• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

וירדו
"יש לי רעיון" אומר וירדו "אני לא מתכוון לרצוח מישהו סתם ככה, בטח שלא אדם חף מפשע. אבל אם אני אעלים אותו ואחביא אותו עד סוף המשפט שלך, הקזאנאת'אר יחשבו שהוא מת ואת לא תפגעי על ידי הקזאנאת'אר. אבל בתמורה למה שאני אעשה אני רוצה משהו בתמורה- מידע על הסכין השחור, כל מה שאת יודעת: אנשים חשובים, מבנים מרכזיים, קשרים עם הקזאנאת'אר והזנת'הר, משימות התנקשות שלך וכל פריט מידע חשוב אחר. מידע תמורת חיים
זיהוי מניע (האם כל מה שהיא סיפרה לי הוא בולשיט אחד גדול) [dice:7auge]721814:0[/dice:7auge]
 
הולבר
"אתה באמת חושב שאני אתן למישהו שיכול לחשוף או לנצל את הסוד לראות אותו?" הולבר שואל את אביו בטון מעט פגוע, מקווה לגרום למעט רגשות אשם על הפקפוק בו, מספיק כדי שהשיחה תיפסק ואף אחד מהם לא יאמר דברים שהוא יתחרט עליהם מאוחר יותר. הולבר מבין שאחרי השיחה הוא כנראה יצטרך לצאת מטווח הראייה של אביו עד שכעסו ישכח ולא יכול להזיק לו לדבר עם אחיו כדי לנסות ליישר את העניינים.
 
טאלין ואוכל חינם
אוכל חינם מחייך חיוך רחב, ומנסה להביא כיף לטאלין- הוא מן הסתם מייבש אותו, אז הוא נותן כיף לכפיל.
הוא מחפש על היואן טי, מחליט להקל להם על המסע. הוא גם לוקח להם את הנשקים.
הם כמעט דקרו מישהו עם זה.

"זה נחשב שהגנתי על הבטחון ברחוב כאן?" הוא שואל והולך אחרי טאלין
 
טאלין ואוכל חינם
"כן." הוא עונה, "כששני אלה יתעררו ויבינו שהציוד שלהם נלקח, לא תהיה להם ברירה אלא לחזור למפקדה שלהם, העורב שלי יעקוב אחריהם ויגלה את המיקום שבו הם נמצאים, אחרי זה נוכל להשתמש בידע הזה כדי לתקוף שם ולעצור אותם אחת ולתמיד." מסביר טאלין.
 
טאלין ואוכל חינם
"אבל.. כבר הכנענו אותם. לא?" אומר אוכל חינם בהיסוס, לא בטוח מה הוריו וחבריהם היו עושים. כילד הוא בעיקר נדהם מההרפתקה והדגולה שלהם.
"...הזכרת משהו על ההארפרים?" ממהר לשאול, לפני שישמע איזו תשובה אפלה, שכמאמין של שארס, הוא לא היה בטוח שידע איך להכיל.
 
טאלין ואוכל חינם
"הבסנו אותם, אבל לא ניצחנו אותם, הם יחזרו בוודאות." אומר טאלין, "הדבר החכם לעשות היה אולי לחסל אותם, או להביא אותם למשמר, אבל אני לא יכול לבטוח שהמשמר לא נגוע." הוא ממשיך, "ומעבר לזה, אני רוצה לוודא שהם לבד בעיר, אז אני צריך לדעת איפה המפקדה שלהם, ואם יש שם עוד אנשים." הוא ממשיך בעודו הולך במהירות האופיינית לו, "בסופו של דבר, אתה צריך לחשוב 4 מהלכים קדימה, אם היינו עוצרים אותם אז בני הברית שלהם היו יודעים על כך ונזהרים, במקום זאת, אנחנו מרגיזים אותם, ואדם כועס הוא אדם שעושה טעויות." הוא מסכם.

"וכן" הוא עונה על השאלה השנייה, סיכת ההרפרים שלו די ברורה על בגדיו, "הזכרתי יותר מפעם אחת שאני הרפר."
 
טאלין ואוכל חינם
"טוב, אנשים אומרים כל מיני דברים. אם זה נכון, זה משהו אחר." מסביר למה בכל זאת הופתע.
"אז ההארפרים תופסים פושעים? תמיד הייתי בטוח שהם עסוקים בכל מיני דברים של להציל את העולם."
 
טאלין ואוכל חינם
"לפעמים אתה מציל את העולם בכך שאתה מנקה את הרחובות, לא כל איום על העולם הוא שד תהומות ממעמקי השאול או מגפה של קסם. לפעמים כדי לעזור לאנשים אתה רק צריך לוודא ששום דבר לא חוסם את הכביש."
 
טאלין ואוכל חינם
אוכל חינם מביט בטאלין בהערצה. זאת לפחות פעם שניה שהוא מציל אותו, ונראה שלטאלין תמיד יש משהו חכם להגיד!
זה מילא אותו בתחושת נוסטלגיה לחבורת לב הקירין. להיות מוקף בדמויות גדולות מהחיים שלקחו אותו למקומות נוראיים ונפלאים, אך בהחלט בלתי נשכחים.
"...כן. זה נשמע דומה למשהו ששארס תדריך אותנו אליו. היא התגלתה אליי, כשהצלחתי לאזור שמחה כשחבר טוב שלי מת ממחלה." הוא מחזיק בסמל.
"לפעמים אפילו לשמוח שחבר שלך נפטר מיסורי המישור הזה, מוסיף שמחה לעולם..." אומר ונראה יותר מהורהר ופחות קופצני ואנרגטי מהרגיל.
 
טאלין ואוכל חינם
"אסור לך להיות פאסיבי." עונה טאלין, "אתה לא עוזר לאנשים מלא לעשות כלום." נראה שדעתו של טאלין בקשר לאהובים שנעלמים מהעולם נחרצת, "אין דבר טוב במוות." הוא פוסק, "הבורים מניחים שאפשר להתקיים בלעדיו. הצבועים מתנהגים כאילו הם גורמים לו מכוונה טובה. אבל מוות הוא מוות." מציין טאלין, "והחכמים יודעים שלפעמים צריך לעשות רע בשביל לעשות טוב"
 
IN
המושג ילד מאוד לא מדויק, אאוליס גדול מן האישה הזו בלפחות 20 שנים.

״גברת צעירה, הרגע צדתי רוח רעה בשדה שלך. למען אלו ששלחן אותי, רציתי בדיוק להבין מה משת רוחות רעות אל החצר של ביתך?״ הוא שאל ישירות ובלי טיפה של נימוסים. בבירור, דיבור נכון זו עוד אחת מהמיומנויות שאאוליס עוד לא למד.
 
טאלין ואוכל חינם
אוכל חינם לא קיבל הכשרה קונבצינאלית בכנסיה של שארס. תחושות בטן ומסע רוחני אישי הביאו אותו לשרת את אלת העונג החתולית. הוא שהה במקדש שם, אולי חודש לפני שגורש. אולי משהו ששמע שם החל את המסע? מי יודא.
אבל לא היתה לו המיומנות להתווכח כאיש רוח שווה.
הוא לא ממש התווכח, אלא יותר הדגיש את האמונה שלו. "...אני מאמין ששארס רוצה שנתענג מהחיים במישור הזה
ובכל מצב אפשר להתענג. ומוות.. הוא רק עוד צעד במסע, ולפעמים גם חוזרים ממנו." מציין את העובדה שמי שיש לו את המשאבים ימצא כוהן שישיב את יקיריו לחיים.
 
הולבר
"ומה אם האדון-פיה שלך היה אומר לך לחשוף את סודך? לעשות איזו הצגה פומבית בשביל לפאר את שמו? מה היית עושה אז?" אביך נועץ בך מבט, בבירור לא נופל בתרגיל שלך.

טאלין ואוכל חינם
OUT
יציר הסוד שלך הוא ינשוף, לא?

IN
מעבר לחרבותיהם, אוכל חינם לא מוצא הרבה על השניים, אך על האישה הוא מוצא זוג צמידים מוזהבים שתוכלו בוודאי למכור.
אתם חוזרים אל גולגולת טרול, ורק לאחר מספר שעות חוזר יציר הסוד של טאלין, נכנס דרך החלון בצווחות. אתם עוקבים אחריו לקצה השני של העיר, בתקווה שאכן עשה את מה שדרש ממנו אדונו. לבסוף הוא עוצר ודואה בסיבובים באוויר, בסמטה קטנה ברובע הנמל - מעל פתח הביוב דרכו ירדתם לפני מספר ימים אל בסיס הביוב של גילדת הקזאנאת'אר. הפתח עצמו חצי פתוח כרגע.

וירדו
קשה לקרוא את רובי כרגע, אך נראה שהיא בכנות חוששת לחייה.
היא מהרהרת מעט, ואז עונה: "דיל. המטרה שלי הייתה אדם בשם פלון בלאגמאר." האם זה אותו פלון שהצלתם מגילדת הקזאנאת'אר לפני מספר ימים? "תעלים אותו, ואם עוד אהיה בחיים בשבוע הבא אספר לך מה שאתה רוצה לדעת. ודרך אגב, סמית'סון, אל תחשוב שזה אומר שאני סולחת לך - אני אמשיך לקלל אותך עד יומי האחרון, חתיכת בוגד." היא מביטה בך בעצבנות.

אאוליס
"למי אתה קורא גברת צעירה, בחור?!" מתעצבנת בת המחצית, בבירור לא מכירה מספיק טוב את מחזור החיים האלפי. "ועל מה אתה מדבר, רוחות רעות? אתה מתכוון לדחליל החדש שלי? אל תגיד לי שהחרבת אותו! שילמתי למכשפה ההיא את כל החסכונות של בעלי המנוח, וברוך שפטרנו, בשביל שתקים אותו לתחייה!"
 
IN
״גבירתי, התעסקות לא זהירה במחזור החיים והמוות הינה מסוכנת, זה למה הדחליל שלך הביא לחורבן על החיות והיצורים שבאזור״ אומר אאוליס, שוקל אם להוציא את העורב ערוף הראש לדוגמה אבל מחליט לוותר על כך ״במקום זאת, פני אל הרוחות של משפחתך בדרכים המקובלות, הקריבי מחיות הציד שלך ומפירות העצים והארץ, קראי בשמם בלילות והתחזקתי באמצעות כוחם. האבות שלנו שומרים עלינו, אבך הם חיים בים של רוחות אפלות שכול מטרתן היא הרס והרחבת ים המתים״ מספר האלף מתוך המיתולוגיה השבטית שלו.
 
טאלין ואוכל חינם
אאוט: היה זמן למכור את הצמידים והחרבות? אוכל חינם בעיקר רוצה לקנות כלי מנגינה
אין:
"תלוי מה אנחנו רוצים לעשות. אני מודה שלהביס את כל הגילד שלהם, רק שנינו עשוי להיות מאתגר."
 
חזרה
Top