• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

אאוט:
נשמע סבבה. יתרון זה יותר בת'מה של השיטה, מצד שני נדיר להשיג בונוסים כאלה אז זה נחמד


אוכל חינם מחייך, מניף את הסמל שלו מקפל אוזניו עיניו מתרחבות והוא נראה חמוד(?)
"למה להגיע לזה? אתה הרי םשוט יכול להיות חבר שלי!" אומר ביללה

אאוט:
הקסמת אדם.
הצלה 12 מחכמה
 
OUT
חוק הבית נשמע סבבה, באמת יתרון זה הופך איגוף ליעיל יתר על המידה. אני תמיד בעד תוסף של 1+ או 2+ לאיגוף, או ללא תוסף בכלל. אחרת זה ממש מוזיל יתרון לדמויות קפא"פ.

IN
אאוליס מסתכל על היצור המוזר. ביער של אמטאר, לעתים נשמעו סיפורים על רוחות מהעולם שמעבר שמשתלטות על בולי עצים עתיקים או על קורי עכביש עבים, אך כאן בעיר אלו הדחלילים שמשתלטים עליהם. אאוליס מעולם לא הבין את הצורך בדחלילים, אך הוא מוציא את הקשת ומכוון. אין לו זמן לשלוף גם את החרב, אבל הוא מעדיף לפגוע ביצור לפחות פעם אחת לפני שזה יתקרב אליו, במקום לחכות בחוסר מעש.

חץ מדויק נורה לכיוון הדלעת שמשמשת ליצור כראש, והוא מקווה לבקע את ראש היצור בחץ יחיד. אך היצור מהיר מידי, והחץ מפספס את הראש שלו, אפילו לא משאיר שריטה על הירק הרקוב.

META
פעולת בונוס- שליפת הקשת
פעולה רגילה- התקפה בקשת

התקפה: 4+5=9. פספוס.
תנועה
זז אחורה 35 פיט.
 
טאלין
אתה מארגן את חפציך בדירה, ובשלב זה זוהי כבר שעת לילה מאוחרת מאוד - אתה מחליט להשאר לישון כאן הלילה ולהעביר את החפצים לאחוזה מחר בבוקר.
אתה מתעורר בשעת בוקר מוקדמת, ומוצא את יציר הסוד שלך יושב על אדן החלון, ייתכן שחיכה כל הלילה בצייתנות. במקורו הוא אוחז במעטפה מההרפרים. מנהיגייך בשרשרת ההרפרים מודים לך על המידע, אך מבהירים כי הזנת'הרים הם כרגע מטרה חשובה יותר מגילדת הקזאנאת'אר, בטענה ש"שיטותיהם מתוחכמות יותר ומסוכנות יותר." בנוגע לזמר, הם מוסיפים, לא ברור להם מה פשר בקשתך. קיימים מספר טרובדורים החברים בהרפרים אך אלו אינם מעוניינים להופיע עבור שעשוע או זהב, אך במידת הצורך יוכלו לשלוח אליך סוכן המסוגל גם לשיר.

הולבר
הטריק היחיד שאתה מכיר בעזרה ראשונה הוא חבישת פצעים, ועל כן אתה קורע במהירות בד מבגדיך ומנסה לעצור את זרם הדם מסאם. לא נראה שזה תורם למצבו במיוחד.
"איפה תמצא עכשיו רופא, או כהן?" מתייפחת אריקה. אתה מבין שהיא צודקת - השמש עוד לא עלתה, ורוב האזרחים ישנים עכשיו. תוכל לנסות לחפש כהן שהחליט לקום לתפילת בוקר מוקדמת או משהו בסגנון, אך יש לך דקות ספורות לעשות כך, במקרה הטוב.

אוכל חינם
META
14, הצלחה

IN
האדם ממצמץ לרגע, ואז נוהם בשקט, "הטריקים הקסומים שלך לא יעבדו עלי כמו על הטיפש המלוכלך ההוא. אני מציע שתיזהר."

וירדו
הסמל מהנן ונובח כמה פקודות על הפקיד, שמביא חזרה שני שומרים צעירים שאינם במשמרת כרגע.
כמה דקות לפני הזמן בו אתה ורובי קבעתם להפגש, אתה והשומרים מוצאים את עצמכם בסמטה בה אמורה להתקיים הפגישה. שני השומרים נראים די לחוצים אך מוכנים לקרב. האם תרצה להתכונן איכשהו לפני שרובי תגיע?

אאוליס
החץ שורק ממעבר לראשו של הדחליל, שרץ אליך בטירוף, מבטו מקובע עליך. בשבריר שנייה בו אתה מסתכל על פניו, אתה רואה משהו שנדלק לפתע בעיניו, ופתאום מרגיש איך המוח שלך מתמלא בחרדה וחששות, לא רק מהדחליל הזה אלא מכל מה שלא טבעי בעולם, כל מה שאתה לא מבין ואולי אף פעם לא תהיה מסוגל להבין. הרגש הנוראי מאיים להקפיא אותך במקום מפחד אם לא תצליח להתגבר עליו.

META
הדחליל במרחק 65 פיט ממך, ומשתמש בTerrifying Glare. עליך להצליח בהצלת חוכמה ד"ק 11 או להפוך למפוחד מהדחליל עד סוף תורו הבא. כל עוד אתה מפוחד מהדחליל, אתה משותק.

OUT
אם כך, מעתה ואילך איגוף נותן +2 לגלגולי התקפה.
 
אוכל חינם
"להיזהר זה לפושעים חלשים." הוא מחייך בשעשוע.
"תראו, אל תטעו בנו- כוהני שארס. אולי אנחנו מעדיפים צחוק על פני דמעות, אבל שארס היא עדיין האדירה באלים. נסיתי לרחם עליכם בינתיים." הוא שולף טפרים בדרמטיות. "אל תנסו ללחוץ לראות מה יקרה אם תבחנו את סבלנותה."


מטה:

איום: [dice:1echv9i]720869:0[/dice:1echv9i]
 
META
הצלת חכמה: 9+3=12. הצלחה.

IN
אאוליס מרגיש את הפחד עולה בו, אבל עם הפחד הישן, עולה כעס. הוא נזכר ברגעים אותם הוא ניסה לשכוח, באנשים שהוא אכזב, בכאב שהוא מסתיר מאחורי מעטה של אדישות. העיניים שלו נפתחות בכעס והוא חורק שיניים בעודו שולף עוד חץ ויורה אותו אל ראשו של הדחליל. הדלעת משמיעה קול התפקעות כאשר החץ המדויק פוגע בה, גם אם היא לא מתנפצת תחת החץ.

META
פעולה רגילה- התקפה בקשת
התקפה כנגד הדחליל: 16+5=21.
פגיעה: 6+3=9 נזק חודר.
תנועה
מתרחק עוד 35 פיט ממנו. אנחנו במרחק של 100 פיט (הטווח של קשת ארוכה הוא 150/300).
 
וירדו
אתה עומד דרוך. עכשיו אמורה להיות השעה בה קבעת להפגש עם רובי. עוברות דקה, שתי דקות, עשר. אף אחד לא מגיע.
בדיוק ברגע בו אתה כמעט מתחרפן מרוב עצבים, אתה שומע משהו נוחת על הקרקע. רובי קופצת אל הרחוב מאחד הגגות הנמוכים ומתקדמת אליך. "הנה אני כאן, וירדו! מוכן לזוז?"

טאלין
OUT
אני לא בטוחה שהבנתי ב100 אחוז את הטבע של בקשתך. אם לא הבנתי נכון אז תקן אותי ואערוך את ההודעה.

IN
בדרך לגולגולת טרול אתה פותח מכתב חדש שינשופך הביא. ההרפרים מסכימים כי חשוב להשגיח בשבע עיניים על כל האזורים בעיר, מסבאות במיוחד, אך גוערים בך על הבקשה - אין להרפרים מספיק סוכנים כך שיוכלו לצוות לכל סוכן בן זוג. אתה מספיק עבור השמת עין על גולגולת טרול, אזור בו כנראה שחברי הכנופיות לא יסתובבו בכל מקרה, ואינך במעמד מספיק עבור דרישת סוכנים נוספים.
כמו כן, הם מוסיפים, סיירים בשטח ראו שתי דמויות הבוקר ברובע השדה אשר מתאימות לתיאור ששלחת של סוכני גילדת הקזאנאת'אר. כיוון שלא הצלחת למצוא סוכני זנת'הרים, הם מציעים שתגיע לשם ותנסה ללכוד את חברי הגילדה אם יאפשר זאת המצב.

אוכל חינם
הגבר מתכנן להשיב לך, אך האישה נוהמת בעצבנות מאחוריו ומתקרבת אליך עם נשק שלוף. "נמאס לי מהשטויות שלך, חתול." היא לוחשת. "שותפי כאן ריחם עליך עד עכשיו כי הברחת את שני החוליגנים מכאן, אך אני מאבדת את הסבלנות מהר. אתה יודע שלא תוכל להביס את שנינו, לא משנה איזה אל לצידך. אז אני מציעה שתיקח את רגליך ותסתלק מכאן לפני שאחזיר אותך חזרה לשארס במהרה." היא מאיימת, חרבה מושטת קדימה בהתקפיות.

אאוליס
החץ חורץ את הדלעת ומעיף שבבים ממנה באוויר, אך לא נראה שהדחליל מביע כאב. הוא אמנם אינו יצור חי אך ניחן באינטליגנציה בסיסית, ומבין שלהמשיך לרוץ ברו ישר לעברך תהיה אסטרטגיה שגוייה. על כן הוא רץ ימינה במורד הגבעה ונעלם מהעין. אתה מסיק שהוא ינסה לחזור למעלה מאחוריך - תוכל לנסות לברוח לכיוון השני, או להתקדם לעברו ולירות עליו בעודו עולה.

הולבר
לפני שאריקה מספיקה למחות, אתה רץ אל רחובות העיר הריקים, נובר בזכרונך ומחפש את הדרך אל המקדש או המרפאה הקרובה.
META
סתם בשביל הקטע, גלגל קוביית אחוזים ותכתוב לי מה יצא לך, ונראה אם אתה מצליח למצוא משהו פתוח
 
טאלין
OUT
התכוונתי שבגלל שיודעים שאני הרפר, אולי כדי לשלוח סוכן חרש לאיזור בדמות טרובדור מקומי לפונדק, ואז יש מישהו פחות מעורר חשד.
IN
טאלין יוצא לחפש את שני הסוכנים, בתקווה שהעקבות עדיין לא התקררו/
META
חקירה 19+5=24

טאלין מגיע מוקדם לגוגלת הטרול, הוא משתלט במהירות על החדר הצמוד לספרייה, ועל הספרייה עצמה, את הזמן שיש לו הוא מבלה במיון הספרים הישנים, ומנסה לבודד בין אלה ששלמים, אלה שהורסים, ואלה שעוד ניתן לתקן בקסם, אחרי זמן מה, עגלה עם הציוד שלו מדירותו שלו מגיעה, אותה הוא מעביר לחדר שלקח, אבל עדיין לא פורק.
בבוקר אולי תמצאו את טאלין יושן מעל כמה ספרים בספרייה, אם תגיעו מוקדם מספיק.
בסופו של דבר ואחרי הרבה עבודה, האיזור של טאלין נקי ומסודר, הוא שומר בחדרו מדף מסודר לספרי לחשים ומגילות , ופינה אזור שלם בספרייה למען מדור השאלה עתידי, ומקשט את החדר שלו במיטב האמונות האלפית שהביא עימו מסליברמון. אין יותר מידי פער במגורים שלו, אבל זה החדר שנראה הכי נוח לעבוד בו.
 
אוכל חינם לא נרתע. "אני לא מבין למה את כועסת כל כך. כל עוד אתם לא מעוררים צרות, אין לי סיבה להביס את שניכם." הוא אומר בבטחון
"אני חבר בכמה ארגונים רבי עוצמה, וגם אתם באחד. פשוט בואו ניתן לאנשים ברחוב להנות ולשמוח מהשלום והבטחון ברחוב. מה דעתכם?"

שכנוע
[dice:gvvi]721057:0[/dice:gvvi]
 
וירדו
"בעניין הזה..." וירדו מתקרב לרובי "אני מאוד מצטער רובי-" בשלב הזה וירדו מזנק על רובי מנסה לנטרל אותה, בדגש על תפיסת הידיים שלה ושורק בחוזקה- הסימן לשני השומרים לבוא בכוונה לאזוק אותה.
לקח לכם זמן להבין שוירדו גר בגולגולת טרול, ובגלל איפה הוא ישן. הוא תפס חדר קטנטן של 2-3 מ"ר שמכיל בעיקר רק את המיטה שלו, חוץ מזה הוא מנצל את הזמן שלו בעבודה במסבאה- בעיקר טיטוא ומלצור.
 
IN
אאוליס מתלבט אם לרדוף אחרי היצור, או לחכות. הוא מצפה לאמבוש אם ילך אל היצור עכשיו, ויודע שיוכל למצוא את היצור שוב במקרה שזה יברח כמו שהוא מצא אותו הרגע.

אז במקום זה, הוא משתמש באחד מהדברים שהחברה המתורבתת אהבה יותר. כעת שהוא חלק מהחברה הזו, הוא חייב להשתמש בכלים שלהם ולהתרגל לכך. אז אאוליס מוציא לפיד מתיקו, ומבעיר אותו בלהבה. מצפה שהדחליל יחזור, מלטף את החרב הארוכה שלו בידיעה שהלפיד לאו דווקא ישרוף את הדחליל למוות מיד.

OUT
כמה נזק לפיד עושה?
והאם הוא נחשב לנשק קפא"פ מספיק כדי שאני אקבל תוסף נזק מסגנון הלחימה שלי (Dueling) שמוסיף נזק ל"נשקי קפא"פ"?
 
טאלין + אוכל חינם
אוכל חינם - אתה בבירור מתחיל לעלות לאישה על העצבים. "איבדתי את סבלנותי, חתלתול. יש לך שלוש שניות להסתלק מכאן לפני שאשאיר אותך כאן לנצח." היא שולפת את חברה. "שלוש... שתיים... אחת..." לפתע, אתה רואה חבר מוכר מופיע בקצה הרחוב ממנו הגעת - זה טאלין!
טאלין - לאחר שוטטות קצרה באזורים בהם אתה מצפה שפושעים כמו מטרותיך יסתובבו, אתה נכנס לרחוב צר אחד, ולהפתעך בקצה הרחוב השני אתה רואה את שתי מטרותיך מדברות עם.... אוכל חינם?

הולבר
למזלו של סאם, אתה מכיר את העיר כמו את כף ידך, ורץ מיד למקדש הקרוב של קאלאמבור, אל המתים ושופט הארורים. אתה מוצא שם גמד כוהן, מבוגר, מקריח ומנומנם לחלוטין (כנראה התעורר לתפילת בוקר מוקדמת), ואתה גורר אותו חזרה אל בן דודך הגוסס. הוא מלחשש תפילה קצרה ואוחז בסמל הקדוש שלו, ואור רך נשפך מידו על סאם. חלק מפצעיו נסגרים והוא חוזר לנשום באופן תקין. "החדשות הטובות הוא שהוא לא ימות" אומר הגמד, "אך עליו לעבור טיפול מקיף במקדש לפני שיוכל לחזור לפעילות, טיפול שיקח כמה חודשים לפחות. עזור לי לסחוב אותו למקדש, אה, בחור?" הוא מבקש ממך. "טוב, אני מניחה שאקרא בנתיים לאנשים של אביך, שיאספו את התפלץ הזה." אריקה אומרת בהתייפחות חרישית ובועטת בעצבנות בגופת זוחל האשפתות.

וירדו
אתה תופס את רובי שמנסה להתחמק ממך אך ללא הצלחה. שני השומרים קופצים עליה ואוזקים את ידיה, ולבסוף היא מפסיקה לנסות להאבק. היא רק שואלת אותך בקול חלוש: "וירדו... למה?..." הדבר היחיד שאתה יכול לראות בעיניה השחורות חסרות העישונים הוא תחושת בגידה עמוקה.

אאוליס
אתה מכין את חרבך, וכצפוי הדחליל מגיח מצד הגבעה ומסתער לכיוונך, מנסה לשסף אותך עם טפריו, אשר עשויים מקש אך גדלו באופן לא טבעי להיות ארוכים וחדים כתער.

META
אתה זוכה להתקיף את הדחליל עם ההתקפה שהכנת.
התקפת טופר כפולה נגדך:
התקפה 1: 9+3=12, פספוס
התקפה 2: 5+3=8, פספוס
 
וירדו
"אני מצטער רובי, את בצד הלא נכון." יש עצב רב בעיניים של וירדו "האנשים שאיתם את עובדת מענים ורוצחים אנשים חפים מפשע. לפני כמה שנים המשמר עשה פשיטה על המטבע השחור, בכיס של ארתור מצאו מכתב שבו אחד הבוסים שלך ביקש להביא ולהקריב חמישים ילדים של המטבע בשביל קורבן דם. אני בצד הנכון, לא את."
וירדו נראה במצב רוח נורא ואז אומר בקול קר לחלוטין לשני השומרים: "תפרקו ממנה כל נשק, כלי או סיכת שיער. הבחורה פרצה מנעולים לפני שאתם ידעתם ללכת."
אחרי החיפוש הגופני וירדו עוזב את שני השומרים ונותן להם להוביל את רובי לתחנה לבד. הוא הולך לדווח בכוח אפור שהוא תפס את אחת המתנקשות הבכירות של הסכין השחור, ושהיא במעצר בתחנת המשמר.
"אני תפסתי לבדי מתנקשת מסוכנת לעיר ושלחתי אותה לכלא, אז למה אני מרגיש כל כך רע עם עצמי? אני הצבתי על עצמי לפתור את האיום של הסכין השחור בכל מחיר- אני צריך להיות חזק יותר!
Out
אם זה לא היה ברור- כתב מוטה הוא מחשבה
 
הולבר
הולבר מהנהן לעבר הגמד ואומר: "רק תן לי כמה דקות כדי לבחון את המפלצת..".
"חכי שנייה," הולבר אומר לאריקה לפני שהיא מספיקה להתרחק, מוציא את המפה מכיסו, מסמן עליה את מיקום המקדש שם היא תוכל למצוא את אחיה ומביא לה אותה בהוסיפו: "אנחנו ניקח את סאם למקדש הזה."
לאחר שאריקה מתרחקת ובהנחה שהגמד מסכים לחכות, הולבר ניגש אל המפלצת ובודק אם עדיין אפשר לסמן אותה ומסמן במידה ואפשר.
 
אאוט:צחקתי בקול
טאלין ואוכל חינם
"אה! היי טאלין!" מנופף בחיוך. קיימי "נושמת' בהקלה.
"לא, זה לא משהו כזה. אני במשימה רשמית מככפת הברזל!' אומר בגאווה. "והם רוצים שאשמור על הרחוב הזה בטוח מאלימות! זה הכול! הייתי בדיוק באמצע לשכנע את שני הטיפוסים המפוקפקים מגילד אפל ומפוקפק עוד יותר, לעזוב ולכבד את המרחב הציבורי וכל זה'
 
חזרה
Top