתרעם שכעת המעבר חסום לגמרי. ווראן קנה מאחד מהסוחרים את כל הסחורה שלו - משלוח של חיטה. בנוסף הם שוכרים את העגלה עצמה ואת הסוסים לדרך חזרה לקינטרגו.

הם ממשיכים בדרכם חזרה, כאשר פיטריק מדהים את חבריו כשהוא מתחיל לעופף באוויר, מתקדם לבדו במהירות לקינטרגו כדי להתעדכן במה שקורה. הוא שומע בעיר על כך שנשף המסכות מתקיים עוד כשבוע וחצי, כשמשפחות האצילים כבר קיבלו הזמנות לנשף. כל העיר מתרגשת בנוגע לכך ושמועות רצות על כך שברזילאי יכריז על שלום, יבטל את המסים, ישחרר אסירים וכך הלאה. עורבי הכסף כמובן לא מאמינים לכך. פיטריק מעדכן את הנהגת עורבי הכסף על כך שהם הצליחו במשימה שלהם להרוס את המצודה. הוא חוזר לשיירה ומעדכן אותם.

לאחר שלושה ימים הם מגיעים לקינטרגו, ולעצמות המזל, שם פורביאן ממתין ביחד עם האחיות פושי, שחמקו אל תוך בית האופרה. הן מתדרכות אותם בקשר למבנה של בית האופרה – בנוי משלוש קומות, קומת הכניסה עם האולם המרשים, הקומה השנייה שבה היציע וגם משרדי ברזילאי ולבסוף המרתף אליו הן לא נכנסו – במקום היו שומרים רבים, כולל שטן מזוקן שחסם את דרכן בירידה למרתף. פורביאן גם מרחיב בפני הדמויות על כללי נשף המסכות – על כולם לחבוש מסכות כך שיוכלו ליצור קשרים חדשים מבלי לדעת את זהות האנשים האחרים, וכמובן להתלבש בהתאם. האחיות פושי גם אומרות שלשומרים תהיה מסכה ברורה.
לאחר מנוחה קצרה, הדמויות מחליטות להמשיך לחקור לגבי הנשף, ובעיקר לגבי בית האופרה עצמו ומעשיה של המכשפה איזוני. לפני שהם יוצאים לעיר כדי לפגוש את נורי ג'ייקוב, פיטריק מתחקר את רקסוס לגבי שיר הכסף. רקסוס אומר שהוא גילה ששיר הכסף קשור למקדש אשמדאי, שלפני כן היה מקדש של ארודן, שמהווה מקור של כח קדמון עצום ועתיק. כשארודן נעלם מגולאריון, אשמדאי כרת ברית עם צ'ליאקס וכיום כל מקדשי ארודן הפכו למקדשיו של אשמדאי. רקסוס גם מביע ספקות לגבי כך ששיר הכסף הוא אכן שיר ולא חפץ כלשהו.

הם עוברים את הגשר מעל נהר היוליבליס, כשהעיר יחסית מאושרת, ראשית כריסטיאן מוביל אותם לחנות של צ'וקו, שם מחכה לו הנשק החדש והקסום שלו. הם ממשיכים את דרכם לעבר ביתו של נורי, שנמצא ברובע הוילגארי, כשהם מופתעים לראות את מיאלרי דוקור ממתינה להם בקרן אחד הרחובות ועוצרת אותם. היא מציגה שוב את עצמה, משוחחת עמם בנעימות. ומזכירה להם שהיא הציעה את עזרתה בעבר. כריסטיאן נזכר בסיפורים מילדותו אודותיה ואודות האקדמיה שלה לנערות, אותן היא מחנכת, ושכילדים הם ראו אותם בזלזול, כאלפים. החבורה מסכימה להיפגש עמה, והם קובעים להיפגש למחרת בערב לכוס תה באקדמיה לנערות.

הם מגיעים לביתו של נורי, וממתינים כחצי שעה עד שהוא חוזר מהיכל הרשומות. ניכר על נורי שהוא מתוח ותשוש, אך הוא המשיך במשימתו והוא מעדכן אותם לגבי כך שאיזוני מבלה את זמנה בין היכל הרשומות לבין בית האופרה. הוא נותן להם נרתיק מגילות שבתוכו שלוש מגילות עם מפות של בית האופרה: של הקומה הראשונה, השנייה, ושל המרתף. נורי מספר שהמפות הן מלפני כשמונה שנים, בעת שנערך שיפוץ לבית האופרה, ולדעתו יש גם מעברים נסתרים שלא מופיעים על המפות. בנוסף, לפי שיחות שהוא שמע עם איזוני, יש שטנים בבית האופרה – הוא עוצר את עצמו באמצע ומביט בתמיהה לפתע בג'ין, שהתחפשה לילדה, והוא מתבלבל ושואל מדוע יש עם החבורה ילדה - הם מסבירים לו שמדובר בהרבה יותר מאשר ילדה. נורי מתחיל להתפזר, ולהרהר שוב בבגידה של אלאנדור ושהוא לא היה מאמין לעולם שאלאנדור הוא רוצח... בשלב זה נורי מאחל להם לילה טוב ואומר שהוא לא ישוב להיכל הרשומות בימים הקרובים.

למחרת בבוקר הם יוצאים להיכל הרשומות במטרה לאתר ולחסל את המכשפה איזונה, הם מתחפשים כשג'ין שוב הופכת לנערה צעירה בעוד יתר הדמויות מתחפשות להרפתקנים – הם לא מוותרים על הנשק שלהם. הם נכנסים להיכל הרשומות ומתחילים לחקור אותו... פיטריק אומר לרשם שפוגש אותם בכניסה שהוא מחפש תיעוד של נכס אבוד של סבא-רבא שלו, והרשם מתחיל להוביל אותם לארכיון המזרחי ואז למערבי. במקביל ג'ין חוקרת את המקום, עוברת את הארכיונים ומגיעה לחדר שבו שני רשמים מכינים את ההזמנות לנשף, ולעוד חדר שמשמש חדר משמש לחצי-תריסר אבירי שאול. היא מזמנת משרת בלתי נראה שגונב כמה הזמנות. לאחר מכן היא מטילה גילוי מחשבות, ומזהה שיש עוד יצור חושב אך שהוא לא רואה אותו – היא חושדת שמדובר ביצור עם העלמות. בהיכל יש עוד שני חדרי ישיבות ועוד שני חדרים עם דלת סגורה, כמו-גם עוד אולם עם דלת סגורה. ג'ין שולחת את המשרת הנעלם לפתוח את הדלתות – הדלת הראשונה מובילה לחדר ריק, אך בדלת השנייה מופעלת מלכודת שגורמת לפיצוץ סוני ולמהומה רבה – אבירי השאול מפנים במהירות את כל המבקרים בהיכל הרשומות מהמבנה, והדמויות מסכימות לצאת. בחוץ מגיעים לאחר מספר דקות מספר דוטארי, כולל הדוטרקסי קיאם-פן, שהדמויות מזהות כ"גבירה" שעליה לוסילה דיברה.

הם עוזבים את המקום, ומתחילים לתכנן את המתקפה.. אך לפני כן הם מגיעים לאקדמיה לנערות שם הם נפגשים עם מיאלרי והם גם מופתעים לראות את הטמון הייס השושנה של מילאני. מתברר להם שהאקדמיה היא למעשה חזית לגילדת נוכלות, בשירות של הגבירה. מיאלרי מציעה להם את העזרה שלהם בתקיפה של בית האופרה, כשג'ין נלהבת להצטרף לנערות של מיאלרי. מיאלרי גם מזהירה אותם מקיאם-פן וטוענת שהיא שלחה מתנקשים בעקבות הדמויות ועליהם להיזהר – היא תשמח אם הדמויות ישימו סוף לקיאם-פן. במקביל הטאמון הייס מצהיר על כך שהוא חב-תודה לדמויות בזכות זה שהם הפסיקו את הרציחות של הזדים ב Devil Nursery, והוא יגייס את אנשיו כדי שגם הם יתנו גיבוי לדמויות בבית האופרה.
 
פגישה 28
החבורה מתארגנת לתקיפה על המכשפה איזונה, כשהתוכנית שלהם היא לתקוף בשעת לילה מאוחרת. הם מגיעים להיכל הרשומות, ופיטריק מטיל לחש דלת מימדית כדי להיכנס פנימה, הוא מתרכז כדי להגיע במדויק לחדר של איזונה, ומרגיש את רוחו של קאידן שורה עליו כשהוא מטיל את הלחש – והוא מצליח! הם מופיעים בתוך החדר של איזונה, שישנה במיטתה בשלווה. ג'ין מטילה גילוי קסם על החדר, בעוד ווראן לא מתאפק ורץ לדקור את איזונה ששוכבת במיטתה. כריסטיאן רץ אחריו, כשגם הוא מצטרף למרחץ הדמים, בעוד איזונה מחוסלת במיטתה.

אך בעוד הם מרוצים מההתקפה המוצלחת שלהם, יצור נעלם תוקף את ווראן, פוגע בו ומעיף אותו לאחד הקירות. החבורה מנסה לאתר את התוקף בעוד פיטריק מטיל לחש ביטול היעלמות, אך שום יצור לא מופיע. ווראן מצליח לזהות תנועה באוויר, ומנסה לתקוף וכמוהו גם כריסטיאן, אך ללא הצלחה רבה כאשר הדלת נפתחת – אך שום יצור לא נכנס פנימה. לעומת זאת מספר ההתקפות כנגד הקבוצה הוכפל, כשהדמויות מחליטות לסגת, פיטריק מחפש בזריזות בחדר ואוסף מספר מסמכים וניירות שנמצאים על השולחן עבודה – ואז הוא מרים את איזונה במאמץ רב ומנסה להתחיל לגרור אותה אל מחוץ לחדר. כשהם יוצאים מחוץ לחדר, מופיע קבוצת אבירי שאול חמושה היטב, ומסתערת לעברם. ווראן מטיל מקל עשן שלא עוצר מבעדם, אך פיטריק משתמש בפתרון יעיל, בעודו זורק את הגופה של איזונה, הוא מטיל קיר אבן שחוסם את האינקוויזוטורים מלרדוף אחריהם, בעוד כריסטיאן ו-ווראן יחדיו מצליחים להיפטר מאחד מהתוקפים הנעלמים.

הם נסוגים לעבר הדלת של היכל הרשומות, לפני שהם פותחים אותה ווראן מזהה מלכודת על הדלת. ג'ין מחפה עליו ומטילה מחושים שחורים שמכסים את האזור שבין הדמויות לבין אבירי השאול, שהגיחו מהצד השני של המסדרון. ווראן מנטרל את המלכודת ופותח את הדלת, והחבורה נמלטת החוצה, לוקחת עמם את הגופה של איזונה אל תוך נתיב הבריחה שהם תכננו מראש באמצעות מפת הדרכים הנסתרות של העכבישים האפורים שהם מצאו בעצמות המזל. לאחר שהם מגיעים למקום בטוח הם משמידים את הגופה של איזונה ועושים את דרכם חזרה לעצמות המזל.

למחרת בבוקר הם קמים, חבילה מזוראמר, הג'יני מהמצודה, ששלח להם שטיח מעופף כאות תודה על העזרה שלהם לשחרר אותו מהעבדות שלו ללוסיאן. במהלך היום ווראן נעזר בהוקום כדי לזייף הזמנות למשתה.
כל אחד מחברי החבורה מבצע את ההכנות שלו למשתה. ג'ין פוגשת שוב את הליידי מילארי דוקור ומקבלת את ההזמנה שלה להצטרף לחבורת הבנות שלה, אותן כייסות וגנבות בהתלמדות, שיופיעו כלהקה במשתה.

באותו הזמן, בעזרתו של רקסוס, פיטריק חוקר את הכתבים של איזונה – מתוך הכתבים שהם לקחו ממנה הם מגלים שהמחקר שלה התמקד לאחרונה בזימון שטנים, ובטקסים ודרכים אחרות להסוות את הצורה של שטנים כך שיראו כמו בני-תמותה, כנראה באמצעות התמרה כזו או אחרת. למרבה הפתעתם, ברחובות אין שמועות כלל על גורלה של איזונה.
 
פגישה 29
בעצמות המזל יש התרגשות רבה בעוד עורבי הכסף מסיימים את ההכנות שלהם לקראת משתה האודם שברזילאי עורך. כולם נוכחים בעצמות המזל, למעט ג'ין שמבלה את הלילה עם הבנות של מיאלרי דוקור, שלמרות היותן נוכלות מיומנות ו-ותיקות בקינטרגו, מתרגשות בכנות לקראת המשתה.
בתדריך של מועצת הכסף שנערך לפני המשתה, אוקטביו מעדכן במספר פרטים: פורביאן ואנשים גילו שהמילציה של צ'לאיקס קיבלו הוראות לא להפריע ולהתרחק מבית האופרה, כולל המנהיג שלהם טומבוס. במשתה לא ישתתפו חברי הכנסייה של אשמדאי, נדמה שהם אינם מרוצים מכך שהמשתה מתקיים בכלל... בנוסף יש אימות למידע שהאחיות פושי חשפו שמקום יש מספר שטנים, וכנראה הכנות נוספות במרתף אליו הם לא הגיעו. יהיו גם כשני תריסר דוטארי במקום, ממשמר העיר.

חלק מעורבי הכסף מצטרפים לחבורה, למרות שאוקטיביו חושש ונשאר מאחור. רקסוס מתחפש למלומד מאקדמיית השנהב, חובש מסכת שנהב. בדרכם החוצה מהמועצה, רקסוס מספר בהתרגשות שבית האופרה שימש כמפקדה של עורבי הכסף. הוא מפציר בהם לגלות היכן המפקדה הישנה שלהם נמצאת, הוא מהמר שהיא איפשהוא במרתף של בית האופרה. פורביאן ואנשיו גם הם מצטרפים למשתה, ביחד עם האחיות פושי שיעבדו כמשרתות במשתה. לבסוף גם הטאמון הייס ומילארי דוקור יהיו שם.
פיטריק פונה לפורביאן והאחיות פושי, ומבקש מהם לשים לב לסימנים של מתקפה, כגון אם חלק מהאצילים שתומכים בברזילאי נעלמים או מגניבים אותם למקום בטוח.
ווראן חושד שהתוכנית של איזונה זה להחליף את האצילים בשטנים. בעלי ברית שלהם: פורביאן עם מספר אנשים שלו, הבנות של מילארי, רקסוס, האחיות פושי, הטאמון הייס. פיטריק נותן הנחייה לסוכנים שלהם, לשים לב אם יש היעלמות של חלק מהאצילים שמגניבים אותם לצד.

בשעת ערב, הדמויות מכינות את התחפושות שלהם למשתה: כריסטיאן מגיע למשתה בתחפושת כמצביא צבאי, משתמש בשריון קשקשים הקסום שהם מצאו, והוא עיטר אותו באבני-אודם שבהן הוא השקיע את מיטב כספו. את ה Fuchard שלו הוא מנסה להסוות כנס צבאי שיותר משויך לקינטרגו מאשר לצ'ליאקס. המסכה שלו היא מסכה של דוב, המשולבת בקסדה.
ג'ין מצטרפת ללהקת הבנות האלפיות של הליידי מילארי, כשהיא לוקחת עמה את כל החפצים שלה. היא חובשת מסכה דומה עם הסמל של אשמדאי.
פיטריק מחופש לרובין מרימן, גיבור עם מקומי, הידועה בחיבתו לטיפה המרה, שלפני מאות שנים היה במרד איכרים כנגד ברון מקומי, מסכה של ראש ציפור בנוצותיה בצבעי ירוק וזהב עם ציצית אדומה, ותלובשת של גלימה ירוקה עם עיטורי חוט זהוב, מכנסיים בגווני חום זהוב, שיריון חזה צבוע באדום כהה - ועם חרב קלה.
ווראן מתחפש לסוחר עם מסיכת חזיר לבוש בבגדי פאר, עם סלסלה גדולה של תפוחים אדומים ותיק רחב ידיים.

לפני שהם מגיעים למשתה, פיטריק מטיל הגנה מרוע על כריסטיאן. הם עושים את דרכם לכיוון בית האופרה, רואים מאות אנשים מתגודדים בפארק מול בית האופרה, במקום שבו לפני מספר שבועות הם שמעו את הנאום הראשון של ברזילאי. בכניסה לבית האופרה יש חצי-תריסר דוטארי שבודקים את ההזמנות. הם עושים סיבוב ומגלים שיש עוד דלת לבית האופרה מאחורה, שמשמשת להכנסת ציוד. ווראן שומע קולות מאחורי הדלת, אך לא ברור האם בקרבת הדלת או ממרחוק. הם נכנסים פנימה, ההזמנות שלהם מוכיחות את עצמן. הדוטארי מסביר להם שבשעה עשר תהיה תחרות תחפושות ובחצות בדיוק ברזילאי יישא נאום.
ג'ין מגיעה מעט מאוחר יותר לבית האופרה, ושומעת בדרך-אגב את מיאלרי דוקור מדברת על-כך שהיא לא מצליחה ליצור קשר עם הטאמון הייס.

בתוך בית האופרה, הדמויות מתפצלות. בית האופרה בנוי מקומת הקרקע, שבו אולם ההופעה, קומת יציע, עם יציע גדול ומספר חדרים שמשקיף על הבמה ולבסוף קומה עליונה שבה מספר תאים פרטיים יוקרתיים ועוד חדרים. המרתף משמש את הצוות ולהכנות של האמנים המופיעים. הם נכנסים פנימה, כשפיטריק עולה למעלה ליציע ומופיע עם החליל הקסום, מושך אליו תשומת לב חיובית ואנשים מתגודדים סביבו לשמוע את המנגינה העליזה על הרפתקאות רובין. בינתיים ווראן מביט בקהל ורואה מעט דוטארי וגם לרגע את ברזילאי שהגיח מחדר צדדי, אומר שלום ונעלם שוב. הוא גם רואה כוהנת של נידאל שמחופשת לערפדית – הוא מנחש שהיא אכן ערפדית בפועל, כמו רבים מבני נידאל האצילים.

ווראן וכריסטיאן מתקדמים לעבר המוזיאון לזכר המייסדת של בית האופרה, בקומת הקרקע. הם עוברים דרך חדר גדול, ששימש בעבר כחדר הכנות לשחקני האופרה, אך כעת יש בו שלושה כלובים עם קוקטריסים שמתרגשות מכל ההמולה. ווראן נשאר בחדר לחקור, כשכריסטיאן ממשיך למוזיאון. ווראן חוקר אך לא מוצא דברים נוספים בחדר, גם לא מנגנון זדוני כשקשור למפלצות, הוא מנסה לברר מידע עם השומר שלהן, שרק חושף שמדובר בחיות המחמד של ברזילאי, אך הוא לא נראה חשוד מעבר לכך. כשהוא שם את פעמיו לצאת מהחדר, הוא מבחין בשלושה אנשים שעוקבים אחריו ואחרי כריסטיאן. הוא מנסה להתקרב אליהם, אך הם מתחמקים ממנו – שלושתם לבושים בגלימות שחורות עם רשת כסוף ולכל אחד מסכת כסופה של חיה, שמשתנה בינהם.
באותו זמן כריסטיאן מגיע למוזיאון, שם יש שני פסלים – אחד של בריזלאי והשני של שנשן, זמרת אופרה מפורסמת. הפסלים נראים מפורטים וריאליים, אך אין רמז לפסל של מייסדת בית האופרה. באותו אופן, גם התמונות בחדר הוחלפו לתמונות של בריזלאי בכל מיני סצנות של תהילה. כריסטיאן שם לב לטנגו מחופש, הלא הוא חברו בעל חנות הנשק צ'וקו, העוטה גלימה ססגונית ומסכה של נפח. הם מדברים יחדיו, ומתפלאים מהטיב של הפסלים, כשצ'וקו לא מזהה את כריסטיאן.

ג'ין עולה לקומת היציע, מחפשת אחרי Newt, סוחר ואדם שלו היא חושדת שיש מידע לגבי משפחתה – שגם אמור להיות בנשף. היא גם מבחינה מלמעלה בברזילאי, המלווה בידי שומר שפניו מעוטרים במתכת. לאחר שהיא לא מוצאת את Newt בקומת היציע היא עולה לקומה העליונה, שם במרפסת המשקיפה על העיר היא רואה בחטף איש נמוך עם מסכה של סלמנדרה, שנכנס לגלריית האומנות. היא עוקבת אחריו ומשוחחת עמו – זהו אכן Newt, שנהנה מתשומת הלב. ג'ין מתחקרת אותו לגבי הדברים שהוא מודע לגביהם – ושואלת האם הוא מכיר את משפחת Weaver. הוא אומר שכן, לפני שנתיים-שלוש, הוא הכיר אותם שהם עברו בעיר, אך הוא לא יודע לאן הם נעלמו כעת – כעת זה לא הזמן, אבל אם ג'ין תיצור עמו קשר בהמשך, אולי הוא יוכל להמשיך ולעזור לה.
בינתיים למעלה, פיטריק מחליט לחקור את אחד מהאזורים האסורים, ומגיע לדלת חסומה. הוא פותח אותה תוך כדי שהוא מנסה להיראות תמים ככל האפשר, כשבתוך החדר – שני שטנים מזוקנים קופצים לעברו! הוא מתנצל ונסוג לאחור.

במקביל ווראן מגיע למוזיאון, מזהיר את כריסטיאן לגבי האורבים בגלימות הכסופות ומחפש דלתות סודיות – אך ללא הצלחה בחדר זה. הוא רואה את ליידי דוקור, ולצדה בחורה עם מסכה שעליה הסמל של אימדוני, מעשה מתגרה בנשף של ברזילאי. הן עולות למעלה והוא עוקב אחריהן לקומת היציע, שם הוא משוחח עמן, ומבין שהבחורה האחרת היא זיאה, שהגיעה לנשף כי הטמון הייס נעלם מהבוקר, בתזמון גרוע מאוד והיא מודאגת מכך. ווראן וליידי דוקור ממשיכים לחדר הפרטי שם ווראן חושף בפניה את המשימה שלו מטוביה, למצוא את מרכיבי הסחלב – הליידי מוכנה לעזור, אך מבהירה שלא מדובר בחלק ממערכת היחסים שלהם במסגרת המרד אלא כפעילות נפרדת, ועזרתה כרוכה בתמורה הולמת. היא שואלת מתי נעלמו הרכיבים, ו-ווראן לא מוסר מידע רב, רק שהם יודעים שסוחר מצ'ליאקס הוא זה שגנב את הסחורה, הגיע לקינטרגו לפני כחודשיים, ו-ווראן נשלח לאתר עקבותיו.
למטה, כריסטיאן מחפש את חבריו, כשהוא נתקל באחד מחובשי הגלימות השחורות ורשתות הכסף והוא מצליח לאיים עליו ולהבריח אותו.
 
אני עוקב בדממה זה זמן רב ונהנה מאוד. אוהב שהשחקנים פרנואידים (בצדק), אבל עדיין מוכנים לעשות במהלך המשתה Side Quests ודברים של הרקע שלהם.

כהערת צד, הקבוצה שלי עתידה להתחיל בקרוב מאוד גם היא את Hell's Rebels - אחת מהסיבות זה שהכרתי את הקמפיין דרכך ויכלתי להמליץ עליו. תודה!
 
המשתה הוא אכן סצנה מגניבה ביותר, בהתחלה חשבתי לעשות מפגש ארוך של 6-8 שעות כדי לעשות אותו בסשן בודד, אבל לצערי אילוצי החיים האמיתיים אומרים שאין לנו אפשרות לכזה זמן ארוך לסשן... אז בפועל הוא מתפצל לשלושה מפגשים. המפגש הראשון אכן היה על טהרת הרול-פליי, והיה הרבה. גם ביקשתי מהשחקנים לתאר איזה דב"שים הם רוצים שיהיו במשתה, כדי שתהיה להם אינטראקציה, זה עבד נהדר.
במפגש אתמול זה היה הרוב רול-פליי ושליש אחרון קרב ובמפגש הבא זה יהיה הסיום :)

בהצלחה במורדי השאול, יש כמה התאמות שעשיתי להרפתקאות, אם צריך טיפים בשמחה. ממליץ גם על לקרוא את הנושאים של הרצת כל הרפתקה בפורומים של פאיזו, יש שם נושאים עם מאות הודעות לכל הרפתקה.
לבסוף, אני לא השתמשתי במכאניקה של ניהול המרד, לדעתי זה רק לטובה - אלא אם השחקנים ממש אוהבים "משחקי ניהול".
 
פגישה 30
ג'ין חוקרת את הקומה העליונה של בית האופרה, והיא נכנסת לאחד משני התאים הפרטיים בקומה, שבתוכה יושבות שלוש בחורות העוטות מסכה ובעלות לבוש אלגנטי – מסכה של זמרת אופרה, מסכה של סייסת, ומסכה בצורת רשת. הן משתתקות כשהיא נכנסת, אך ג'ין לא מתביישת ופותחת עמן בשיחה – הבחורה עם מסכת זמרת האופרה נחמדה במיוחד, ובמהרה ג'ין מצליחה להקסים את שלושתן. הבחורה עם מסכת הסייסת מתחקרת את ג'ין לגבי תחביביה, כשג'ין עונה שהיא אוהבת לקרוא ספרים וללמוד, אז הבחורה השלישית בעלת המסכה בצורת רשת, פונה אליה ומציעה לה להיפגש לאחר הנשף, מזמינה אותה לבית משפחת האצולה Jarvis.

מעט לפני השעה עשר ולפני פתיחת תחרות הריקוד, כל הדמויות נמצאות באולם הראשי של בית האופרה. ברזילאי עולה לבמה, מאחוריו אותו שומר לבוש מתכת שהגיבורים ראו מקודם, ומספר דוטארי מקיפים אותו. ברזילאי נואם לקהל, מודה להם על כך שהם הגיעו לנשף, ומבטיח להם שהזמנים הקשים הסתיימו – הוא מכריז על הסרת העוצר, מה שגורם למחיאות כפיים סוערות מרוב הקהל. פיטריק בוחן את ברזילאי בקפידה, אך נראה שהוא אינו משקר, תוך כדי הוא שם לב שלידו עומד אדם במסכת שנהב – רקסוס, שמקלל את ברזילאי כל הזמן, ולידו ניצבת בחורה במסכה זהובה, כריסטיאן מנחש שמדובר בעט הרעל, שמנסה להשתיק אותו.

לאחר שוך מחיאות הכפיים, ברזילאי מכריז על תחילת ריקוד הנדונים למוות – כל באי הנשף מוזמנים להשתתף, כאשר המנצח יזכה לפרס מידיו של ברזילאי עצמו. מבין הדמויות, רק ג'ין בוחרת להשתתף. הריקוד הראשון הוא שיר עם רגוע, וג'ין ביחד עם מרבית הרקדנים, מצליחה לעבור אותו למרות שהיא אינה נראית מיומנת במיוחד. לאחר מנוחה קצרה, מתחיל השיר השני, שיר מלחמה צ'ליאקסי שהוא קצבי יותר, ונראה שגם ג'ין משפרת את הקצב שלה.
ווראן מנצל את המוזיקה הרמה ואת הנשף שמתרחש כדי לחמוק בשקט מהאולם הראשי, ומגיע למדרגות שליד מוזיאון המייסדת – לאחר מאבק די ארוך עם המנעול שעל הדלת הוא מצליח לפתוח את הדלת למדרגות ורואה שהן יורדת למרתף ולאחר מעבר קצר יש דלת נוספת.

למעלה ג'ין ממשיכה לרקוד כשהשיר השלישי הוא שיר חתונות צ'לאיקסי, שיר קצבי ומלא שיר הלל לצ'ליאקס ולשטנים ולאשמדאי – נראה שלג'ין קשה עם הת'מה של אשמדאי והיא אכן מרגישה בסוף השיר תועבה אך השופטים קובעים שהיא עברה בהצלחה את השיר השלישי. השיר הרביעי מתגלה כשיר ריקוד קלאסי, אותו ג'ין צולחת בקלות. השיר החמישי והאחרון הוא שיר הלל לנסיך המתים, אך ג'ין מרגישה את העייפות מתפשטת בגופה כשהיא מחליקה על הבמה ונכשלת בריקוד, דבר שגורם לברזילאי לחייך כשהוא מביט בה נופלת.

במקביל ווראן חוקר את המרתף, פותח את הדלת ונכנס לעוד מסדרון ובו ארבע דלתות, כשהוא לא שומע אף יצור חי אחר מלבדו. הוא שם לב למעבר הזמן, וחוזר חזרה למעלה. שם הסתיים הנשף, וכולם ביחד מחליטים לרדת שוב למרתף. לפני שהם יורדים, פיטריק אומר לאחיות פושי ולאחד מאנשיו של פורביאן לשים עין אם קורים דברים מיוחדים. ג'ין מטילה היעלמות על פיטריק ועל כריסטיאן והם יורדים למרתף, שם יש מספר דלתות במסדרון. החדר הראשון שהם נכנסים אליו הוא סדנה להכנת תפאורה וציוד לבית האופרה, ולידו יש מחסן ציוד שמשמש את הסדנה. הם לא טורחים לחקור את החדרים, אלא ממשיכים הלאה.
הם מגיעים לחדר השינה של השומרים, כשאף אחד מהם לא נמצא בחדר – כל השומרים נמצאים למעלה ומאבטחים את הארוע. הם לוקחים מדים של השומרים מהחדר וממשיכים, נכנסים לעוד חדר שקט, שמתגלה כחדר הכנת התלבושות. ממנו יש דלת שמובילה אותם לספריה – הספריה מתמקדת במחזות זמר, הצגות ולחנים – חלקם מסומנים באדום. הם מבינים שהספרים המסומנים שווים משהו לברזילאי, ולוקחים אותם עמם.

יש שתי דלתות שהם לא חקרו אותם: מאחורי הדלת הראשונה היו צלילי תזמורת ומאחורי השנייה היו רעשים שהעידו על חיות כלשהן. הם בוחרים להכנס לאזור של צלילי החיות שמתגלים ככלבי-שאול שמסיירים ב"עולם התחתון" – אזור גדול מתחת לבימת האופרה, שם מבוצעות כל ההכנות לההופעה כמו-גם יש בתקרה יש מספר דלתות שמובילות מעלה. כלבי השאול מופתעים, כשכריסטיאן מקדים אותם ומשפד את הראשון בעוד פיטריק מטיל פטיש תוהו שפוצע אנושות שניים מכלבי השאול. יתר כלבי השאול מסתער על החבורה, בעוד פיטריק עוטף את הקרב בלחש דממה, שגורם לכך שאף איש מהקהל למעלה לא שומע את הקרב למטה בעוד כלבי השאול לא מהווים אתגר לחבורה המיומנת. במרכז העולם התחתון הם רואים את התזמורת, שיושבת על במה מוגבהה, כך שלמעשה הראש שלהם הוא בגובה הרצפה של אולם האופרה בקומת הקרקע. הם מחליטים להתרחק מהתזמורת, כדי שלא יזהו אותם.

בשלב הזה ג'ין משתמשת במטה גילוי הדלתות הסודיות שלה, ומזהה שתי דלתות סודיות בעולם התחתון, אחת בכל אחד מהעמודים הגדולים – הם פותחים את הדלתות הסודיות ומגלים גרמי מדרגות שעולים מעלה, במבט מהיר הם מגיעים לכל הקומות כשבכל קומה יש דלת סודית ממנה אפשר להכנס ולצאת מגרמי המדרגות. הם ממשיכים בחקירה של המרתף, מהצד השני של העולם התחתון ומגלים שם את סוויטת החדרים של ברזילאי: חדר האוכל שלו, חדר שינה וחדר עבודה. בחיפוש בחדרים נראה שהם אמנם מכילים חפצי יומ-יום של ברזילאי, אך אין בהם דברים בעלי ערך אמיתי – ווראן משאיר פגיון על המיטה של בריזילאי.

הם חוזרים לחדר הראשי של האולם, שם ג'ין חוקרת בספרייה ומגלה דלת סודית שמובילה לאזור אחר של המרתף – אך באותו הרגע נשמע פיצוץ עמום מ-"העולם התחתון" – שם יתר הדמויות ניסו לפתוח דלת שהתגלתה כממולכדת. בעוד הם מתאוששים מההלם, הם שומעים מלמול של לחש מאחוריהם, הם לא מזהים את המקור אך מכינים את עצמם בדיוק בזמן כאשר שטן עצם מופיע מאחוריהם, תוקף את פיטריק ופוצע אותו אנושות. כריסטיאן מצליח לדקור אותו, בעוד פיטריק קורא לעזרתו של קאידן ומשתגר מחוץ לטווח התקיפה של השטן. כריסטיאן תוקף שוב ומחטיא, בעוד ווראן מנסה להתחמק מהתקיפה של שטן העצם, אך נכשל בעוד השטן נועץ את העוקץ שלו בגופו של ווראן. השטן ממשיך לתקוף את ווראן בזעם רב, וכמעט מצליח לחסל אותו כשהוא מרעיל אותו. ג'ין מצטרפת לקרב ותוקפת עם קליעי קסם שחודרים את ההגנה הקסומה של השטן. פיטריק רואה את המצב הגרוע בשדה הקרב, והוא מתעל אנרגית קדושה כדי לרפא את כל חבריו.
כריסטיאן תוקף שוב עם הנשק שלו אך מחטיא, בעוד ווראן מנסה לתקוף אך הוא מוחלש כל-כך עקב הרעל שהתקיפה שלו בקושי שורטת את השטן. ג'ין מטילה האצה על כולם, כדי לסייע להם. כריסטיאן מצליח למקד את עצמו בזכות ההאצה, וברצף של התקפות הוא פוצע אנושות את השטן, בעוד פיטריק מצליח להנחית את התקיפה הסופית.

הדמויות מתחילות להתרפא מהנזק הרב, כשלפתע הם שומעים שהתזמורת הפסיקה לנגן. הם מסתובבים לבחון את התזמורת, ומגלים שהיא נעלמה – מדובר ככל הנראה באשלייה ששטן העצם הטיל! בעוד הם מתלבטים מה לעשות, פיצוץ נשמע מקומת הקרקע, וצעקות משולבות בצרחות אימה נשמעות מעליהם.
 
פגישה שלושים ואחד
החבורה ממשיכה להתארגן ב"עולם התחתון" כדי להתאושש מהקרב כנגד שטן העצמות ולטפל בווראן שהורעל. פיטריק מזהה את הרעל שמשפיע עליו ושגזל את כל כוחותיו ונותן לו שיקוי-נגד, אך מצבו עד כדי כך נורא שהשיקוי לא עוזר לו. בזמן שהם מתרפאים הצרחות והצעקות שמגיעות מבית האופרה ממשיכות – הן נשמעות כמו טבח של ממש. לפני שהן עולות למעלה, החבורה ממשיכה לחקור את המרתף, כשג'ין מזמנת משרת בלתי-נראה, שפותח את המעבר הסודי שהם גילו בספרייה. המעבר מוביל למסדרון.
בינתיים ווראן שותה שיקוי שיקום כדי להתאושש מהשפעות הרעל בעוד פיטריק מטיל עליו לחש. ווראן מרגיש סופסוף חזק מספיק כדי להתרומם מהרצפה ולאחוז בחרבו, אם כי הוא עדיין לא מצליח להניף אותה. באותו הזמן ג'ין חוקרת את המסדרון ומגלה שבחדר בהמשך יש כלב שאול גדול יותר מהרגיל ששומר עליו, היא מצליחה להסתתר בצללים ולהתחמק ממבטו בעוד היא נסוגה ומצטרפת ליתר החבורה.

הם מתלבטים כיצד להמשיך, כשהזעקות לעזרה נשמעות, אך הם עדיין פצועים מדי וממשיכים להתרפא ועוד שיקוי שיקום סופסוף מחזיר את ווראן לכשירות מלאה. הם חוזרים לעולם התחתון, שם מספר גופות מוטלות בקרבת במת התזמורת, כנראה נפלו מהאולם ועוד כשני תריסר אנשים פצועים ובריאים מחפשים מסתור בעולם התחתון. החבורה מנסה להבין מהם מה קורה, והפצועים מתארים כיצד חבורה של עורבי כסף תקפה בפראיות את נשף האודם, וחסמו את הדלת הראשית שיוצאת מבית האופרה – החבורה מגיבה ואומרת שמדובר במתחזרים ושעורבי הכסף לא יפגעו לעולם בתושבי קינטרגו.

כריסטיאן עולה ראשון למעלה ורואה לפניו את הטבח באולם האופרה, גופות של הרוגים מוטלות בכל עבר ועוד מספר רב של פצועים. שלושה לוחמים מחופשים לעורבי כסף במרכז האולם, מכים בעוברי אורח ולידם מספר קוקטריסים. מי שמגן על האזרחים הם חצי תריסר דוטארי, אך ללא הצלחה מרובה. כריסטיאן מצטרף לקרב ויתר החבורה עולה גם היא למעלה. פיטריק מתבונן בלוחמים ומבחין לפי סגנון התנועה שלהם שהם לא נראים אנושיים ממש, סוג של חיקוי למעשה. ג'ין מטילה הפגת קסם על אחד מהם... ואז הוא מתגלה בדמותו האמיתית כשטן מזוקן. כריסטיאן פוצע מהם אחד מהם בעוד האחיות פושי מצליחות לחסל אותו. אך בתגובה אחד מהשטנים המזוקנים מחסל את האחיות פושי בעוד השני מעסיק את כריסטיאן. באותו הזמן שניים מהקוקטריסים תוקפים את ג'ין ואת פיטריק, אחד מהם פוגע בפיטריק ומחלישי אותו – אך פיטריק קורא ללהבה שמיימית שפוגעת בקוקטריסים ושורפת אותם. בזמן הקרב, ווראן שומע לפתע את קולו של ברזיאלי מהחדר האחורי, מאחורי הפרגוד של בית האופרה.

ווראן פותח את הפרגוד, ורואה את ברזיאלי ביחד עם שומר המתכת שלו, כשפורביאן ואנשיו עסוקים בלתקוף אותם – אך ידם על התחתונה, בעוד שניים מאנשיו של פורביאן מוטלים על הרצפה מדממים, ושומר המתכת הודף אותם לאחור. לא נראה שההתקפה של פורביאן תצליח, ו-ווראן זורק מטה עשן כדי ליצור הסחה ואומר לפורביאן ולאנשיו שנותרו לסגת לאחור. ג'ין מצטרפת אליהם מאחורי הפרגוד, ומטילה את המחושים השחורים שלה,
רגע לאחר שווראן וג'ין עוברים את הפרגוד ברזילאי מזמן קיר קרח שחוצץ בין חברי החבורה, כך ש-ווראן וג'ין ניצבים לבד מולו ומול השומרת האימתנית – במבט מקרוב, היא נראית כמו בת-אנוש שעברה ניסויים אכזריים.
באותו הזמן באולם הראשי, עוד שני שטנים מזוקנים מחופשים לעורבי כסף מצטרפים לקרב כשאחד מהם לוכד את פיטריק בפינה. כריסטיאן רץ לעזור לפיטריק, אך פיטריק מחסל את אחד השטנים עם הנשק הקדוש שלו. שניהם מצליחים להדוף את השטנים המזוקנים, בעזרתם של הדוטארי שנותרו בחיים.

ג'ין ו-ווראן מתקשים יותר בקרב כנגד ברזילאי ושומרת הראש שלו, כש בינתיים בצד השני של פרגוד הקרח, ברזילאי מופיע לפתע לצדה של ג'ין ותוקף אותה, פוצע אותם לפני שהיא נסוגה לאחר ופורביאן תוקף את ברזילאי בחמת זעם מסיח את דעתו. ג'ין מנצלת את ההפוגה כדי להטיל מחושים שחורים, שמצליחים ללכוד את שומרת הראש ולבודד את ברזילאי, שדולק בעקבותיו של פורביאן ואנשיו שנמלטו במדרגות למעלה. ווראן תוקף את שומרת הראש אך לא מצליח להתגבר עליה לבדו.
כריסטיאן ופיטריק מותקף בידי עוד עורב כסף, הפעם בדמות אישה, שהיא חזקה יותר מאשר הקודמים, ומטילה עליהם לחשי טומאה שפוגעים בהם. אך גם היא לא עומדת בהתקפות המשולבות של שניהם, ונראה שידם על העליונה.

בקומה שמעל אולם ההתארגנות, ברזילאי תוקף באכזריות את אנשיו של פורביאן ואת פורביאן עצמו, מצליח לחסל את ארבעתם, בעוד שבקומה למטה שומרת הראש תוקפת את ג'ין ואת פיטריק שבורחים מההתקפות שלה, כשהיא מוכיחה את עצמה כעוצמתית במיוחד. ווראן עולה על השטיח המעופף שלו בעוד ג'ין מעופפת באוויר לידו. הם עולים לקומה העליונה, כשווראן חוטף את גופתו של פורביאן ונסוג משם – קיר הקרח הוא בגובה של כשלוש מטר כך שהם מעופפים מעליו. הם מצטרפים בחזרה לכריסטיאן ופיטריק, וביחד מחסלים את השטנית האחרונה, שמתגלת כארינאה. כל החבורה מאוחדת שוב, פצועים ועייפים, אך בניגוד לפורביאן והאחיות פושי – בחיים.
הם מתארגנים מחדש, אך רגע קט לאחר מכן שומרת הראש מופיעה לידם, משתגרת בדלת מימדית, כשפיטריק וכריסטיאן נדהמים לגלות שמדובר בנוקס! באותו הזמן ברזילאי מעופף מעל קיר הקרח, ואז מטיל לחש עוגן מימדי על ג'ין כדי למנוע מהם לברוח. הדמויות מתאוששות מהמתקפה הראשונית, ובשילוב של הקסמים של ג'ין, והתקפות יתר החבורה הם מצליחים לבודד את נוקס ולהרוג אותה – שוב! ברזילאי, שרואה שבת-הברית שלו חוסלה, מחליט שזה הזמן שלו לסגת לאחור והוא נעלם מהמקום בלחש שיגור משלו.
 
פגישה 32
החבורה נסוגה החוצה, מתארגנת במהרה בכניסה לבית האופרה, שרצפתו שטופה בדם, וזעקות הפצועים נשמעות לכל עבר. מסביב להם, ערב-רב של שורדי הערב הנורא, שנודע מאותו יום בקינטרגו כטבח האדום, בורחים על נפשם מבית האופרה. בחוץ יש מספר דוטארי שמנסים לעזור לאזרחים להמלט, בעוד צעקות הפצועים מבפנים ממשיכות להדהד באוזני הגיבורים.
החבורה מתמקמת מחדש במרחק של כ-20 מטר מחוץ לבית האופרה, בין העצים של פארק אריה. הם מנסים לעזור לאנשים הפצועים ביחד עם הדוטארי, בעוד פיטריק מרכז 30-40 מהפצועים בשטח וקורא לכוחו של קאידן כדי לרפא אותם. בזמן הזה, ג'ין ו-ווראן מסתכלים בחשש לעבר בית האופרה, מפחדים מנקמתו של ברזילאי. הם מזהים מספר דמויות, שנראה שרויות במאבק בקומה העליונה של בית האופרה. הם מתעלמים בשלב זה, עסוקים בריפוי האזרחים, והדמויות נעלמו לאחר רגע.

לאחר שפיטריק מרפא את רוב הפצועים מחוץ למבנה והקהל מתפזר, ג'ין מנצלת את ההזדמנות כדי להכנס לתוך בית האופרה במטרה לחקור את הדמויות שהיא ראתה. היא מתחמקת מהדוטארי ומעופפת מעלה באולם הראשי. ג'ין מבחינה במספר דמויות באחד התאים היוקרתיים, היא מתקרבת ורואה ארבע דמויות אנושיות בגלימות שחורות עם קורי-כסף, המקיפים דמות אחת כורעת ברך,ועוד דמות מוטלת בצללים, קשורה בחבלים. היא לא בטוחה בנוגע למטרתם, ולכן מחליטה להטיל עליהם בלבול.
במקביל, מחוץ לבית האופרה פיטריק עוצר שני עורבי כסף שהוא מזהה, ונותן להם את הגופה של פורביאן, ומורה להם להביא את פורביאן ישירות לעצמות המזל. ואז הוא נכנס מחדש לבית האופרה, מתעלם מהדוטארי, בעוד ווראן על השטיח וכריסטיאן מעופפים כלפי מעלה, נעמדים על המרפסת.

ג'ין מטילה את לחש הבלבול, והדמויות בפנים מסתובבות – שני גברים ושתי נשים, כשאחת הנשים מבולבלת, שולפת פגיון ונועצת אותו בגב של אחד מהאחרים. הגבר הראשון מנסה להטיל אחיזת אדם על ג'ין אבל נכשל, בעוד האישה השנייה נועצת את הפגיון שלה בדמות הכורעת, שצורחת בקול נשי ומתמוטטת. הגבר השני, הפצוע, מטיל פגיון לעבר ג'ין, ופוגע בה. ג'ין צועקת בתגובה לעזרה, משתמשת ב Sending כדי להודיע לחבריה. בזמן הזה, אחת מהנשים מתחילה לגרור את הדמות בצד לעבר הדלת, בעוד שני הגברים חוסמים את דרכה של ג'ין.
לאחר שהאישה יוצאת מהתא, גם שני הגברים נסוגים לעבר הדלת, כשהאישה המבולבלת ניצבת לבדה בתא. ג'ין מטילה מחושים שחורים על היציאה, חוסמת את דרכם של הגברים. בחוץ ווראן וכריסטיאן ניצבים מול האישה לבדה, מאיימים עליה והיא אכן מפחדת לחייה – היא ממלמלת לחש ונעלמת מהעין. שני הגברים לכודים בתוך הזרועות השחורות, מנסים להטיל פגיונות אך ללא הצלחה.

פיטריק מתקדם לתוך ההיכל הגדול של בית האופרה, ושם בין הגופות והפצועים, הוא רואה אישה כחושה וחיוורת, מסתובבת ביניהם, והורגת בהם. האישה רואה את פיטריק והוא רואה שעיניה נוצצות ברעב על-אנושי, בעודה מזנקת בכח אדיר, חובטת בגופו של פיטריק והודפת אותו לאחור – רק בעזרת ברכתו של קאידן הוא מצליח לשמור על כוחו מפני ההשפעה המשחיתה שלה כשהיא מנסה לשאוב את כח החיים שלו. בתגובה פיטריק מזהה אותה כערפדית, וקורא לעזרת חבריו.
למעלה ווראן חושף את פרצופו של השבוי שעל הרצפה, ומזהה שזהו רקסוס, הוא משקה אותה בשיקוי ריפוי ואז עיניו נפקחות והוא זועק בקול רם "מארקל!". ג'ין, שמרחפת מעל האולם, שומעת את צעקתו של פיטריק ומנמיכה מטה, תוקפת את הערפדית עם קרן בוערת.
כריסטיאן נכנס לתוך החדר, ונעמד ליד פיטריק כדי להגן עליו – אבל אז הוא רואה את האשה הזקנה והוא לא מבין מדוע פיטריק מפחד ממנה ותוקף אותה, בעוד נשמתו נכבלת על-ידה והיא אומרת לו להגן עליה, ולתקוף את פיטריק. אך הערפדית לא נלחמת לבדה, כשבאותו הרגע ברזילאי מופיע באוויר ותוקף עם האלה הבוערת שלו את פיטריק, מכה בו פעמיים. ווראן מצטרף לקרב ומאגף את ברזילאי. פיטריק קורא לכוחו של קאידן כדי לשחרר את כריסטיאן מהשליטה של הערפדית ומצליח. כריסטיאן מנצל את ההזדמנות כדי לתקוף פעמיים את ברזילאי עם הפושרד שלו.

בתגובה ברזילאי נוהם ואז מזנק לאוויר בעודו נעלם ואז מופיע מחדש ליד ג'ין, ומכה בה באלה הבוערת שלו. הערפדית מביטה הפעם ב-ווראן אך הוא רואה את דמותה האמיתית – ולא נכנע לפיתוי של הערפדית. פיטריק קורא לברכתו של קאידן כשג'ין נמלטת משדה הקרב, בעוד כריסטיאן מסתער לעבר ברזילאי עם לחש המעוף ופוגע בו. הערפדית מנצלת את הפתח שנוצר, ומסתערת לעבר ווראן וחובטת בו, והוא מרגיש שהוא הופך שוב לחלש, בעוד דמו בוגד בו, אך הוא עומד בכוחותיו האחרונים. ברזילאי נעלם שוב, והפעם מופיע ליד פיטריק ותוקף אותו, כמעט מעלף אותו. ג'ין חוזרת לקרב, ומנסה לשרוף את הערפדית ללא הצלחה, בעוד ווראן מאגף את ברזילאי, מצליח לדקור אותו מאחור בהצלחה, וגורם לו לדימום, בעוד כריסטיאן משלים את המתקפה של ווראן בהסתערות ישירה, נועץ את הפושרד שלו בגופו של ברזילאי ושובר את צווארו באבחה חדה. ראשו של ברזיאלי נשאר מנותק ליד גופו, בעוד כריסטיאן שואג בזעם.

אך הערפדית לא מוותרת על הקרב, בעודה מקסימה את כריסטיאן בשנית. ג'ין מצליחה לפגוע בה עם הקרן החורכת בעוד פיטריק שרואה כיצד הערפדית מקסימה את כריסטיאן ושוב קורא פעםנוספת לכוחו של קאידן כדי לבטל את הכישוף. כעת כל החבורה מקיפה את הערפדית וביחד הם מצליחים להביס אותה, כשהמכה האחרונה של כריסטיאן עוברת דרך גופה של הערפדית, שמתפוגג לערפל.
 
די הופתעתי מזה, הייתי בטוח שהם הולכים לסגת ולהיות מובסים. אבל לפעמים אלי הקוביות נמצאים לצד הגיבורים... זה היה קרב מותח בהחלט ובלי הנחות. מה ששיחק למזל שבפעמיים שהערפדית השתלטה על הלוחם העיקרי של החבורה, הכוהן נתן לו הצלה נוספת להתנגד להשפעה - והם הצליחו. כנראה שאם סיבוב בודד הוא היה נתון להשפעה שלי, הם היו מפסידים.
 
פגישה שלושים ושלוש
בעודם עומדים מעל גופתו של ברזילאי, ווראן אומר לחבריו שאם פיטריק יתחזה לברזילאי ויתפוס את מקומו, הם יוכלו לפקד על הדוטארי. פיטריק מציע קודם כל לחקור את עובדי הכת שהיו למעלה, בזמן ששניהם מדברים, כריסטיאן וג'ין חוקרים את הגופה של ברזילאי ואוספים את החפצים הקסומים שעליו. לאחר-מכן, כדי למנוע החייאה שלו, הם שורפים את הגופה עם פחיות שמן ונשקים בוערים. הריח המצחין של בשר שנשרף מתפשט באולם, בזמן שהדוטארי בחוץ לא שמים לב למתרחש ועדיין מתארגנים מחוץ לבית האופרה.

הדמויות עולות לקומה העליונה, כדי לאתר את אנשי הכת ואת רקסוס – אנשי הכת כבר נעלמו, ורק רקסוס נשאר במקום אוחז בידיו את גופתה של מארקל ממרר בבכי ומאשים את הדמויות באסון השני שנפל עליו, אחרי מות הוריו. פיטריק מנסה לנחם אותו ואומר שהאלים יכולים להחזיר את המתים, ומורה לו לקחת את הגופה של מארקל לעצמות המזל. פיטריק גם מספר לו על מותו של ברזילאי, מה שגורם לרקסוס להיעמד בפתאומיות ולחבק את הדמויות, בהתרגשות מהולה בעצב, מודה להם שנקמו את מות הוריו. הוא יוצא מבית האופרה עם גופתה של מארקל, כשפיטריק אומר לו לשמור בסוד את דבר מותו של ברזילא, ולזמן ישיבה של מועצת הכסף כדי לדון בהמשך צעדיהם.
בזמן שפיטריק מדבר, הם ממשיכים לחקור את הקומה העליונה, מוצאים מסתור של ציוד ריפוי בעמדת שמירה. פיטריק משתמש במגילת שיקום מהמסתור כדי לרפא לחלוטין את ווראן מכל המגרעות שלו. כשהחקירה מסתיימת הם יורדים שוב למרתף ונכנסים לכספת, מוצאים שם עוד מסתור של ציוד ריפוי, ואוסף רחב של ספרים שנראה שהגיע ממנזר המדרגות שהיה מתחת לבית הפלאות של הוקום, כולל ספר של לחשים אינסופיים. בנוסף, בשק בפינת החדר הם מוצאים בגדים, שכריסטיאן מזהה כבגדים של ג'ילייה באינלס, את החרב שלה וטבעת הגנה קסומה.

האזור האחרון שנותר להם לחקור הוא דלת הסתרים שג'ין גילתה, עם כלב השאול האימתני. כריסטיאן מסתער לעבר כלב השאול, ומגלה שהוא גדול בהרבה ועוצמתי יותר לעומת כלבי השאול הרגילים. ג'ין מצליחה לפגוע בו בחומצה, אך הדבר כמעט אינו משפיע. פיטריק ו-ווראן מתקרבים לעברו, בעוד כלב השאול מגיב, פותח את פיו ונושף להבה שאופפת את פיטריק ואת כריסטיאן, שורפת אותם. פיטריק נסוג מעט לאחור בעוד ווראן יוצא מטווח הנשיפה. כלב השאול ממשיך לתקוף את כריסטיאן, אוחז בו בפיו ושורף את גופו בשנית. כריסטיאן נלחם בחזרה, מכה בו פעמיים, אך כלב השאול עדיין ניצב על רגליו למרות הנזק הרב שהוא ספג. כלב השאול נושף אש בפעם השלישית, כשכריסטיאן עומד מולו, גופו נשרף והוא נופל ארצה בצרחות. פיטריק קורא לברכתו של קאידן, ומתקדם לתקוף עם הסיף שלו, קוטע את שאגת הנצחון של כלב השאול, שמתרסק ארצה מעל הגופה של כריסטיאן.

הקרב כנגד כלב השאול היה קשה מהצפוי, ובעוד כריסטיאן ופיטריק מתרפאים, ווראן וג'ין ממשיכים לחקור את החדר שבו הוא שהה, שנראה ריק. הם מוצאים עוד מספר דלתות סודיות נוספות במתחם. ג'ין שולחת משרת בלתי-נראה לנסות לפתוח את הדלתות הסודיות, ובאף אחת מהן אין מלכודת. הם מתחילים לחקור ומגלים שדלת סודית אחת מובילה לפארק אריה למעלה, בעוד דלת סודית נוספת מובילה למסדרון ובו מספר חדרים שנראה בבירור שהיה פעם בסיס לפעילות כלשהיא – כנראה של עורבי הכסף שפעם היו בבית האופרה. בשלב הזה כריסטיאן ופיטריק מצטרפים אליהם. הם פותחים דלת סודית נוספת, שהייתה מוסתרת היטב, ומגלים מסדרון שנראה שאיש לא ביקר בו שנים והוא אפוף בערפל. ג'ין נכנסת לערפל ומזהה שזהו לחש מסתור המכשף, שמגן על האיזור מפני לחשי איתור. הערפל מפנה את דרכו למסדרון ובו חמישה סקרופגים, עם לוחיות שמזהות אותן כחמשת עורבי הכסף המקוריים.
הגיבורים חוקרים את הסקרופוגים של עורבי הכסף המקוריים ביראת כבוד – כשהם שמים לב שמשהו מוזר בסקרופוג של Jackdaw, כולל הכיתוב שמעיד שהיא נעלמה לפתע ועקבותיה לא נודעו, והוא גם מרגיש קל יותר בניגוד לאחרים. הזכרונות שלהם מהערפדית שהתפוגגה טריים במוחם, והם מכינים את עצמם לקרב מולה, ולהרוג אותה סופית. אך כשהם פותחים את הסקרופג הם מגלים בפנים רק את חפציה של Jackdaw שעדיין זורחים בקסם. הדמויות מבינות שקברו את החפצים שלה כי היא נעלמה באמת ובתמים. הדמויות מרכינות ראש למייסדים של עורבי הכסף וממשיכים הלאה, כשג'ין ממלמלת שמוזר שאיש לא יודע איפה Jackdaw נעלמה ואולי היא אפילו בחיים.

המסדרון מסתיים בחדר גדול שלפי מראהו ושרידי הריהוט, שימש בעבר כחדר מועצה. באחת הפינות שלו יש מספר תיבות שבתוכן הם מוצאים ציוד רב, גם זהב ואבני-חן, וגם חפצי קסם. באחת התיבות יש גם ערמת מסמכים גדולה, כשג'ין מחטטת בהם , היא מגלה גיליון מוזיקה עם תווים – והכיתוב מעליו הוא שיר הכסף.
לאחר מנוחה ודיון שקט בחדר, הם ממשיכים לחקור את המסדרון האחרון בקומת המרתף שמאחורי מתגלה בית תפילה שהוקדש לחמשת האלים של עורבי הכסף, אך כעת הוא הושחת, ככל הנראה בידי בריזלאי. פיטריק מרגיש בתוכו שעליו לטהר את המקום, והוא מטיל לחש Consecrate אך זה לא מספק. הוא מבין שעליהם לחזור למקדם, ולטהר אותו – באמצעות קסמים חזקים יותר או על-ידי עבודת קודש.

המסדרון ממשיך הלאה עד שהוא מגיע לפיצול, בו הם פונים שמאלה ומגיעים למה שנראה כמו עמדת שמירה קטנה, עם דלת סודית שנפתחת למרתף. במרכז עמדת השמירה, מוצב ארון עץ פשוט, שהם מנחשים שהוא מכיל את הערפדית. הם לוקחים את הארון עמם, סוחבים אותו לאזור של בית התפילה שפיטריק קידש קודם לכן. ביחד הם פותחים את הארון ומשפדים אותה, פיטריק, כריסטיאן וג'ין מנסים לזהות אותה אך ללא הצלחה – ווראן יודע שהערפדים בקינטרגו קשורים רובם ככולם לשגרירות של נידאל, והוא נזכר שאף ראה את אחד מהם מסתובב בנשף. הם משמידים את הגופה של הערפדית, במדורה שהם הרכיבו מארון הקבורה שלה.
הם חוזרים חזרה לפיצול במסדרון, ופונים שמאלה, ומוצאים את עצמם בתוך חלל ענק, שבו יש ערמות זהב על הרצפה, והקירות והתקרה מכוסים בשריטות ענק – שריטות שיכולות להיגרם רק מטפריו של דרקון גדול! הם חוקרים עוד את המקום, ומוצאים מספר סימני החריכה על הקירות – ג'ין מזהה אותם כפגיעה של ברק בקיר מה שמעיד על דרקון כחול או ברונזה. הדמויות חוקרות עוד ולא מצליחות למצוא דרך שבה דרקון בוגר יכול לצאת או להיכנס מהחלל, חידה של ממש. ג'ין בודקת גם באמצעות לחשיה, ולא מזהה עדות לאף קסם שפועל במקום. כריסטיאן נזכר בדרקון כחול מההיסטוריה של קינטרגו, בשם ריזואר, שתקף את קינטרגו לפני שנים ואז עורבי הכסף הביסו אותו. פיטריק זוכר שמועות ברחובות לפני מספר שבועות על יצור גדול שעופף בשעות הליל – אולי זה אותו הדרקון?
עייפים ומותשים, הם עוזבים לבסוף את בית האופרה, כשבחוץ החשכה יורדת, ובפארק אריק יש שתי מחלקות של דוטארי וכחצי תריסר אבירי-שאול. פיטריק משתמש בלחשים כדי להתחפש לברזילאי בעוד ווראן מתחפש לעוזר שלו. שניהם יוצאים החוצה, כשפיטריק מורה לאבירי השאול לאבטח את המקום ולא לאפשר לאיש להיכנס, האבירים מצדיעים לו וממהרים למלא את הפקודה, בעוד יתר הדמויות מתגנבות גם הן וכולם עושים את דרכם חזרה לעצמות המזל.
 
פגישה שלושים וארבע
השחר עולה על קינטרגו ומועצת הכסף מתכנסת לראשונה לאחר הבסת ברזילאי. בעת ההכנות שלהם למועצה, הם משוחחים בינם לבין עצמם, מוטרדים בין היתר מכך שהמכשפה איזוני עבדה על שינוי צורה של שטנים לבני-אנוש. הם מתייעצים בינהם על מה חשוב כרגע, ווראן מודאג מאוד מהדרקון שבבירור שכן עד לאחרונה מתחת לבית האופרה, כשכריסטיאן נזכר בסיפור על דרקון בשם ריזוביר שהטיל אימה על העיר לפני מעל למאה שנה... הוא אמנם הובס אז, אבל פיטריק מעלה השערה שאולי הדרקון לא הובס אלא היה כלוא במערה מתחת לבית האופרה.
ווראן מהרהר באפשרות להעמיד פנים שברזילאי עדיין בחיים, אך פיטריק אומר שהדבר ידרוש הרבה משאבים. הם סוקרים את הכוחות שניצבים מולם: המיליציה של האזרחים לא נתפסת כאיום רציני, הדוטארי תלויים במפקדים שלהם, הכנסייה של אשמדאי היא גורם רציני, ויש את אבירי השאול של ה Rack. בזמן שהם מדברים פעמוני השטן מצלצלים בפראיות למשך דקה ואז נודמים שוב, חזק יותר מכרגיל. פיטריק שולח את אחד החיילים לברר מה קורה. באותו זמן מצטרפת אליהם זיאה מ Devil Nursery שמחליפה את הטמון הייס. כריסטיאן משוחח לפני המועצה עם זיאה, שאומרת שעדיין הם לא מצאו את הטמון הייס.

מועצת הכסף נפתחת בפורום מצומצם, ארבעת הגיבורים, ביחד עם אוקטיביו, סטרונה ורקסוס אלו הם חברי המועצה ששרדו את האירועים של הימים הקודמים. הם מזמינים גם את זיאה למועצה. אוקטיביו פותח את דברי המועצה ברגע של דממה לזכר הנופלים בקרב בנשף הדמים. הוא מצהיר שהמעשה הנפשע של הטבח בנשף גרם לכך שבית ת'רון איבד את הלגיטימיות שלו לשלטון בקינטרגו. לאחר מכן הוא פונה לפיטריק ומבקש לשמוע את דעתו ואת המלצתו למועצת הכסף כיצד להמשיך לפעול. פיטריק מתאר שהם זיהו מספר איומים בנשף, הראשי מבינהם הוא ניסיון של ברזילאי ובעלי בריתו לגרום לשטנים ללבוש צורת בני אנוש.

פיטריק ממליץ שהדבר הראשון שהם צריכים להחליט עליו זה האם הם מצהירים שברזילאי מת או שהם שומרים על השקר שברזילאי עדיין בחיים – סטרונה עונה ושואלת איך הם יוכיחו שברזילאי באמת מת. ווראן שוקל שוב את דבריו, ולא בטוח בעצמו שברזילאי הוא באמת ברזילאי. לאחר מחשבה נוספת, הם מחליטים לא למהר להכריז על מותו, וגם לנצל את הזמן בעוד הוא נעדר כדי לשמור על הסדר בעיר – אוקטיביו קוטע אותו ואומר שהעיר הייתה שלווה גם לפני ברזילאי, מה שחשוב הוא מי שולט במוקדי הכוח בעיר. פיטריק מונה את הדוטארי, הכנסייה, ואבירי השאול. האצילים לדעתו לא מהווים כח משמעותי לאחר הפגיעה שלהם בנשף הדמים.
ווראן שואל את אוקטיביו מי לדעתו יכול לתת את הפקודות בעיר אם ברזילאי אינו: אוקטיביו עונה שלדעתו קורינת' גרייואן, הכוהן הראשי של אשמדאי, יכול לפקד על כוחות ת'רון בעיר. בנוסף אליו את גם יש את המפקדות של הדוטארי ושל אבירי השאול. כריסטיאן מבקש מאוקטיביו לברר דרך הארמיגרים שלו היכן שוכנת הנאמנות של אבירי השאול – לקינטרגו או לת'רון. הגיבורים גם מספרים על כך שהם מצאו עדויות שבבית האופרה שכן דרקון עתיק. לדעת ווראן רצוי להכין את העיר ואת תושביה למקרה שהם יצטרכו להלחם מול דרקון. לפי הסימנים במאורה הם חושבים שמדובר בדרקון כחול, ומציעים להכין את עורבי הכסף לקרב כנגד דרקון.
זיאה שואלת האם הם יכולים לסייע באיתורו של הטמון הייס, כריסטיאן שואל האם יש לה חפצים של הטמון, ואולי באמצעות לחש יהיה ניתן לאתר אותו. זיאה עונה בשמחה שיש לה מספר חפצים שלו ואוקטיביו מתנדב לחפש אותו.

המורד שפיטריק שולח לברר בקשר לפעמונים שצלצלו חוזר ומספר על שלוש הכרזות החדשות שניתלו ברחבי קינטרגו בשמו של ברזילאי: ההכרזה ה-11 היא סגירת הגשר מעל נהר היולבוליס, למעשה לחצות את קינטרגו לשתיים. ההכרזה ה-12 היא איסור על עבודה פומבית של אלים למעט אשמדאי. ההכרזה ה-13 היא הכרזה על עורבי הכסף כעל פושעים ורוצחים, שאחראים לטבח בנשף האדום.
במועצה ווראן ופיטריק דנים מי המטרה המועדפת הראשונה – הכנסייה או המצודה. הם נוטים לתקוף ראשית את הכנסייה, מכיוון שהם מקווים שאולי הם יצליחו לשכנע את אבירי השאול שלא להילחם לצד בעלי-הברית של ברזילאי. הם לא מגיעים להחלטה, והישיבה מסתיימת בהחלטה שווראן יסייר בבית האופרה, אוקטיביו יחפש את הטמון הייס, והארמיגרים שלו יבררו לגבי מסדר אבירי השאול והמצודה. במקביל פיטריק נשאר בעצמות המזל כדי להחיות את פורביאן.

ווראן מתגנב לעבר בית האופרה, שם הוא מזהה מספר קבוצות של דוטארי ביחד עם אנשי המיליציה מתארגנים בפארק אריה. הוא מבין מהאזנה לדברים שלהם שהם מתכוננים לצאת לנקמה בעורבי הכסף. הוא מסתקרן לראות מי המפקד של הדוטארי ושל המיליציה במקום – ושם הוא רואה את הפרצוף השנוא של טומבוס רג'יוס.
 
פגישה שלושים וחמש
ווראן נמצא מחוץ לפארק אריה, שבקרבת בית האופרה, צופה בטומבוס מארגן את אנשיו למה שנראה כמו פשיטה לקינטרגו הישנה. הוא שולח עורב כסף לפיטריק, כריסטיאן וג'ין ובו המידע על מיליצית צ'ליאקס עם טומבוס שמתארגנת לצאת לעבר קינטרגו הישנה. בזמן שהוא ממתין להם, ווראן מחליט לנסות לסכסך בין הכוהנים לבין אנשי צ'ליאקס. הוא מתחפש לכוהן אשמדאי, עולה על גג של אחד הבתים ומשתמש ברובה הקשת שלו כדי לתקוף את טומבוס – שברגע האחרון שם לב לקליע שעף לעברו ומצליח להדוף אותו. ווראן יורד מהגג במהירות ומשתמש בכובע ההטעייה שלו כדי ליצור לעצמו חזות של אזרח מבוגר, בזמן שטומבוס צועק לאנשיו לצוד את המתנקש. שניים מהם תופסים את ווראן, בתחפושת שלו כאזרח מבוגר. הם מתחקרים אותו לגבי כוהן אשמדאי ו-ווראן מצליח לשטות בהם ומספר להם שהוא ראה את הכוהן חומק בחזרה לעבר מקדש אשמדאי.

ווראן מתחיל לחזור חזרה לעצמות המזל, אך בדרך הוא פוגש את יתר החבורה, שהורו לעורבי הכסף להתכונן להתקפה ולפינוי של עצמות המזל. הם עושים את דרכם לבית האופרה, כשג'ין מתחפשת לילדה. הם מגיעים לפארק אריה ורואים שטומבוס עדיין שם ולצדו כעת נמצא שומר ראש משוריין מכף רגל ועד ראש, ולידם רק מחלקה אחת של בריוני צ'ליאקס – המחלקה השנייה ככל הנראה יצאה במרדף אחרי ה"מתנקש" שתקף את טומבוס – הלא הוא ווראן.

החבורה מתארגנת לתקיפה, כשפיטריק וכריסטיאן נשארים מעט מאחור, מנסים להימנע מקשר עין, ג'ין מתקדמת לעבר הפארק בתחפושת הילדה שלה, בעוד ווראן עולה על השטיח המעופף כדי לתקוף את הדוטארי מהאוויר. הוא מפתיע אותם, ובעודו בתחפושת כוהן אשמדאי הוא פוגע בטומבוס עם רובה הקשת שלו. אנשי המילציה מתארגנים להגנה, כשכל אחד מהם תופס כלי נשק אחר ותוקפים את ווראן עם חניתות, חצים ויתר נשקי טווח. פיטריק קורא לקאידין קאילאן ומטיל עמוד אש שפוגע בחיילים גורם לרבים להישרף. כריסטיאן מנצל את ההמולה כדי להסתער קדימה לעבר טומבוס, בעוד טומבוס ושומר הראש שלו מסתערים לעבר הקרב גם הם. מחלקת החיילים מתקדמת ותוקפת את הגיבורים כשכריסטיאן מנסה לחסום אותם ופיטריק מזמן בעל-ברית מונפש שתוקף את המחלקה. שומר הראש של טומבוס, מזהה שכריסטיאן הוא הלוחם העיקרי בחבורה, מסתער בשאגה לעברו ופוגע בו. ג'ין מטילה האצה לעזור לבעלי בריתה, כשמחלקת המיליצה ממשיכה להילחם, אך השילוב של ההתקפות של כריסטיאן, עם היצור המונפש שתוקף אותם גורמים למוראל שלהם להישבר והם בורחים לכל עבר בצעקות אימה.

הדבר לא מרתיע את טומבוס ואת שומר הראש שלו. טומבוס נע לאגף את פיטריק, כשכריסטיאן מצליח לפגוע בו בהתקפה מזדמנת? טומבוס, תוקף באיגוף את פיטריק ופוצע אותו אנושות. במקביל שומר הראש האימתני ממשיך למקד את ההתקפות שלו בכריסטיאן פוגע בו פעמיים, ורק כחוט השערה מפרידים בינו לבין המוות. ג'ין מנצלת את המצב כדי למצוא פירצה ולהטיל כדור אש ששורף רק את שומר הראש. ווראן ממשיך לעופף באוויר, נמנע מקרב על הקרקע עקב ההתקפות האימתניות של שומר הראש, הוא ממשיך לירות ולפגוע בטומבוס. פיטריק, מוקף בידי האויבים, מחליט לסגת כדי להתרפא, ומשתמש ביכולת השיגור של קאידן כדי לשגר את עצמו ואת כריסטיאן לגג אחד הבתים שסמוכים לפארק. טומבוס ושומר הראש שלו, בטוחים בניצחונם, מסתערים קדימה. ג'ין מטילה כדור אש נוסף שחורץ את גורלו של שומר הראש, שנופל לאדמה בייסורים. טומבוס, מבין לפתע שהוא נשאר לבדו בשדה הקרב, ומחפש דרך להימלט. ווראן, שמנצל את ההזדמנות מצטרף לקרב פנים אל פנים וביחד עם פיטריק הם מכניעים את טומבוס. ווראן ממשיך בתחפושת של כוהן אשמדאי כדי לשטות בצופים בקרב.

לאחר שהם הדפו בהצלחה את המתקפה, הם מתרפאים וחוזרים לעצמות המזל. כשהם מגיעים לשם, הם מוצאים את לוק, אחד הארמיגרים של אוקטיביו שחדר לתוך מסדר אבירי השאול של ה Rack במצודה. הוא חיפש את אוקטיביו אבל שמח לראות אותם. הוא מספר שהמצודה כרגע כמעט ריקה מאבירי שאול – למעט הפרהליקטור ואנשיה שנמצאים שם, יתר אבירי השאול נמצאים בעיר במטרה להשתלט עליה ולהביס את עורבי הכסף. פיטריק מנסה להבין מלוק האם צפוי שאבירי השאול יחזרו בקרוב למצודה, אך אין לו מענה. נראה שמדובר בהזדמנות טובה לתקוף את המצודה.

למרות ההזדמנות הם מחליטים להמתין לאוקטיביו, שחוזר עם בשורות על כך שהוא איתר את הטמון הייס מתחת לחנות הישנה שלו – לפי מה שהוא גישש במקום, נראה שיש במקום עוד מספר יצורים. לאחר התייעצות קצרה הם מחליטים לצאת להציל קודם את הטמון הייס, ולעזוב לכרגע את אבירי השאול.
הם מגיעים לחנות הישנה של הטמון, כשאוקטיביו מראה להם את המעבר שאותו הוא מצא. הם נכנסים לבטן האדמה ומגיעים לפיצול במנהרה. מצד אחד נשמע קולות של מזמור דתי, אותו ווראן מזהה אותו גם כאלמנטים של טקס קסום. פיטריק עוצר ומקשיב שוב למילות הטקס, ומזהה את זה כטקס להחייאה של מכשפה והפיכתה לאל-מת.
 
פגישה שלושים ושש
הגיבורים מחליטים להתקדם לעבר צלילי המזמורים, כשג'ין מובילה בראש במנהרה, שמסתיימת בדלת מאבן, אז היא קוראת לווראן שיבוא לעזור. החבורה מעמעמת את האורות, ווראן בודק את הדלת למלכודות ואז דוחף באיטיות את הדלת. בפניו מתגלה היכל גדול שבמרכזו מזבח קטן עם נרות ומעגל כישוף מצויר על הקרקע, כשבמרכזו גופה – ווראן די בטוח שמדובר ב Hag, למרות שהוא לא בטוח שזהו אכן היצור הנתעב. מעל המזבח ניצבת Hag אחרת שמזמרת בקול טקס כלשהו, המזמורים שהם שמעו קודם לכן. בנוסך, יש בחדר נאגה עטופה בריר ירקרק. הנאגה מפנה את ראשה בחדות כשהדלת נפתחת ומריחה את האוויר, אך לא נראה שהיא מזהה את ווראן. הוא חוזר לאחור, ומעדכן את החבורה. הם מחליטים לתקוף, פיטריק מטיל מספר לחשים לחיזוק, ואז מספר שניות לאחר-מכן הם חוזרים לחדר.

ווראן מגיע ראשון, מציץ פנימה ומגלה להפתעתו שהנאגה נעלמה, הוא מעדכן את חבריו, כשברקע המזמורים ממשיכים - החבורה מבינה שהתגלתה, הם מדליקים את האורות מחדש, ג'ין מטילה עליהם האצה ואז הם מסתערים. ג'ין ראשונה ומטילה כדור אש לתוך החדר, שממלא את כולו בלהבה רותחת, כריסטיאן נמצא צעד אחריו, סוגר את הטווח לעבר המכשפה, אך לא מצליח לתקוף אותה. המכשפה לא מאבדת את שלוות הרוח שלה, ותוך כדי שהיא מטיחה קללות בכריסטיאן היא נסוגה לאחור, מנסה להטיל לחש ונכשלת. הנאגה מתגלת בסמוך לכניסה לחדר ומטילה חזיז ברק לעבר כריסטיאן.
ווראן מנסה להתגלגל דרך הנאגה, אך היא מצליחה לתקוף אותה – ומחטיאה. ווראן מהיר מספיק כדי לדקור אותה, בעוד מאחוריו ג'ין מטילה קרניים חורכות. כריסטיאן מתמקד במכשפה, שנסוגה לאחור תחת מטח התקיפות שלו, לא מסוגלת לעשות דבר. הנאגה נעה להגן על המכשפה, מטילה עוד חזיז ברק שחורך קלות את ג'ין ואת פיטריק בעוד כריסטיאן מתקדם לתקוף את הנאגה ומחסל אותה – המכשפה, פצועה ולבדה, משתגרת משם תוך כדי שהיא מבטיחה לנקום בדמויות.

הם חוקרים את ההיכל, ומזהים שמדובר ב Hag מתה שמוטלת על הקרקע. פיטריק חושד לפי הסמלים בחדר שמדובר היה בטקס החיאה שטני כלשהו, אותו הם סיכלו. בצד הצפוני של החדר יש דלת נוספת, שמובילה לחדר תפילה המוקדש למילאני, שבאחד הקירות שלו בית תפילה קטן שלצדו הטמון הייס מוטל על הרצפה, חסר הכרה.
בעודם ניגשים לטפל בהטמון הייס, קבוצת אורקים מתפרצת דרך הדלת, בראשם איזרמול בול חצי האורק, מנהיג כנופיית העין השחורה – שמשרתת את הגבירה לפי הסיפורים שהדמויות שמעו בעבר. איזרמן הוא גם מנהיג כנופיית Slavers שתקף בעבר הרחוק את הכפר של פיטריק, הרג רבים מחבריו ושבה אחרים – פיטריק מנסה לנקום בו מאז. האורקים מקיפים את ג'ין מכל עבר שבתגובה מטיל צורה ערפילית. בסיבוב הבא כריסטיאן מתאושש מההפתעה ומצליח בסדרת התקפות מהירה לחסל את מנהיג האורקים, ומאיים על יתר האורקים מכנופיית העין השחורה –האורקים בורחים מהמקום כשהם רואים את מנהיגם נופל במהירות. פיטריק הורג את איזרמול בול כנקמה על הטבח בחבריו הכפריים.

הם מעירים את הטמון הייס, שמתעורר בהלם ובגמגום, מספר שהמכשפה חטפה אותו בשמו של ברזילאי ביום שלפני הנשף האדום ומאז הוא לא זוכר דבר. הטמון מופתע לשמוע שהגיבורים הרגו את ברזילאי ושואל האם המכשפה ידעה את זה... הדמויות לא בטוחות. הטמון מספר להם בעצב שהוא חשף בפני שחקרו אותו את המיקום של עצמות המזל - בתגובה ווראן שולח עורב כסף להזהיר את המקום מפני המתקפה הקרבה. לפני שהם יוצאים לדרך, הם בודקים במהירות את המתחם למצוא מסמכים חשובים ודברים בעלי ערך, אך מעלים חרס.

כשהם יוצאים מהחנות של הטמון הייס, הוא מבקש מהגיבורים להישאר מאחור ב Devil Nursery – הם מסכימים והוא נשאר מאחור, כממונה על הרובה. הגיבורים ממשיכים להתקדם, כשלאחר רגע הפעמונים של מקדש אשמדאי מצלצלים בקולי-קולות, וסוג של אנרגיה משתחררת באוויר. פיטריק וג'ין מתבוננים מסביב, ומבחינים כיצד קרני השמש השוקעת פוגעים במשהו מבריק שטס בשמיים, לכיוון של קינטרגו העתיקה.
החבורה רצה במהירות לכיוון עצמות המזל, שם הם רואים שהמבנה הפך לחורבות, כולו מצולק וחרוך מסימני של פגיעות ברק. בעודם מתקדמים בזהירות, הם שומעים לחישות מבין הצללים - הוקום קורא להם, ומספר שהם קיבלו את עורב הכסף ואת המסר שהוא שלח, ורובם הצליחו להיחלץ לפני התקיפה של הדרקון.

עורבי הכסף מתכנסים מחדש במכרות המלח, שם אוקטיביו מעדכן אותם על המתרחש בעיר – הספינה של קפטן קאסיוס הותקפה בידי אבירי השאול, וכנראה ההוא נהרג. הרובע של הירוקים והאצילים נמצאים בשליטת הדוטארי, בעוד הגבירה דוקור שלחה להם מסר שהיא רוצה לעדכן אותם לבסוף, הם קיבלו הצעה לברית מצ'וקו ומכנופיית הגנבים של הקנקו. החבורה מתייעצת עם אוקטיביו במהירות, והם מחליטים שהמטרה הבאה שלהם צריכה להיות המצודה - המקדש של אשמדאי מוגן מדי – עם זאת הם מותשים, וחייבים לנוח. לפני שהם הולכים לישון, פיטריק מקים לתחיה את מארקל, לשמחתו הרבה של רקסוס, שגם לא נעצב לשמוע שקאסיוס כנראה נהרג בקרב מול אבירי השאול. ווראן וכריסטיאן מחליטים שלפני שהם הולכים לישון, הם הולכים לחפש ניצולים בחורבות עצמות המזל, שם הם מוצאים שלושה שורדים, וגם את גופתו של פורביאן.
 
פגישה שלושים ושבע
השמש זורחת, והחבורה מתכוננת לקרב על המצודה – מבנה אימתני מוקף בחומה על גדות נהר היוליבלס ששימש את שליטי העיר במשך דורות. הם מחליטים לשלוח את ג'ין לסיור מעופף תחת מעטה היעלמות, בעוד יתר הדמויות ממתינות מחוץ למצודה. בסיור ג'ין מזהה שמונה דוטארי שניצבים בכניסה למצודה, ועוד 16 שומרים נוספים שמאיישים את מגדלי השמירה ומפטרלים על החומות. ג'ין מזהה שחלק ממגדלי השמירה נטושים משומרים, הזדמנות שהם מנצלים כדי להסתנן פנימה במגדל הנטוש, ואז מחליטים לעשות את דרכם למאחז של המצודה – התוכנית שלהם לאתר את אבירי אבירי השאול במאחז, ושאם הם יביסו אותם אזי יתר שומרי המצודה יכנעו.

הם מתגנבים פנימה, כשפיטריק וכריסטיאן משתמשים בכובע של תחפושת כדי להתחפש לדוטארי בעוד ווראן וג'ין מסתתרים. הם מגיעים לגשר אבן גדול המוביל למאחז, ובסצה שלו זוג דלתות גדולות. ווראן מאזין ולא שומע דבר – הם מחליטים להתחפש לשני אבירי שאול ביחד עם שני שבויים – ווראן ו-ג'ין. בפנים הם מוצאים ארבעה אבירי שאול ששומרים בכניסה, כשהתחפושת של כריסטיאן מעוררת חשד באחד השומרים, שמתחיל לתחקר אותם – כריסטיאן מסביר שהם תפסו שני מסתננים, מה שרק משכנע אותם חלקית, בשלב מסוים פיטריק מתגרה בהם ואומר שהם פועלים בהוראות של המפקדת – ואחד השומרים יוצא לקרוא לה כדי שתאשר את כניסתם. בזמן שהם ממתינים, פיטריק מצליח לשכנע את אחד השומרים הנותרים להביא לו נאד מים. החבורה מנצלת את העובדה שנותרו רק שני שומרים בכניסה כדי לתקוף.

כריסטיאן מסתער ראשון, נתקע במחסום שעליו קוצים, אך הדבר לא עוצר אותו. ווראן מדלג בקלות מעל המחסום ומאגף את אחד השומרים. פיטריק וג'ין משתגרים מעבר למחסום הקוצים, בעוד ג'ין ממטירה על הלוחמים קרני אש חורכת. כריסטיאן ניצב במרכז החדר, מצליח למשוך אליו את תשומת הלב של כל אבירי השאול שמקיפים אותו ומצליחים לפגוע בו. לאחר רגע, השומר חוזר ולצדו מפקדת אבירי השאול – הליקטורית - שמצטרפת לקרב, ופוצעת את כריסטיאן. פיטריק מזהה שכל אבירי השאול הם אנשי סדר, ומטיל עליהם פטיש כאוס, אשר פוגע בכולם וגם מאט אותם, בעוד ג'ין מטילה האצה על כל הדמויות – שתי פעולות שמטות את הקרב לטובתם בצורה משמעותית. הליקטורית נעה לעבר פיטריק, תוקפת אותו עם Smite Chaos ומנסה לצנזר אותו, היא פוצעת אותו אך פיטריק ניצב בגבורה מול הצנזורה. ג'ין תוקפת את המפקדת עם קרניים חורכות, בעוד כריסטיאן נע ותוקף את המפקדת מהגב, וביחד הם מצליחים לחסל אותה.
ווראן נע ושולף את גלימת חוסר האונים מהתיק שלו, ומצליח מהמסתור להלביש בו את אחד מאבירי השאול, שנופל לאדמה וממלמל ג'יבריש. אבירי השאול שנותרו נעים לתקוף את כריסטיאן, אך ג'ין מטילה עליהם כדור-אש - החדר עולה בלהבות וכשהן שוככות, אף אחד מאבירי השאול לא נע יותר.

הגיבורים מחפשים ברחבי המאחז, ומוצאים את ארכיון המסמכים שבו יש גם דלת סודית שמוביל לארכיון נסתר ובו הם מוצאים שני פריטים: קורות הלחימה מול עורבי הכסף של קינטרגו, ורשימת אסירים מיוחדת שנשמרת על-ידי "השומר הראשון" בצינוק, כשאחד השמות שמופיעים שם זה Jackdaw – השם של האלפית שהייתה אחד מעורבי הכסף הראשונים, ושהקבר שלה היה ריק. לפני הם שיורדים לצינוק, הם ממשיכים לחקור, אך למעט מגורי שומרים ומקדש של אשמדאי, אין דברים מעניינים נוספים. בזמן שהם חוקרים את המצודה, הם שומעים שוב את הפעמונים מצלצלים, הפעם תשעה צלצולים רמים.

הם יורדים במדרגות לצינוק, שמכילי תאי מאסר מרובים, חלקם נטושים ובחלק מהתאים יש שלדים. הם ממשיכים לחקור את הצינוק, שנראה נטוש לגמרי, עד שהם מגיעים לחדר גדול יחסית שפעם שימש את שומרי הצינוק – ובו ניצבת בפניהם אל-מת אימתנית, ליץ' משוריינת שסגנון העיצוב שלו מעיד על כך שהיא בת עשרות שנים, מהימים שבהם צ'ליאקס כבשה את קינטרגו. היא פונה לדמויות בקול נמוך ושואלת אותם למעשיהם, ג'ין אומרת ש Jackdaw שלחה אותם כדי להביא את האסירים. הליץ' זועמת למשמע שמה של Jackdaw ופונה לעבר הדמויות כשמבטה מקפיא.
 
פגישה שלושים ושמונה
הליץ' עומדת מול החבורה, והזעם שלה ניכר במבט המקפיא שלה – בעוד ערפילים אופפים את גופה והיא הופכת לערטילאית בעת שכריסטיאן, ווראן וג'ין שומעים קול בראשם. הקול מצווה עליהם לספר מה קרה בקינטרגו בשנים האחרונות, וכיצד ייתכן שג'קדאו שלחה אותם כשהיא נמצאת בצינוק. כריסטיאן עונה בחוצפה, ומתגרה בה שהיא לא ראויה לחקור אותם, הקול חוזר קר כקרח בהצהרה שהיא ה"שומרת הראשונה" והיא כבר הביסה את המורדים כבר בעבר. ווראן לועג לה ומספר על כך שכעת שולט בקינטרגו אשמדאי בצורת זקן חביב שמחלק סוכריות לילדים. בעת שהיא זועמת, ווראן מצליח לשלוט שוב בגופו והוא פוקח את עיני בחזרה בחדר בעוד פיטריק מטיל מעגל הגנה מרוע, שמצליח גם להחזיר את ג'ין חזרה מהערפילים.

כריסטיאן מרגיש כיצד הוא נשאב עמוק יותר לערפילים ואז הוא מתעורר בראש המגדל של המאחז, שם הרוח נושבת בעוצמה, והוא רואה את קינטרגו נשקפת מבחוץ. על אחד מהקירות הוא רואה ציור קיר מעוטר, שמתאר סצנה של מורדים נלחמים באנשי צ'ליאקס ומפסידים. הליץ' שוב מדברת אל כריסטיאן אך הוא זועם ועונה לה ומעליב אותה.

בחזרה בחדר ג'ין מטילה הפגת קסם בניסיון לשחרר את כריסטיאן אך נכשלת, אם כי היא מרגישה את כריסטיאן ובוחרת להיכנס בעצמה לערפילי הקסם כדי למשוך אותו חזרה. פיטריק מעריך את המצב, ומטיל הפגת חוק על כריסטיאן, דבר שמחזיר אותו לחדר. במקביל ווראן מתחמק מהליץ' ומתגנב לעבר התא הנעול ופותח את הדלת – בתקווה שבפנים ימצא את ג'קדאו.
ג'ין מוצאת את עצמה בחדר של המגדל, שם נשמע הקול של הליץ' והיא פונה אליה כאל ילדה מתוקה. אך ג'ין מתעלמת מדברי המתק ומגיבה בנחישות שהיא לא תמסור מידע או תיכנע. בחזרה בעולם האמיתי כריסטיאן חוזר לעצמו, נחוש לתקוף את הליץ' הוא לפתע מגלה שהוא קפוא מפחד, ואז הערפילים שוב עוטפים אותו. ווראן נכנס לתא המעצר, שם בפינת החדר יש אישה מלוכלכת לבושה בשאריות בגדים – הוא לא מצליח לזהות אותה, אך מנסה להרגיע אותה ולטפל בה.

הליץ' שוב מפעילה ביתר שאת את קסמי הערפילים שלה, וכריסטיאן חוזר למגדל, שם הוא נתקף בהשראה, מהמר וצובע את הציור בדם שלו – רגע לאחר מכן הוא מוצא את עצמו במקדש של אשמדאי בקומת הכניסה – אך הוא נראה חדש ונוצץ. ווראן מסיר את המסכה מהאישה – ומגלה שמדובר באלפית, שייתכן שהיא באמת ג'קדאו. אבל אז הוא נשאב שוב לערפילים, ולצדו ג'ין. שניהם מרגישים את עצמם בערפילים, אך ג'ין מתגברת במהירות ומקרקעת את עצמה מחדש בחדר.
פיטריק מטיל להבה שמיימית שפוגעת בליץ', ומושך אליו את מלוא תשומת הלב שלה. חזרה בחזיון כריסטיאן ניצב מול הפסל של אשמדאי בכנסייה כשעל קירות החדר תלויים נשקים רבים. הוא מוצא אלת-קרב, ושם אותה ביד של הפסל, שסוגר את ידו ומושיט את אלת הקרב קדימה. כריסטיאן חותך את כף ידו, ומזיל דם לרגלי הפסל כדי לגרום לתגובה אך דבר לא קורה. ווראן מוצא את עצמו לצד כריסטיאן במקדש, הוא מנסה לצאת מהמקדש אך לא מצליח. כריסטיאן ממשיך לחפש בחדר, ומחליט לקחת את אחד מהנרות במקום ולהדליק איתו את האלה – הפסל של אשמדאי נשטף באור ושירת הלל נשמעת בחדר. רגע לאחר מכן ווראן וכריסטיאן מוצאים את עצמם במערה תת-קרקעית שבמרכז המערה גולגולת ירוקה מרחפת.

באותו הזמן ג'ין מטילה כדור-אש נוסף בחדר שפוגע בליץ', היא מנסה לעצור את ג'ין באמצעות אחיזת אדם אך נכשלת. פיטריק שמבין שהמצב נואש, מוציא מגילת ריפוי, ניגש לליץ' ומטיל עליה את הריפוי - והיא צורחת בכאב בעוד מרבית כוחה נוטש אותה. חזרה בעולם החלום, הגולגולת ירוקה מדברת לדמויות בקולה של הליץ' ומברכת אותה על היותם מאמינים באשמדאי, אך דורשת מהם לספר את האמת או לשאת בעונש. ווראן נושא תפילה לסרנריאה, והוא מרגיש את הזעם של הליץ' עולה בראשו כשהוא נחנק וקולו נודם. כריסטיאן מנסה לתקוף את הגולגולת עם הקשת שלו, אך למרות שהוא מרגיש שהקשת נמצאת בידו הוא לא מצליח לירות. בחזרה בחדר, פיטריק קורא שוב לקאידן – ומתעל אנרגיה חיובית – האנרגיה הקדושה של קאידן שוטפת את החדר ומחסלת את הליצ'ית, בזמן שהמהות שלה נעלמת מהחדר, בחזרה לפילקטרי שלה, משאירה מאחוריה את השריון.

הדמויות ניגשות לאלפית – או ג'קדאו, ומבינים שהיא פשוט השתגעה בכלא אחרי עשרות שנים של בידוד. פיטריק משתמש במגילה של שיקום דגול, וג'קדאו חוזרת לעצמה – היא מסתכלת עליהם ושואלת האם הם באו להציל אותה בפקפוק ובקול חלוש. החבורה משיבה בחיוב, ועושה את דרכה החוצה מהצינוק, כשהם מנסים לאתר את הפילקטרי של הליצ'ית, אך לא מצליחים לאתר אותו: לא באמצעות גילוי דלתות סודות ולא באמצעות ראיית אמת.

הם יוצאים מהמאחז לחצר המצודה, עם הראש של הליקטורית בידם – הדוטארי רואים אותם, ולמרות שמיעוט מהם נראה שמנסים להתנגד, רובם פשוט נמלטים מהמצודה כשהם מבינים שעורבי הכסף הצליחו להביס את אבירי השאול ולכבוש את המצודה.
לאחר התייעצות בניהם, ולאור ההשמדה של עצמות המזל בידי הדרקון הכחול, הם מחליטים רשמית להפוך את המצודה לבסיס החדש של עורבי הכסף. בעוד הם דנים, ג'קדאו פונה אליהם ואומרת שהיא צריכה לנוח, אבל לפני זה היא רוצה לספר להם משהו לפני שיהיה מאוחר מדי, בעוד הם שולחים עורב כסף לאוקטיביו ולאנשיו שיבואו לאייש את המצודה. ג'קדאו מספרת להם על שיר הכסף, שהוא למעשה כישוף עתיק שהיא וחבריה יצרו בעת המלחמה הראשונה על קינטרגו. זהו אפקט קסום שלמעשה מחזק את מגני העיר ונותן להם הגנות וכלים להלחם בשטנים. כדי להטיל אותו, יש לנגן את התווים של שיר הכסף ולשיר אותו בבית האופרה, שמהווה את המוקד הקסום עבורו, ואז הוא נכנס לפעולה, עד לשקיעת החמה הבאה. פיטריק שואל את ג'קדאו האם הם נלחמו בעבר או שהיא שמעה על דרקון הכחול – ג'קדאו משיבה בחיוב ומספרת שבפעם שעברה שהם נלחמו על קינטרגו, היה להם קרב כנגד דרקונית כחולה בשם ריזורביר שאותה הם הצליחו להביס ולהבריח מהעיר.

בעת שהם מתארגנים במצודה, צ'וקו - הקנקו מחנות הנשק בנמל, יוצר עם כריסטיאן קשר ומוסר לו שראבזי, מנהיג כנופיית טופרי הנהר רוצה לדבר איתם. הם נפגשים בערב כשראבזי מוכן לסייע להם אבל הוא רוצה את הערובה שלהם שבשלטון החדש טופרי הנהר יהנו משיתוף פעולה עם שליטי העיר ביום שאחרי ברזילאי. החבורה מתעקשת שהם לא ישלטו בעיר בעתיד – אין להם עניין להיות ראשי ערים. לאחר דין ודברים ראבזי אומר שיעדכנו אותו מתי הם תוקפים את הגשר והוא ישמח לעזור להם. הם מחליטים לתקוף למחרת בבוקר את הגשר.
דרגה 11

[mention]lonewolf[/mention] רעיון מעניין - חבל שלא ראיתי אותו לפני הסשן.
 
חזרה
Top