• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

כאשר לאטימר נעלם, אוסקר יורה פרץ מים אל המקום בו הוא עמד קודם, מעוצבן מאיך שהרגיש כלפיו ללא כל הסבר מדוע.
"חזקה מהאלים, זה מובן מאליו, מי יחשוב אחרת...?" הוא ממלמל לעצמו ומכניס את ידיו לכיסים, הולך אחרי השאר בעודו מנסה לפלס דרך בין הקהל.

הוא ידע כיצד נפחים נראו. ידיים מפוחמות, שרירים משורגים, לרוב ללא שיער ידיים וראש, וכמעט תמיד הלכו עם סינר עור וחגורת כלים. לפחות זה היה האחד שבא לבדוק את הכלים שלהם בחווה פעמיים בשנה. הוא נותן מבט אחרון באנשים, מנסה למצוא מישהו הנראה תואם לתמונה שבראשו, ואולי "דרואיד", אך הוא היה בספק שמישהו כזה בולט יהיה כאן בלי למשוך תשומת לב מיד.

META
בדיקת תפיסה: 15+6 = 21
 
"תודה לאלים שיש לי זוג עיניים פועלות..." אוסקר לוחש לעצמו בשקט ומכחכך בגרונו, פונה לנפח. "אהה... יש מישהו שרוצה לפגוש אותך... א-אני לא בטוח מי זה, מ-מישהו חשוב אני חושב... ה-הם יגידו לך יותר." הוא מצביע על זולג'ין ונל.
 
בן האנוש הולך אחרי הקבוצה, הוא ממשיך לדדות אבל מסרב לקבל עזרה. "בשדות אני לא מקבל עזרה." הוא אומר, "אז למה שארצה כאן?" הוא יענה לכל מי שינסה לעזור לו.
אתם מגיעים לפונדק, ולא קשה למצוא בו את נוק, שעומד בכניסה למבנה והולך הלוך ושוב עד שאתם מגיעים. "מצויין" הוא אומר כשאתם חוזרים, "אני מבין שמצאתם אותו?"
 
הרן
OUT
לוקח לך שעה, קח בחשבון בהתאם למה שיקרה לשאר האנשים
IN
לאחר חיפוש שמשאיר כמה אנשים בתחושה לא נעימה, הרן מצליח להבין ארבע דברים.

* האדם שהאחרים לקחו הוא לא בדיוק נפח, הוא פחח, למעשה מדובר באחד שעובר בין הישובים באיזור ומציע תקונים קלים או יצירה של כלים פשוטים, הוא הגיע לעיירה ונעצר על ידי הברון, כנראה בגלל שהוא יודע לעבוד טוב עם ברזל, או כי יש לו הרבה ברזל בעגלה.

* הנפח שהאחרים כנראה מחפשים הוא בחרו צעיר, הוא כנראה שב לביתו בזמן שחיפשת אותו, או שמישהו החזיר אותו, הוא לא רב אומן אבל הוא כן בעל הידע ליצור נשק, אומרים שמישהו מחוץ לכפר לימד אותו לעשות את זה, אבל זה היה מזמן.

* הדרואיד הוא אלף מסלה-קלה, הוא הגיע לאחרונה לאיזור וגרם לקצת תסיסה באנשים. למיטב הבנתך האלף הזה הוא האחד שמבגינאי חולק איתו גוף.

* האלף הזה לקח לו לשולייה את אחד מענרי הכפר, ואתה מבין שהוא אח של האחת שפגשתם בפונדק בלילה הקודם, עד כמה שאיש לא רוצה להודות בזה, הוא כנראה הצליח ללמוד אותו לעשות במלאכה הדרואיד. אם כי ברמה הנמוכה ביותר
 
חזרה
Top