• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

צילו של הצל -עץ משחק [5/5] (מהדורה 5, פנטזיה) - סיימנו!

אומברין
Out
התגובה מבוססת על הגיון פנים משחקי לא חוץ משחקי.
In
רין מביטה בדמות של ואשו ומרימה גבה "זה נראה כמו ואשו אבל... אני די בטוחה שלא עברתי איתו כאן או נתתי לך קישור מספק אם ואשו בשביל לחש איתור... איך ביססת את הקשר?" היא שואלת בעודה משרטטת מעגל מחומש על האדמה "בכל מקרה אני רוצה לנסות לעשות ווידוי קטן לפני שהלך, אתה יכול להחזיק את דמות הצל הזו במקום?" רין מסיימת לשרטט ומניחה את ידה על על המעגל, הוא ועינייה בוהקים בסגול "אני רין קן-לה לה-קן קוראת לרוחות הרואות והמנשבות באוויר, עין השמיים, השוכנות באדמה המעזינה ולרוחות החלום הזמן והחלל יודעות העתיד ההווה והעבר, היענו לקריאתי וצרו עימי חוזה!" האור מתגבר בעודה קוראת לרוחות והאוויר סביבה רוטט בכוח.
 
ניצן
OUT
אם הוא יהיה קסדה הוא ייתן לי בונוסים? כמו הקסדת גולגולת ממנצ'קין 2 שמביאה 4+!

IN
ואשוו מסנן קללה, מחניק יבבה ולוחש תפילה קצרה ל... רוח עליונה כלשהי, כנראה, כי הוא בהחלט זקוק עכשיו לעזרה שמימית. הוא מדחיק את המחשבות על גורל השבט. אצל הוואיו ט'הא כולם הכירו את כולם, ואין ספק שמישהו ממכריו מת. ואשו מתפלל שזה לא מישהו יקר לו.
הוא מתחיל לעקוב אחרי שביל העקבות המרובות ביותר.

META
אם צריך זריקה - 15.
 
ביגורן
מי המטומטם ששם פה פצצה? טוב, לא משנה, אני אעשה את מה שאני תמיד עושה במצבים כאלה
ואז ביאורן שולף את הסיר, ומכין 2 שיקויי ריפוי, ואז הוא שותה אותם, ואז הוא עושה את זה שוב
 
אומברין
tkhag1 אמר/ה:
הבנתי את הכוונה אבל זה עדיין מצחיק אותי.
IN
רין מתחילה לזהור.
META?
אלישע, כרע כל רוחות העולם ינהרו לחתום איתך חוזה בלי קשר לסיטואציה. רצוי להבהיר מה את רוצה כשאת מכריזה על בקשת חוזה.

ביגורן
אתה מרגיש יותר טוב, אבל במצבך קשה לך להכין שיקויי ריפוי.

הח'אן
קצת הגנה על הראש אני מניח, לא משהו מיוחד. בעיקר תיראה מגניב.
IN
אתה מתחיל לעקוב אחרי קבוצת עקבות, ואתה רואה מהר מאוד סימנים למחנה - והעקבות ממשיכות הלאה.
זה קרה מזמן, אתה מבין. הם המשיכו הלאה. וכשהם בקבוצות קטנות אתה לא באמת יותר מהיר מהם.
אם תפגוש את השבט שלך, זה לא יהיה כי תעקוב אחריו. לא כעת. לא נראה כך.
OUT
סליחה שאני ככה אבל יש להם יתרון של הרבה זמן עליך...
 
ניצן
OUT
המשפחה הגרעינית:
https://docs.google.com/document/d/1f8VnPVJOXUKLAsuN6HfQtWivP5avdmWqcxzLOuSiQEU/edit#
לא כתבתי את בני הדודים שלו וכו', אתה מוזמן להמציא. ואשו גדל בשבט די קטן אז הוא ביחסים ממש קרובים עם בני דודיו.
חוץ מזה קרא לי מנצ'קין, אבל זה יהיה מגניב אם לטקס ההתבגרות של ואשו תהיה משמעות סיפורית ואולי גם מכאנית, מעבר ל''הגעת לשבט, הראת להם גולגולת, יאללה לך תחפש את הצל''. בכל זאת זה טקס מעבר בין ילדות לבגרות, אמורה להיות לזה הרבה משמעות, במיוחד כשמדובר באחר.

IN
ואשו מסרב לעצור. השבט לא הושמד. הוא לא הושמד. לא יכול להיות שהוא הושמד. אבא לא מת. גם לא אמא, הם חייבים לחיות. ואפרי, לא יכול להיות שמישהי כמוה תמות. או בעלה נאטו עם חוש ההומור שלו. או סואה. או ת'יודה הקטנה שאהבה שואשו מרים אותה על הכתפיים. הם חייבים לחיות. הם לא מתו!
הוא בקושי ישן, נואש לראות את היקרים לו חיים, מתקדם ומתקדם ומחפש אותם. הוא כבר כמעט שכח מטקס הבגרות או מרצונו לספר להם בשמחה על האחרות שלו או על השליחות שלו. הוא פשוט רוצה לראות אותם חיים.
 
ביגורן
ביאורן הולך לגורן ומסתכל על הבניין, רואה ת החלון, ואז הוא מבין. הוא נותן לגורן 2 סכינים כדי שישתמש בהם כדי לטפס על הקיר.
ואז הוא מכין שיקוי ריפוי ושותה אותו
 
ואשו
אתה רץ. אתה רץ לאורך השממה כמו שלא רצת מעולם.
ואז אתה רואה אותן.
חונות בצל עץ קטן, קבוצה קטנה של ניצולים יושבת, ביניהם אפרי ונאטו.
אנשי השבט שלך.
מצאת אותם.
OUT
לא תקבל משהו מכאני מטקס הבגרות, אבל זה ישפיע (אני מניח) על הדמות שלך ועל היחסים שלו עם השבט שלה.

אומברין
רין
רוחות שונות מתחילות להופיע סביבך, מהנהנות לרגע ומתחילות ללכת לכיוונים שונים.
זה חוזה מספיק פשוט כדי שהרבה רוחות יענו לו, אבל נראה שרבות מהן לא יודעות את הדרך.
OUT
אם אתה רוצה לנסות את מזלך, גלגל קוביית מזל (כלומר 1ק12. 1 - מזל רע מאוד, 2-6 - מזל רע, 7-11 - מזל טוב, 12 - מזל טוב מאוד) ונראה אם אתה בוחר ברוח הנכונה.
אם אתה לא רוצה לקחת את הסיכון, תעשה משהו יצירתי.
אומבר
רין ממשיכה לזהור. היא נראית מבולבלת.

ביגורן
אביעד - תפעל בבקשה. תנסה לטפס עם הסכינים אם בא לך.
המצב הבריאותי של ביאורן משתפר, אבל יש גבול לכמות שיקויי הריפוי שאפשר לשתות ביום.
 
ואשו
ואשו ממצמץ, צובט את עצמו עד זוב דם. המראה לא נעלם. החזה שלו מתרחב, פיזית, מרוב שמחה.
''אפרי! אפרי! נאטו!'', הוא צועק במלוא ראותיו, רץ אליהם כמו חץ מקשת. ''אתם חיים, תודה לרוחות! מה קרה! אמא ואבא בחיים? וסואה ובעלה?'', הוא מתנפל על אחותו בחיבוקים, שוכח לחלוטין מהגולגולת על ראשו או מלהקת הזאבים המלווה אותו.
 
לטפס עם סכיני מטבח זה לא רעיון חכם... במיוחד כשגורן הוא רובוט צבאי שמחזיק בציוד לטיפוס באורח קבע. עם זאת, הסכינים האלה בהחלט יכולים לעזור לו - אם יש איזה סדק בקירות שציוד הטיפוס שלו לא יכול להשתמש בו, עוד סכין יהיה נחמד, למרות שלא סביר שרובוט משוכלל כמוהו יזדקק לסכין מטבח כדי לטפס. גורן מטפס על הקיר כדי לבדוק מה יש בקומה השלישית מלבד כבשנים - עם מחסנית בהכנס.
 
ביגורן
אביעד... רק עכשיו ראיתי את זה, אבל בבקשה תזרוק קובייה... זה לא פעולה קלה במיוחד, תזרוק בבקשה לפני שאוכל להגיב לכם באמת.
יש לציין שמתחיל להחשיך סביבכם. הלילה מגיע.
*עריכה*
זרקתי לך, יצא 12. להבא תזרוק בעצמך.
IN
גורן מטפס על הקיר. הגלגלים על רגליו מקשים עליו מעט, אבל הוא עולה.
הוא מגיע בערך לקומה השנייה, כשהקיר נהיה חלק יותר, הבליטות בהם השתמש עד עכשיו נעלמות, והוא תקוע. המרחק ממנו אל החלון הקטן של הקומה השלישית לא גדול, ותוכל לקפוץ אל החלון ישר - אבל זה יהיה מסוכן למדי.

אומברין
אתם הולכים במשך זמן ממושך, עד שאתם מגיעים לגופה של מה שנראה כמו ביזון ערבות גדול, שלהקת זאבים חיסלה. הרוח מתפוגגת, ואין משם סימנים ברורים לכיוון ממנו ואשו הלך. ראשה של החיה חסר.
לאט לאט, האזור מחשיך סביבכם. הלילה מגיע.
צללים זעירים, כמעט בלתי נראים, מתחילים לזרום אל תוך גופת הביזון.
OUT
ביזון ערבות: חיה עצומה בגודלה, בערך בגובה של שלושה מטרים ובאורך של כעשרה, עם שש רגליים אדירות וארבע קרניים ענקיות בוקעות מראשה.

ח'אן
הם מחייכים, ומחבקים אותך בחזרה.
"התבגרת," הם אומרים בחיוך. "ידענו שתצליח, ואשו."
אבל אז אתה שואל על שאר המשפחה.
"זמנים... קשים, עוברים עלינו," אומרת אפרי, "הכפר שלנו הושמד על ידי השבט השחור, ונאלצנו לברוח בקבוצות קטנות. אני בטוחה שהוריך בחיים, אבל אני לא יודעת איפה הם. נראה שמצאת לעצמך ציד מכובד, בכל אופן."
OUT
זאבים נשארו לך שניים-שלושה, לא להקה של ממש.
אתה רוצה לעשות משהו עם משפחתך?
 
אומברין
אומבר ממהר אל גופת הביזון ואומר לרין "תבררי מה קרה כאן - אני אנסה לעצור את הצללים האלה", ובזאת הוא כורע על יד גופת הביזון, מניח את ידו על גוף הביזון ומנסה לעצור את הצללים ולהרחיקם.

[dice:8bqvf]722989:0[/dice:8bqvf]
 
ביגורן
בהתחשב בזה שלילה מגיע, ביאורן נכנס לבניין ומתחיל לחשוב איך לבצר את הבניין ללילה. בעדיפות ראשונה יהיה למצוא משהו שיאפשר להם לחסום את הדלת.
[dice:b2z69b1i]723004:0[/dice:b2z69b1i]
 
גורן לא טיפש - אין לו ולא היתה לו כוונה להגיע אל החלון החשוף ככה שמי שבפנים יוכל לירות עליו מיד, הגם שאם הוא יציץ גורן יכניס אליו כדור. גורן משתמש בפריסקופ, מכשיר שימושי ביותר שהננסים אוהבים להשתמש בו - והוא מאפשר לך להציץ מתוך פתחים בלי להגיע לפתח בעצמך. הוא מעלה את הפריסקופ למעלה, אל הקומה השלישית, ומציץ כדי לראות מה יש שם.
out
באמת שאני לא מבין... איך אני אמור להיות מסוגל לקפוץ אל הקומה השלישית? יש לי יותר אפשרויות של טיפוס, כמו להשתמש בכדורים כדי ליצור בקיר פגמים שבהם הסכינים יוכלו להיכנס, וגם זה לא ממש הגיוני מציאותית.
תסביר לנו בבקשה כמה חוקי הפיזיקה אמורים להיות תקפים במשחק הזה (כשקסם לא מעורב), כי לא סיכמנו על זה בתיאום ציפיות, אז אני רוצה לדעת.
 
ואשו
ואשו מלא אושר מהפגישה עם משפחתו, אבל יש דברים חשובים על הפרק. ״יש כאן שאמאן?״, הוא שואל.
 
ואשו
"לא... אבל למה אתה צריך שמאן?" שואלת אפרי. "אתה לא צריך אחד כדי להיות בוגר. הוכחת את עצמך. והשמאנים שלנו לא היו יותר יעילים משאר בני השבט נגד בני השבט השחור..."

אומברין
במאמץ משותף, הגוויה לא קמה לתחייה. הצללים נעלמים, הגופה מתנפצת - ומתחתיה יש כמה גופות נוספות, של זאבים. זאבים מאוד מוכרים לרין. הזאבים של ואשו.
עם התגלית הזאת אתם מגלים שאמנם עקבות של ואשו אין, אבל נראה שלהקה גדולה של חיות - כנראה זאבים - הולכת דרומה מכם, וממשיכה למרחק.
ואתם מוצאים קבוצת עקבות נוספת שלא ראיתם קודם - מישהו לבוש בנעליים כבדות (משמע לא ואשו, שהולך יחף), הגיע למקום הזה ממזרח, בחן את האזור - והלך משם. אלה עקבות יותר טריות מהקודמות, והן בנות יום בערך.
אחרי איזה שביל אתם עוקבים?

ביגורן
ביאורן מבצר את הדלת מבפנים, עורם כמה קופסאות עליה. אחר כך הוא מבין שגורן עדיין בחוץ, והאיום העכשוי בתוך המבנה, אבל זה לא משנה יותר מידי.
גורן מרים את הפריסקופ שלו, ומגלה מחזה מוזר.
ננס, לבוש בבגדים של ממציא מעט חבולים וקרועים, עובד ליד רובוט בנוי, ששוכב על משטח מוארך. אל הרובוט מחוברת צינורית דקה, שמובילה אל מיכל ענקי בפינת החדר שמלא בנוזל כסוף-תכלכל.
סביב הננס חלקים נוספים של מכונות ורובוטים, זרוקים, בשלבים שונים של בנייה.
ומאחוריו, מכונה ענקית, שנראית כטבעת ברזל גדולה ובתוכה... חור, קרע במציאות, שער למקום אחר שלא אמור להיות שם. פתח למקום לא ידוע, שנראה שהוא הסיבה שהמקום הזה נבנה בכלל.
מה אתם עושים?
 
חזרה
Top