• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

"אני מאמין שכן, אם המצב היה נוח הייתי יכול לקצר את הדרך לעשר ספינות בקלות, אבל מאחר ואני מעדיף שהפיות לא ידעו על הנוחכות שלי מעבר למה שהן יודעות, בעיקר כדי לא לשבור את ה"שלום" שלהן עם האלים, אני אוכל לעשות זאת רק למען שלוש ספינות."
 
טאריס מכחכח בגרונו "אם אוכל להחזיר את השיחה למחוזות המציאות לרגע? עוד יש לנו משימה קודמת להשלים, וכזו בעלת סיכוי ראלי יותר להצליח בה. לא מהסוג של להחביא ארבעה חפצים שכל העולם מחפש מהאלה הכי חזקה שקיימת, אלא מהסוג של למצוא מישהו. אנחנו צריכים לארגן את הפגישה בין הנפח לבין נוק, ושם נראה מה עושים הלאה, אם בכלל"
 
טאריס נשאר בחדר, ונועץ מבט מהורהר בלאטימר
"תגיד, אתה באמת חושב שזה אפשרי? אתה בעצמך אמרת שסירונה חזקה יותר מהאלים, שהאלים מפורדים בינם לבין עצמם, שאתם לא סומכים על המגנים של האנושות...אתה באמת חושב שיש סיכוי?" הקול של טאריס נעשה חנוק בסוף, והוא עוצר רגע להתעשת "הפיות חזקות יותר מכל מה שאנחנו, או כל אחד אחר, יוכלו להביא נגדן. איך אתה יכול להאמין שיש תקווה?"
 
למחפשים - אסיים את השיחה עם לאטמיר ואגיב לכולכם מסודר.

IN
"דברים מוזרים יותר כבר התרחשו בעבר." עונה לאטמיר, "אני מודה שסירונה היא כנראה האיום הגדול ביותר שהעולם הזה פגש, אבל אל תשכח שהיא כבר נוצחה בעבר, מישהו חייב לדעת איך האלים עשו את זה בעבר, אולי ניתן לשחזר את הנסיבות שלקחו ממנה את הכוח שלה בפעם הקודמת, והפעם להנחית גם את מכת המוות."
 
טאריס מהנהן בשקט "לשחזר את הנסיבות...כן, זה יכול לעבוד" ואז בתנועה חדה ומהירה הוא מרים את עיניו ונועץ אותן באילו של לאטימר "אמרת שהאדון שלך הוא אדון החוכמה. הוא בטח יודע מה הפך את סירונה לפגיעה"
"אני צריך לדעת"
 
"אתה שוכח את מה שאמרתי, אם האלים יתערבו ישירות, אפילו אם זה אייליס, אז השלום ישבר, אז אם האדון שלי יספר לכם כיצד להביס אותה, זה יתן לסירונה את התירוץ לצאת בעצמה מטיר-נא-נוג, ואם אתה חושב שהצבאות שלה גרמו להרס, אתה לא יכול לדמיין מה היא יכולה לעשות לבדה." הוא מסביר. "אם אתה מחפש את המידע הזה, תצטרך למצוא מישהו שלא כבול להסכמים האלה, או שהוא לא אל." הוא מסביר.
 
"תחפש בעבר, יש עוד יצורים בעולם הזה שעתיקים כמו הזמן חוץ מהאלים, הם נסתרים, חלקם נעלמו לחלוטין, אבל אחד מהם לבטח ידע" אומר לאטמיר, והרוח חוזרת לנשוב בתוך הבית, "צר לי." הוא אומר, "אבל אני צריך להמשיך. כאשר תעלו על הספינות לנמל חירות, הרוח תגן עליכם, תזכרו מה אמרתי, אוכל לקצר את המסע, אבל זה תלוי בכמות הספינות. אתם לא לבד. תזכרו את זה." הוא מביט פעם אחת בודדת באוסקר, ומחייך, כאילו נזכר במשהו מוכר.
הוא נעלם.


לא קשה למצוא את שאר האנשים, כמה דקות אחרי שלאטמיר נעלם, אתם מוצאים את החדרים בהם נשמרו התמונות של הקורבנות, נראה שכל קסם שהברון הפעיל נעלם, ולאט לאט אנשים יוצאים מהן, אחד בכל פעם, אתם מוצאים כמה שומרים, אבל אלה כבר הספיקו לרוץ לספר לאחרים שהברון הובס. חלקם בעושר, חלקם בפחד.

כ20 אנשים היו שבויים אצל הברון, יחד עם עוד כמה שומרים שחלקם מזכירים לכם את דמויות הציור שנלחמתם בהם, האנשים מבולבלים, ויחד עם זאת שאנשים מהכפר מתחילים להגיע לבית עצמו ולבחון את הסיטאוציה, אתם קצת מאבדים שליטה על האנשים.
כנראה שבין כל האנשים האלה יש גם דרואיד ונפח, אבל הסינון שלכם נגדע כאשר הנערה שפגשתם ליל קודם בפונדק מגיעה. "החבר שלכם התעורר." היא אומרת. "והוא שילם לי טוב מידי בשביל לרוץ לקרוא לכם. הוא אמר שזה דחוף."
 
"משהו שקשור לחבר האלף שלכם. זה עם הטופר במקום יד." עונה בת האנוש לנל, בקוצר סבלנות קל.

בנתיים הרן מבין שהשיטה שלו אומנם תעבוד, אבל היעילות שלה לא גבווה, הוא ימצא בסופו של דבר מי זה מי, אבל זה יקח עוד זמן.
 
חזרה
Top