• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

העידן ה-13 - היער המושחת <משחק מקוון> [נגמר]

OUT
שחזור של התגובה שנמחקה בימים שהאתר קרס:

IN
הדרואידית עונה קצת בשעשוע מהחשדנות של סאוואלה.

"שלָך. ושלךָ. וכמה שיותר, אבל אפילו טיפה אחת יעילה. לא שאני דורשת ממך את דמך, אבל את רצית לדעת. כבר ניסיתי כמה פעמים עם הדם שלי, אבל מסתבר שעדיף מישהו שיותר קשור לסיבת שפיכת הגבישים פה, כלומר קשר לארכימג שהגבישים היו שייכים לו. אם גביש היה שייך לך באופן ישיר, אז את יכולה להיות עוד יותר מועילה לטקס, וגם יותר בסיכון אם תישארי כאן זמן רב כשהרוחות לא מפויסות. אבל תגידי, איך זה שגביש אחד היה שייך לך?"

סליסקה מושכת כתפיים. "אולי. בחירה שלכם אם להתערב, כי אמא שלך נראה לי לא רוצה לסבך את עצמה עם זה. אבל תגידו, שניכם, אתם באמת מתכוונים לעשות משהו? מה התוכנית שלכם איך למעשה אתם תפנו אל הצלבן ולאבירים שלו?"
 
סאוואלה
"הגביש לא 'היה' שייך לי," סאוואלה מתקנת את הדרואידית "הוא שייך לי עכשיו, כי אני לקחתי אותו כשהאי התחיל לקרוס."
"אני אשמח אם תתארי את הטקס" סאוואלה עדיין חוששת ולא ששה להתנדב לפני שהיא תשמע את הפרטים המלאים, אך היא בהחלט מוכנה לשקול זאת.
 
הדרואידית נראית לא בנוח עם הגילוי החדש של סאוואלה, אבל היא עונה רק לשאלה הישירה.

"בטקס, צריך להשתמש ביד שלך כמו כלי, לשפוך את הדם שלך כמו מים, על האדמה. אם הדם נבלע - סימן שהתקבל. אם לא - לא. ואם הדם מתחיל לרתוח - כדאי להיזהר."
 
סאוואלה
סאוואלה לא ממש שמחה לשמע פירוט הטקס והיא כבר באה לסרב מפאת הסיכון, אך אז ככה בה רעיון והיא אומרת: "אממ, אני מוכנה להשתתף בטקס הזה רק אם את תרפאי אותי אחריו."
סאוואלה מניחה שהדרואידית תעשה הכל כדי שהטקס יצליח וסאוואלה תישאר בחיים כדי לא לפגום במוניטין ובשם שלה.
 
סליסקה נראית מורשמת. "טוב, יש לכם אומץ. אז אם אתם רוצים לחפש את אבירי הצלבן, המידע שהגיע לידינו הוא שארגי חונה עכשיו עם מאה אבירים בערך בתוך השממה האדומה, ורוב הסיכויים שהוא מתכוון להתחנף ללטא הזהוב, כי גם הוא שוכן בקרוב למקום ההוא. רק תנסו לא להזכיר להם את הדרואידים, כי נראה לי שאמא שלך לא תאהב שיחשבו שהיא מעורבת. ואגב, אל תגידו את זה בקול בלי לבדוק אם יש לטאות בסביבה, כי הן מרגלות לשלושה, ונראה לי שמאוד יתעניינו בזה."

הדרואידית מנידה בשלילה. "את חושבת שאפשר להקריב דם לכוחות הטבע, ואז להשתמש בכוחות שלהם עצמם כדי לרפא את הפצע? זו לא אפשרות. אלא אם כן כוונתך להצחיק אותם כשהם מרוצים, או להרגיז אותם כשהם כועסים. עדיף לא לעשות כלום מאשר לרפא את עצמך מיד אחר כך."
 
סאוואלה
סאוואלה בוהה בדרואידית באי-אמון כאשר היא אומרת שאסור לה לרפא את עצמה אחר כך ולא יכולה להימנע מלומר: "את רוצה לומר לי שאני אמורה לדמם 'הרבה' ואחר כך אי אפשר לסגור את הפצע!? אין מצב שאני עושה משהו כזה!"
 
הדרואידית מסתכלת בסאוואלה בעיניים לרגע, ואז אומרת "רשותך."

OUT
אני לא יודע אם זה היה בכוונה שכתבת את זה ככה או לא, אבל היא לא אמרה שסאוואלה אמורה לדמם 'הרבה', היא אמרה שאפילו טיפה מועילה.

OUT
נראה לי שדברים פחות או יותר הגיעו לסיום בשתי הקבוצות, אז אתם יכולים להתאחד שוב עכשיו ולשתף מידע אם תבחרו, אם סיימתם. אם לא, אפשר להמשיך לכתוב בספוילרים.
 
סאוואלה
OUT:
היא גם אמרה כמה שיותר דם יותר טוב... אז ככה סאוואלה בחרה לקבל את זה.
סאוואלה מתקרבת אל רייז ופרדאן כאשר ניתן לראות שהיא לא מרוצה. "אמרתם לי לסמוך עליה!" היא מתחילה להתלונן, "היא כרגע ביקשה ממני להשתתף בטקס דם בלי האפשרות לעצור את הדימום אחריו."

OUT:
אם לא סיימתם תתייחסו להודעה אחרי שתסיימו.
 
OUT
ג'וני אמר/ה:
"The Great Gold Wyrm" סאוואלה אומרת כשמעט הפתעה בקולה, "איך יכול להיות שלא שמעת על אחד מהאייקונים?"

רק להבהיר את הכוונה שלך: משמע מזה שיש מושג כזה על 13 אייקונים בתוך העולם של המשחק. זה ידע כללי או פשוט משהו שסאוואלה מכירה מהלימודים או משהו אחר?
 
חזרה
Top