• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

טאלין ואוכל חינם
"ואני מניח שגילדת הקזנת'אר לא בדיוק משתפת פעולה עם הרעיון של רחוב נקי ושקט." מציין טאלין, העורב שלו עולה לאוויר, מוודה לרגע שאיש נוסף אינו מצטרף למסיבה שלהם, "אני מניח שזה הרגע שאתם מאיימים עלינו עוד פעם?" הוא שואל את השניים.
 
טאלין ואוכל חינם
"שארס בדרך כלל לא אוהבת כל כך הרג. זה די הורג מסיבות, אם אתה מבין." אוכל חינם מפטפט. "אז העדפתי, לתת להם הזדמנות. אבל אני חושב שהם מתעקשים. זה הגיוני לחשוב ככה, לא? לא משנה כמה אני מזהיר אותם, הם ממשיכים לאיים, והגיברת הזאת כבר שלפה חרב.' מסביר בפטפטנות עליזה
 
טאלין ואוכל חינם
"הרפרים..." מלחששת האישה. "זה מספיק!" בזריזות מרשימה היא שולחת את יד שמאל שלה סביב צאוורו של אוכל חינם, ועם יד ימין אוחזת בחרב מעוקלת מול גרונו, מנסה ללכוד אותו ולאיים על טאלין.

META
אקרובטיקה יואן טי: 16+1=17
אוכל חינם צריך להצליח בבדיקת אתלטיקה או אקרובטיקה בד"ק 17, או להיות אחוז על ידי היואן טי עם חרב מול הגרון

וירדו
"עבודה טובה, וירדו." אומרת המטה-השחור לאחר שאתה מגיע אל מגדלה ומספר לה את כל שארע. היא בבירור מותשת אך מקשיבה לך בעניין. "כל חבר בסכין השחור שאנחנו תופסים מחליש את כוחם ומקרב אותנו למטרה הסופית של פירוקם. עם זאת, תפיסתה של המתנקשת מהווה הזדמנות מצויינת להשיג מידע אודות הסכין השחור. לך אל תא המעצר שלה וחקור אותה - נסה לגלות פרטים אודות מנהיגי הכנופייה, את מי היא ניסתה לרצוח ולמה. עשה כל דבר ביכולתך כדי לגרום לה לדבר - אל תרחם עליה, זכור כי זאת מתנקשת אכזרית."

OUT
+1 מוניטין עם כוח אפור.

הולבר
אתה ניגש אל גופת התפלץ, מניח את ידך עליה ועוצם את עיניך. אתה מתרכז במשך כמה שניות, ואז מרגיש גל של חמימות תחת כף ידך. אתה מרים אותה ושם לב לסימון קטן שנוצר על הגופה, כמו קעקוע - קסדה מקורננת קטנה בצבע ירוק, סמלו של המלך הירוק.
אתה מסתובב ורואה שאריקה והכהן מביטים בך בהפתעה, או חשדנות.
 
וירדו
"ובכן..." אומר וירדו בעיניים מושפלות למטה "אני לא האדם המתאים לחקירה שלה, על פי התפיסה שלה- בגדתי בה. היא לא תגיד לי מילה במחיר חייה, אבל... אני מניח שאני יכול לבקש מהמשמר לחקור אותה ואז לבקש את התוצאות." וירדו מצדיע
 
הולבר
הולבר מושך בכתפיו ומקווה שאם הוא יתעלם ממה שעשה האחרים ירגישו לא נעים לשאול אותו שאלות ולכן הוא ניגש לבן דודו, מתחיל להרימו ומפטיר לעבר הגמד: " למה אתה מחכה?"

OUT:
שמת לב שכתבתי שהולבר מסמן רק אחרי שאריקה מתרחקת?
לא שבתכלס זה משנה משהו.
 
טאלין ואוכל חינם
"אנחנו לא רוצים צרות." אומר טאלין, וממהר להוסיף "הפעם." הוא מביט ביאן-אנטי, "בוא לא נעשה באלאגן, ברור שקרב בין כולנו יביא את המצב להיות הרבה יותר רועש משכולנו רוצים, בואו ניפרד כידידים," הוא אומר, וממהר שוב להוסיף, "הפעם".
בנתיים, העורב של טאלין חוזר לחוג מעליהם, מחכה לפקודה.
 
וירדו
"למעשה, אני חושבת שזה יכול להיות מבחן מעניין עבורך. עליך להתמודד עם העבר שלך, סמית'סון, וזה כולל לעמוד מול חבריך הקודמים." היא אומרת. "נסה לתשאל אותה בכל זאת, בתור מבחן לפיתוח אישי. אם לא תצליח להוציא ממנה כלום, העבר אותה אל המשמר. מה אתה אומר?"

טאלין + אוכל חינם
אוכל חינם כמעט מצליח להתחמק מאחיזתה של היואן טי, אך בשנייה האחרונה היא לוכדת אותה ומצמידה את להבה לגרונו. "לחתלתול היה מספיק זמן לגשר בינינו, או להסתלק מכאן בשקט. עכשיו זה כבר מעט מאוחר מדי. צעד אחד לא נכון, אלף, ודם חברך יוקז על המדרכה." היואן טי הזכר שולף אף הוא את חרבו, מתכונן לכל מאורע.

הולבר
OUT
סליחה, לא שמתי לב.

IN
אתה עוזר לגמד לסחוב את סאם ברחובות העיר המתעוררת, ואתם מניחים אותו על מיטה לבנה באחד החדרים במקדש. מותש ופצוע, אתה חוזר למשרדו של אביך, שכנראה התעורר מוקדם היום לאחר שגופת זוחל האשפתות הגיעה למפתן ביתו. "גילדת מנקי הרחובות לא שילמו הרבה עבור העבודה, והטיפול בסאם יעלה לי כמעט את כל הרווחים ממנה." הוא מפהק, כמעט אדיש למצבו של אחיינו. "הנה הרווחים שלך - לצערי זה כל מה שיש כרגע." הוא זורק לך שקיק עם 25 מ"ז.
"הבחורים שהורידו לתפלץ את העור סיפרו לי שהם מצאו עליו קעקוע מוזר, חמים למגע. אני מניח שזה לא קשור אליך?" הוא שואל, משנה נושא.
 
הולבר
הולבר לוקח את הכסף במעט הפתעה, כי למען האמת הוא לא באמת ציפה לקבל תשלום על זה.
"אתה יודע שכן." הולבר מספר את האמת, יודע שאביו כבר יודע זאת, "משהו נוסף?" הוא ממשיך, סקרן לדעת מדוע אביו העלה את הנושא שהוא בדרך כלל מתעלם ממנו ואף מכחיש את קיומו.
 
The Traveler אמר/ה:
אאוליס
אתה מכין את חרבך, וכצפוי הדחליל מגיח מצד הגבעה ומסתער לכיוונך, מנסה לשסף אותך עם טפריו, אשר עשויים מקש אך גדלו באופן לא טבעי להיות ארוכים וחדים כתער.

META
אתה זוכה להתקיף את הדחליל עם ההתקפה שהכנת.
התקפת טופר כפולה נגדך:
התקפה 1: 9+3=12, פספוס
התקפה 2: 5+3=8, פספוס
IN
בידו, אאוליס נועץ את הלפיד היישר בתוך גופו של הדחליל הרדוף, מקווה שהוא לא יצליח לנער את החפץ ממנו מספיק מהר על מנת שלא להיפגע. בידו, אאוליס מניף את החרב שלו בתנופה סיבובית רחבה מידי. אאוליס מבין שהוא לחוץ מידי מהקרב, התנופה הזו היא תנופה שהוא תרגל לקרבות בהם הרה נמצאת לצידו, תנופה שמטרתה למקד את היריב על הגנה בראשו- ולהסיח את דעתו מהחלק התחתון שלו. אם הוא היה מצליח להתרכז בקרב הזה כראוי... הוא היה יודע לתת מהלך נכון יותר.

למזלו, נראה שהדחליל מתרכז בלהבה שמתחילה בגופו, כי כאשר התנופה מגיעה לראשו הוא אפילו לא מתחיל לחסום את המכה. להבות קול פיצוח נשמע מראש הירק כאשר החרב פוגעת בו עם עוצמה של פטיש ולהב חד ומהיר.

META
התקפה מוכנה בלפיד: 9+3=12 (אין לי אימון בלפיד). בפגיעה 1+2=3 נזק אש.

פעולה- התקפה בחרב
התקפה כנגד הדחליל: 20 טבעי. בפגיעה חמורה 7+6+3=16 נזק חותך.
 
אוכל חינם וטאלין
אוכל חינם שני מופיע מאחורי האישה, כאילו משום מקום. היא מסתובבת אחורה בבהלה, ובאינסטנקטיביות עוזבת את אוכל חינם ומנסה להכות את את הכפיל בחרבה. אוכל חינם חופשי - יש לכם רק רגע אחד לפני שהיא תבין את האשלייה, זה הזמן לפעול, או לסגת, אם אתם חושבים שתצליחו להתחמק!

וירדו
אחד השומרים מהנהן אליך, ומוביל אותך אל המרתף החשוך שמהווה בית מעצר זמני בעיר. הוא מושיט לך לפיד, ומוביל אותך בין תאי העצורים החלודים, שבאחד מהם יושב הקנקו שתפסתם במחסן של הזנת'הרים. הוא מוציא לך לשון בעודך עובר לידו.
השומר פותח את תאה של רובי ונותן לך להכנס. "אני אחכה בחוץ - אם משהו ישתבש, תצעק לי." הוא נועל אותך בפנים. רובי יושבת על העץ שמשמש לה מיטה. למרות שהייתה כאן רק שעה או שעתיים, היא נראית כאילו בילתה חיים שלמים במעצר. היא מרימה את מבטה אליך באיטיות, מקבעת אותו אך שותקת, על פניה אתה רואה עלבון מוחלט.

הולבר
"אני לא מרוצה מהמצב, הולבר, ואתה יודע את זה." הוא עונה בפשטות. "העובדים מתחילים להפיץ שמועות שהבית שלנו מקולל על ידי מכשפה, שבגלל קללה זו סאם שוכב עכשיו במקדש. איזה בחור יתחיל לרחרח איפה שהוא לא צריך לרחרח, וכל העיר תדע שבית פיילאונד מחזיק בקרבו מכשף שכרת ברית עם... עם..." הוא מנסה למצוא מילה מתאימה לתיאור יישות הפיה דמויית האל ממנה אתה שואב את כוחך, אך מוותר. "אני לא יודע מה היה טיבו של הקעקוע, אך אתה חייב להבטיח לי שתהיה זהיר יותר בעתיד. זאת... זאת בדיוק הסיבה שאסרתי עליך לצאת למסעות ציד."

אאוליס
אש הלפיד שורפת את חזהו עשוי הדגן של הדחליל, אשר מוציא מפיו צרחה נוראית על טבעית, ובדיוק ברגע זה אתה מכוון את חרבך אל פיו וחותך אותו במרכז. חצי מהדלעת עפה ממעלה הגבעה, בעוד גופו של הדחליל עומד לרגע אחד ואז מתרסק על האדמה.
בעודך מתנשף בעייפות, אתה מסתכל על הדחליל, שהקסם האפל עזב את גופו - לא יותר מערימת קש, וחצי דלעת רקובה. הצלחת לצאת מהקרב הזה ללא פגע.
 
אוכל חינם וטאלין
טאלין פורס את ידיו לצדדים, הוא צריך לסיים את זה, ומהר. "ol lok mah wah gol, zu'u faan klo do hahnu, wah klo hi wah saak vulon" הוא קורא במהירות, סוגר את ידו בעוצמה, וגרם לעיינהם של הסוכנים להיסגר גם הן, לשלוח אותן לשינה עמוקה.
META
מטיל שינה, אני די בטוח שאני מסוגל למצוא רדיוס כלשהו שלא מכליל את אוכל חינם (האמיתי) אבל מכיל את שניהם.
כמות נק"פ שאני מרדים -29 נק"פ.

תרגום של מילות הלחש
as ths sky fall to stone, i call the sand of dream, to send you the big night
 
הולבר
הולבר לא מרוצה מהכיוון אליו מתקדמת השיחה, מכיוון שהוא ואביו כבר חזרו עליה מספר פעמים ולכן, אפשר לשמוע עייפות בקולו כשהוא עונה: "אתה יודע שההסכם הזה נוצר כדי לסייע למשפחה... והיחידים שראו אותי הם כהן של קאלאמבור ואריקה, שהיא חלק מהמשפחה, ככה שאף אחד מהם לא ידבר וגן אם הכהן ידבר לא יאמינו לו."
 
וירדו
כשוירדו מגיע אל תאי המעצר ומסתכל על כל האסירים מסביב, הוא מבין שוב כמה חשוב היה לשלוח את רובי לכאן איתם- היא פושעת מסוכנת וניסתה לרצוח מישהו שוירדו פגש אותה. הוא חייב להשיג את המידע הזה, הסכין השחור מסוכן.
"ובכן, שלום רובי" אומר וירדו "איך בתא המעצר? לא נראה כזה גרוע, לפחות בינתיים."
 
IN
אאוליס לוקח את ראש היצור החתוך לשניים. כמו חיה רעה שהוא צד, כך הוא חושב שהוא יאכל את הדלעת הזו מאוחר יותר, לא אמור להיות בין הדברים הבדל רב.

הוא הולך אל הבית הקרוב ביותר, ככול הנראה הבית של בעלי החווה.
 
טאלין + אוכל חינם
לחשו של טאלין נכנס להשפעה, ולפני שהם מספיקים להגיב, מתגלגלות עיניהן של שני היואן טי לאחור והם מתרסקים חסרי הכרה על הקרקע - אך טאלין יודע שאין לכם הרבה זמן לפני שהלחש יחדול.

הולבר
"הפעם אלה רק השניים האלה, בפעם הבאה - מנהיגי הזנת'הרים בעצמם. אתה חייב להיות יותר זהיר, או שלא אוכל לשלוח אותך למשימות בכלל!" אתה שומע נימת כעס עולה בקולו של אביך.

וירדו
רובי שותקת למשך כמה שניות, ואז מסתכלת אליך. "אני לא יודעת למה עשית מה שעשית, וירדו, אבל אתה חייב להבין דבר אחד. הם... הם הולכים להרוג אותי. גילדת הקזאנאת'אר. הרגע שהם יגלו שנכשלתי. הם לא יתנו לי לדבר, לספר במשפט כל מה שאני יודעת עליהם ועל המטרה שלהם. אני לא יודעת איך או מתי, אבל הם יצליחו להכנס לכאן ולהרוג אותי. וירדו... אתה חייב לסיים את המשימה שלי, אתה חייב להרוג את המטרה בשבילי, או שהם יהרגו אותי..."

אאוליס
אתה אכן מוצא בית חווה קטן וישן. בת מחצית זקנה, שעורה שזוף מהשמש ותלתליה מלבינים פותחת לך את הדלת ומביטה בך בעיניים חצי קמוצות. היא מחזיקה את גבה העקום, ושואלת בקול צרוד: "כן, ילד? איך אפשר לעזור לך?"
 
טאלין + אוכל חינם
"תמהר ותיקח מהם את הארנקים שלהם, אחרי זה בוא איתי". הוא מורה, מביט לרגע בעיניו של אוכל חינם, "בטח בי" הוא מציין. "הזמן קצר, ואנחנו לא יכולים להיות כאן כשהם מתעוררים." הוא בנתיים מרים את ידו, ונותן לעורב שלו לנחות עליה. "שמע לי." הוא מורה ליציר הסוד, "הישאר כאן, אל תזוז עד שתראה שהם מתעוררים, לאחר מכאן תעקוב אחריהם, הם יחזרו למפקדה שלהם, לבית שלהם, למקום כלשהו. תחכה לראות שהם לא יוצאים ממנו באופן מיידי, ואז תחזור אלי." הוא מורה. ומסמן לאוכל חנים למהר.
 
חזרה
Top