• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ילדי הקיסרות - עץ משחק (5/5) נסגר

ALZ
OUT
טוב, זה קצת דאוס אקס מאכינה כל הרעלים האלו. אבל שיהיה.
בכל מקרה, אם להרעיל אנשים היה כל כך קל לאימפריה מזמן לא היתה קצונה. נייף הוא לא טבח ולא עוזר טבח או משהו - לפי מה שאתה בעצמך תיארת הוא גנן. בשביל להרעיל את המזון של המפקד הוא אמור לערבב אותו באוכל בזמן ההכנה או ההגשה, ולוודא שהאוכל או היין המורעלים יגיעו לקצין ולא למישהו אחר.
אוקיי - לפרות את החלון בלילה, כשהוא נעול, זה חסר תוחלת. אבל רמז - ביום החלון לא נעול.
אלישע
הדרקונית מהרהרת. ''הרבה בשר טרי, מדמם וחרוך באש שלי. מקום להטיל בו את הביצים שלי בבטחה ולדאוג שיבקעו בעת של שגשוג ומזון רב. אוצר... זה יכול להיות נחמד גם''.
אביעד
הקפטן מחייך בשאריות הבשר שעל פניו. ''נפלא. אמסור את ההודעה לאנשיי. עוד הערב נחבור אליכם!''.
 
ח'אן
סינדר מושיטה את ידה "אם כך זה מוסכם" אחרי שהיא לוחצת סינדר אומרת "מומלץ שנחזור לבית שלי, המקום יתן לנו את הכלים הנצרכים למחקר שלי ונוחות, אני מתכוונת להתחיל להריץ מספר ניסיום קטנים על ידי שימוש דגימות עור קשקשים ודם משנינו בשביל בדיקה ראשונית, אחרי שאגמור את ההתאמות נוכל להתחיל את הטקס"
 
ח'אן
"אז עכשיו תסביר לי על הקללה לפרטי פרטים - עלינו לבטל אותה בצורה הטובה ביותר. כמה מטבעות אספתם, וכמה מטבעות נותרו? וכל מי שמחזיק במטבעות יסבול מהשפעת הקללה? מה לגבי מי שיצטרף לצוות שלכם? הוא יוכל לפרוש ממנו אחר כך ולבטך את הקללה שהועלה עליו, או שאין אפשרות להצטרף בכלל?
Out
זה פשוט מדהים שיש לכל אחד מאיתנו דפוסים קבועים במשחק שלך: אלישע מחפש דרקונים אחד אחרי השני, alz מבקש להריץ להתנקשות, ואני מחפש להגדיל את מצבת כוח האדם שלי. אחרי ליזי פחות עוקב.
Alz
מכיוון שאני עוקב אחרי הדמות שלך ואני תומך קיסרות מובהק, תודיע לי להפסיק לקרוא כשאתה הולך להתנקש בי, אם זה יקרה. אני לא רוצה ספוילרים להתנקשות - צריך שיהיה קרב הוגן. :D
 
ח'אן
אלכסנדרה מחניקה חיוך. מצויין. שלחו שליח אל הכפר, והודיעו שכל הקיקלופים שעודם בריאים מוזמנים להצטרף אלינו בקרב נגד הקיסרות - כך יוכלו להתרחק מהמגפה הנוראית, ולהקים בית חדש בשטחי הקיסרות.
 
אביעד וח'אן
OUT
אוקי אבל נראה לי שעדיף שח'אן יודע לך ישירות כי ככה אני אהיה מופתע מזה שאני מתנקש בך כשאבין את זה באמצע וזה יהיה מגניב (אני לא עוקב אחרי הדמויות שלכם כי אני תמיד חושב על משחקי). ח'אן אם תוכל לאשר בהודעה הבאה שלך שקראת את זה זה יהיה אחלה.
 
אביעד ו-ALZ - קראתי.

ליזי
קזאלאתאת' לא מתרגמת את הפקודה. הילידים והקיקלופים נלחמו אלו באלו מאות שנים. אין סיכוי שהם יצליחו להסתדר יחד באותו מחנה, בטח שלא להילחם זה לצד זה.
אלישע
OUT
ללחוץ יד לדרקונית?...

IN
''אין סיכוי שאני אתקרב לארצות התרבות הארורות שלך. בני האדם ינסו לשעבד אותי. ניסויים אפשר לערוך גם כאן בשממה, ונוחות היא למפונקים ולחלשים. נוחות היא לטרף''.
ALZ
הקצין יושב מדי צהריים (בדרך כלל) בחדרו בשביל לקרוא את רשומות ההוצאות של האחוזה, לקרוא ספרים, לשרבט ולהירגע.
נייף מגיע אל הדלת. היא סגורה. מה הוא עושה?
צייד
למחרת בבוקר, ג'ון פוגש בפאתי הכפר עשרים גברים ונערים, אוחזים גרזנים ומעדרים, אולי רובה אחד. ''אנחנו נלחם יחד עם הברברים נגד ברברים אחרים?'', שואל וילי הרועה. ''הם לא יתקיפו אותנו אחרי שהכל ייגמר?''.
אביעד
''אספנו 440 מטבעות מתוך ה-882. הקללה היא רק על אנשינו. אי אפשר להצטרף לצוות'', האלמת מתמצת.
 
ח'אן
"הבית שלי נמצא על קצה אזור הספר בדוג'ו משפחתי, אף אחד לא יתריד אותנו לאנשים יצאו מתוך נקודת הנחה שאני מחזיקה בכך,ביחוד אך נציג את זה כך. אבל עם את מתעקשת אני אצתרך לשלוח באמצעי כל שהוא הודעה כי שיביאו לי את הציוד הדרוש לי או שאלך לקחת אותו בעצמי, שתי הדרכים האילו ידרשו זמן, לחשים מהסוג הזה דורשים מחקר" סינדר אומרת "לחלופין אני יכולה לנסות לנהל את המחקר ללא הכלים שלי, אבל זה עלול לקחת זמן"
 
ח'אן
סינדר נאנחת בתיסכול ומתמינה את ראשה בידה "כמו שאמרתי מדובר בניסוי ראשוני חסר עבר, אני צריכה את הספרים שלי בשביל ניסוח יעיל, ציוד מאגי שונה, שמנים וחומרים לבכינת תגובות קסומות, צבעים מיוחדים למעגלים וחותמות... התוכנית היא לערוך מחקר להגיע לתוצאות טובות על בדיקות ניסוי כמו עור דם וקשקשים שנלקחו ממנו וממך ואז, ורק אז כשיש לנו כישוף מוכן ובטוח יחסית לנסות ךיצור את החיבור, עם ננסה לאלתר בלי נסיון קודם אין לדעת מה נסיון חיבור כזה עלול לעשות"
 
לאחר שאתיאס מכסם את הפרטים עם הפירטים, והם מצטרפים לצוותו, הוא כבר מהווה כוח ימי מטיל אימה, שנלחם בפירטים ובאויבי הקיסרות. הוא מחפש בכל אוצרותיו את המטבעות המקוללים, וכאשר הוא מוצא כאלה הוא מביא אותם לקפטן השודדים. בנוסף, כשהשודדים עצמם יוצאים לחפש את כפרתם בין המושבות ולהגן עליהן, הםיהפכו אהודים יותר בקרב העם, אך בלי לספר על מהות המטבעות שהם מחפשים - זה ענין לאתיאס ולפיראטים, מחשד שאיזה כפרי ירצה נקמה ויסתיר אצלו מטבע או שניים.
out
בינתיים, מן הסתם, כבר הספיקו לחזור המרגלים משר הדרקונים, ובפיהם מידע רב.
 
אביעד
OUT
אכן כך.

IN
המרגלים חוזרים בינתיים מהמערב הרחוק. הם מוסרים מידע רב על שר הדרקונים וצבאו.
השר ''מפליג'' מערבה על 12 איים ניידים, שמאוחר יותר המרגלים ראו והבינו שמדובר בצבי ים עצומים. יש לו מכשפים רבים ועשרות מעטות של דרקונים - דרקונו של השר בגודל לוויתן, אך הרוב לא גדולים יותר מאורקה. צבאו קטן יחסית ביחס לצבא הקיסרות, אך יש לו כשפים ודרקונים.

OUT
אם יש עוד פיסות מידע שאתה רוצה לדעת, שאל.
ליזי
המחנה הגדול של אלכסנדרה ממשיך למחרת בתזוזה האיטית שלו. העניינים מתנהלים כסדרם; המאורע החריג ביותר בשבוע הזה הוא ילד שנהרג כשנפל מעץ. חיות הפרא, שאיימו על אלכסנדרה ואדריאן במסעם בג'ונגל העבות, מתרחקות מהמחנה העצום.
כעבור כמה שבועות, מגיעים הילידים של אכסנדרה אל נהר איטי ורחב, אותו אלכסנדרה זוכרת. היא ביקרה בכפר שלצידו עם אדריאן. אבל כעת, הכפר הרוס, שרוף וחרב, ושלדים מפוזרים בו.
ALZ
נייף פותח את הדלת. היא חורקת.
הקצין היה שקוע בקריאה כששמע את הרעש הצורמני, אבל הוא לא מרים מבט מהספר. ''רוזלין, זו את?'', הוא שואל. רוזלין זו אשתו.
אלישע
OUT
אתה מנסה לשלב את אש החיים שלכן. לשם מה עור וקשקשים?
אגב, אני בודק בדפ''ד של סינדר, אין לה שום ציוד מאגי. או ציוד בכלל.

IN
הדרקונית רוטנת בקוצר רוח. ''אם את חייבת''.

OUT
להריץ להגעה לדוג'ו?
 
ח'אן
Out
חלקי הגוף שלנו מכילים באופן מועט את הקסם שלנו, אז לפני שאנחנו רצים ליצור חיבור בין אש החיים של הגוף שלנו עדיף שנעבוד על תגימות של דברים המכילים את הקסם שלה, לצורך העניין מדובר ביצור קשר בין דם וקשקשים שלה לדם וקשקשים שלי.
וכאשר לציוד, כפי שנאמר בפירוש ברקע סינדר עברה לימודים מעמיקים בקסם תחת טובי המורים, יותר מהגיוני להניח שהלימודים כללו ספרים טקסים ואף אלכימיה, אבל בגלל שמדובר בציוד לימודי אין סיבה שסינדר תיקח אותו איתה וסביר להניח שהיא תשאיר את זה בבית.
באשר לציוד, אין לה נשק אבל אמא שלה שלחה אותה מצויידות למסע (בדברים בסיסים לכל הפחות) וארנק שמן, מעבר לכך היא כנראה לקחה איתה מספר פרטים שהיא כנראה תרצה לקחת איתה, אבל לא ראיתי צורך להגדיר אותם במדויק, אין טעם ברשימה אין סופית, אני לא אמתח את זה מעבר להגיוני.
וכן תריץ.
נ.ב. סינדר לא מציעה את זה כי זה עלול להיות חוסר כבוד אבל עם הדרקונית מציעה היא רוכבת עליה (ונותנת לה לאכול את הפרדה עם היא לא מסכימה לסכוב אותה איתה) אם היא לא מציעה את זה סינדר לא מציעה את זה והיא עושה את המסע על הפרדה (או עד שהדרקונית נשברת ומציע לסינדר לרכוב עליה).
In
"אל תדאגי, אני אוודא שהם יתייחסו עליך בכבוד הראוי"
 
ח'אן
אלכסנדרה מתחילה להתנשם בכבדות. כפרים לא שורפים את עצמם, יש כאן עוד מישהו איתם בג'ונגל. וזה לא סתם מישהו, עבר רק בערך חודש מאז הגיעה לכפר בפעם הראשונה, לא ייתכן שכבר עכשיו נרקבו הגופות עד שנשאר רק השלד. היא מוסרת לקזאלאתאת' לשלוח כמה סיירים לחפש באזור, ואז הופכת בעצמה לדבורה ומסיירת ברחבי הכפר, מחפשת רמזים למה קרה כאן.
 
אלישע
OUT
סינדר ממש לא רוצה לרכב על הדרקונית. קודם כל, בלי אוכף היא הולכת לשפשף עד דם את הרגליים והמפשעה. מעבר לזה, הדרקונית לא רגילה לרוכבים וכנראה תבצע היפוכים וכו' שיעיפו את סינדר. וסינדר בעצמה לא רכבה אף פעם על דרקון, זה יותר מסובך משנשמע.

IN
הדוג'ו הוא מתחם צנוע באזור המסולע, הנידח והכמעט ולא מיושב של צב-הים-הענק פיטארוסו. על כתף ההר, צמוד לצוק הנופל ימה, גדר אבן גסה מקיפה אולם קטן יחסית, כמה בקתות מגורים, מחסן ומטבח. המתלמדות מבחינות במהרה בדרקונית, ורצות לשער. לא מעט אחריהן מגיעה סאנגו נו הוטארו. היא אישה יפהפיה כמו סינדר, אך נמוכה ממנה, שיערה אדמוני ולא כהה, ועיניה אדומות. היא מחייכת מאוזן לאוזן. ''אני רואה שכבלת דרקונית, בתי!'', היא רצה לחבק אותה. ''ידעתי שתצליחי. תמשיכי להתאמן במרץ ועוד תתעלי על אביך הארור'', היא מחבקת אותה בכוח.

הדרקונית מצידה נראת מעוצבנת. אין ספק שלא מצאה חן בעיניה האמירה של סאנגו, ''כבלת דרקונית''.
ליזי
OUT
סתם שאלה, למה היא הופכת כל הזמן לדבורה?

IN
אלכסנדרה לא מוצאת הרבה במעלה הנהר, אבל כשהיא חוזרת הסיירים מוסרים ל''מכשפה הלבנה הנבחרת'', תוך כדי השתחוות אפיים ארצה, שממזרח לכפר יש קרחת יער גדולה ובה שרידי מחנה - מחסות חצי מפורקים, בקתות מאולתרות, והרבה עקבות - הסיירים מעריכים שמדובר בצבועים.
צייד
המחנה צועד צפונה דרך היערות. הכפריים מקפידים לישון במרוכז, בשולי המחנה הברברי, ומציבים שמירות משל עצמם. כמה מהם מנסים לשוחח עם הברברים, אך רובם מתבדלים מהם ומקפידים שלא לדבר איתם מעבר לדרוש. כעבור כשבוע של מסע איטי, סיירי חלוץ חוזרים ומודיעים שהמחנה מתקרב לגבעה מבוצרת עליה חי שבט מינוטאורים גדולים ומקורננים. ווסניוס מכנס את מפקדי צבאו וזקני השבט, וג'ון מוזמן גם הוא למועצה. כמנהגו, הצ'יף יושב בשקט ומקשיב לאנשיו שוטחים טיעונים ומטיחים זה בזה האשמות.

''נסתער עליהם בלילה, בהפתעה, ונשחט אותם לפני שיספיקו להגיב! גבורה גדולה היא להביס מינוטאור בקרב! הבארדים ישירו עלינו שנים!'', מכריז אחד הלוחמים הצעירים והמוכשרים, חמום-מוח בשם ורקינגטוריקס. ''הם יושבים על גבעה מבוצרת, טיפש!'', מכריז לוחם משופשף ומנוסה, עטור צלקות. ''זה יהיה בזבוז זמן וחיים לנסות לכבוש את המקום הזה. הבטחנו לכפריים העלובים שנעזור להם לכבוש את הכפר שלהם בחזרה, וכבוד השבט לא יוכתם בהפרת הבטחות!''.
 
ח'אן
Out
נגיד ששאלתי את את הדרקונית בדרך לשמה ובדקתי מה התנאים שהיא צריכה.
In
סינדר מחבקת את אמא בחום ואז אומרת לה "האמת שאני כאן עם שאיפה גבוהה יותר" היא אומרת בחיוך ואז פונה לדרקונית "(השם של הדרקונית) זו היא סאנגו נו הוטארו, אימי, אמא זו היא (השם של הדרקונית) היא שותפתי" היא אומרת ומסבירה למראה ההפתעה על פניה של אמא "כבילת דרקון היא תהליך הפוגע ביכולת הגידול של הדרקון ובכוחו ואף מביא תועלת מוגבלת לכובל, אני מנסה ליצור חוזה דו כיווני, אומנם זה אומר שלא יהיה שליט במערכת היחסים הזו אך במידה ואצליח אני אמורה לחזק את כוחות הכישוף שלי והיא אמורה להיות חזקה יותר ולא לסבול מאי יכול גדילה ששאר הדרקונים הכבולים סובלים ממנה" היא מביטה באמא "אני לא רוצה לרוץ אחריו בדרך הסלולה, אני מעוניינת ליצור דרך חדשה משלי שתהיה הרבה מעבר למה שהוא מסוגל בדרכו"
 
חזרה
Top