• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

פלאים- גיבורי המחר! [5/5]

זו לא הזדמנות שניה זו הזדמנות רביעית.
זה לא רק לחשוב על דמות זה גם להשקיע במשחק אחר כך, שייגדע באיבו כי המנחה ייעלם בסבירות גבוהה.
אני רוצה נימוק ולא מקבל אחד מספק, אז אני לא נרשם. זה לא שאמרנו לכם בנחרצות לא להירשם בגלל זה. זה השיקול שלכם אחרי הכל.
 
אני מתחייב שלא להיעלם מהמשחק בלי הודעת פרישה, ומתחייב שאם אני רואה שהחיים מונעים ממני להמשיך במשחק- להשתדל להביא ותו לידי סיום נאות.
אני לא יודע תאמין להתחייבות זו או לא, אבל זה לא מטריד אותי יותר מדי.
כמובן, אני מקווה גם שכל שחקן שייראה שהוא לא מסוגל להמשיך במשחק יודיע ולא סתם ייעלם.
 
tales quit wind אמר/ה:
אני מתחייב שלא להיעלם מהמשחק בלי הודעת פרישה, ומתחייב שאם אני רואה שהחיים מונעים ממני להמשיך במשחק- להשתדל להביא ותו לידי סיום נאות.
זה בדיוק מה שהגדרתי כחסר תועלת - הנה כאן:
אביעד אמר/ה:
התחייבות מנעלם שלא ייעלם שוב לא שווה את הנייר שעליה היא כתובה.
ההתחייבות הזו היא אלמנטרית ולא צריכה להיאמר בכלל, ואתה הפרת אותה 3 פעמים ועוד לא נתת התחייבות אמינה שלא תיעלם.
אני מאחל לך בהצלחה במשחק והיה אם ירוץ כמה זמן ברצינות ויתפנה מקום אשמח להירשם.
 
במחשבה שניה אני חושב שאיני מעוניין במיוחד במשחק, עברצי על השיטה והיא... לא בדיוק לטעמי ומה כם שניתן לראות שהיא דורשת הרבה אנטרקציה חוץ משחקית בין השחקנים, מה שלא יעבוד במיוחד במשחק מקוון.
בהצלחה, אני מקווה שתהינו מהמשחק.
 
דבר ראשון, אני אשמח לשחק. אני בספק אם אני אצליח תגובה כל יום, אבל אם תרחיב את זה לתגובה כל 2-3 ימים אני אשמח להצטרף
כמה שאלות,
1) איך מכינים דמות?
2) יש מידע כלשהו על העולם? אני מכיר קצת את השיטה ויודע שבתחילת המשחק יוצרים עולם, אבל אין שום דבר לבסס עליו את הרקע שלנו חוץ מהמלחמה שתוארה בפסקה אחת.
3) מה עומד להיות אופי המשחק? הומוריסטי? קליל? אפל?
 
אערוך עכשיו את ההודעה הראשית בהתאם.

יצירת הדמות, בגדול, מתבססת על כך שכל אחד בוחר את אחת מכמה סוגי דמויות שיש, לדל מות יש מהלכים מיוחדים משלה, כוחות וכו'. יוצרים ביחד את הרקע של הדמויות ושל הצוות כולו, וגם את העיר שבה מתרחש המשחק.

לגבי מידע על העולם- בגדול, העולם שלנו, אבל עשר שנים אחרי מלחמה גדולה שחשה את האדירים בעלי כוחות העל.

לגבי אופי המשחק- יחסית קליל, עם משחק דמות עמוק, והתעסקות הן בגיבורי על שמביסים נבלי על והן בנערים צעירים שצריכים למצוא את מקומם בעולם.
 
tales quit wind אמר/ה:
אתה יכול לשלוף עצים של משחקים שמתו באיבם לפני כמה שנים, אם זה מה שעושה לך טוב. אני לא רואה קשר בין משחקים שקרו פעם לבין משחק שאני פותח היום; ואני לא חושב שמשחקים שמתו מעידים על המשתתפים בהם משהו לעולמי עולמים- אבל אם ככה אתה חושב, תהנה...
אוקי, עשיתי קצת בירור, וגיליתי שבחודש דצבמר ניסית להצטרף למשחק פאת'פיינדר 2 שלי (בשם אחר). בינואר נעלמת בלי להשאיר עקבות או להודיע, למרות שחפרתי לך על זה. זה משחק לא מלפני כמה שנים. מלפני 4 חודשים. אם אתה תחליט שלא מעניין אותך אתה תנטוש כמו שקרה בכל המשחקים האחרים? זה קרה די הרבה בפורום פה לפני כמה שנים, ולפני 4 חודש זה שוב קרה. אז אם אפשר לקבל הסבר אשמח. מתנצל על הסגנון, ריככתי קצת עכשיו, אבל רוצה להבין.
ריככתי עוד קצת.
ועוד קצת.
 
לא לרצות להירשם למשחק בגלל זה זה משהו אחד וזה לגיטימי. מה שאתה עושה כאן זה על גבול השיימינג הלא לגיטימי, גם אחרי הריכוך, ואין לזה שום הצדקה. הפורום זה לא המקום להוציא את הכעס שלך על אחרים. זה מקום שבו אנשים רוצים לדבר ולשחק אחד עם השני בצורה מכבדת. השאלה עצמה לגיטימית, אבל הדרך שבה אתה שואל אותה גורמת לזה להיראות כמו משפט, ומורידה לאנשים את החשק להירשם, ובכללי די מעליבה. אה, והיא גם מדרדרת את רמת הדיון בעץ.
תשמור בבקשה על תרבות דיון מכבדת, לטובת כל חברי הפורום.
 
את כל זה אמרתי על סמך הסיכוי שהוא יחזור לכאן ויקרא, אז אכן ריככתי עוד את הסגנון. תודה על ההערה.
אבל זה לא שיימינג לא לגיטמי - אנשים רוצים להשקיע המשחק לא כדי לגלות שהשה"ם בורח להם, ואם המידע שאני מספק משפיע על מישהו לא להירשם (ואחד אמר לי שכן) אז זה מועיל ולא מיותר - כל מה שאמרתי הוא אמת לאמיתה.
 
טוב, בגלל הטיעונים שהועלו נגדך, ובגלל טיזר הפתיחה ה(לדעתי) לא מאוד מושקע החלטתי להסתכל על השיטה של המשחק יותר לעומק ולבדוק אם השיטה מוצאת חן בעיני.
המסקנה שלי היא שהמשחק הזה לא מתאים לפורום כי הוא מבוסס על שיחה שוטפת וסיפור, לא תגובה-תגובה-תגובה. אז אני לא ארצה להשתתף במשחק הזה, בהצלחה לכם
 
ח'ברה, תרגיעו את הטונים. יש דרכים להעביר ביקורת על אדם, אבל אלה לא הדרכים וכאן זה לא המקום.

tales- בהצלחה במשחק. רק תשלח לי את הפרטים כשהמשחק עצמו יתחיל (כלומר אחרי בניית הדמויות והעולם). אם היה לי זמן פנוי, אולי הייתי מצטרף בעצמי.
 
טוב, עברתי על זה כמה פעמים לוודא שהטון רגוע, כי קצת התעצבנתי שנכנסים לעץ משחק של טיילס ומתחילים להשמיץ אותו שם. מסתבר שעשיתי את זה יותר מדי טוב כאן, ולמרות שכל מה שאמרתי אמת לאמיתה, שום דבר שנאמר לי כאן לא מצדיק את הסגנון שבו השתמשתי, ואני מתנצל עליו.
(בעיקרון טיילס ביקש ממני אז לא לפרסם התנצלות כדי שהנושא לא יעלה שוב, אבל הוא עלה גם ככה, ועכשיו צריך להרגיע את הרוחות שיש לי חלק בהן לצערי - רק שאלתי שאלות והזהרתי שחקנים)
עכשיו לגופם של טיעונים:
הפונדק נסגר ליומיים, אולי הוא לא יודע שהפונדק חזר? אולי הוא חושב שהפונדק קרס סופית? אנחנו לא יודעים את זה. מישהו ניסה לשלוח לו הודעה לפני שככה אומרים שהוא נעלם? אני לא יודע אם מישהו מכם עשה את זה, אני עשיתי את זה בכל אופן:
דיברתי איתו בדיסקורד - טיילס אמר לי שהוא לא נטש את המשחק, הוא פשוט לא מצליח להיכנס לפונדק, וכשהוא יצליח להיכנס לאתר המשחק יחזור
(אנסה לעזור לו לחזור לפונדק, אני לא יודע מה הבעיה שלו, אולי המנהלים יוכלו לפתור אותה יותר טוב ממני.)
 
אני מצטער עם ההודעה שלי פגעה במישהו, במחשבה לאחור אולי זו באמת לא הייתה הצורה הנכונה להביע את זה.
פשוט... אני מרגיש מעוד מאוכזב כשמנחים פשוט עוזבים משחק, זה מדכה אותי לראות דמויות שהשקיעו בהן נזרקות הצידה ומשחק של שחקנים פשוט נזרק לריק.
אני בעצמי לא שה תמים, פתחתי שתי משחקים וסגרתי אותם, ושניהם נסגרו בכלל שלא השקעתי כמו שצריך, אבל אני הרגשתי רע ואשמה כאשר זה קרה, לא שזה עוזר בהרבה.
יצא לי לראות כמה משחקים נסגרים אבל לרוב זה היה מסיבה מוצדקת, וגם כאשר זה היה בגלל עובדן של עניין לרוב היייתה הודעה ברורה של סגירה.

הבעיה שלי היא שמהתגובה של המנחה וממה ששמעתי משחקנים אחרים נראה שהוא עם רגל בחוץ או יותר נכון רק רגל בפנים.
אני אשמח מעוד לטעות ובמידה ואני אכן טועה אני מתנצל על האשמה והניסוח.
אבל אם אני לא טועה אני יכול להגיד בכנות שאני מתנצל רק על הניסוח, משחק תפקידים הוא לא משחק מחשב שאפשר פשוט לזרוק הצידה, אנשים אחרים משקיעים בו חלק מעצמם, ולמנחה יש אחריות... לא. חובה לכבד את ההשקעה הזו.

בכל מקרה אני מקווה שאני טועה ואתה מכבד את ההשקעה של שחקנים במשחק שלך.
כך או כך וב, אני מתנצל על הניסוח התוקפני, זה לא היה משהו שראוי לכתוב.
 
tales quit wind אמר/ה:
אני מתחייב שלא להיעלם מהמשחק בלי הודעת פרישה, ומתחייב שאם אני רואה שהחיים מונעים ממני להמשיך במשחק- להשתדל להביא ותו לידי סיום נאות.
אני לא יודע תאמין להתחייבות זו או לא, אבל זה לא מטריד אותי יותר מדי.
כמובן, אני מקווה גם שכל שחקן שייראה שהוא לא מסוגל להמשיך במשחק יודיע ולא סתם ייעלם.

אני שמעתי על השיטה מהפודקאסט של אביב וגם שמעתי את הפיילוט ניסיון שהם העלו לייוטיוב, ובגדול אהבתי
אני לא מכיר את החוקים אך אם יש מקום פנוי אשמח ללמוד אותם
אני לא בטיח תגובה ביום בעצמי אך אוכל להבטיח לא פחות מפעם ביומיים
 
חזרה
Top