• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

Dunwich Legacy, הקמפיין הראשון של ארקהם הורר, משחק הקלפים

אתמול בערב שיחקנו עד אחת בלילה את התרחישים החדשים שקיבלנו של דאנוויץ' לגסי, הקמפיין הראשון של משחק הקלפים של ארקהם הורר, ובחיי - זה ממש מסביר למה המשחק הזה כל-כך אהוב על אנשים.
פשוט הוא מצליח לספר סיפור, סוג של "אתה הגיבור" רק עם יותר טקטיקה ובניית חבילות, בעולם של ארקהם הורר, ביחד עם עוד חברים. אנחנו משחקים שלושה אנשים, והוא פשוט עובד היטב, בשילוב בין הסיפור למכאניקה המשחקית.
מה שגם יפה, שאני אמנם היחיד שקרא את הסיפור Dunwich Horror אבל הוא מתחבר אליו יפה ומרגיש כמו המשך טבעי לסיפור של לאבקראפט.
לצערי עדיין לא יצא לי לכתוב סקירה מסודרת למשחק, אבל הוא עושה עבודה נהדרת בין שילוב של משחק קלפים טקטי שיתופי, לבין משחק סיפורי עם הרפתקאות ועלילה. מה שעוד יותר קוסם לי, שהטענה באינטרנט הגדול, שהקמפיין הראשון הוא עוד יחסית הבסיסי מבחינת הסיפור. אז ממש יש למה לצפות.
והנה טעימה מהתיאור של התרחיש הבא:
Who could have ever guessed that your search for two missing professors would lead to this? The wind howls. Ritual magic vibrates through the air. And the world is ripping apart. Your time is running out. Your doom is fast approaching!
Even as it carries your investigations rapidly toward their climactic conclusion, the scenario from Where Doom Awaits dizzies your investigator with a distorted version of reality. The woods outside of Dunwich are changing. You'll find clearings strewn with blood and bodies, rivers frozen solid despite the temperate air, and paths that rip open, revealing chasms through the dimensions and other worlds elsewhere in the void…
 
שלוש נשים נעדרות בארקהם מזה כשלוש שבועות: ג'ני בארנס, היורשת האגדית לעושר של משפחתה, זואי שנלחמה בדיבוקים מילדותה, ודייסי, המלומדת מהאוניברסיטה לא נצפו מאז שהן היו ברכבת בדרכם לכפר הנידח דאנוויץ'.
בראיונות עם אנשי הכפר, התגלה שאנשים נוספים נעלמו ממנו - משפחת בישוף, שעליה מסופר שהיא עסקה בטקסים אפלים ופגאניים, זבולון ואטלי, שאחיינו גם נעלם לפני מספר חודשים ועוד...
מה שאיש אינו יודע, ששלושת החוקרות נאבקו בסת' בישוף, בזמן שהוא ויתר חברי הכת שמסביבו פתחו שער למימדים אחרים, פתח ליוג-סותות' להכנס חזרה לעולמנו. רק ההקרבה האמיצה של שלושת החוקרות, שנכנסנו בעצמן למימד שבין המימדים, מנעה את הגעתו. הן עצמן נאבדו בזמן ובמרחב..


אז בשעה טובה סיימנו את הקמפיין Dunwich Legacy וזו בהחלט אחלה חוויה. זה לקח עד כמעט שתיים בלילה, והרבה שעות של הקרבה, אבל הרבה יותר מגניב מכל משחק-קמפיין-לוח ששיחקתי עד היום.
 
חזרה
Top