• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

וירדו
אתה דופק על הדלת בחוזקה, ולהפתעתך היא אינה נעולה ונפתחת פנימה. אתה מוצא את ביתו של פלון הרוס לחלוטין - רהיטים זרוקים על הרצפה, זכוכית שבורה, חפצים מפוזרים. על אחד הקירות, אתה מוצא מושענת וחסרת חיים אישה חצי ערומה, שלהב פילח את מרכז בטנה.
לאחר שרגע החלחלה עובר, תוקפת אותך ההבנה - גילדת הקזאנאת'ר יודעים. ייתכן כי הם עקבו אחרי רובי, לראות אם אכן ניתן לסמוך עליה לבצע משימות, וכשנתפסה הם שלחו בריונים לסיים את המשימה וללכוד את פלון בעצמם. אינך יודע איפה פלון, או אם הוא עודנו בחיים, אך אם מה שרובי אמרה, הגילדה בדרכה אליה בזה הרגע, והם הולכים לחסל אותה.
החיים של פלון ואף של רובי עומדים על הפרק - מה תעשה?

אאוליס
הגברת ממלמלת לעצמה משהו על אלפים פראיים משוגעים מהיערות. "מה שתגיד, ילד. אבל אתה הולך לשלם על הנזק שעשית, כן?" היא שואלת ברוב חוצפתה.

הולבר
"זאת הבעיה שלך, הולבר. אתה סומך על כך שהפיה יעמוד בחוזה, שהיחסים ביניכם יהיו זהים ליחסים בין עובד ומעביד. אתה לא מכיר פיות. הן לעולם לא עומדות בחוזים." לרגע אחד יש במבטו משהו שאתה לא יכול להסביר, משהו כמו חשש, כמו רצינות מלאה. ואז הוא חוזר לענייניו ומסמן לך לצאת החוצה.
השמש כבר עלתה מהמזרח בעצלתיים, ואתה מתחיל להרגיש את העייפות מכה בך. מה תרצה לעשות?

טאלין ואוכל חינם
אתם יורדים בביוב בפעם השנייה ועוקבים אחרי הסימנים. כאשר אתם מגיעים להצטלבות, אתם מוצאים שהצופה הקטן המרחף חזר למשמרתו הבלתי פוסקת ומגן על צומת הביבים. תוכלו לנסות להסיח את דעתו בפעם השנייה, אך מי יודע אם האשליות תעבודנה גם הפעם.
 
IN
״כול שאני מוכן זה לצוד בעבורך את הקורבן הדרוש, לו אדע שזו תהיה הדרך בה תפני לרוחות מעכשיו. ראיתי את הציידים מתמודדים עם מספיק צרות שנגרמו בגלל ההתעסקות הזו, ולעיר הזו יש ציידים לא מיומנים מספיק כדי להתמודד עם כול הפרעה כזו״ אומר אאוליס.
 
וירדו
"הו שיט! זה ממש רע!" ממלמל וירדו לעצמו, הוא נזכר שאין הרבה זמן. הוא יודע איפה המחבוא של הקזאנאת'אר, הוא יודע שרובי תהיה בסכנה. ואז הוא בוחר, רובי חשובה יותר- המידע שהיא יכולה לתת יציל עשרות ואולי מאות אנשים. וירדו רץ בכל המהירות אל תחנת המשמר, ונדחף בדלת מקווה לא לראות את הרע ביותר שוב.
 
הולבר
הולבר ממהר לצאת מהחדר ונאנח בהקלה שסופסוף השיחה הסתיימה. בעודו נושם בהקלה הוא מתלבט כמה שניות מה לעשות, אך אז העייפות גוברת עליו ולכן הוא מחליט לישון בחדרו שבאחוזת אביו לפני שהוא ינסה לעשות בקרת נזקים עם אחיו הבכור לאחר שיקום.
 
טאלין ואוכל חינם
אתם מחכים שעה, שעתיים, שלוש. ייתכן כי הלילה כבר עלה בעולם העליון.
לפתע אתם נדרכים, כאשר אתם שומעים קולות המגיעים מהכיוון הנגדי - מישהו מתקרב אליכם לכיוון הבסיס. נראה שאתם נמצאים בין הפטיש לסדן, ואין לכם זמן רב - מה תרצו לעשות?

אאוליס
עוד לפני שאתה מספיק למצמץ, הדלת נטרקת בפניך.

וירדו
אתה רץ במהירות לכיוון תחנת המעצר. בקומה הראשונה, אתה מוצא שני שומרים קשורים ומעולפים. אתה רץ במורד המדרגות, בדיוק בזמן לראות דמות בברדס נועצת את חרבה בשומר, שנופל מחרחר, ופותחת את דלת התא של רובי.

הולבר
אתה נופל עייף על המיטה. כשאתה פותח את עיניך אתה לא בעולמך יותר - אתה מוצא עצמך שוב ביער הפיות בו המלך הירוק נוהג לפגוש אותך, אך משהו שונה הפעם. עצי היער כולם מתים ואפורים, השמיים שחורים ומתיזים שלג קר. אתה שומע דהרות כשמבין העצים המתים מופיע פטרונך, רכוב על האייל שלו - אך הפעם האייל רזה, כמעט חצי-מת בצורה מפחידה.
"חרק." אומר המלך הירוק, פרצופו מביע זעם טהור. "דרשתי ממך לסמן לי מפלצת, ואתה מביא לי חרק!" רעמים נשמעים בשמיים מעליך, כשלפתע באוויר מולך מופיעה נשמה - רוחו הספקטרלית של זולל האשפתות, שנשמתו צווחת ומתאמצת לברוח מכלאה החדש. "בבירור הגזמתי בהערכתי אליך. אתה עוד חלש." שואג המלך הירוק בקול מרעים. "עליך להתחזק. עליך להמשיך לצוד. אחכה לציד חדש ממך - ואם תאכזב אותי שוב..."
הוא לא משלים את המשפט, ואתה פוקח את עיניך במיטתך. לחרדתך, אתה מרגיש משהו שזוחל עליך ומזיז את השמיכה, ובבהלה רואה עשרות מרבי רגליים הזוחלים על גופך. אתה מעיף אותם וקם מהמיטה, תוהה אם פטרונך המשוגע יכול לחשוב על עונשים אף יותר משוגעים. אך אתה חושב שהרגשת גם משהו מתחת לכריתך - אתה מזיז אותה, ורואה...

OUT
איזו מתת ברית אתה הולך לבחור בדרגה 3?
 
וירדו
וירדו חושב לעצמו "למה אני מגיע תמיד שתי שניות מאוחר מידי לכל מקום!" הוא שולף את שתי חרבותיו ומזנק על האיש בברדס
התקפה 1 [dice:10aq5q]722378:0[/dice:10aq5q]
נזק 1 [dice:10aq5q]722378:1[/dice:10aq5q]
התקפה 2 [dice:10aq5q]722378:2[/dice:10aq5q]
נזק 2 [dice:10aq5q]722378:3[/dice:10aq5q]
 
הולבר
הולבר מבועת, גם הוא לא חשב שה"חרק" כזה מרשים, אבל הוא כמעט והרג את בן דודו, אז דעתו השתנתה.. אך בכל זאת הוא לא ממש מתנגד כשהלורד הירוק צועק עליו בזעם, אחרי ההפתעה הראשונית שאפשר היה לראות על פניו.
כשהוא מנסה לבסוף להבטיח לפטרונו שהוא יצליח יותר בפעם הבאה הוא מתעורר לפני שהוא מצליח להוציא מילה, לחוויה מטרידה נוספת...
OUT:
בשיא הכנות עדיין לא בטוח. זה או שרשרת או ספר, חושב שכרגע יותר מתאים למערכת היחסים שרשרת אז אין לי בעיה לזרום עם זה כרגע (בייחוד כשלא נראה לי שהקבוצה צריכה מטיל טקסי קסם נוסף).
האמת הנחתי שאת לא רוצה שאני אתאר מה הולבר מוצא, אאבל אין לי בעיה לאלתר אם זו הייתה המטרה.
 
טאלין ואוכל חינם
טאלין הולך לכיוון השני. שני אנשים נעים בתעלות הביוב ומדברים ביניהם, אוחזים בלפיד.
כשהוא מתקרב מספיק, מזהה טאלין את קראנץ וזאמק, בן האנוש והדוראגאר להם נתתם לחמוק בפלישתכם הראשונה על המקום. הם מובילים איתם מישהו פצוע שראשו מכוסה שק. "אתה שוב?!" צועק זאמק ומושיט יד אל פטישו. האדם שבשק נאנק, אך נראה שפיו חסום.

וירדו
אתה מזנק על גבו של השודד ונועץ בו שתי חרבות, והוא נופל מת על פניו. האסירים מתחילים לצעוק ולקלל מתאיהם. לפני שאתה מספיק להגיב, רובי מתגלגלת אל מחוץ לתא וחוטפת את חרבו של השודד המת. "אל תכריח אותי להלחם בך, וירדו. תן לי ללכת." היא אומרת, מבלי לשאול שאלות בכלל.

הולבר OUT
לא, זאת לא הייתה המטרה - כוונתי הייתה שהולבר מוצא מתחת לכרית את מתת הברית שלו.
 
טאלין ואוכל חינם
"אני שוב." אומר טאלין. מתקרב מעט יותר, מנסה לצאת מטווח השמיעה של אוכל חינם.

טאלין
"עכשיו שאני לבד אני גם יכול לדבר בשם הזנטרים," הוא אומר, שולף את סיכת ההרפר שלו ומכניס אותה לגיס גלימתו, "עכשיו כשאני לא צריך להתחפש יותר"
 
וירדו
"מוסכם, אבל..." וירדו עדיין חוסם את היציאה "אם את לא עומדת להשפט, אני עדיין אשמח למידע על הסכין השחור כמו שביקשתי. ואם אפשר אז קצת מידע על שתי גישות הפשע האחרות שאת עובדת בשבילהן- זה יהיה נהדר!"
Meta
מכין פעולה- אם רובי זזה לכיוון היציאה- תוקף אותה עם חרב
 
וירדו
"מוסכם, אבל..." וירדו עדיין חוסם את היציאה "אם את לא עומדת להשפט, אני עדיין אשמח למידע על הסכין השחור כמו שביקשתי. ואם אפשר אז קצת מידע על שתי גישות הפשע האחרות שאת עובדת בשבילהן- זה יהיה נהדר!"
Meta
מכין פעולה- אם רובי זזה לכיוון היציאה- תוקף אותה עם חרב
Out עריכה: הידד עמוד חמישים!!!
 
The Traveler אמר/ה:
אאוליס
עוד לפני שאתה מספיק למצמץ, הדלת נטרקת בפניך.
IN
אאוליס מושך בכתפיו. הוא מחזיר את גופת העורב כרות הראש לשקו וחוזר לכיוון האזור של חיק הברקת. הוא בטוח כי האנשים הללו ישמחו לשמוע שהדחליל טופל, ולאחר מכן אאוליס יוכל למצוא משהו אחר לעשות. אולי ללכת חזרה לפונדק ולבשל את העורב הזה.
 
אין בעיה גרגויל.

טאלין
"אז הזנת'הרים הם אלה שארגנו את הפלישה על הבסיס... חשבתי שאתם שכירים של המשמר." מחייך זאמק. "עוד סיבה מצויינת למחוץ לך את הפרצוף, אלף."

אוכל חינם
אתה מצליח להתגנב מספיק בשקט בשביל להקשיב לשיחה.
אתה מוזמן להציץ בספויילרים של טאלין.

וירדו
רובי מנגבת את מצחה ומזעיפה מבט. "דבר מהר - מה אתה רוצה לדעת בדיוק?"

אאוליס
אתה מגיע חזרה לגן האחוזה בה פועלים חברי חיק הברקת. מאלאנור ענף-ירוק, חצי האלף החביב שפגשת מקודם, מקבל אותך בחיוך. "יש חדש, אאוליס?"

הולבר
מתחת לכריתך, אתה מוצא תליון מוזר דמוי שרשרת, שבמרכזו אבן חן ירוקה בוהקת. אתה אוחז בתליון, ולפתע אתה מרגיש משהו בנבכי מוחך - כאילו מישהו מספר לך שהוא נרגש, שהוא צוחק, שהוא מוכן לשרת. אתה מסתובב ורואה שעל השידה מולך יושב דמוי-דרקון קטן, בגודלו של חתול, בעל קשקשים ירוקים ועיניים צהובות. נראה שהמלך הירוק שלח מתנה, פיה שתשמור עליך.
 
חזרה
Top