• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הבדולח היוקד [מו''ד 4] (4/4), עץ משחק

האח אלכסנדר
אומנם האח אלכסנדר לא טוב במילים, אבל הוא טוב במחשבה, לא משנה כמה הוא טוב בלמצוא דברים, למישהו שמכיר את השטח יש יתרון. הוא מרים את ידיו וצועד אחורה, "אני מניח שאעזוב את המקום." הוא אומר, "אין לי רצון בלהילחם בך, ואני מניח ש2 מתוך שלוש זה מספיק." הוא אומר, מבהיר כי הוא מתכנן לעזוב.
אחרי שהברנש הזה יעזוב אותו, הוא כבר יעקוב אחריו במטרה למצוא את השלושה הללו.
 
האח אלכסנדר
האח אלכסנדר מתקרב לעבר העצים, הוא צריך לנוע מהר, והוא צריך לא להיות מזוהה. הוא שולח את ידו לעבר אחד הבקבוקנים שלו, ושותה את תרכובת הארד, נשימתו נשברת, גופו נעצר בעוד עצמותיו משתנות, הוא לא יודע כמה זמן יצליח להחזיק בצורה הזו הפעם, אבל בבירור שזו משימה לזאב.
הוא יורד על ברכיו, גופו משתנה באחת מאדם לחייה.
ואז,
הוא מתחיל בצייד.
META
משנה צורה לצורת זאב
 
האח אלכסנדר
אתה מנצל את כל כישורי החיפוש שלך, ומצליח מעט מזל וניחושים נכונים להתקרב לאיזור הכללי שבו המטרות שלך נמצאות. אבל באופן מוזר, אתה לא מצליח להינעל עליהם במדויק. ואז אתה שומע את הצרחות, כשלוש מאות רגל לתוך היער. הן פראיות, כאובות, ועוצמתיות. ברור שמישהו, או משהו, סובל מאוד
כל השאר
אתם מתעוררים לרעש של צרחות פראיות וכאובות שמקורו לא רחוק מכם. לוקח לכם רגע להבין היכן אתם ומה בדיוק קורה כאן, עד שאתם נזכרים באירועי האתמול

אבל העבר נשטף על ידי ההווה, כשדורן מבחין בעדר של החיות המתפרץ לתוך הקרחת. אילו חיות נרדפות. הציידים כאן
 
האח אלכסנדר
הזאב רואה שלושה ציידים, לבושים ומקועקעים בדומה לאחד שפגש מספר שעות לפני כן, בועטים באכזריות ביצור שמקופל על הרצפה. כשהם זזים לרגע, הוא רואה שמדובר באישה ירוקת עור, עם דם שקוף למחצה, שנראה כאילו היא מתמזגת עם הטחב שעל האבנים

''תגידי לנו איפה הוא, ונעזוב את היער שלך בשקט!"
 
אפשר להגיד שהזאב שהאחרים רואים הוא.. ובכן זאב, הפרווה שלו לא בצבע שונה, הצורה בה הוא מצוי לא שונה במיוחד, במבט ראשני, כל בר דעת וסמכה היה אומר שהדבר הזה הוא זאב.
החכמים היו בוחנים את העיניים, הן הרבה יותר חכמות מעיני החייה שהיית מצפה לה.
הזאב קם ממרבצו, נותן למעטה העשב שיש עליו לנשור קלות בעודו מתנער קלות, ובאחת הוא קם על שני רגליו, גופו מתקמט בחן, ואת הפרווה מחליפים בגדים, את הטופר מחליף סכין בנדנו, אבל דבר אחד לא הוחלף, העיניים. העיינים האלה עדיין בוחנות את השלושה, והן נעצמו לרגע כאשר האלף נושם עמוק, לומד את הריח של השלושה.
דקה של דממה עוברת עד שהוא לומד את הריח, ואז הוא פוקח את עיניו, "קשה למצוא אתכם." הוא אומר.
 
"שליח." אומר האלף, "אתה יכול לקרוא לי האח אלכסנדר." הוא אומר בפשטות, "אתם עשיתם הרבה רעש, גרמתם להרבה אנשים להסתכל עליכם, אני פה בסך הכל כדי לוודא שאתם לא עושים משהו שיגמר בחורבן בקנה מידה קוסמי." הוא עונה, "ובנתיים נראה שמישהו מחפש אתכם." הוא מוסיף
 
"אינך מגלה לנו דבר חדש." עונה ארכיון, אשר נראה כמו פסל דומם עד עכשיו, גופו הזהוב והקריסטלי נע בחוסר חן מוחלט בעודו חורק לעמידה מלאה. זוג עיניים בוהקות חסרות אישונים מביטות באור יוקד לעבר איש-הזהב, בוחנות אותו במומחיות של מכונה.
"השתגרנו הנה בצורה אשר הייתה מגלה את נוכחותנו לכל תושבי הכוכב שבוע מראש. מי אתה באמת, כיצד נוכל להאמין כי אינך חלק מהצדים אותנו?"

דורן וסקיי שומעים את קולו של ארכיון חוזר לתודעתם, כאשר הוא יוצר קשר טלפטי איתם.
"איננו מסוגלים להשתמש בקסם שלנו באזור הזה, איננו יודעים מדוע, אך יש לנו הרגשה כי שימוש בו יגרום לתגובת שרשרת אשר תפגע בכולנו. אם היצור מולנו יתגלה כאויב, איננו נהיה מסוגלים להתערב לטובתכם."
 
חזרה
Top