• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

טאלין
"לא." עונה טאלין, "לזנטירים אין קשר למתקפה, זו הייתה בסך הכל משימה שקיבלנו בתמורה לקצת כסף. אין לזנטירים כל קשר לזה." הוא מסביר, "ואני, אני סוג של שחקן חופשי, אתה יכול להגיד שאני מסוגל לרקד ב2 החתונות הללו במקביל, ואני מסוגל להבין שמלחמת הכנפויות שלכם לא הולכת לתרום לאף אחד בעיר הזו, קל וחומר לארגונים שבה, אז באתי לשמוע מה הדרישות שלכם, אני כבר אעביר אותם לזנטירים. ונראה לאן זה מתקדם משם."
 
הולבר
"שלום?" הולבר מבטא את השאלה בקול בהססנות מסוימת, סקרן לדעת איך הוא או שמא היא תגיב. בנוסף, הולבר חושש שמדובר במשהו הדומה לתולעים שהיו במיטתו ומכין את עצמו למקרה שיותקף.

OUT:
רגע, זה אומר שעליתי רמה או שזו הקדמה זמנית?
 
טאלין
"אתה חושב שאנחנו טיפשים? הבוס שלי סיפר לי הכל על מנהיגי הזנת'הרים לפני שהרגתם אותו" מסנן זאמק, "אני יודע שכבר ניסיתם להציע לנו לכרות ברית, ובמהלך הפגישה הסוכנים שלכם גנבו את האבן של גולור מתחת לאף של קזאנאת'אר. תמיד ידעתי שהזנת'הרים הם חבורה של עלובי נפש, אתם תמיד עומדים בדרכנו, וסוף סוף ניתנה לי ההזדמנות למחוץ את ראשיכם ולטהר את העיר הזאת מכם." האחיזה שלו בפטיש נהיית חזקה יותר מרגע לרגע.

אוכל חינם
בעוד אתה מקשיב לשיחה, אתה שם לב בזווית העין שהצופה הקטן שם לב לקולות הבוקעים מן המנהרה ומתחיל באיטיות לרחף לכיוונם. אם הוא יראה את טאלין, מי יודע מה עלול לקרות?

הולבר
דמוי הדרקון מזנק עליך, נראה שהוא עומד להתקיף אך הוא נוחת על כתפך וניצב עליה כמו ציפור. במוחך אתה שומע מין מלודיה מתנגנת - נראה שהיצור לא יכול לתקשר במילים, אלא רק ברגשות או רעיונות פשוטים.

OUT
אתה רוצה לקבוע את המין והשם שלו, או להמציא עבורך משהו?

אאוליס
"אה, מצויין! עבודה טובה." אומר מאלאנור בחיוך. "אני מקווה שהמקרה הזה לא יחזור על עצמו. בכל מקרה, הוכחת עצמך כצייד מצויין וחבר נאמן בחיק הברקת. הנה התשלום שלך על ביצוע המשימה-" הוא נותן לך שקיק עם 25 מטבעות זהב, "ניצור קשר איתך בעתיד אם נזדקק לך עבור משימות נוספות."

OUT
+1 מוניטין עם חיק הברקת.
 
וירדו
"טוב, אני רוצה לדעת לא מעט דברים, אז תקשיבי טוב:אנשים ראשיים, המבנים של הגילדה, קשרים עם זהנת'הרים וקאזאנת'רים, סיסמאות וקודים לדומהים והמטרות שמסמונות לגילדה." בזמן שהיא עונה וירדו מנסה להבין מה מהדברים שהיא אמרה הוא אמת או שקר
זיהוי מניע [dice:eek:5s]722826:0[/dice:eek:5s]
 
טאלין
"אני חושב שזה אותו בוס שהשאיר את שניכם למות מול הג'לי בפעם הקודמת, ואני חושב שאתה אמור לזכור מי היה שם ונתן לך ללכת בלי שום דרישה, כל מה שאני מבקש זה שתקשיבו לי, תענו, ותתנו לי להעביר את המסר לזנטרים, המטרה שלי זה לעצור את הסכסוך הזה לפני שהוא מחריף למלחמה שתשרוף את כל ווטרדיפ"
 
הולבר
הולבר נרתע לאחור כאשר הדמוי דרקון מזנק לעברו ,אך נרגע מעט כאשר הוא רק מתיישב על כתפו "אתה לא מאיים?" הולבר אומר בטון קצת פחות חושש ומנסה לשדר לעברו מחשבות על הלורד הירוק כדי להבין מה בדיוק מטרתו של הייצור, מאחר והוא בטוח שהלורד הירוק אחראי לדרקון.

OUT:
אין לי באמת העדפה. תרגישי חופשי להמציא משהו.
 
וירדו
"אתה יודע שאני לא יודעת הרבה יותר ממך בנידון, סמית'סון. הסכין השחור לא בדיוק מסתובב ומראה את פניו לכל חבר בגילדה, כמו שאתה זוכר. אם אתה ממש רוצה לרוץ להרוג את עצמך, אוכל לספר לך על שני הסרג'נטים שלו. האחד הוא הובגובלין בשם אוזאק "החרב", שמהווה את הבוס שלי. טיפוס עצבני שתומך בהצטרפות של ההסכין השחור לגילדת הקזאנאת'אר. השנייה היא אשאורה "המסכה", שתפסה פיקוד על המטבע השחור אחרי שחיילים הרגו את ארתור שתום-העין, והיא תומכת בהצטרפות לקזנת'הרים. כרגע הסכין השחור עוד לא בטוח לאיזו מין הכנופיות הוא רוצה להצטרף, ונשאר בעמדה נייטרלית. מלחמת הכנופיות היוותה הזדמנות מצוינת עבורנו להרוויח טוב, והסכין השחור שולח אנשים למשימות הן עבור הזנת'הרים והן עבור הקזאנאת'אר. כרגע הגילדה עובדת בשלוש נקודות - אוזאק פועל מהבסיס ב"מפרץ-גולגולת", שנמצא תחת שליטה של קזאנאת'אר כרגע. אני לא ממש בטוחה מאיפה אשאורה ואנשיה פועלים, ורק האלים יודעים היכן מסתתר הסכין השחור והבסיס הראשי שלנו." רובי פולטת במהרה את כל מה שידוע לה על גילדת הסכין השחור, או לפחות מה שאתה חושב שידוע לה - קשה לקרוא את פניה תחת הלחץ הזה.

טאלין
"או שאתה חושב שתוכל לעבוד עלי, או שאתה טיפש במיוחד." מסנן הדוראגאר, "מה שקורה בעיר הזאת גדול ממני וממך, אלף. קזנאת'אר איבד את העשתונות כשגילה שהאבן של גולור נגנבה ממנו. זהו חפץ קסום יקר מפז. אתה חושב שמנהיגי הזנת'הרים פשוט יחזירו אותו מרצון?"

הולבר
היצור הקטן שורק שריקה נעימה. במוחך אתה מתחיל להרגיש רעיונות המתחברים למילים - זוהי דמוית דרקון, למעשה, והיא קוראת לעצמה "נאגה". אתה רואה תמונות מעולם אחר, ממלכות הפרא, שם בינות יער עבות בנוי ארמון אדיר עשוי ברקת. אתה רואה את המלך הירוק, קורא לנתיניו אשר מחפשים אחר הרפתקאות חדשות, לשרת את ציידיו בעולם החומר כבני לוויה ויצירי סוד. עשרות שדונים, פיות ושאר יצורי פיה התנדבו למשימה במהלך השנים, ביניהם נאגה, אשר כבר חברה לכמה וכמה ציידים בעבר וחוותה הרפתקאות סוערות. לאחר מכן אתה רואה בתמונה את התליון שמצאת - נאגה מסבירה כי כל עוד התליון ברשותך, ביכולתך לפקוד עליה והיא תשרת בנאמנות.

אוכל-חינם
אתה מתגנב מעבר לפינה, ורואה את הצופה מתקרב לכיוונך. למרות שאתה בטוח שהתגנבת מאוד בשקט, נראה שהצופה שם לאיזו תנועה, והוא מתקרב אל הפינה באיטיות. עוד כמה שניות והוא יראה אותך, וגם את טאלין!
 
הולבר
הולבר מכיר פוליטיקה וכל מה שנאגה אמרה נשמע כמו סיפור יפה, אבל זה בהחלט נראה כאילו הלורד הירוק שתל מרגלת בסביבה ולכן, לאחר שהוא בוחן את התליון בחשדנות הוא מנסה להעביר את התמונות הבאות לנאגה. הולבר מדבר עם אביו ונאגה רוכנת לעברם מאזינה לכל מילה. התמונה הבאה היא הולבר ישן במיטתו ונאגה מתרחקת. והתמונה האחרונה היא נאגה מדברת עם הלורד הירוק.

Meta:
תובנה: הולבר מנסה להבחין איך נאגה מגיבה לתמונות שהוא משדר לעברה: 13+2=15.
 
וירדו
"נשמע בסדר, את משוחררת- תשתדלי לא לרצוח עוד אנשים." וירדו הולך לשחרר את שני השומרים הכבולים ולחפש כמה ניירות ועפרון פחם, לכתוב את מה שרובי כתבה לו, עותק אחד לו והשני הוא יתן לכוח אפור.
 
The Traveler אמר/ה:
אאוליס
"אה, מצויין! עבודה טובה." אומר מאלאנור בחיוך. "אני מקווה שהמקרה הזה לא יחזור על עצמו. בכל מקרה, הוכחת עצמך כצייד מצויין וחבר נאמן בחיק הברקת. הנה התשלום שלך על ביצוע המשימה-" הוא נותן לך שקיק עם 25 מטבעות זהב, "ניצור קשר איתך בעתיד אם נזדקק לך עבור משימות נוספות."

OUT
+1 מוניטין עם חיק הברקת.
IN
אאוליס פשוט מושך בכתפיו ולוקח את השקיק, מסתכל בפנים ואז מהנהן. "זה יעזור לי להסתדר" הוא אומר בכנות, גם עם קולו עדיין מחוספס. לאחר מכן הוא יוצא מחיק הברקת, מחליט לחזור חזרה.

OUT
יש לי עוד משהו לעשות? או שעכשיו אני מתאחד עם החבורה?
 
טאלין
"מה במונח "יקר מפז" לא הבנת?" נראה שהוא מתחיל לאבד את סבלנותו, עליך לשקול את מילותיך הבאות בכובד ראש או שהוא עלול להתקיף אותך.

הולבר
נאגה מביעה בלבול וחוסר הבנה. אתה מתחיל להבין שלדרקונית יש בינה פשוטה מאוד ומוח כמעט ילדותי, לא נראה שהיא מבינה יותר מדי מה מטרותיו של המלך הירוק ומה דרכי פעולתיו, ובכנות ובתמים נהנת מתחושת ההרפתקה. או שהיא אכן חיה פשוטה יחסית, או שהמלך הירוק שלח מרגלת מתוחכמת במיוחד.

אוכל חינם

אין דלתות במערכת הביוב, מלבד פתח הביוב הנמצא במרכז הצומת על התקרה, היא קצת מחוץ לטווח הלחש שלך, אתה צועד צעד אחד קדימה בתקווה שהיצור לא יראה אותך, מתאמץ לשלוח את ידך... ומצליח לחבוט את פתח הביוב כלפי מעלה. הרעש נשמע ברחבי המערה, הצופה עוצר לרגע ומסתובב, מתחיל לרחף למעלה לכיוון הפתח. קנית לטאלין עוד כמה שניות לבנתיים.

וירדו
רובי מסתכלת עליך בזעם, חושבת אם אפילו לירוק בכיוונך או לא, ואז רצה מתחנת המעצר בלי לומר מילה, נעלמת אל תוך הלילה.
אתה משחרר את השומרים שעדיין חסרי הכרה, ומוצא בקלות נייר ודיו ורושם את כל המידע שגילית.

אאוליס OUT
בעיקרון אנשים התחילו לעשות עוד דברים בנתיים, אם יש משהו שאתה רוצה לעשות בזמן שאנחנו מחכים אתה מוזמן, אין לי בעיה גם לאלתר עבורך משהו אחר לעשות אם אתה רוצה.
 
טאלין
"בחייך." אומר טאלין, "אתה יודע טוב מאוד שהקסם שמזיז את העולם הזה לא מגיע ממארג הקסם, או ממארג הצל, אלא מהבנק." הוא ממשיך. "אוצר מי מצולת מגמד את כל החפצים היקרים מפז שאתה יכול להעלות בדמיון שלך. ובמקום לחפש אותו, אתם עסוקים במלחמת כנופיות." הוא בוחן לרגע את שניהם. "בעוד אתם עסוקים בלריב האחד עם השני, כל בעל מוח באיזור כבר התחיל לחפש את האוצר, אם אחד הצדדים היה משקיע חצי ממה שהוא משקיע במלחמה הזו בחיפוש האוצר, כבר הייתם מוצאים אותו. אתם כל כך עסוקים בלשים רגל אחד לשני, שאתם אפילו לא שמים לב שאתם על לא במסלול הנכון." טאלין פורס ידיים. "אבל אם אתה מסרב להקשיב, אני מניח שאלך לי מפה. חסתי על חייך פעם, אני פודה את הטובה שאתה חייב לי ושוכח שהייתי כאן."
 
הולבר
"טוב," הולבר מתחיל להתייאש מהעניין, בטוח שהדרקונית לא תסגיר את התעניינותה, אך גם מרגלת תוכל לעזור לו בתנאי שהוא ישתדל למנוע מידע רגיש. "בואי נראה כמה את יעילה" הוא אומר כשהוא מנסה לשדר לעברה את תמונתו של אחיו אורתוס, "אנחנו עכשיו צריכים למצוא אותו בבית הזה. הוא בדרך כלל נמצא פה או פה." במילים האחרונות הולבר מנסה לשדר את מיקום חדרו של אחיו ביחס לבית ומיקום חדר העבודה שלו.
 
וירדו
וירדו מוסיף עוד כמה מילים למכתב בשביל כוח אפור- "לצערי המתנקשת ברחה מהמעצר במשמר, אבל הצלחתי לדלות ממנה מידע לפני זה"
וירדו הולך אל המבנה של כוח אפור, למסור לאחד האנשים שם את המידע. לא אל מטה שחור אישית- כנראה שהיא עסוקה במשהו אחר. אחר כך הוא חוזר לבית המשותף, יש לו כמה שעות שינה להשלים.
Out
נראה לי שאני אגמור, אני אחכה לאחרים שיגמרו
 
חזרה
Top