• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

דרקונים ונתונים [דו"נ 45; מו"ד 5] עכו"ם (ארכיטיפ למכשף)

עכו"ם, עובד כוכבים ומזלות. אתה מאמין בדת ישנה שכמעט ונעלמה מהעולם ושרוב הבריות בזים לה. האלים שלך הם ישויות שחיות בין הכוכבים, צלמם נרמז בתבניות גלגל המזלות. הם גחמניים ותוהניים, מבחינתם אין שום סדר ביקום ובטח שלא במעשיהם שלהם. למה הם לוחשים לך בלילה ומלמדים אותך את סודותיהם? אולי כי משעמם להם והם לבד, מאז שרוב עמי התרבות בחרו להתפלל לאלים מהודרים ומסודרים יותר.

רשימת לחשים מורחבת:
הכוכבים והמזלות נותנים לעכו"ם שלו מספר לחשים נוספים שהם יכולים ללמוד כלחשי מכשף:
עוצמה 1: מארה, הרדמה
עוצמה 2: סיוע, סימן משמיים
עוצמה 3: משואת תקווה, הבהוב
עוצמה 4: בלבול, התנבאות
עוצמה 5: חובה, הולכת שולל

לזרוק אבן למרקוליס
הכוכבים והמזלות אוהבים לראות את המכשף החביב עליהם ניצל כחוט השערה מפגיעה ומוות, זה מצחיק ומשמח אותם. החל מדרגה 1, אם יריב תוקף אותך בנשק טווח ומחטיא, אתה זוכה לברכת מזל מהכוכבים ויהיה לו חיסרון לגלגול ההצלה מפני לחש שתטיל עליו בתור הבא שלך.

זה כתוב בכוכבים
בדרגה 6, הגורל של העכו"ם נקבע על ידי הכוכבים והמזלות יותר מאשר על ידי תכנון, כישרון או חוקי הטבע. כאשר אתה מבצע בדיקת תכונה או גלגול הצלה, אתה רשאי לגלגל 1ק10 ולהוסיף את התוצאה לבדיקה - ניתן לעשות זאת אחרי שרואים את התוצאה בקוביה, אבל לפני שתוצאות הגלגול מתוארות ומתממשות. אחרי שהשתמשת ביכולת הזו, לא ניתן להשתמש בה שוב אלא אחרי מנוחה קצרה או ארוכה.

אלוהים אחרים
בדרגה 10, הכוחות של העכו"ם כל כך גדולים עד שהוא מסוגל להתעלם מהשפעותיהם הרעות של האלים המטופחים והמצועצעים של העידן הנוכחי. אתה נהנה מעמידות (חצי נזק) להתקפות שגורמות לנזק קורן או תאובה.

מארה על ראשך
בדרגה 14, העכו"ם מסוגל להפנות את זעמם של הכוכבים והמזלות אל יריב שפגע בו. אם יריב כלשהו גרם לך לנזק באמצעות התקפת טווח, קפא"פ או לחש, אתה יכול לגרום להתקפה הבאה שלך נגדו לגרום לו לנזק כפול מסוג הנזק שלה. לא ניתן להשתמש ביכולת זו שוב עד להשלמת מנוחה ארוכה.
 
עריכה אחרונה:
נחמד מאוד, ח״ח. נראה שהוא מאוד קרבי, מעניין אותי מה הוא יעשה מחוץ לקרב. אולי כדאי לתת לא איזה יכולת משנית לשנות את המזל של מישהו, או לחזות בעתיד.
 
הח׳אן הטטרי אמר/ה:
מגניב, אהבתי. רק לא הבנתי את הקשר בין השם ''לזרוק אבן למרקוליס'' למהלך עצמו...

מתכוונים לעשות לו משהו רע, אבל מזיקים לעצמם. בהשראה של זה:
https://he.wikipedia.org/wiki/זורק_אבן_למרקוליס

kwint stormbelow אמר/ה:
נראה שהוא מאוד קרבי, מעניין אותי מה הוא יעשה מחוץ לקרב. אולי כדאי לתת לא איזה יכולת משנית לשנות את המזל של מישהו, או לחזות בעתיד.

יכולות של וורלוקים אחרים גם הן בשטאנץ הזה. בשביל דברים אחרים, יש לו גם לחשים והשבעות כמו לכל וורלוק.
 
חזרה
Top