• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

OUT
אנחנו ממשיכים
ההודעה מהסופש נמחקה, אם מישהו לא הספיק לקרוא את תקציר העלילה ורוצה תזכורת אשמח לשלוח לו בפרטי
IN
גנובל ודרוגמאר חוזרים מבית המרפא ומוצאים את שאר החבורה מחוץ לשערי העיירה, יחד עם הגועל ת'אדיוס וצייד האל מתים כריסטוף. "מצאתם מידע אודות אותה מכשפה?" שואל כריסטוף, מדליק מחדש את מקטרתו. "אני מציע שנתחלק לשתי קבוצות - הראשונה תלך לביקור אצל מכשפת היערות, והשנייה תחפש את הפרח הדרוש לקיום טקס הדיבור עם מתים."
 
OUT
מצאתי תקציר ששלחתי לאביעד פעם, מקווה שזה ישמש תקציר טוב:
ארגון סודי שהדמות של ג'וני סוכנת בו שכר את החבורה לחקור פעילות של נאגה (אנשי דג-נחש כאלה מוורקראפט) על אי לא רחוק מהחוף. הם שכרו את שירותיהם של פיראטים ולקחו את הספינה שלהם לאי, אבל יום לפני שהם הגיעו לשם ספינה של הלגיון האימפריאלי התקיפה אותם. הם עמדו לנצח את הליגיונרים אבל קראקן שהיה באזור נמשך לקרב והטביע את שתי הספינות, הם הצליחו לברוח על ספינת הצלה עם הקפטן הפיראטי ואחד מהצוות. כשהם הגיעו לאי בבוקר שלמחרת הם הסתובבו בו קצת עד שמצאו מחנה של הנאגה, וגילו שרוב הנאגה שם מתים. (הם גם שמים לב שענני סערה מתגבשים במרכז האי, אך בשאר השמיים לא ניתן לראות אפילו ענן אחד). הם הרגו את הנאגה שנשארו, ואז ג'יניו (חצי אנשים חצי דגי קוי) מקומיים תפסו אותם ולקחו אותם לשבט שלהם. מהשאמאן של הג'יניו הסתבר שגם הג'יניו נלחמים בנאגה שפלשו לאי שלהם, אז החבורה והג'יניו מחליטים לשתף פעולה. בבוקר למחרת, הג'יניו מובילים אותם למחנה הראשי של הנאגה באי, שמגן על מערה חצובה בצוק, בזמן שהסערה רק מתגברת ומתגברת. הג'יניו מתקיפים את המחנה בעוד החבורה רצה למערה. בפנים הם נלחמים בסרטן ענק, מצילים ילד ג'יניו שנחטף ע"י הנאגה, ומתחמקים ממלכודות. הם עולים למעלה במערה אל ראש הצוק, שם גבירת שבט הנאגה עבדה על ריטואל שגרם לסערה. כשהם מתקיפים אותה זרועות קראקן יוצאות מהמים מתחת לצוק, והם מגלים שהקראקן היה חיית המחמד של הליידי. לאחר שהיא מובסת הקראקן משתחרר מהלחש ומסתלק, והסערה שוכחת. הם מוצאים בחפצים האישיים שלה מכתב מאחד בשם "לורד העורבים", המצווה עליה לקיים את הריטואל ולזמן סערה עצומה שתגרום לשיטפון בעיירות החוף ותאפשר לנאגה להשתלט עליהן. הם חוזרים למפקדה עם המידע הזה, והמאסטר של ג'וני מסביר כי אותו לורד העורבים צובר בזמן האחרון כוח רב על ידי השתלטות על חבורות של מפלצות ואנשים בעלי רצון רע, ונראה שהוא מנסה להשתלט על היבשת בעזרתם. החבורה מסכימה להפוך ל"כוח עורב" ולהלחם בכוחותיו של לורד העורבים. המטרה הבאה שלהם היא דראסטבאר, עיירת יער המותקפת בזמן האחרון על ידי אל מתים. הם כרגע בדרך לשם, אבל עצרו בדרך כדי לפתור את בעיית השודדים בכפר מקומי.
- מאז הגעתם לדראסטבאר, דיברתם עם הנקרומנסרית הדורגאר מויירה סדן ברזל, שסיפרה לכם שהיא חושדת שמישהו פתח שער לצלמוות באזור העיירה.

- צ'ואי, מצטער על ההסללה אבל אני אניח כרגע שכדי לאזן בין הקבוצות אתה תלך עם אלה המחפשים את הצמח.
IN
"אני אלך עם אייבל, ליילאני וגנובל לחפש את הפרח." אומר כריסטוף בקרירות, "ת'אדיוס יבוא לבקר מכשפה אם כך!" צוהל ת'אדיוס. אתה מתחלקים לשתי קבוצות ומתחילים לצעוד בכיוונים מנוגדים, האחת צפונה אל תוך היער בחיפוש אחר שושנות קוץ-דם והאחרת מזרחה ביער בחיפוש אחר בקתת המכשפה, ע"פ המידע שגילו דרוגמאר וגנובל מהחוטב הפצוע.

הבוטינקאים
בעוד אתם נעים בין העצים הגבוהים המאפילים על הקרקע הבוצית של היער, נהפוך את החיפוש שלכם לאתגר מיומנות קטן: כל אחד מוזמן לגלגל סקיל אחד שהוא חושב שיכול לעזור (הישרדות עבור ניווט ביער, טבע עבור הסקת מידע על הצמח, הבחנה עבור חיפוש מקומות בהם הצמח יכול לגדול וכו'). מוזמנים להשתמש בכל סקיל כל עוד אתם מנמקים איך הוא עוזר למציאת שושנת קוץ-דם.

ציידי המכשפות
אתם נעים בינות העצים הגבוהים המאפילים על הקרקע הבוצים של היער, ת'אדיוס רץ בפראיות כלבית לצידכם. אחד מכם צריך לגלגל הישרדות במטרה לנסות לנווט ביער - הד"ק מעט נמוך יותר בזכות המידע שהוצאתם מהחוטב.
 
בזמן שליילאני ואייבל מחפשים את הפרח בשקט, גנובל חוטף את ההזדמנות להשוויץ. "לא לדאוג חברים, גם אם נלך לאיבוד אני בקיא בניווט, וזו לא תהיה הפעם הראשונה שאמצא את הדרך מיער נידח ליישוב בכוחות עצמי. מזלכם שבאתי איתכם, כי אני מבין טוב בצמח הזה, השתמשתי בזה בשיקויים כל הזמן..."

למשך הזמן שהוא לא עסוק מדי בסיפורי העלילות שלו, הוא כורע לחפש לפרח שמתאים לתיאור שניתן לו על הפרח.

META
הבחנה

[dice:74eqw]721216:0[/dice:74eqw]
 
בוטניקאים
למרות הידע הרב שלו, אייבל מתקשה להזכר בפרטים מזהים אודות אותו פרח. גנובל מנסה להוביל אתכם ביער, אך ליילאני הבטוחה בעצמה חושבת שהיא מזהה את הפרח כמה וכמה פעמים, כשבפועל היא מוצאת רק כלניות. לאחר כמה שעות של הסתובבות ביער, נהיה ברור כי הלכתם לאיבוד ואתם רחוקים מלמצוא את הפרח.
בשלב מסויים אתם מגיעים לפלג מים קטן הזורם בין העצים - אייבל מסיק כי זהו מקום טוב לחפש בו את הצמח. לפתע, אוזניו החדות של אייבל שומעות משהו בין הצמחייה, ואתם שולפים את נשקיכם באינסטינקט בעוד חץ נורה לכיוונכם וננעץ באחד העצים לידכם. ממערבה אליכם מסתער בן אנוש צעיר בבגדי עור ומסכת שודד, וממזרחה, עוגית שמנה האוחזת בבול עץ כנשק. מעבר לנחל עומד גובלין מלוכלך עם בנדנה, אשר מתחיל למתוח חץ נוסף בקשתו. מצפונכם, מגיחה מאחורי העץ בחורה צעירה, אך בכל זאת שיערה הקצר לבן לגמרי ועיניה כמעט אדומות. בגדיה מלוכלכים והיא אוחזת במטה קרב. "אגאל אתכם מהדילמה הרגילה במצבים הללו - גם כספכם וגם חייכם!" היא צועקת, ומתחילה למלמל מילות לחש. נראה שהשיפוט השגוי שלכם הוביל אתכם ישר למארב שודדים.
OUT
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1YnyUtutgIRP-hNCYGGM3trQV69ijeVOoABfOv2SADYQ/edit?usp=sharing
מקמו עצמכם באזור הצהוב.
משבות חומות = עצים, נותנים הסתרה כמובן. הפלג מסומן בכחול, והוא רדוד מספיק בשביל שתוכלו לחצות אותו (תוואי שטח קשה)
יוזמה:
גנובל 20
אייבל 14
כריסטוף 13
שודדים 10
ליילאני 2

צ'ואי וליאור, מוזמנים להתחיל

ציידי מכשפות
בעזרת ניסיונו הרב, מצליח דורגמאר לנווט ביער במיומנות, ואתם סמוכים ובטוחים כי אתם בדרך ליעד הנכון.
לאחר מספר שעות, דרוגמאר עוצר את החבורה לפתע, בעודו מבחין במשהו בין העצים. אתם מיד מסתתרים ושמים לב לסיור של אל מתים, מערבה מכם. באזור יש שביל עפר קטן, ועליו מהלכים באיטיות שלושה אל מתים, אשר כנראה מחפשים יצורים חיים להרוג. שלושה מהם בעלי גוף אנושי, קרוע ומרוטש, אך נראה שראשם נכרת והוחלף בראשו המת והרקוב של חזיר. זבובים מסתובבים סביבם ללא הרף בעוד הם גונחים באיטיות ומשתרכים קדימה. הם אוחזים בידיהם גרזנים חלודים. בין השלוש, צועד בצעדים כבדים יצור ענק בגובה ארבעה מטרים. נראה שגופו עשוי מעצמות גדולות, והוא מכוסה בקרשי עץ המגנים עליהן. ראשו מגולף כולו מבול עץ, זוג קרניים עשויות עצם דבוקות לראשו דמוי המסכה, ועיניו המגולפות רושפות באנרגיה על טבעית.
OUT
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1QBe_QQUWHDaPXj0JZL34YS4eIlSrQXw1PAzZeAs0gkQ/edit?usp=sharing
במידה ותרצו להתקיף, כולכם מקבלים סיבוב הפתעה. מקמו עצמכם באזור הצהוב, כתבו מה אתם עושים וגלגלו יוזמה. משבצות חומות הן עצים המספקים מחסה
 
בוטני
אייבל מפלפל בעינייו. רעש קנאק קל יוצא ממנו בעודו תקדם קדימה, הוא אחד עם היער. הוא כוח טבע.
הוא דיינוניכוס

השינוי הכמעט רגעי בין בן אנוש לבין לטאה בגודל בין אנוש יכול להפתיע רבים, אבל אייבל למד כבר להשתלב ולמצוא את השינוי נוח, הוא מסוגל לנוע ולתקוף במהירות, ולהיות הצייד שהחיה הזו תמיד הייתה.

הוא רץ קדימה במהריות החייה, מזנק במטח התקפות על העוגית
META
פעולת בונוס- שינוי צורה לדיינוניכוס (צורת פרא וכו')
פעולה רגילה- התקפה, דיינוניכוס יכול לתקוף עם 2 טפרים ועם מתקפת נשיכה, בנוסף עם הוא עובר יותר מ20 פיט בקו ישיר, הוא מסוגל לבצע ניתור.
תוקף את העוגית.

טופר 1
[dice:9l7ex]721305:0[/dice:9l7ex]
אם פגע
[dice:9l7ex]721305:1[/dice:9l7ex] נזק חותך


טופר 2
[dice:9l7ex]721305:2[/dice:9l7ex]
אם פגע
[dice:9l7ex]721305:3[/dice:9l7ex] נזק חותך

נשיכה

[dice:9l7ex]721305:4[/dice:9l7ex]
אם פגע
[dice:9l7ex]721305:5[/dice:9l7ex] נזק חודר

אם אחת התקפות הטפרים פגע, העוגית צריכה להציל כוח בד"ק 12, או ליפול שרועה


נק"פ מלא
לחשים- מלא
צורת פרא 1/2
 
גנובל רץ אל השודדת ותוקף אותה מהצד האחר של אייבל כדי להשיג יתרון, אבל הוא נתקל על עצמו (ומנסה לכסות את עצמו כדי שלא יראו שהוא נתקל) ולא מצליח לכוון את שתי התקפותיו.

META
פעולה - התקפה: 3+5=8
נזק: 6+3 (התקפת סתר) = 9
פעולת בונוס - התקפה השנייה: 1 טבעי

OUT
אני לא בטוח אם אני מקבל התקפת סתר בגלל שהיא גדולה (לא שמשנה את התוצאה).
 
בוטניקאים
OUT
כל עוד יש בעל ברית במרחק 5 פיט ממנה, אתה מקבל התקפת סתר
IN
טפריו של אייבל הלטא שורטים את העוגית, בעוד לסעותיו מתקשות להנעל על התפלצת השמנה. כריסטוף מסנן קללה, שולף את המקטרת ומוציא חרב סיף. להפתעתכם, הוא משסף את זרועו עם החרב, ובעוד דמו ניגר עליה, הלהב מתחיל לזהור באור דק. כריסטוף רץ לכיוון השודד ומשסף אותו בדיוק, גורם לבחור לזעוק בכאב.
השודדים מתחילים לפעול. העוגית זועמת על הלטאה החצופה שנושכת אותה, ומנסה להכות את אייבל עם בול העץ שבידיה. השודד מתקיף את כריסטוף בחרבו, בעוד הגובלין יורה חץ על ליילאני ומצחקק ברשעות ונעלם מאחורי העצים. השודדת הצעירה מייצרת בידה קליע של אנרגיה נקרוטית אפלה ומשלחת אותו בליילאני.
META
התקפה נגד אייבל: 14+6=20. בפגיעה, 11 נזק מוחץ (העוגית הצליחה בהצלות כוח)
התקפה נגד כריסטוף פגעה והוא חוטף 4 נזק
גובלין נגד ליילאני: 7+4=11, פספוס. זז לD28
נקרומנסרית נגד ליילאני: 2+5=7, פספוס.
תור ליילאני
 
בוט
ליילאני מסתכלת סביבה, מניפה את המגן שלה כדי לעצור את החץ ואת קליע האנרגיה, אך היא מבינה שהגובלין והנקרומנסרית רחוקים מדי ואין באפשרותה להגיע אליהם לפני שיתקפו אותה שוב ולכן, כשהיא בטוחה ששריונה יגן עליה מפני התקפותיהם היא מסתערת אל עבר העוגית בצעקה "נקמה!!".

Meta:
תנועה לO26.
התקפה: 9+5=14
נזק: 2+5=7
 
ציידי מכשפות
"מה אתם אומרים? אני חושב שזה קרב שאפשר להימנע ממנו. כדאי לנסות להתגנב מאחורי העצים, במקרה הכי גרוע הם ייראו אותנו וייתקפו. זה לא הרבה יותר גרוע מלהסתער עליהם עכשיו."
 
בוט
הדינוזאור משמיע קול כעס כאשר הוא נפגע מבול העץ, חלק מעורו מתקלף מעוצמת המכה, אבל הוא רק מטלטל קלות את ראשו ותוקף בשנית במטח טפרים ושייניים
META
טופר - 10 - מניח שפספס
טופר שני 1 טבעי, למה לא.
נשיכה 15 סה"כ, אם פגע 8 נזק חודר

נק"פ
15/26
 
חזרה
Top