• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

סדרה מצוירת חדשה בנטפליקס - Magic !?!

הכרזה שממש הפתיעה אותי, אבל הנה מתברר שהאחים רוסו עושים סדרה מצוירת חדשה לנטפליקס, שמבוססת על מג'יק... אז האחים רוסו מוכרים מהסרטים של מארוול, שם הם ביימו חלק מהסרטים המוצלחים ביותר, וכמובן שמג'יק מוכר בערך לכל מי שנמצא כאן והוא גם עולם עם הרבה ספרי קריאה ועוד.
אבל השילוב ביניהם הוא... מוזר...
מצד שני זה אומר שעכשיו הסברו ונטפליקס משתפים פעולה, אז אולי נתחיל לראות סדרות של ממלכות נשכחות ושאר דברים טובים אחרים?
https://io9.gizmodo.com/the-russo-brothers-next-project-is-a-magic-the-gatheri-1835198867
 
לא ממש מפתיע, בסך הכל. כבר תקופה ארוכה נטפליקס מנסים לייצר כל תוכן שהם מסוגלים בלי הבחנה כדי להגדיל את ההיצע על הפלטפורמה שלהם. זה גם מהלך מחייב, כיוון ששירותים אחרים כמו דיסני פלוס נפתחים, ושואבים לתוכם חלק מהתוכן שקיים אצל נטפליקס. אז הם חייבים לייצר כמה שיותר תוכן. זה אומר שהם נואשים לקונספטים שיימשכו אליהם קהל, בלי קשר להאם ייצא מזה סדרה איכותית או לא. זה מביא ליצירה של הרבה סדרות מצוירות שהפיץ' שלהם נשמע מלהיב, אבל בפועל הן בינוניות ומטה. נסיך דרקון שווק כמהיוצרים של אוואטר ולדעתי היה מאכזב מאוד. גם טרנסילבניה, אנימת ערפדים שמבוססת על משחק מחשב, היה ממש משעמם בעונה הראשונה.
התוכנית הזאת נשמע כמו ניסיון לצרף טאלנט חם (האחים רוסו) עם מותג מוכר שאין לו נוכחות בשוק הטלויזיה (מג'יק) כדי ליצור משהו שימשוך צופים. אני לא צופה שהתוצאה הסופית תהיה מרשימה במיוחד.
 
חזרה
Top