• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

העידן ה-13 - היער המושחת <משחק מקוון> [נגמר]

OUT:
אני מצפה שאנשים החיים בעולם יכירו את זה שיש 13 אייקונים שכל תנועה שלהם יכולה לשנות את העולם כמו שהם מכירים אותו (לפחות אם הם חיים באוזרים מתורבתים, כי מה יותר טוב מקצת רכילות. בערך כמו שכמעט כולם היום שמעו על טראמפ ופוטין). פרטים יותר ספציפיים כמו איפה כל אייקון נמצא, מה היחסים שלו עם האחרים, מה היחס שלו לקהילה מצריכים לימוד.
מקובל?
 
OUT
נראה לי שלא לגמרי מיציתם את השיחה על אם לפנות לצלבן או ללטא הזהוב. יש החלטה לאחד מהם (או לפרוש לשתי קבוצות)?

ובעניין אחר:

אני מוצא שיש לי פחות זמן להקדיש למשחק הזה. אני חושב שעדיף לסיים אותו בקרוב ולא להמשיך עד שקצב התגובות שלי נעשה פחות עקבי ממה שצריך. אני חושב שכדאי פשוט לתאר את הדברים הפחות מעניינים בפרוזה, לדלג למאורע חשוב אחרון ולסיים אותו ככה.

אם סיום כזה מקובל, אני רוצה לשאול את דעתכם מה לשחק ברולפליי וקרבות ועל מה לדלג בקיצור. יש מאורעות או תמות שאתם רוצים לשחק או קווי עלילה לסיים? אני יודע שלסאוואלה יש שדים בעתיד שלה, לפרדאן יש את האיש המסתורי שיצר את עיניו, לרייז יש את העובדה שהוא גלגול של אדון הדובים, ואני מניח שאלה דברים שאפשר למצוא להם מקום במשחק. יש עוד דברים שאתם מעוניינים לראות לפני הסוף?
 
OUT
ספציפיתי הייתי שמח לדעת מה הקשר בין אדון הדובים לשלושה. מעבר לזה, אין לי עוד משהו שאני רוצה לראות.
IN
"אז כמו שאמרתי, הצלבן מכיר אותי. עדיף ללכת אליו." רייז אומר שוב, מגלגל את עיניו למשמע הבורות של האלף שלצידו. גם ביער הפרא, כשהוא נלחם יום יום בשדים, הוא שמע על הלטא הזהוב. פשוט אף פעם לא היה אכפת לו ממנו- אם הוא חוסם את השאול, איך זה שרייז צריך לצוד את השדים שיוצאים משם? הלטא הזהוב עושה עבודה די גרועה אם ישאלו אותו.
 
" 'ני צדתי שדים, הוא צד שדים. 'נחנו מבינים אחד ת'שני. כבוד הדדי." רייז אומר. "כלומר, כשהוא והאבירים שלו לא מסריחים לי את היער עם המדורות שלהם או כורתים לי עצים. הם מעצבנים, אבל 'נחנו כבר שמנו ת'חילוקי דעות בצד יותר מפעם אחת."
 
כשאלסאלור מבחין בכך שסאוואלה מסתכלת בו ומצפה לתשובה, הוא אומר לה בשטף ובקול נמוך, "אני חייב לחזור להוריזון עכשיו, אז אני לא אוכל להצטרף אליכם למקומות האלה... אבל אני יכול להתלוות על הדרך, לאן שזה יהיה."
 
סאוואלה שוקלת בדעתה מה לעשות כי היא לא חושבת שהיא התרחקה מהוריזון מספיק זמן כדי לחזור עם אלסאלור, אבל גם ללכת אל הצלבן רק יסבך את המצב עבור כולם מכיוון שמשרתיו כבר רצו להרוג אותה פעם אחת. "אם אתם תלכו איתי אל הצלבן יש סיכוי לא רע שלא נצליח להגיע אליו," סאוואלה מנסה להסביר את המצב לאחרים "כמו שכבר אמרתי, האנשים שלו לא אוהבים אותי. עדיף ללכת למישהו אמין יותר, אולי אפילו למלכת האלפים שכבר מעורבת בעניין או ללטא הזהוב שכבר נלחם בדיאבוליסטית ללא תיאום..."
 
"זה שווה לנסות בכל מקרה." אומר פרדאן ומניח את ידו על כתפה, "אם השלושה מהווים את האיום שאני מתאר לעצמי, נוכל להיעזר בכל השלושה. אני לא אוהב את מלכת האלפים, אבל אני לא אגיד "לא" ללבקש ממנה עזרה. אנחנו עד כדי כך חסרי אפשרויות אחרות."

OUT
פרדאן מכיר את האייקונים... או לפחות, על גבי השטח. הוא שמע את השמות שלהם כאשר היה צעיר, אך זמן רב היה מבודד לגמרי ביער, ועל כן זכר אותם בתור אגדות או סיפורי ילדים. הוא יודע על האייקונים, אך אינו מסיק ישר על מי מדובר, כמו הצלבן או הדרקון הזהוב אשר לא היה להם שום קשר אליו עד עכשיו.
 
"לא היה לי משהו נגד הצלבן אם לא היה לאנשים שלו משהו נגדי." סאוואלה מנסה להסביר שנית "ואם נהרוג את האנשים שלו כדי להגיע אליו זה לא יעודד אותו לשתף פעולה. עדיף שנלך קודם למישהו אחר ובעזרתו אולי נוכל להגיע גם לצלבן."
 
"אתה לא רוצה לגרום לדרקון לשתף פעולה? אנחנו נוכל להרוויח מכך ועם הגיבוי שלו אנשי הצלבן יהססו לפגוע בנו." סאוואלה מנסה שוב ומציעה אפשרויות נוספות מלבד אלו שכבר הזכירה: "וגם אם לא הוא, אנחנו תמיד יכולים לפנות לקיסר או לכוהנת."
 
"אנשי הצלבן לא אוהבים אותך? זה ממש מפתיע, לא עולה לי על הדעת שום רעיון ללמה הם לא אוהבים אותך. שום רעיון, בכלל, נאדה." פרדאן אומר בציניות מופרזת. "הקולגות שלך לא אוהבים אותך עם כל הניסויים הסודיים שלך והשדים, מדוע שאנשי הצלבן יאהבו אותך?"
 
"ניסויים סודיים?" סאוואלה שואלת בבלבול ומסבירה את גישתם של עמיתה "אני למדתי קסמים שהם לא יכולים ללמוד, אז הם מקנאים ורוצים את הכוח לעצמם. מהצד השני אנשי הצלבן רצו להרוג אותי עוד לפני שלמדתי את הקסמים הללו, עוד כש.." אבל אז סאוואלה פשוט משתתקת.
 
חזרה
Top