• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שער הצלמוות - עץ משחק (4/4) [מו''ד 4]

"קח מה שאתה רוצה - כל מה שיש לנו אתה יכול לקבל כדי להשמיד אותם. ואין צורך לשלוח את השומר - הוא סתם יעכב אותך. לך תחסל אותם לבד. עוד משהו? אם לא צא עכשיו." הוא מוסר לאפולו מפתח לנשקייה של השומרים, שם אפולו מוצא את הציוד שנלקח ממנו, ועוד ציוד משופר שהוא רשאי לקחת אם ירצה. הוא גם מוצא שם את הגולה שמאפשרת לו לזמן את האלף ההוא שאמר לו לסדר את הרונות במעגל מסביב לעיר.
meta
תבחר חפץ קסם עד דרגה 5
"מאיפה שאני אדע? קלארל חזק! הוא יכול לזמן הולואים ויש לו תמיד כמה שמלווים אותו! הוא לא צריך להילחם עם כוח בכלל, הוא פשוט שואב לך את החיים במגע ואז אתה משותק! הוא מתפלל לאורקוס כל הזמן והוא נותן לו כוח, ויש לו מין סמל כזה מוזר על החזה שהוא תמיד סוחב איתו, למרות שהסמל הזה בכלל לא קשור לאורקוס. יש איתו עוד הולו כזה שנעלם כל הזמן כשפוגעים בו, וכהן זוטר יותר שמשתמש בברקים. ובטח יש בחדר הזה עוד המון הולואים, שמה זה כנראה השער!
 
"אפשר להתחבא להם בחוץ ולהרוג אותם אחד אחד כשהם יוצאים..." ספלאג מציע בעצבנות, משחק באיזה מקלון בידיים רועדות. זה ברור שמה שהוא רוצה זה לצאת מכאן החוצה, אבל אולי יש לזה פוטנציאל לעבוד.
 
מצודה
"ואז מה? המטרה שלנו היא לסגור את השער, לא להרוג הולואים. חוץ מזה, נשמע שבקצה שהם יצאו יותר מהם יכנסו לחדר. אני לא טובה באסטרטגיות, אבל אנחנו צריכים להתקיף אותם מהר, כי נשמע שעוד ועוד הולואים מגיעים כל יום.
 
עיר
בעוד אפולו בוחר ציוד הוא חושב במהירות ומגיע למסקנה פשוטה, ראש המשמר משקר, ובגדול.
אפולו התחיל לגרום לו צרות רק בשלושה ימים האחרונים, לפני זה הוא היה מחוץ לתמונה, עם נגזים הוא יודע על מעורבותו שבוע לכל היותר. אבל מקיר בו כ"איום" רק במשך ימים ספורים, רכיבה לאקדמיה (איפו שהיא לא תהיה) תיקח לפחות שבועיים, אם לא חודש.
כלומר מבחינת זמן אין סיכוי שהם היו מספיקים לחטוף אותה, מה עוד שהאיום הזה מת רק אחרי שהוא סיפר עילה לשומר.
במידה והם מסוגלים להשתכר למרחקים כל כך גדולים קשה לא להאמין שיש להם עניין לסחוט אותו כאשר עם הרוח הזה הם כנראה מסוגלים בקלות לגייס משהו שיהרוג את הקבוצה.
אפולו משאיל סוס מהמשמר ורוכב למצודה, בעודו רוכב הוא מצפה שמישהו יעקוב אחריו, כנראה מישהו לא בין החיים.
תפיסה [dice:131rcjf]721647:0[/dice:131rcjf]
 
אפולו רואה בהבזק עין צללית של משהו. הוא לא בטוח של מה הצללית הזו, אבל היא לא מרפה ממנו. ואז הוא שומע קול של ריצה מהירה מולו - אלדרין בלע עור סגלגל, שלבושו היה מהודר פעם, בלי ספק, אבל עכשיו הוא קרוע לגמרי וחסר צורה, מתנשם בכבדות במורד הדרך, כי הוא לא היה מורגל לריצה ככל הנראה - האשפים של מעמד הכוכבים לא נהגו אפילו ללכת, והיו משתמשים בקסמי ריחוף כדי לנוע ממקום למקום - ככה ארטמיס סיפרה לאפולו פעם. יד אחת שלו מרוסקת לגמרי ודם זב ממנה, והשניה אוחזת בשבר מטה. "אלף אפל! עד לכאן הגעתם מהאקדמיה? אם כך, אני, תלמוס וארקידן ממעגל הכוכבים, נכנע. אין לי מה לעשות יותר נגדכם" הוא זורק את המטה ומרים את ידיו בכניעה.
 
עיר
Out
התגובה יוצאת מתוך הנחה שהנוחכות מאחורי.ף, בנוסף התגובה בהנחה שבבדיקה עכשיו לא ראיתי משהו חשוד, כמו שהאלדרין הוא אשליה או מתחזה.
זיהוי [dice:2xdfo1bx]721890:0[/dice:2xdfo1bx]
In
אפולו מסתכל על האלדרין וחושב במהירות הוא מצמיד את ידיו לחזהו ועושה בעזרתו סימן פשוט שלא נחשף לנוכחות האחרת "זה רק שנינו כאן, התכונן לסופך" ואז הוא מחליף לסימן האמת "אך אמור לי, מה בדיוק קרה באקדמיה? אני הוא אחיה המאומץ של ארטמיס, אל אף שאיני חש אהדה עבורכם אני דואג לאחותי, אמור לי ילדון" אפולו מסמן שוב את סימן השקר "כמובן שכך או כך אהרוג אותך, אני צריך הולואים בשביל לחסל אותך, ההבדל היחיד שתעשה זה המהירות והרחמנות שבה המעשה יעשה" אפולו מפסיק את הסימן ושולף את הסכין, מחזיק אותו בצורה המצביעה על הכיוון שבו נמצא ההולו (אני מניח שזו הנוחות) ולא תראה מאחוריו ואומר "אז... תתחיל לדבר ילדון" הוא מזיז קצת את הסכין שהוא אוחז בשתי ידוי, מצביע פעמיים לעבר מיקום ההולו.
 
מצודה
אלי פותחת את הדלת קצת (שלא יראו את חבריה), בוחנת לרגע את החדר לדעת מול מה הם מתמודדים, ואז דופקת את היד שלה במצחה.
"אוף, שוב טעיתי בחדר!" היא אומרת לעצמה. "סליחה על ההפרעה, להתראות!" היא אומרת לשוכני החדר, סוגרת את הדלת והולכת משם, מתכוננת לקרב.
 
אלי נכנסת אל החדר לשנייה וחצי, אז היא לא רואה הרבה - החדר מעוטר בכבדות, בניגוד לחדר הקודם - ציורי קיר של שד מקורנן עצום מגיח מתוך שער מימדי, ואחריו שדים רבים במסכות עצם. אז יוצאים עוד המוני שדים קטנים בלי מסכות עצם. השדים הקטנים בונים מזבח מסביב לקרע המימדי, והשד הגדול עובר דרכו בחזרה, משאיר את השדים עם מסכות העצם. הקרע נסגר מאחוריו, והשדים הנותרים פותחים פתח מימדי מסביב למזבח. הם עוברים בפתח ככל הנראה, אבל אלי לא מספיקה לראות יותר מזה - יש דברים יותר קונקרטים לראות. כהן אחד בגלימות מעוטרות בסמלי גולגולות עומד מעל המזבח עם פגיון ביד, מעל גוף של אלפית בגלימות קרועות עם שמלים של שמש. לא ברור אם היא עדיין בחיים. עוד עומדים שם ראליין וכמה הולואים, שנראים עסוקים בטקס. אחד מהם מתחיל לרוץ לכיוונה של אלי, שיוצאת מהר מהדלת וסוגרת אותה. עד עכשיו הכל הלך חלק. אין לאלי זמן לספר מה היא ראתה.
אלי יוצאת מהדלת, סוגרת אותה אחריה. מהומה זוטא נשמעת מתוך המקדש. לאחר מספר שניות, היא נפתחת שנית ויוצא ממנה הולו די גדול, דמוי זאב. מסכת העצם שלו בעלת ארבע עיניים, מעוטרת ניבים אימתניים.
meta
יש לכם התקפה עליו ותגלגלו יוזמה. אם יש לכם עוד איזה משהו שעשיתם לפני שההולו יצא זו ההזדמנות להגיד.
"ילדון? חצוף. אני מבוגר ממך במאות שנים. אתה מוזמן להרוג אותי - אם הייתי יכול להרוג את הכלבה הבוגדנית הזו" הוא יורק על הרצפה "הייתי עושה את זה כאן ועכשיו. היא עדיין בחיים, אחרי שפוצצה חצי אקדמיה. אבל היא פצועה, אוהו כמה שהיא נפצעה. אני נשבע בשמי הטוב כמורה באקדמייה על שם ארסול. כעת הרוג אותי אלף אפל, ולך להציל אותה. אם תצליח לגלות לאן היא הלכה כמובן" הוא צוחק בשמחה גלויה לאיד. "לי אישית אין מושג, ואם יהיה לי אני אגיע לשם." הוא יורק דם על הרצפה.
out
כשאפולו מצביע עם הסכין על ההולו שמאחוריו, אני מדמיין אותו נוטל לולב. :lol:
 
מצודה
IN
ראליין מגיב באופן מיידי, בלי מחשבה עם חיתוך מהיר לכיוון ההולו.

META
יוזמה: 16
כל מי שמקבל פחות ממני ביוזמה זוכה לתוסף +2 ביוזמה

marauders rush
התקפה (דרג"ש): 12+8=20
נזק (אם פגע): 7+6=13

משאבים
נק"פ (מתוך 32): 32
נק"פ זמני: 0
מדמם: לא
פרצי ריפוי (מתוך 6): 4
נקודות פעולה: 1
יוזמה: 16, בני ברית שקיבלו פחות ממני זוכים לתוסף +2 ליוזמה
מצבים:

אבחנה פסיבית: 14
תפיסה פסיבית: 21
דרג"ש: 17
קשיחות: 15
תגובה: 15
רצון: 14

כוחות התקלות מנוצלים: אין
כוחות יומיים מנוצלים: אין
 
עיר
אפולו זונח את ההצגה, בתוך שניה הוא צמוד לאלדרין מחזיק אותו בצוורן ומחייך חיוך שחושף את המורשת שלו "אתה יודע... בדרך כלל אני מאיים על אנשים שאני אהרוג אותם במקרים האילו, אבל במקרה שלך אני חושב שאלך על גסיסה ארוכה וכואבת יותר ממה שאתה נמצא בו כרגע" הוא מצמיד את פיו לאוזנו כאילו לומר לו משהו מאיים "אם לא הבנת אותי עוקב אחרי הולו, תתנהג כאילו אמרתי לך משהו מחריד כרגע ואולי נוכל לצאת מזה" אפולו מרים אותו מהצוורן ואומר בקול רם "אז אנחנו ברורים אחד לשני? ילדון?"
 
מצודה
ת'אליסרה מכינה אשלייה של גובלין קטן הדומה לחבריהם הגובלין, שקופץ מהתקרה על ההולו ונושך אותו כשהוא נכנס לחדר.
META
Illusory Ambush
12+9 (+2 יתרון קרבי)=23 נגד רצון
בפגיעה 2+2=4 נזק תודעה וההולו סובל ממחסר -2 להתקפות עד סוף תורי הבא (-4 נגד ת'אלסירה)

משאבים
מצבים

נק"פ
27\27 נק"פ
7\7 פרצים

לחשים \ השפעות
לחשים מוכנים: צללים לופתים, תהום אשלייתית, מגן

כוחות שנוצלו
נוצלו (היתקלות):
נוצלו (יומיים):
נקודות פעולה: 0

כסף וחפצים
230 זהב
1 בקבוקי מים קדושים
שריון דחייה +1. יומי, פעולה משנית. לא נוצל.
 
מצודה
אלי צועדת כמה צעדים לאחור, מביטה לרגע בראליין במבט משונה, ואז מתקיפה את הרוח עם הלידה הקבוע שלה*.
Meta
יוזמה: [dice:cgxbowi]722279:0[/dice:cgxbowi]**
לגלוג אכזרי, נגד רצון: [dice:cgxbowi]722279:1[/dice:cgxbowi]**, בפגיעה [dice:cgxbowi]722279:2[/dice:cgxbowi]** נזק תודעה והמטרה מקבלת 2- להתקפות עד סוף התור***.

Was z.
הערות
*בגלל שאין לי גישה לדפד, אז אני משתמש בלחש שאני זוכר.
**בגלל שאין לי גישה לדפד, יש סיכוי שטעיתי במספרים.
***נראה לי, אם יש כאן בלבול זה לא בגלל הדפד.
 
הולו הזאב נפגע מההתקפות של כל בני החבורה, ונפצע קשות. דם זורם מעורקים פצועים והוא מתקשה לתקוף. הוא מזכיר לכם גובלין מוכר - שן ברזל תמיד חוזר. הפצעים שלו מתחילים להיסגר, אבל הוא לא שם לב לזה: "פרס!" הוא קורא, רוצה לחסל את מי שפגע בו בעבר "אני אחסל אתכם ואז את האלף האפל, ואז אחזור לחיים מלאים! כך הבטיח קרארל וכך יהיה" הוא נושך את סיגפריד ושורט אותו בטפרים מחודדים, מקווה לחסל אותו ראשון. ההתקפות כואבות לו, מפריעות לריפוי של הפצעים שלו שנפתחים מחדש - המהירות הזו לא בריאה לו.
meta
התקפות נגד סיגפריד
שן ברזל 23 נגד דרג"ש. בפגיעה 11 נזק וסיגפריד שרוע.
טופר פלדה 1 טבעי. פספוס.
תורכם
 
מצודה
ת'אליסרה מביטה בזעם בשן ברזל ההולו. עליהם לעצור את קלארל אם ביכולתו להחזיר לחיים את נתיניו, שוב ושוב. הגובלין האשלייתי שלה נעלם בתוך אחד הקירות ומזנק מהאחר, דוקר את שן ברזל.
META
Illusory Ambush על ההולו, 11+9=20 נגד רצון, בפגיעה 1+2=3 נזק תודעה, וההולו סובל ממחסר -2 להתקפות עד סוף תורי הבא (-4 נגד ת'אליסרה).
 
מצודה
IN
בבחינה איטית ומדודה יותר ראליין מסוגל לזהות מספר נקודות תורפה בגופו של שן ברזל, ואז הוא מסתער על שן ברזל, מטעה את ההולו עם מכה אחת שמפספסת לחלוטין - ופוגע עם השנייה.

META
פעולה משנית: hunter's quarry
פעולת תנועה: איגוף של שן ברזל בלי לעורר מזדמנת (אני לא יודע על מפה, אם יש כזו נא לעדכן אותי)
פעולה רגילה: התקפה כפולה על שן ברזל
התקפה 1 (דרג"ש): 10+5=15
נזק (אם פגע): 9
התקפה 2 (דרג"ש): 15+10=25
נזק (אם פגע): 4
נזק מhunter's quarry: יצא 2

סך הכל בהנחה שרק התקפה 2 פגעה 6 נזק.
אם 2 ההתקפות פגעו 15 נזק ולשן ברזל יש -2 להתקפות נגד ראליין עד סוף תורו הבא.

משאבים
נק"פ (מתוך 32): 32
נק"פ זמני: 0
מדמם: לא
פרצי ריפוי (מתוך 6): 4
נקודות פעולה: 1
יוזמה: 16, בני ברית שקיבלו פחות ממני זוכים לתוסף +2 ליוזמה
מצבים:

אבחנה פסיבית: 14
תפיסה פסיבית: 21
דרג"ש: 17
קשיחות: 15
תגובה: 15
רצון: 14

כוחות התקלות מנוצלים: אין
כוחות יומיים מנוצלים: אין
 
מצודה
סיגפריד קם בכעס ממושבו על הרצפה, ההולו הזה מסרב למות, וההולו הזה עולה לו על העצבים.
הוא מרים את הגרזן שלו לגובה, מכוון אותו בתנועה מהירה כדי לנגוס חלק מגופו של שן ברזל.
META
פעולת תנועה- קם
פעולה רגילה- מכת חבטה 18 נגד דרג"ש
אם פגע
11 נזק.

סיגרפיד מעניק לו יתרון קרבי
ההולו מסומן

משאבים
נק"פ 20/33
פרצ" 4/6
כוחות מנוצלים : שיסוף מסיח
 
חזרה
Top