• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[סטארפיינדר] מכונות אבודות- עץ הרשמה (5/5)

[mention]Nextorl[/mention]
סליחה על השגיאות, אני אתקן אותם.
המקצוע הוא מכונאי (כנראה של רחפנים).
באשר לאמונה של פריסק, היא לא סוגדת לשום אל אבל מאמינה שאדם צריך להיות "טוב" לכל הפחות בהתנהלות כללית, והיא מאמינה שאם אדם רואה רשע עליו לעצור אותו.
אם לנסח את זה בפשטות היא גודלה להיות "ילדה טובה".
וכאן מתחיל הקונפליקט שלה, מצד אחד היא יודעת שאבא שלה הוא אדם רע ושיש לעצור אותו, היא גם מודעת שיש לו מספיק קשרים בשביל להימנע ממעצר או משהו דומה, מה שאומר שהיא היחידה שיכולה לעצור אותו.
מצד שני הוא עבורה אבא, אדם נחמד אוהב, ולכן היא לא מסוגלת להביא את עצמה להרוג אותו.
העובדה שהיא היחידה שיכולה לעצור אותו עם האמונה שאדם צריך לעצור רשע שקיים מולו ופוגע באנשים וחוסר היכולת שלה להרוג אותו הוביל אותה להטיל את האשמה של כל הזוועות שאבא שלה עשה על עצמה.
חוסר היכולת להשפיע על המצב והאשמה המצטברת העבירו אותה על דעתה והובילו אותה לניסיון ההתאבדות.
במהלך הטיפול הפסיכולוגי במוסד היא התחילה לחקור המוסר שלה והגיע למסקנה יותר ברורה על מה שהיא רוצה מעצמה, היא לא רוצה להיות רק "ילדה טובה" עילה אדם טוב עוזר אכפתי, אדם שלא רק עוזר לחלשים עילה נלחם באילו הפוגעים בהם.
היא מנסה דרך העבודה הזו לחזק את האופי שלה, להפוך את עצמה לאדם שמסוגל לעשות את העבודה, מה שגם שמעורר אצלה מידה של פחד, שכן החלק הזה דומה באופן חשוד לאבא שלה.
 
נקסט
אני לא בטוח שהוא עדיין מצא מקום בחיים, הוא מנסה לעשות טוב בדרכו שלו, הוא סוג של מרגיש שהוא לא באמת חופשי אם אחרים לא חופשיים, ולכן הוא מקדיש את החיים שלו לצורך כך.

בעניין החזית- אני לא חושב שמארק ירצה להצטרף לכזה ארגון, בדיוק מהסיבה שאתה אומר- הוא לא קוהרנטי, אני מרגיש שאולי זה לא מובהר, אבל מרקס הוא כן יצור אינטלגנטי, הוא לא חמום מוח, המטרה שלו חשובה לו, אבל הוא מסוגל להבין מתי ואיך לפעול, הפעילות שלו היא של סכין מנתחים, לא של תותח - לכן הוא לא יצטרף לארגון לא מסודר שכנראה עושה יותר נזק מאשר תועלת, ויותר מסביר שהוא קצת בז לארגון הזה, ויכול שבמשחק שהיה מגיע לטווחים ארוכים יותר, הוא היה מנסה להקים ארגון יותר מסודר וחכם.
 
[mention]Nextorl[/mention] בטח! (לא חשבתי שהיה הרבה משמעות להרחיב)

מה קרה עם שני אחייה הגדולים ואבא שלה:
גריספ בנתה את הנשק הראשון שלה, שהיה מאוד לא יציב במבנה שלו, מה שהיה גורם לירייה אחת מתוכו לגרום לשריפתו של כל אבק השריפה, מה שהיה גורם לפיצוץ.
וכשאבייה ושני אחייה החליטו לשדוד בנק בגלל מחסור בכסף, אבייה של גריספ לקח את הנשק שלה למרות שסירבה, התעקשה ואמרה לו שהנשק שלה מאוד לא יציב ומסוכן.
וכאבייה השתמש בנשק בכדי לירות על אחד השומרים (ששומר על הבנק) שניסה לעצור אותם, אבק השריפה נדלק, והנשק התפוצץ וגרם לשריפה גדולה---ומותם של אבייה, שני אחייה, והשומר (שניסה לעצור בעדם). ומאז נאסר עלייה ליצור נשקים ללא בקרה (בכובב הספציפי הזה (איוקס) )

למה הצטרפה דווקא למאראקס הבטחה:
כי אני באתי בהנחה שמאראקס הבטחה בבעלות הרבה תקציב, וזו גם נקודת ההנחה של גריספ. חוץ מזאת, היא יודעת שאם היא מייצרת נשקים *בשביל* מאראקס, כנראה שהנשקים שלה ישארו בתוך החברה ולא יימכרו לאיזה פושע, או יגנבו בגלל מחסור בהבטחה במפעל וכדומה.

איך תבוא לידי ביטוי ה"אחיזה האימתנית" שלה במשחק:
יותר התכוונתי לזה בקטע שגריספ לא מוכנה להשאיר אנשים מאחור, לא מוכנה לוותר על חברי צוות (שרוצים לעזוב וכדומה), ולא מוכנה לסבול אפילו את הרעיון שיבגדו בה. "אחיזה" מהכוונה שגריספ מאוד קרובה לחברי הצוות שלה, והאנשים הסובבים אותה. יש לה מן פאקט (pact( עם האנשים סביבה, כמו מן שבט כזה.

מקווה שזה מספיק!
 
נקסטורל-
ויסקוראלון פגש את אשתו(האישה) כשעזר להאכיל הומלסים באבשלום. קסליטה, אשתו לעתיד, גם עזרה באותו אירוע. השניים התחברו על הרצון המשותף לתמוך בחלש והאמונה שכולם בקהילה צריכים לעזור זה לזו. הוא גילה שהיא אוהבת לצייר נופים, ללכת לברים ואפילו יש לה ספר שהיא כתבה למגירה. לאחר כמה דייטים מוצלחים(הדרך שבה הוא הציע לה לצאת איתו לדייט הייתה מעט מביכה אבל היא החליטה לזרום).קסליטה הכירה לו את חברה שלה(המארחת) ג'צ'ק. הוא והיא פחות הסתדרו, שכן לדעתה גבר צריך לעבוד בעבודה קבועה ומסודרת בשביל לפרנס את המשפחה. אבל לאחר שגילו את אהבתם המשותפת לכדור משגר חלל, השניים הסתדרו יותר והשלישייה נעשתה מערכת יחסים יותר רצינית. לאחר שנתיים שהם יצאו ויסקוראלון קנה באחד ממסעותיו טבעות כמו כן שילם על טיול של השלושה לטריאקסוס, שם הוא הציע להם נישואין בחוף טרופי(כמובן שגם כלל כרטיסים למשחק כדור משגר חלל שקרה באותו הזמן).

קסליטה היא בחורה נחמדה, פעילה חברתית ובעלת הרבה מהאידאלים של ויסקוראלון. הוא עוזר לה מאוד בכתיבת הספר עם הסיפורים שלו מכוכבים שונים ומדי פעם הוא לוקח אותה איתו למסעות כך שהיא יכולה לצייר את הנופים שם. כעת היא חולה ותחת טיפול רפואי ג'צ'ק איתה כמעט כל שעות היממה.
ג'צ'ק לא הסתדרה עם ויסקוראלון בהתחלה, אבל עם הזמן נרקם בניהם קשר עמוק. היא אישה קשוחה אך עם הזמן פותחת את הלב לאנשים היקרים לה. התחביבים שלה זה ספורט, ללכת לברים ולהתעדכן באופנה. למרות האופי הקשוח שלה יש לה חולשה לחיות מחמד.
 
[mention]nectorl[/mention]
טאק לעולם לא הטיל ספק באמו.בין אם ברחוב,ובין אם אחרי שגרשו אותה,הוא תמיד חלם למצוא אותה.זוהי גם אחת מהסיבות שהוא יצא למסע,שכן היה לא טוב עם אביו המאמץ.במהלך מסעו ועד צירופו למארוואקס אבטחה,טאק השתהה הרבה בגלל דיבורים על כנופיית יסוקים,שזעמו על גירושם מהערים השונות ונשבעו לנקום.טאק מעולם לא נטה לאלימות.אך אובדנה של אמו,בשילוב עם אהבתו אליה,עלולות לגרום גם ליסוקי הטוב ביותר להפוך לרע.

אביו של טאק תמיד היה לאשונטה נוקשה וחזק,שלעולם לא מצא לעצמו אישה,ועל כן,כשמצא את היסוקי הצעיר,מביט בו מעיניים של ילד,לא יכול היה אלא לרחם עליו.ההתחלה הייתה קשה,היות וטאק גדל בסביבה שבה היו שומרי המשמר הלאשונטים,שאביו הוא מפקדם,ואביו אחרי הכול,גם היה אחראי על גירושם של היסוקים,ובכללם אמו(אף על פי שטאק לא ידע את זה,ואביו מעולם לא ידע שהוא אחראי לגירושה של אמו.טאק לא נהג לדבר על עצמו.והאמת,לא היה על מה לדבר).אך טאק תמיד שאף לידע,והשאיפה המשותפת של היסוקי והלאשונטה חיברו אותם יחדיו בקשר שלא נוצר מזה דורות.לאט לאט,באמצעות למידת האחר והחיבה המשותפת שהגו זה לזה,החל להתפתח קשר מדהים בין טאק לאביו,זאהניל.הקשר הזה הוא שעזר לטאק להתקבל לצבא,היסוקי הראשון והאחרון מאז ומעולם.וכשטאק החליט שעליו לצאת לחפש את אימו,ולגלות את העולם שבחוץ,אביו נתן לו את ברכתו,ונפרדו הם כשווים.

בקשר לת'מה:כן,אני חושב שאני אהיה חסר ת'מה.
 
נקסטורל - אידיאלים זה כנראה משהו שאמומין לא מתעסקת בו במיוחד, אבל אם היית שואל אותה היא כנראה הייתה עונה שהיא מאמינה בעיקר בחופש וחירות, להנות מהחיים ולמצות אותם עד תומם. לאחר שתסתיים תקופת העונש היא מקווה להמשיך בקריירה שלה בתור כוכבת רשת (ומסרבת להאמין שקיים סיכוי שהשירות אכן ישנה אותה כמו שאביה מקווה), אך היא לא חושבת יותר מדי על העתיד ומתמקדת בלהנות מההווה
 
[mention]tkhag1[/mention],
מכונאית? מעניין, איפה פריסק למדה להיות מכונאית? כיצד זה השפיע עליה?

[mention]liorgonen3[/mention],
נשמע שהאידיאולוגיה של מארק-T6 חולשת על כל אספקט בחיים שלו, אבל אני בטוח שזה לא הדבר היחיד בחיים שלו. מעבר לאמונה הקיצונית מעט שלו בחירות, מה הוא עושה? אילו עוד אספקטים יש בחיים שלו? האם יש ספורט מסוים שהוא אוהב (כמו לדוגמה כדור-משגר-חלל)? אולי תחביב אחר?

[mention]Booker[/mention],
הא, אם ככה פירשתי את "האחיזה האימתנית" בצורה שונה לחלוטין. אם הכוונה היא שהיא מאוד מחוברת לאנשים שאיתה, זה נהדר.

בכל מקרה, מאראקס אבטחה לא מתעסקים בייצור נשקים- זו חברת אבטחה פרטית. הם בהחלט משתמשים בנשקים, אבל הנשקים הללו מגיעים מחברות אחרות שבבעלות התאגיד. אולי גריספ רוצה להכיר יותר נשקים, ועל כן החליטה להצטרף למאראקס אבטחה, כדי שיהיו לה יותר הזדמנויות להשתמש בנשקים שונים?

[mention]lonewolf[/mention],
אוקי. אני אבהיר משהו אחד. כמו שהדמות שלך עכשיו, היא לא תתקבל למשחק. היא פשוט שטוחה מדי.
בבקשה תקרא ברפרוף את הרקעים של שחקנים אחרים, ותענה על השאלות המכווינות שלי. אם אני שואל איך החיים בכוכב מסוים השפיעו על אריאן, התשובה "הם לא כי הוא לא התחבר לאנשים" היא פשוט לא מקובלת, כי היא לא מעגלת את הדמות בשום צורה- וזו מטרת השאלות הללו.

אם אריאן מגיע מוורסס, יש כמה אפשרויות למקומות מהם הוא יכול להגיע, וכל אחד מהם יגיד דבר אחר בתכלית על איך שהוא גדל, ואיך האישיות שלו התעצבה.

בעצם, וורסס מחולק לשלושה חלקים.
טבעת האומות היא טבעת קטנה של איזור ממוזג שלמרות שהיא מורכבת מעשרות ואף מאות ארצות, היא נראית כמו עיר אחת ענקית- והיכולת של תושבי הטבעת לעבור בין ארץ אחת למשניה בחופשיות בהחלט מוסיפה לאשליה הזו. הטבעת ידועה בגורדי השחקים שלה, בפארקי החוות הגזומים שלה וברכבות הרקיע. על הקרקע, מתחת לכל גורדי השחקים, גינות השמיים ונמלי החלל, הרחובות אפלים כשהשמש אפילו לא מגיעה אליהם.
הצד הבהיר הוא הצד הקרוב לשמש, והוא מדברי לחלוטין. היצורים החיים בו הם צמחים קשיחים כברזל וחיות שהעור שלהן מסוגל ליצור תהליך פוטוסינתזה.
הצד האפל הוא הצד הרחוק מהשמש, ומלא באוקיינוסים חצי קפואים.
למרות ששני צדדי הכוכב הם לא מסבירי פנים ליצורים חיים, עדיין יש אנשים שחיים בהם- ביישובים הידועים כ"ממלכות פורעי החוק". מדובר בפושעים שגורשו מהאיזור הממוזג, פוליטיקאים מוגלים, חברים בכתות אפלות, וכנראה גם מספר תרבויות המושמצות על ידי תושבי הטבעת.

אז ספר לי קצת, איפה אריאן גדל? איך החיים הכוכב הזה, חסר היום והלילה, השפיעו עליו?

[mention]amitf0123[/mention],
כהערה שאולי תעניין אותך, כינויי הגוף של שירן ממין הhost הם "זא/שלז/זס". אם ככה, קסליטה היא אישתו של ויסקוראלון, בעוד ג'צ'ק היא האישז שלו (או אישזו).

שפה זה דבר מרתק.

בכל מקרה, חזרה לויסקוראלון. מהם האידיאלים שלו? במה הוא מאמין, מה הוא רוצה לעשות בחיים לאחר שיצליח לשלם את החוב שלו?

[mention]Darki[/mention],
אתה אומר שטאק התעניין בידע, וזה פיתח קשר בינו לבין זאהניל. תרצה לפרט קצת?
כמו כן, מה דעתך אם ככה שטאק יהיה עם ת'מת המלומד (scholar)?

[mention]The Traveler[/mention],
נהדר. אין לי באמת עוד מה לשאול אותך- אני חושב שאמומין היא דמות עגולה ומעניינת. אם יש לך שאלות כלשהן, או שאת רוצה להרחיב על חלק כלשהו ברקע, תרגישי חופשי.
 
האמת שציינתי את זה ברקע (די בקטנה, הגיוני שתשכח או לא תשים לב, מעבר לכך אני עדיין צריך לנקות או י משגיאות כתיב):
בגיל 14 הלכתי לפנימייה יוקרתית, שם למדתי תכנולוגיה וטייס, הייתי התלמידה המצטיינת, אבא ואמא היו געים בי, אבל שמה שמעתי יותר ויותר על אבא, או על "הבוס גאסטר" כפי שהוא היה מכונה, היו לי שם חברים.. עד שהבינו מי אני והפחתי ל"עלמה גאסטר", כולם נמנעו ממני כמו מהמגפה, לא יכולתי להאשים אותם.
בפנימייה היא בהתחלה רחשה מעט חברים, אנשים שניגשו עילה כאשר הבינו שהסיבה שהיא לא ניגשת עליהם היא האופי הביישני שלה, אבל תקופת הזמן בין הגישה עיליה לבין הזמן שהבינו מי היא הייתה קצרה, לכן היא לא הצליחה להחזיק שוב חברות.
הנסיבות האילו תרמו לחיזוק הרצון שהניע אותה לשם ממלך תחילה.
הסיבות שהיא בחרה ללמוד טייס והנדסה הם כי באופן סימבולי ומעשי הם מייצגים חופש ובנייה.
היא רוצה להיות חופשיה מאביה והיא רוצה לבנות לעצמה עתיד, עבר לכך רובוטים לא שופטים אותך בגלל המוצא שלך ואתה יכול למצוא שיחרור רציני כאשר "החלל הוא הגבול" (אני מניח שהביטוי "השמיים הם הגבול" השתנה במהלך הדורות).
הרובוטים שלה לא היו קטלניים עילה בעיקר רובוטי שירות, גם לימודי הטייס לא היו קרביים, אתה ההסבה לקרב היא למדה בחברת האבטחה.
אני חושב להרחיב את זה באמצעות הAI שלה, אולי ליצור לו רקע בפני עצמו, איך התחיל כ"חבר הרובוטי" לפריסק הבודדה, כנראה צבר אבק במחסן בתקופת הבניינים, הוצא מהמחסן בתקופת הטיפול הפסיכולוגי כחלק מהתאוששות שלה ועבר הגדרה מחדש ופיתוח תוכנה וגוף בתקופת ההכשרה שלה.
 
נקסטורל-
בצורה צפויה למדי, האידאלים של ויסקוראלון מבוססים על חופש ושוויון. הוא מאמין שלכולם מגיעה הזדמנות שווה ושמשם הבחירות שלהם אמורות לעצב אותם. הוא גם מאמין שלשבת על בחירה יותר מדי זמן הורס את ההנאה שבאה ממנה ולדעתו החלטות ספונטניות הרבה יותר מעניינות מכאלה שמתוכננות לאורך זמן.
יותר מכל ויסקוראלון מאמין שהתפקיד שלו זה לעזור לאנשים. בין אם זה טרמפ בין כוכבים או לעזור לתלות כביסה לזקנה השכונתית. ככל שהוא יעזור יותר לאנשים, הם יעזרו לאנשים אחרים ותצא מכך קהילה נפלאה שמתפקדת על כבוד הדדי ושלום בין שכנים.
למרות הגישה הנחמדה ואולי אפילו המעט נאיבית שלו, ויסקוראלון מבין את הצורך לפגוע בערך ואפילו להרוג. הבחירות של כולם הן שלהם. ולפעמים הדרכים מתנגשות. כאשר אדם אחד בוחר בדרך ההרס ורוצה להשמיד את השביל שלך, זכותך להגיב על כך ולפגוע בדרכו חזרה. בסוף של יום החיים של כולם זה דרכים ושבילים. וויסקוראלון לא הולך לתת לאנשים אחרים לעצור אותו בדרכו.

בקשר למה הוא ייעשה אחריי תשלום החוב... אין לו מושג, הוא לא חשב על זה כל כך. הוא מעדיף לחכות לרגע ולהחליט שם, לשמור את הבחירה ולתת לה להשתבח עם הזמן כמו יין.

ותודה, אני אזכור את זה, סוף סוף דרך יותר נוחה מאשר להגיד כל הזמן "המארחת".
 
נקסטורל-
בסדר גמור. החיים בוורסס השפיעו על אריאן קשה. בקושי היה לו אוכל. הוא חי למטה, איפה שחשוך, ואף פעם לא אהב אף אחד. לא שמישהו אהב אותו. כל מי שגר שם כל הזמן הציק לו, גנב לא את המעט שהיה לו, ובקיצור, עשה לו חיים קשים מאוד. הוא אף פעם לא חשב שהוא יגיע למקום שאנשים אשכרה יכבדו אותו שם, אבל הוא תמיד שאף למעלה. כשהוא היה בן 11 הוא הצליח להבריח אנשים שניסו להרביץ לו, או יותר נכון הוא הצליח להרביץ להם בחזרה. החיים וורסס לימדו אותו שעור- אף פעם אל תחכה שדברים יקרו. תעשה אותם בעצמך.
 
נקסט
עד כמה רשתות חברתיות ודברים כאלה קיימים בעולם, כי אני לגמרי מסוגל לראות אותו מפרסם מאמרים ודברים כאלה בסגנון כחלק אינטרגלי מהחיים שלו, זה אומנם קשור לאידאולגיה שלו, אבל אני לא בטוח עד כמה ליצור שמכוון את עצמו למען מטרה אחת "דגולה" יש זמן פנוי מסביב. אז אולי דברים כמו ניהול אתרים/פרסום מאמרים זה ה"תחביב" שלו
 
הכרות עם השיטה: הכרות שטחית עם פת'פיינדר. (הכנתי כמה דמויות לקמפיינים שמעולם לא יצאו לדרך..)

שם: טאדה (ספארקל)
גזע: יסוקי (למרות שאם תאשר קובולד אשמח)
מקצוע: טכנומנסר
ת'מה: שכירת חרב
מגדר: נקבה. 
עולם בית: אקיטון-כוכב המלחמה
רקע: 
(כרגע קצר, כי אני מגשש אם הקונצפט עובד)
טאדה נולדה באקיטון. אביה תמיד אהב לדבר על ה"זמנים הטובים" ההם. אבל בשביל טאדה הם היו סיפורים רחוקים. סיפורי פנטזיה. היא כן היתה סקרנית, אבל כאחות גדולה לחמישה אחים, היא היתה יחסית רצינית ואחראית לגזעה, תכונות שנהיו יותר ויותר חשובות ככל שהכוכב התפרק סביבם והדרדר למלחמה ואבדון.
ועדיין, בטאדה היה ניצוץ. ניצוץ של סקרנות לטכנולוגיה וקסם, לגרום לדברים לזוז ולהשתנו .
אולי קסם יתקן הכול.
היא התחתנה עם אספן טכנולוגיה בשם צ'יפ שלו ילדה שלושה ילדים. למעשה היא חיה חיים אפורים ומשעממים להחריד (עד כמה שאפשר בכוכב נגוע קרבות) ופירנסה אותם לצד בעלה מנבירה בהריסות, ומכירת המעט ששווה משהו לסוחרי גרוטאות.
אבל יום אחד דברים השתנו. צ'יפ נהרג כשגנב צ'יפ מחשב עם מידע מכושף מטכנומנסר.
הבן הגדול שלה הצטרף לכנופיה והיא כעת האמינה שהשינוי בהישג יד. טאדה, למדה מהצ'יפ והצליחה להבין את הבסיס לקסם- הבסיס להבנת חוקי המציאות וכפיפתם.
היא סומכת על בתה השניה, ויצאה לקרירה זריזה כשכירת חרב טכנומנסרית, מקווה להקוויח מספיק כדי להוציא את הילדים שלה משם ולהבטיח להם עתיד.

ציפיות מהמשחק: הזדמנויות לבחון את הדמות, ולתת לה להתפתח. להתיחס לזה שהיא הורה.
 
לפני שאגיע לדפ"ד אני אכתוב כמה הערות/שאלות שאני חושב שעדיף שתקרא קודם:
  • אני לא ממש סגור אם אני אמור לפנות ל-host כפונדקאי או כפונדקאית, הוא או היא, אבל אבל אם אני זוכר נכון בעברית הצורה הסתמית היא זכר, אז בינתיים התייחסתי כ"הוא".
  • למען האמת אני עדיין לא 100% סגור על מקצוע כי גם מכונאי (אקסוקורטקס) וגם טכנומנסר יכולים להתאים לדמות. אשמח לשמוע את דעתך ואם יש עדיפות לאחד מהשניים לצורך התאמה לקבוצה.
  • כנראה הייתי צריך לשאול, אבל לא הייתי בטוח עם הת'מות מעולמות הברית מאושרות, יותר ספציפית סייברבורן או רובוטיסיסט, אבל זה לא משנה לדמות הרבה.


היכרות עם השיטה: יצא לי לעיין בחוקים מספר פעמים.
שם: סייברן ( Cyberren -Cyber Shirren)
גזע: שירן
מקצוע: מכונאי (אקסוקורטקס) או טכנומנסר
ת'מה (לפי עדיפות): סייברבורן, רובוטיסיסט, חוקר עם התמחות בהנדסה ביולוגית.
מגדר: Host - פונדקאי/פונדקאית.
עולם בית: וורסס, הקו.
רקע: קישור
ציפיות מהמשחק: החלטות שישפיעו על התגובות בסביבה + דילמות שיסבכו את החיים ויתנו לדמות פוטנציאל להתפתח.
 
מבקש אישור לשחק WRIKREECHEE (למרות שתכל'ס כל גזע אחר שהוא לא שירן ויש לו שריון/כיטין יכול להתאים)

עריכה-קבל ביטול, אין צורך באישור לגזע נוסף, דפד יערך להודעה עוד מעט

עריכה 2: דפ''ד

שם: שס (shess)

גזע: לאשונטה (דאמאיה)

מקצוע: מכונאית

ת'מה: cyberborn (ילוד מכונה?)

מגדר: נקבה

עולם בית: אבשלום

רקע:
שס נולדה להורים שגרירים/מלומדים מגזע הלאשונטה, שהתגוררו בתחנת אבשלום. ודקות ספורות לאחר לידתה, התבררה בעיה-לשס הייתה מוטציה גנטית נדירה, שפגעה קשות באיזור המוטורי במוחה, והפכה אותה למשותקת כמעט לחלוטין.


הוריה של שס סירבו לקבל את הגזירה, והשקיעו משאבים ומאמצים טכנולוגיים רבים בכדי לייצר שתל נוירולוגי סייברנטי עבור ילדתם, שיאפשר לה ללכת, לנוע, ולהתנהל כמו כל שאר בני מינה.

שס גדלה ביחד עם השתל, משתמשת במיומנותה הטכנית כדי לשפר ולשדרג אותו. לבסוף, כשגדלה מספיק בכדי להיות מעורבת בפוליטיקה האבשלומית, היא הזדעזעה לשמוע על המחלות, המאבקים, ושאר הרעות שפגעו במערכת.

למרות שהיא קיבלה את השתל החיצוני בגיל צעיר יחסית, שס עדיין זכרה את תקופת חוסר האונים שלה, את הסבל שלה. היא עדיין זכרה את הצער והדיכאון שחוסר האונים הביא איתו, והייתה נחושה בדעתה להציל אחרים מאותון תחושות אפלות של ייאוש וחוסר תקווה.

בהתחלה, היא פעלה לבד. ניסתה להיות שומרת צדק בתחנת אבשלום, להילחם בפושעים בכוחות עצמה. לאחר כמה ניסיונות, שבמהלכם היא כמעט נהרגה, שס הבינה שאם היא רוצה לעשות טוב בעולם היא צריכה לרכוש מיומנויות וכלים. והיא הייתה במספיק אירועים חגיגיים ומשלחות דיפלומטיות כדי לדעת שהמאבטחים של מאראקס הם המיומנים ביותר.

למרות ההתנגדות ההתחלתית של הוריה, שס הלכה להתמיין למאראקס, במטרה להפוך את עצמה ללוחמת אמיתית, ולעזור לאחרים.

היא הצליחה (בקושי) לעבור את מבחני הקבלה הפיזיים של מאראקס, והצטיינה במבחנים המנטליים, וכך נכנסה לתכנית האימונים המפרכת של החברה, שאותה עברה בהצלחה ביחד עם שאר חברי הצוות שלה.

עכשיו, הגיע המבחן האמיתי הראשון של שס-האם השתל שלה, המוח שלה, והרובה שלה, יספיקו בכדי להתמודד עם הקשיים שעמדו בדרכה? או שהיא תתרסק בפני המכשולים העומדים בפניה? רק ימים יגידו, אבל שס מוכנה לנסות

אופי:
שס- אופי

שס גדלה בין מלומדים ומכונאים, ומתנהגת בהתאם. היא סקרנית, אינטליגנטית, ומהירת מחשבה. ואולם, לעיתים קרובות הלוגיקה שלה פועלת יותר מהר מהטאקט שלה, מה שעלול ליצור סיטואציות לא נעימות בכלל.

היא מנסה להיות ידידותית ומתחשבת לכולם, אך הרציונליות היתרה שלה עלולה לפגוע בלי כוונה באנשים ולהרחיק אותם. שס מאמינה אמונה בלתי מתפשרת באנשים אחרים, ומאמינה, מניסיונה האישי, שאדם (או חייזר) יכול לצאת גם מהבורות האפלים ביותר של הנפש.

עקב כך, היא תמיד מנסה (כפי שצוין קודם, בחוסר הצלחה משווע) לעודד אנשים אחרים. אך הגישה בה היא עושה זאת לפעמים מובילה לתוצאות הפוכות.

שס מסרבת לקבל כישלון, ותמיד תשאף להגיע למאה אחוזים מיכולתה, מה שלפעמים עלול לגרום לה להיות חסרת זהירות כלפי עצמה.

שס שונאת לראות אנשים במצוקה, והיא מאמינה שיש לה את האחריות לעזור לכל מי שצריך. היא עדיין לא עיכלה לגמרי את העובדה שהעזרה שלה לא רצויה אצל כולם, אבל היא לומדת.

המוזרויות שלה, והעובדה שהיא ביתו של מלומד מתבודד, הביאו אותה למצב שהיצורים הראשונים שהיא קוראת להם ''חברים'' הם אנשי היחידה שלה.

שס היא בחורה צעירה יחסית, והסיכונים והסבל הכרוכים בחיים כמאבטחת של מאראקס עוד לא נקלטו לגמרי בראשה, מה שתורם לחוסר הזהירות שלה. חוסר זהירות זה לא מתבטא בפעולות שאינן רציונליות, אלא בכאילו שמה שחסר להן הוא נסיון חיים בסיסי (''שס, תרדי מהגשר המתנדנד!" "למה, על פי החישובים שלי, יש רק 24 אחוזי סיכוי שהוא יתמוטט!")

הידע הטכני הרב של שס בא לידי ביטוי בכמויות גדולות של ז'רגון מדעי/הנדסי שחודר באופן קבוע למשפטים שלה בהיסח הדעת.

זוהי שס. נלהבת וחסרת זהירות, תמיד מנסה לעזור ונכשלת בכך לא מעט, נאמנה לחבריה ותיצמד אליהם כמו דבק- גם אם הם לא בדיוק רוצים בכך.

הערה- הכוונה היא לא לייצר ''דמות קנדר''. שס היא לא טיפשה, וכשמישהו יגיד/יסביר לה משהו שנשמע רציונלי, היא תקבל אותו ותלמד ממנו. אם מישהו יבהיר לה שעכשיו לא זמן טוב לדבר, היא תקשיב, אבל כנראה תאשים את עצמה שהיא לא עושה מספיק

מראה:
במבט ראשון, שס נראית כמו לאשונטה דאמאיה סטנדרטית, אך מעט כחושה ביחס לשאר בני גזעה. הספירלות שעל עורה הירקרק-חיוור נעות בצבען בין אפור עמום לבין כסף בוהק, ושערה, שצבעו כחול עמוק ומבריק, קצוץ בתספורת צבאית שמאפשרת לאנטנות הקטנות שעל ראשה לנוע בחופשיות.

עיניה של שס חודרות את כל מה שהן מתבוננות בו, צבען השחור החלק נע בין מהפנט לבין מפחיד.

מתוך רקתה השמאלית של שס בוקע הממשק של השתל שלה. מבחוץ, הממשק הוא לוח כסוף, מסומן בסמל המשפחה של שס, עם כבלים וחיבורים זעירים שנמתחים לכל אורך הלחי שלה, עד לצווארה. מתוך השתל יוצאת סדרה של כבלים תת עוריים שמתחברים לעדשה הצמודה לעינה השמאלית, ומאפשרת לה לקלוט ולעבד מידע במהירות גבוהה הרבה יותר מהרגיל, ולנצל אותו לטובתה.

שס יכולה לפתוח את הלוח החיצוני בעזרת טביעת אצבע, סיסמה, או זיהוי קולי, ולשלוף החוצה את הבקר המרכזי של השתל הנוירולוגי (הבקר יכול לפעול ממרחקים קצרים באופן אלחוטי, אבל רק בפונקציה הבסיסית ביותר שלו- לאפשר לשס ללכת ולנוע באופן רגיל, מבלי לסבול מהשיתוק שלה.)

כאשר הבקר בחוץ, שס מסוגלת לשנות את התכנות שלו, ולבנות מחדש את המעגלים החשמליים, בכדי לשדרג את היכולות של השתל ולהרחיב את אפשרויות השימוש בו.

לשתל יש הרחבה אחת נוספת-כפפת מתכת שמורכבת על כף ידה הימנית של שס, שהשתל לא הצליח להחזיר לפעילות מלאה מרחוק.

בנוסף לתחזוקה קבועה של היד, לכפפה יש יכולות נוספות. היא משתמשת בזרם המידע המתמיד מהשתל בשביל לייצר כלים ולספק מידע המתאימים לכל סוג של תיקון, שדרוג, או הערכה בתחום ההנדסה שאותם שס תנסה לבצע (הכפפה כוללת ממשק נתונים לתכנות, כלי עבודה הנדסיים מודולריים, תצוגה הולוגרפית של מכונות נסרקות, ממסדי נתונים רלוונטיים, ועוד)

שס לובשת שריון גוף קל בצבע לבן, והסמל האדום של מאראקס אבטחה נוצץ על לוח החזה המצוחצח. הרובה הארוך שלה מפורק כשהיא לא משתמשת בו, ותלוי בשלושה נדנים שונים- אחד על כתף ימין שלה, ועוד אחד על כל ירך. מעל השריון היא לובשת גלימת לאשונטה ירוקה כהה, כולל ברדס. היא נושאת על גבה יש תרמיל אלכסוני, שבו היא מסדרת את שאר הציוד שלה, וחגורות התחמושת שלה מחוברות לאמות שלה.

הבהרה- כל ה''יכולות'' המיוחדות שרשמתי כאן זה פשוט תיאורים מאוד מורחבים ומפורטים של היכולות שmechanic מקבל בדרגה 1 (השתל זה האקזוקורטקס, הכפפה זה הrig, העדשה זה הדבר שנותן לי להתמקד על יריב מסוים, וכו')

קשרים וקרסי עלילה: יערך אחר כך


ציפיות מהמשחק: אני מקווה מאוד שהמשחק יכלול הזדמנויות לשחק את האופי הייחודי של כל גזע חייזרי (בעיקר דרך אינטראקציות) , שיהיה מקום גם לשימוש בסקילים/אינטליגנציה, ובעיקר שהשחקנים יזרמו עם
המשחק (למרות שזה יותר ציפיה מהשחקנים)

חוץ מזה, פשוט מקווה שיהיה מהנה ומעניין

הערה: עוד לא הכנסתי לרקע פרטים ספציפיים שקשורים למאפיינים יחודיים של האופי/תרבות של הלאשונטה, אז זו לא הטיוטה הסופית
 
[mention]Booker[/mention]-
נהדר.
אמרת שגריספ מגיעה מאיוקס. מדובר בכוכב של אל-מתים, ולמרות שזה אפשרי שאנשים יגיעו ממנו, זה מאוד בלתי סביר. האטמוספירה שם רעילה ומלאה בקרינה, והשליטים של הכוכב אינם מסבירי פנים ליצורים חיים. האם אתה עדיין רוצה שגריספ תגיע משם?
כמה אפשרויות אחרות הן טריאקסוס, וורסס או אבשלום עצמה.
אם אתה מעדיף שהיא תגיע מאיוקס, ספר לי קצת על החיים שלה שם ועל היחס שלה לאל-מוות.

[mention]tkhag1[/mention]-
חבר רובוטי נשמע כמו רעיון מגניב. לך על זה!

[mention]The Traveler[/mention]-
כן. נשאיר את כל העניינים המכאניים מעבר לבסיס של הבסיס לאחר שאבחר שחקנים.

[mention]lonewolf[/mention]-
בשלושת החודשים האחרונים, נראה שהחיים של אריאן התהפכו. הוא התאמן עם אנשים, התחבר איתם, הם הפכו לצוות- אפילו לחברים. אנשים שהוא יכול לסמוך עליהם. איך זה שינה אותו?

[mention]Darki[/mention]-
גם ידע טכנולוגי הוא ידע, ואם אביו המאמץ עזר לו ללמוד או אפילו שלח אותו לאוניברסיטה, אני חושב שאפשר להחשיב את זה כמספיק ידע בשביל מלומד. במיוחד כשמדובר רק ביכולת הראשונה של הת'מה (כי הדמויות לא יגיעו לדרגה 6 במשחק).

[mention]liorgonen3[/mention]-
בהחלט יש רשתות חברתיות ודברים דומים, וזה סבבה שהוא ינהל אתר או יפרסם מאמרים, אבל מה מארק-T6 עושה בזמנו הפנוי? כשהוא לא חושב על האידיאולוגיה שלו? הוא הרי לא מנצל כל שעת עירנות בשבילה. מה הוא עושה כדי להרגע?
[mention]dragonian[/mention]-
הקונספט בהחלט עובד לדעתי. אין בסטארפיינדר נתוני גזע לקובולד, ככה שלא אאשר אותו.

כשאתה אומר להתייחס לזה שהיא הורה, למה אתה מתכוון בעצם? יש לך אולי דוגמא?

[mention]ג'וני[/mention]-
1. למען האמת, לא זה ולא זה. host הוא מין ומגדר משלו, ומשתמש בכינוי הגוף "זא/שלז/זס". בן למין הזה נקרא מארחז.
2. אם שניהם מתאימים לדמות, זה אחלה. זה הופך את הדמות ליותר וורסטילית, אני חושב שעדיף לחכות להחליט עד שהשחקנים ייבחרו,ואז תוכל לבחור מקצוע בהתאם. עם זאת, אם יש לך רעיון שמקדם את הדמות לכיוון של אחד המקצועות- אל תהסס ללכת עליו.
3. אין לי שום בעיה עם ת'מות מעולמות הברית. כל עוד זה מקור רשמי- מבחינתי הוא מאושר.

הרקע ממש נחמד ומעוגן בעולם. אם כי יש משפט אחד שבו נאמר שהוא חולץ ע"י פיראטים, מה שבלבל אותי קצת- כי לפני זה רשמת שהstewards הצילו אותו.
חוץ מזה, אני חושב שטיפה חבל "לבזבז" דמות שבנויה מסביב לתעלומה כזו מעניינת על משחק קצר שלא ייתעסק בה (לפחות לא בצורה ממשית), אבל זו ההחלטה שלך.
 
דפ"ד

שם: שס (shess)

גזע: לאשונטה (דאמאיה)

מקצוע: מכונאית

ת'מה: cyberborn (ילוד מכונה?)

מגדר: נקבה

עולם בית: אבשלום

רקע:
שס נולדה להורים שגרירים/מלומדים מגזע הלאשונטה, שהתגוררו בתחנת אבשלום. ודקות ספורות לאחר לידתה, התבררה בעיה-לשס הייתה מוטציה גנטית נדירה, שגרמה לצד הימני של מוחה של שס לכבות את עצמו באופן קבוע, ובעצם שיתק את כל הצד השמאלי של גופה. ההורים של שס אילתרו שתל חדשני אבל מאוד גס, שמטרתו הייתה לאפשר לשס להישאר בחיים, אבל לא הרבה יותר מזה.
היא גדלה כאסירה בתוך גופה שלה, והדבר נטע בה רצון עז לצאת לחופשי.

כבר מגיל צעיר היה ברור שיש לה עתיד כמהנדסת, ומאז ילדותה היא החלה ביצירת קשר, בהתחלה דרך הוריה ואז לבדה, עם מספר רב של מדענים ומהנדסים. וכל זאת במטרה אחת בלבד-להשתחרר מהמחלה שלה. צעד אחר צעד, שלב אחר שלב, שס פיתחה את השתל שלה. היו הרבה ניסיונות שלא צלחו, כמה פעמים שבהם השדרוג החשדני כמעט גרם לכשל מערכתי קטלני, ושס סבלה מהתקפי דיכאון לאורך שנות ילדותה בעקבות הבעיות הנוירולוגיות שגרמו השתל והמחלה. אבל בסופו של דבר-היא הצליחה.

לאחר 18 שנים של מחלה, של שיתוק, ושל סבל, היא הייתה חופשיה. בפרץ מבריק של תובנה, שס הצליחה לפתח מנגנון שיתחזק את צד המוח הימני שלה באופן עצמאי, ללא טיפול מתמשך, ובאופן כמעט מושלם. ביחד עם השדרוג הסופי, שס גילתה שהשתל העניק לה כמה יכולות המתעלות על אילו של לאשונטה רגילה.
נלהבת לנצל את ההזדמנות שניתנה לה לעשות טוב, שס החליטה, בחשאי, להפוך לגיבורה ולמגוננת, להשתמש במה שהחיים נתנו לה עבור המטרה הטובה ביותר שיכלה לחשוב עליה.

בהתחלה, היא פעלה לבד. ניסתה להיות שומרת צדק בתחנת אבשלום, להילחם בפושעים בכוחות עצמה. לאחר כמה ניסיונות, כולל מעצר מוצלח של בוס מאפיה, שכמעט עלה לה בחייה, שס הבינה שאם היא רוצה לעשות טוב בעולם היא צריכה לרכוש מיומנויות וכלים. והיא הייתה במספיק אירועים חגיגיים ומשלחות דיפלומטיות כדי לדעת שהמאבטחים של מאראקס הם המיומנים ביותר.

למרות ההתנגדות ההתחלתית של הוריה, שס הלכה להתמיין למאראקס, במטרה להפוך את עצמה ללוחמת אמיתית, ולעזור לאחרים.

היא הצליחה (בקושי) לעבור את מבחני הקבלה הפיזיים של מאראקס, והצטיינה במבחנים המנטליים, וכך נכנסה לתכנית האימונים המפרכת של החברה, שאותה עברה בהצלחה ביחד עם שאר חברי הצוות שלה.

עכשיו, הגיע המבחן האמיתי הראשון של שס-האם השתל שלה, המוח שלה, והרובה שלה, יספיקו בכדי להתמודד עם הקשיים שעמדו בדרכה? או שהיא תתרסק בפני המכשולים העומדים בפניה? רק ימים יגידו, אבל שס מוכנה לנסות

אופי:
שס גדלה בין מלומדים ומכונאים, ומתנהגת בהתאם. היא סקרנית, אינטליגנטית, ומהירת מחשבה. ואולם, לעיתים קרובות הלוגיקה שלה פועלת יותר מהר מהטאקט שלה, מה שעלול ליצור סיטואציות לא נעימות בכלל.

היא מנסה להיות ידידותית ומתחשבת לכולם, אך הרציונליות היתרה שלה עלולה לפגוע בלי כוונה באנשים ולהרחיק אותם. שס מאמינה אמונה בלתי מתפשרת באנשים אחרים, ומאמינה, מניסיונה האישי, שאדם (או חייזר) יכול לצאת גם מהבורות האפלים ביותר של הנפש.

עקב כך, היא תמיד מנסה (כפי שצוין קודם, בחוסר הצלחה משווע) לעודד אנשים אחרים. אך הגישה בה היא עושה זאת לפעמים מובילה לתוצאות הפוכות.

שס מסרבת לקבל כישלון, ותמיד תשאף להגיע למאה אחוזים מיכולתה, מה שלפעמים עלול לגרום לה להיות חסרת זהירות כלפי עצמה.

שס שונאת לראות אנשים במצוקה, והיא מאמינה שיש לה את האחריות לעזור לכל מי שצריך. היא עדיין לא עיכלה לגמרי את העובדה שהעזרה שלה לא רצויה אצל כולם, אבל היא לומדת.

המוזרויות שלה, והעובדה שהיא ביתו של מלומד מתבודד, הביאו אותה למצב שהיצורים הראשונים שהיא קוראת להם ''חברים'' הם אנשי היחידה שלה.

שס היא בחורה צעירה יחסית, והסיכונים והסבל הכרוכים בחיים כמאבטחת של מאראקס עוד לא נקלטו לגמרי בראשה, מה שתורם לחוסר הזהירות שלה. חוסר זהירות זה לא מתבטא בפעולות שאינן רציונליות, אלא בכאילו שמה שחסר להן הוא נסיון חיים בסיסי (''שס, תרדי מהגשר המתנדנד!" "למה, על פי החישובים שלי, יש רק 24 אחוזי סיכוי שהוא יתמוטט!")

הידע הטכני הרב של שס בא לידי ביטוי בכמויות גדולות של ז'רגון מדעי/הנדסי שחודר באופן קבוע למשפטים שלה בהיסח הדעת.

זוהי שס. נלהבת וחסרת זהירות, תמיד מנסה לעזור ונכשלת בכך לא מעט, נאמנה לחבריה ותיצמד אליהם כמו דבק- גם אם הם לא בדיוק רוצים בכך.
המחלה הארוכה הותירה את הצד הימני של מוחה, האחראי על ניתוח שפתי מורכב, הותיר אותה מעט מאחור בתחום הדקויות המורכבות יותר של השפה, כך שלפעמים היא מתקשה עם הבנת משחקי מילים או מטאפורות מסובכות, מה שלא מונע ממנה לצחוק מהן כשהיא מבינה שהיה מדובר בבדיחה.
הערה- הכוונה היא לא לייצר ''דמות קנדר''. שס היא לא טיפשה, וכשמישהו יגיד/יסביר לה משהו שנשמע רציונלי, היא תקבל אותו ותלמד ממנו. אם מישהו יבהיר לה שעכשיו לא זמן טוב לדבר, היא תקשיב, אבל כנראה תאשים את עצמה שהיא לא עושה מספיק

מראה:
במבט ראשון, שס נראית כמו לאשונטה דאמאיה סטנדרטית, אך מעט כחושה ביחס לשאר בני גזעה. הספירלות שעל עורה הירקרק-חיוור נעות בצבען בין אפור עמום לבין כסף בוהק, ושערה, שצבעו כחול עמוק ומבריק, קצוץ בתספורת צבאית שמאפשרת לאנטנות הקטנות שעל ראשה לנוע בחופשיות.

עיניה של שס חודרות את כל מה שהן מתבוננות בו, צבען השחור החלק נע בין מהפנט לבין מפחיד.

מתוך רקתה הימנית של שס בוקע הממשק של השתל שלה. מבחוץ, הממשק הוא לוח כסוף, מסומן בסמל המשפחה של שס, עם כבלים וחיבורים זעירים שנמתחים לכל אורך הלחי שלה, עד לצווארה. מתוך השתל יוצאת סדרה של כבלים תת עוריים שמתחברים לעדשה הצמודה לעינה, ומאפשרת לה לקלוט ולעבד מידע במהירות גבוהה הרבה יותר מהרגיל, ולנצל אותו לטובתה.

שס יכולה לפתוח את הלוח החיצוני בעזרת טביעת אצבע, סיסמה, או זיהוי קולי, ולשלוף החוצה את הבקר המרכזי של השתל הנוירולוגי (הבקר יכול לפעול ממרחקים קצרים באופן אלחוטי, אבל רק בפונקציה הבסיסית ביותר שלו- לאפשר לשס ללכת ולנוע באופן רגיל, מבלי לסבול מהשיתוק שלה.)

כאשר הבקר בחוץ, שס מסוגלת לשנות את התכנות שלו, ולבנות מחדש את המעגלים החשמליים, בכדי לשדרג את היכולות של השתל ולהרחיב את אפשרויות השימוש בו.

לשתל יש הרחבה אחת נוספת-כפפת מתכת שמורכבת על כף ידה השמאלית של שס, שהמכשיר לא הצליח להחזיר לפעילות מלאה מרחוק, מאחר שכף היד הייתה מרוחקת מדי מהשתל עצמו.

בנוסף לתחזוקה קבועה של היד, לכפפה יש יכולות נוספות. היא משתמשת בזרם המידע המתמיד מהשתל בשביל לייצר כלים ולספק מידע המתאימים לכל סוג של תיקון, שדרוג, או הערכה בתחום ההנדסה שאותם שס תנסה לבצע (הכפפה כוללת ממשק נתונים לתכנות, כלי עבודה הנדסיים מודולריים, תצוגה הולוגרפית של מכונות נסרקות, ממסדי נתונים רלוונטיים, ועוד)

שס לובשת שריון גוף קל בצבע לבן, והסמל האדום של מאראקס אבטחה נוצץ על לוח החזה המצוחצח. הרובה הארוך שלה מפורק כשהיא לא משתמשת בו, ותלוי בשלושה נדנים שונים- אחד על כתף ימין שלה, ועוד אחד על כל ירך. מעל השריון היא לובשת גלימת לאשונטה ירוקה כהה, כולל ברדס. היא נושאת על גבה יש תרמיל אלכסוני, שבו היא מסדרת את שאר הציוד שלה, וחגורות התחמושת שלה מחוברות לאמות שלה.

הבהרה- כל ה''יכולות'' המיוחדות שרשמתי כאן זה פשוט תיאורים מאוד מורחבים ומפורטים של היכולות שmechanic מקבל בדרגה 1 (השתל זה האקזוקורטקס, הכפפה זה הrig, העדשה זה הדבר שנותן לי להתמקד על יריב מסוים, וכו')

קשרים וקרסי עלילה: למרות ששס בילתה את רוב חייה בתחומי האחוזה של הוריה, עדיין יש לה כמה קשרים עם החוץ. במהלך שנות המחקר הארוכות שלה, היא יצרה קשר עם סוחרי מכונות, מהנדסים, וממציאים רבים, שלא מעט מהם התרשמו ואף התחברו עם הלאשונטה הסקרנית והנלהבת. כמדענית ומהנדסת שהספיקה לפרסם מספר מאמרים מרשימים, היא גם בקשר מקצועי עם כמה וכמה חוקרים מרחבי המערכת.
בנוסף לכך, הוריה של שס (לאחר מריבות שנמשכו כמה וכמה חודשים) החליטו לתמוך במסע שלה לסיוע למערכת. ולמרות שהיא יודעת שהם עסוקים מעל הראש בענייני יחסי החוץ של עיר המדינה שלהם, היא עדיין בקשר טוב עם הוריה, ויכול להיות שהם ינסו לסייע לה אם הדבר בהישג ידם (למרות שהיא מעדיפה להיות עצמאית עד כמה שתוכל).
לבסוף, במהלך השבועות הספורים שבהם תפקדה כלוחמת צדק בעירה, היא רכשה לעצמה כמה וכמה אויבים מסוכנים. בין השאר, בוס מאפיה שירני בשם זנדאק, שאת המזימות שלו היא עצרה. למרות שהיא יצאה כשידה על העליונה, בקושי, זנדאק עדיין כועס, מסוכן, ורב אמצעים. זרועותיו הארוכות חובקות כמה וכמה כוכבי לכת, והוא הבטיח לשס שיום יבוא והוא ינקום בה על שסיכלה את התכניות שלו.


ציפיות מהמשחק: אני מקווה מאוד שהמשחק יכלול הזדמנויות לשחק את האופי הייחודי של כל גזע חייזרי (בעיקר דרך אינטראקציות) , שיהיה מקום גם לשימוש בסקילים/אינטליגנציה, ובעיקר שהשחקנים יזרמו עם
המשחק (למרות שזה יותר ציפיה מהשחקנים)

חוץ מזה, פשוט מקווה שיהיה מהנה ומעניין
 
חזרה
Top