• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שער הצלמוות - עץ משחק (4/4) [מו''ד 4]

מצודה
התקפה של סיגפריד
18 נגד דרג"ש
אם פגע
8 נזק
IN
סיגפריד מכלל בשקט בעודו פוגע בגועל, משתדל לעבוד קשה ולסיים את הקרב הזה כבר. הוא מרים את הגרזן שלו, ובתמרון מהיר מנסה לשפד את שכיר החרב. שמח שהגואל היה טיפש מספיק כדי לוותר על תשומת הלב, וממהר להכות מכת גרזן שפוגעת בשני אויביו יחדיו
META
פעולה רגילה - שיפוד מסיח על שכיר החרב.
21 נגד דרג"ש
19 נזק, והוא מסומן.

מנצל נקודת פעולה
פעולה רגילה- ביקוע על הגועל
25 נגד דרג"ש
9 נזק, ושכיר החרב סופג 4 נזק.

משאבים -
נק"פ
13/33
כוחות מנוצלים - שיפוד מסיח.
אויבם מסומנים- שכיר החרב, הגועל
 
מצודה
OUT
הכל נכתב באופן כללי כי המפה לא מתעדכנת לי
IN
ראליין מגיב לנפילתה של אלי במהירות, תוקף את הגועל מספר פעמים עם חרבותיו, ואז בזינוק מהיר הוא מדלג אחורה, ומתכסה בהילה כסופה שמעניקה לו כוח - ברכת האל.
META
פעולה רגילה: התקפה כפולה כנגד הגועל, דרג"ש
התקפה 1(נשק ראשי): 14+8=22
נזק (אם פגע): 7
התקפה 2(נשק משני): 3+8=11, מניח שפספוס
פעולה משנית: התקפה כלאחר-יד על הגועל, דרג"ש
התקפה (נשק משני): 9+8=17
נזק (אם פגע): 13

אם גם התקפה 1 וגם ההתקפה כלאחר-יד פגעו, אז 20 נזק ולגועל יש -2 עד סוף תורו הבא בהתפות כנגד ראליין.

פעולה משנית: invigorating stride (אין לי כוח לתרגם)
פוסע לנקודה מאחורה ומנצל משב מעורר
מקבל +2 להגנות עד התור הבא של ראליין

נק"פ: 22
 
מצודה
אז, אלי נופלת לרצפה אחרי מכה אחת. יאי.
הצלה נגד מוות: [dice:26bk9z]720991:0[/dice:26bk9z]
הצלה נגד איכסה מתמשך: [dice:26bk9z]720991:1[/dice:26bk9z]

[spoiler title=משאבי דמות]
6/29- חיים
8/8 פרצי ריפוי
נקודות פעולה: 2
כוחות מנוצלים:
התקלות: מעידה פתאומית, הרואיק אפפורט
יומיים: צרחה מעוררת
[/spoiler]
 
שכיר החרב נאנק בכאב כששלשלאות הרפאים אוחזות בו - השהות הממושכת במצודה מאפשרת גם לכם לראות אותן במטושטש, והגרזן של סיגפריד פוגע לשכיר החרב בפרצוף, ומוודא שלא יקום יותר, מפזר אותו לכל הכיוונים. ראליין נסוג לאחור לאחר שתוקף את הגועל שסיגפריד הסיח, אבל לא מספיק לסגת עד שהגועל מתפוצץ בפרץ איברים מתים על הרצפה, יוצר שלולית של דם בשר ועצמות.
meta
invigorating stride לא מנוצל תיהנה.
"ומאיפה לך שאני משקר? יש לך שעה אחת להחליט, תחשוב מה שאתה רוצה." הקול צוחק בשקט, ואז נדום.
out
אם אתה רוצה להריץ לסוף השעה אתה גם יכול.
 
סיגפריד מצליח להעיר את איילינה בסופו של דבר, ואתם יכולים לבדוק את החדר. החדר לא מרוהט יותר מדי, והמזבח ממשיך להעלות עשן של קטורת מסריחה שחונקת אתכם, ויש עליו בשר, כנראה בשר אדם, שהמשיך להישרף במהלך הקרב. מתוך כל הסכינים והקטורת אתם יכולים למצוא כמה דברים מעניינים - שיקוי ריפוי אחד, וצנצנות מלאות עשבים אקזוטיים שיצרו את הקטורת. בסקירה מדוקדקת אתם מגלים ששריון הפרווה של שכיר החרב הוא מאיכות יוצאת דופן, ומעניק הגנה טובה יותר משאר השריונות - הוא לא נפגע בכלל בקרב, וספג את המהלומות של סיגפריד בצורה מצוינת. מהחדר יש יציאה בצידו הימני - הדלת עשויה עץ ונעולה.

meta
מנוחה קצרה, נצלו פרצי ריפוי (מזכיר שעם היכולת של אייליניה אתם מוסיפים 5+ לערך כל פרץ) ורעננו כוחות היתקלות. וגם קבלו נקודת פעולה.
השריון הוא Armor of Exploits מAV1. תבחרו מי רוצה לקבל אותו :lol:
אפולו לא מקבל תשובה, ונאלץ לחכות את השעה הזו לבדו בתא המצחין עם איזה עכברוש, שמסתכל עליו כל הזמן. לאחר שעה בתא הכלא, מגיע השומר, לקחת אותו לראש המשמר. הוא מגיע, לא אזוק אמנם - הנימוק שלו עבד על השומרים האחרים, שלא היו מבועתים כמו זה שעצר אותו, והם לא טרחו לאזוק אותו. כשהוא מגיע אל רמשמר, הוא מושיב אותו על כיסא במגורי השומרים - נראה שמשם הם מנהלים את כל הפעילות של המשר מסיבה כשלהיא. "כבר שמעתי כל מה שקרה. ספר לי את מה קרה הלילה. ואז נוכל לדבר לעניין."
 
עיר
אפולו נאנח "חיכיתי עם השמור ההוא בחוץ בתקווה לאתר את ההולו, זו עמדה טובה יחסית להגיע לרוב חלקי העיר, לאחר כמה זמן ראיתי האוויר עורב גדול מהרגיל שנראה כאילו הוא כבר מת מנהיג להקת עורבים, מתוך תחושה שזה לא יכול להיות טוב ניסיתי ליירת אותו אך פגעתי באחד מהערבים הרגילים, חוקתית הודות לזה שהשומר הסיח את דעתי ותפס בידי, התנערתי ממנו ואמרתי לא לא להפריע לי כאשר אני מטיל לחש כי זה עלול להיות מסוכן כמו או יותר מלהפריע לאדם היורה בקשת, וגם הוספתי שאחד העורבים נראה בעייתי, הוא נכנס לפאניקה קלה וצרח עלי לא לגרום לזה להגיע לכאן, התעלמתי ממנו עקב חשש מה עלול לעשות העורב הזה אם הוא לא יתופל והמשכתי לירות, העורבים נחתו לקרב התנהל במהלכו השומר התכווץ באימה בצד בעודי נלחם בלהק בעצמי, בסופו של דבר לאחר קרב קצר וכואב הצלחתי להשמיד את העורב, למרבה הצער הוא התפורר כאשר הוא מת, כנראה מעצמו ולא עקב לחש הברק, השומר בשביל הזה התחיל לצעוק עלי ולהאשים אותי בצרות של העיירה, בניסוח פשוט אמרתי לו שהוא פחדן ושאני הולך לדווח לך, הוא אמר שאני לא הולך אליך עילה שהוא מוביל אותי אליך, בשלב הזה לא לקחתי אותו ברצינות והמתנתי לו בכניסה לאחר שנכנסו הוא הצמיד את החנית לגבי ואני בטוח שאתה יודע את שאר הסיפור" אפולו נשען לאחור "אז אני מניח שאני אשם בזילזול בשומר, אבל לא התנגדתי למעצר ולא התפרצתי למגורי השומרים, למרות שאני בטוח שהוא טוען כך" אפולו מביט בו "אני עדיין רוצה לצוד את ההולו, במידה ואני לא במעצר מגורש או מורחק אני אשמח לסייע ככל יכולתי למשמרת"
 
מצודה
מנצל 3 פרצי ריפוי- עולה לנק"פ מקסימאלי.
משם סיגפריד פונה לדלת, לא לפני שהוא לוקח את שיקוי הריפוי.
כשהוא מגיע לדלת, הוא מנסה לשבור אותה בכוח, במידה וזה יכשל, הוא ישתמש בגרזן שלו.
META
בדיקת אתלתיטקה
16+9=25
 
סיפגריד מצליח לשבור את הדלת, שנחצית לשניים ומעיפה רסיסים ואבק. רוח נושבת לכיוון המדרגות כלפי מטה, שואבת את עשן הקטורת שבחדר. המדרגות מחשיכות לאט לאט, עד שלא רואים את התחתית שלהן. אין שום תאורה שם למטה. מזמור חלש מאוד נשמע מהקומה התחתונה.
 
טוב, הפונדק חזר (תודה אולדמן :D) ואני שולח את ההודעות שוב בקיצור .
"אז זה מה שאתה עושה אחרי שאנחנו משאירים אותך שנייה לבד? רוצה להרוג את ההולו שוב? אין בעיה. לך תהרוג כמה הולואים שבא לך, אבל אתה לא תראה יותר את ארטמיס. עכשיו, אם אתה רוצה שהיא תסיים את הלימודים, תהרוג קודם כל את השומר ההוא."
המזמור מתחזק כשאתם יורדים במדרגות, והקרקע נהיית טחובה יותר כשאתם מתקדמים. בסוף המדרגות יש דלת מעוטרת, ואתם רואים לידה גובלין מוכר "א-אתם לא מתים? אתם עוד בחיים?" שואל ספלאג.
 
עיר
אפולו נשען לאחור ואמור בעייפות "אתה יודע... אני עייף, עייף מאוד ממה שאנשים רואים כשהם מסתכלים עלי, דרו, אלף אפל, רשע" הוא מביט בו "אבל אתה... אנשים חושבים שהם רואים אדם ישר כשהם מסתכלים עליך, ולא משנה כמה פעמים אני אנסה להוכיח שאני מה שהם רואים בכך זה לעולם לא יקרה... אז תומר לי למה לי לטרוח להמשיך להיות הבחור הטוב?" אפולו מביט בו "אני חושב שאנסה להיות מה שאנשים חושבים שאני, זה הרבה יותר קל והרבה יותר מתגמל, אני לא מתכוון לצאת ולהרוג את השומר, זה יתן לכם אופציה להפליל אותי בכל המוות של האנשים כאן ואני לא רוצה להיות כפוף תחתיך" אפולו נשען קדימה "אולי במקום לסחוט אותי תשתף איתי פעולה, נאמס לי להיות תקוע בבתי הסוהר ללא סיבה, תן לי את השומר ושלח אותי למצודה, השאר מנסים לסגור שם את השער, שלך אותי ואני מבטיח לך שאני אהיה היחיד שיחזור משם בחיים, לאחר מכן... אני מאמין שנוכל לדון על הסכם להמשך שיתוף הפעולה בנינו, כמובן שאתה יכול להמשיך לסחוט אותי אבל אתה באמת רוצה שאני אסתובב במטרה להפיל אותך כאשר אני יכול להקדיש את זמני במטרה לקדם את התוכנית שלך?" אפולו נשען לאחור "החלטה שלך, אני מציע לך לקחת את ההצעה שלי"
Mate
תרמית מגילגול קודם יצאה לפחות 26, אולי יותר.
 
טוב, חייב לציין שנהניתי להשהות לשבוע, אבל כיף גם לחזור. :D
"ואתה חושב שאנחנו צריכים הזדמנות להפליל אותך? אתה מופלל ועומד - כשלא תהיה מועיל ניפטר ממך, לא כזה קשה. ואז גם מאחותך. אנחנו יודעים איפה היא נמצאת בדיוק בכל רגע נתון, מה שלא נכון לגביך. אז אם אתה לא רוצה להרוג את השומר ההוא בעיה שלך, אבל תוודא שאתה חוזר מהמצודה עם הראשים של כולם כדי שנשאיר את ארטמיס בחיים. אל תדאג - אם תתנהג יפה נשחרר אותה בסוף, הא הא." הוא צוחק בשקט - חסר לו שישמעו אתכם, אחרי הכל. "אז תחליט - אתה רוצה לצאת עם הוכחה שארטמיס אצלנו או בלי? תחזור מתי שאתה רוצה, עד אז היא לא מקבלת ארוחות."
"ברחתי החוצה, אבל אז הגיעו האנשים והגועל מבחוץ, וברחתי פנימה בחזרה! חשבתי שהם אכלו אתכם! עכשיו איך נצא מכאן? הם בסוף יצאו אלינו ויקריבו אותנו! זה קלארל בפנים עם הולואים! הם יאכלו אותנו!"
 
עיר
"אמרתי לך שאבי גם את הראש של השומר הארור, שלך אותו איתי, זה לא אמור להיות קשה עבורך, אני יוצא עוד שעה, אם אתה רוצה אותו מת שלך אותו לשער" אפולו מתרומם ומושיט את ידו "ואני יכול לקבל את הציוד שלי בחזרה? אם אתה רוצה אותם מתים אני זקוק לנשק שלי"
 
חזרה
Top