• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

העידן ה-13 - היער המושחת <משחק מקוון> [נגמר]

"מצוין," הדרואידית משיבה. "אני מאמינה שהבטחתי לך, אלסאלור, פגישה היום. סאוואלה, לא ברור לי אם גם את הגעת לכאן עם אלסאלור כדי להצטרף לפגישה, אבל את מוזמנת להצטרף, אם את בשביל זה באת.

"כיוון שאני לצערי לא יכולה להיות בשני מקומות באותו הזמן, סליסקה נאותה להישאר כאן להסביר לכם על מה שידוע לנו על החדשות המקומיות האחרונות, מאז ביקורכם האחרון כאן, בנוגע למערכת היחסים המתפתח בין הדיאבוליסטית לשלושה, אם עדיין ניתן לקרוא להם כך. אם אתם לא עסוקים מדי כרגע."

אחרי שאלסאלור מתחיל לגשת אל הדרואידית, הוא מסתכל אחורה אל סאוואלה לבדוק אם היא תבוא איתו.

סליסקה, אלפית יערות צעירה, עומדת לצד הדרואידית עד שהיא מסיימת לדבר. רייז מכיר את סליסקה טוב מאוד כמקורבת של הדרואידית. פרדאן לא מכיר אותה אישית, אבל ראה אותה פעמים רבות מסיירת ביער כארנבת, הצורה המועדפת עליה. וסאוואלה לא מכירה אותה כלל, וזוכרת אותה רק כאחת מהדרואידים שנסוגו בקרב האחרון. אחרי שאלסאלור מתחיל להתקרב אל הדרואידית, היא הולכת ומתיישבת על גזע עץ, ומסתכלת לראות אם תבואו.
 
סאוואלה לא ממש בטוחה לאן עליה ללכת וניתן לראות שהיא מהססת לפני שהיא מחליטה לפרש את המבט של אלסאלור כהזמנה או כבקשה לא להשאיר אותו לבד עם הדרואידית והולכת אחריו בצעדים איטיים כדי לראות את התגובות.
מאחר וסאוואלה יודעת שהיא לא באמת יכולה לדבר בשם המועצה היא מניחה שהיא בעיקר תקשיב לשיחה.
 
"או נהדר, זו את." פרדאן נאנח ומגרד מאחורי ראשו. הוא נע מסביבה, מציץ לראות אם הצלקת על גבה החלימה כבר, אחרי שירה בה חץ לפני מספר שנים. "זה הולך להיות פשוט נפלא, עכשיו אני אצטרך לישון עם עין אחת פקוחה, כאילו שהמקום הזה לא מספיק מטריד אותי."
למרות דבריו, הוא מתחיל ללכת אחריהם, בעוד רגנארוק מנסה לעצור את עצמו מלרייר, עדיין זוכר את צורת הארנבת שלה.
 
כשאת מתחילה ללכת אחרי אלסאלור, הוא עוצר ופונה אלייך. "אני באמת ממש מצטער, לא הסברתי לך על מה העניין הזה שיש לנו עם הדרואידית, כי לא ידעתי שתצטרפי לפגישה הזו..."

"אני ממהר לסיים כי הדרואידית הגדולה נראית כבר מוכנה. אז בקיצור אנחנו לא פה בשביל משא ומתן, פשוט הבאתי מתנה להקריב לרוחות הטבע של היער, כי קצת קלקלנו עם המיקום של שמי-חושך שהיה באחריותנו, והתקווה היא שזה ירגיע את הרוחות ויחדש את שיתוף הפעולה בינינו."

הוא מרים מה שנראה כמו תוף עם צלמית מוזרה ושני מקלות שנראים כמעט כמו פטישים. "רוצה לתפף איתי? זה מאוד פשוט ונראה לי שזה ייראה יותר טוב שנעשה ביחד אם את כבר פה..."

"היא לא אמרה שהם כבר לא שלושה, כי אנחנו לא יודעים," סליסקה עונה. "היא אמרה שאולי הם כבר לא שלושה.

"אנחנו יודעים שהשלושה רוצים לשחרר את הירוק - הוא עוד חי, לכוד ביער המלכה אצל דודתך, מלכת האלפים. זה סוד, אגב, אז אל תספרו לאף אחד, חוץ מהבחור והבחורה שבאו איתכם. וכנראה גם להחיות את הלבן, אם זה בכלל אפשרי. הם עבדו עם האסירים של שמי-חושך, שעכשיו עובדים בשביל הצלבן, כי האלוף שלו, ארגי ארנול, שהיה אחד מהאסירים, שכנע את כולם שעכשיו הזמן לפתוח בהתקפה נגד הדיאבוליסטית. אז הוא כרת ברית עם השלושה לעבוד איתו, והוא כמעט הצליח בזה, עד שנציגי השלושה נהרגו בפגישה סודית - אתם הייתם אחראים לזה, לפי מה שהבנתי. הדיאבוליסטית ניצלה את המצב ושכנעה את השלושה שאבירי הצלבן בגדו בהם, ומשם כמובן הדרקונים הפכו לאויבים של הצלבן.

"הבעיה היא שריגלנו אחרי השלושה כל הזמן הזה, עד שהדיאבוליסטית נכנסה לתמונה. זה דבר קל מאוד לרגל אחרי השלושה, אבל כמעט בלתי אפשרי לרגל אחרי הדיאבוליסטית. אז אנחנו לא יודעים איזה מין ברית הדיאבוליסטית כרתה עם השלושה כדי להעביר אותם לצידה, ומה השלב הבא שלה. מה שכן, ראינו שיש לדרקונים - לא השלושה, פשוט הדרקונים הקטנים והלטאות - וגם לשדים - דריסה חופשית פה. כל כמה ימים הם באים בהמונים ומפחידים אותנו, לפעמים אפילו חוטפים מישהו."

"חוץ מהעובדה שאכפת לנו מהאחות של הדרואידית הגדולה ומהעולם שלנו בכלל, מה שהכי מפריע לי הוא שהבית שלנו הופך משמורת טבע למטכ"ל של מפלצות. היא אומרת שהכל יהיה בסדר, נתקן, אבל למרות שאני מאמינה בה, כמה ממנו כבר חושבים שלכל דבר יש סוף, אולי רוחות הטבע של יער הפרא כבר עזבו, אולי נצטרך לברוח יחד איתם ולמצוא יער אחר." במילים האחרונות האלה היא חונקת דמעות.
 
"כן," היא עונה בלי להחזיר את החיוך. "אפשר. אולי צריך בהמשך. אבל הדרואידית הגדולה טוענת, ואני מסכים איתה, שהיא לא בעד להזמין מאות לוחמים משוריינים לעשות לא יודעת מה ביער הזה. צריך לסמוך קודם כל על כל מי שגר ביער, ועל החברים הבדוקים שלנו, כמו מלכת האלפים, או אפילו הארכימג כי שיתפנו פעולה איתו בעבר, למרות הכל. אם הצלבן יבקש אותנו, בסדר. אנחנו לא נתערב בזה כל עוד שלא חייבים."

אתם מגיעים לדרואידית במקום שלא רחוק בכלל מאיפה שסליסקה מדברת עם רייז ופרדאן, אבל הדרואידית מטילה לחש שגורם לסביבה להיות יותר שקטה אבל לא מושתקת.

תוך כדי כך אלסאלור מנסה להבטיח את סאוואלה "זה סתם תוף, גם אני לא מודע לדרך מיוחדת לעשות את זה..."

הוא מכחכח ואומר, עכשיו בקול רם לדרואידית, "הארכימג שולח את דרישת שלומו, את התנצלותו הכנה על המפולת, ואת הבטחתו להיזהר מתקלה דומה בעתיד. הוא שלח את המתנה הזאת לשם רוחות היער."

הוא מוציא את התוף ומושיט אחד מהמקלות לסאוואלה.

OUT
אם סאוואלה תבחר לקחת מקל, תגלגל רקע ותכונה שקשורים למוזיקה או תיפוף (קושי 15).
 
סאוואלה
סאוואלה עדיין מהססת,אך היא לוקחת את המקל שאלסאלור מושיט לה, כמה כבר קשה זה לתת מכות לתוף בדיוק מתי שאלסאלור נותן?
"למען הרוחות" סאוואלה ממלמלת כשאלסאלור מסמן לה להתחיל לתופף.
META:
מניח שתיפוף זה זריזות (קואורדינציה יד עין וכל השטויות האלה, אז +6):
[dice:7kl70e]720921:0[/dice:7kl70e]
 
"השלושה עצמם לא כאן, אבל אמרתי לכם, הדרקונים והשדים מתנהגים כאילו יש להם דריסה חופשית פה כבר, וכל כמה זמן הם נכנסים. נלחמתם בעצמכם נגד חבורה של שדים רק אתמול, זה נראה לכם נורמלי?" היא מתמרמרת.

"הצלבן הוא איש מפורסם, אבל בגלל כל השנים האלה שאתה גר פה בלי לדבר לאף אחד, לא מפתיע לי שלא שמעת עליו," היא אומרת לפרדאן בטון של גערה. "מה שנוגע לנו, שהוא נשבע להשמיד את כל השדים שבעולם, וכבר התחיל במשימה. אבל הוא סוגד לאלים אפלים שאנחנו ממש לא רוצים את תשומת לבם כאן. לא הייתי רוצה להיות חייבת לבחור בין השדים לצלבן אם אפשר בלי זה."

אחרי התיפוף, הדרואידית הגדולה מחכה לכמה רגעים. היא מחייכת קצת לפני שהיא עונה.

"אתם יכולים להגיד למי ששלח אתכם שאני מעריכה את המחווה הזאת בזמן של קשיים. אבל אני לא אשלה אתכם: המתנה שלכם לרוחות היער לא התקבל, הן לא סלחו והן עוד לא מזדרזות לעזור לנו."
 
סאוואלה
"זה לא קל כמו שאמרת." סאוואלה לוחשת לאלסאלור כשהיא מבחינה שהיא פשוט לא מצליחה להיצמד לקצב שלו, ולכן היא לא ממש מופתעת כשהדרואידית אומרת שהרוחות לא ממש מתעניינות בנגינה שלה.
"משהו אחר שיפייס אותן?" העיא שואלת קצרות, נבוכה מיכולת הנגינה שלה.
 
רייז ופרדאן:
"זה בדיוק למה אני נשאר ביער בלי לדבר עם אף אחד, בגלל שיש אנשים כמו הצלבן שחושבים שהם עושים עבודה טובה אבל רק גורמים לעוד יותר צרות. אתם כולכם אותו הדבר. אם יש לך הצעות גאוניות, אני כולי אוזניים."
 
נראה שהשאלה של סאוואלה הרשימה את הדרואידית, והיא עונה בכובד. "אם את באמת תרצי, יש עוד דרכים. הדרך הכי טובה היא לא קלה. אני עשיתי אותה בעצמי, אבל לא הצלחתי, לדעתי בעיקר מפני שלא הייתי מעורבת בטימוא הראשון של היער. אתם קשורים באופן ישיר למי שהגבישים שייכים לו, כשליחים שלו, אז לכם יש סיכוי יותר טוב. רק שהטקס הזה דורש הטפת דם. אתם עדיין עם זה?"

אלסאלור פונה לסאוואלה בשביל דעתה.

"אם תוכל לשכנע אותם לעשות את מה שתרצה, טוב," סליסקה עונה בלי התלהבות. "אבל אחרי כל הצרות שעשית לאבירי הצלבן לאורך השנים, וזה שהוא יודע שתמכנו בך, אני לא חושבת שהוא יתלהב לעקוב אחרי הוראות שלנו. לפחות לא בלי מחיר כלשהו. ומי יודע, אולי הם בכלל ירצו נקמה ממנו בגלל שהם יחשדו - בצדק - שאתם קשורים להתנתקות היחסים שלהם עם השלושה, אולי אפילו יהפכו אותנו לשעירים לרגמתראל שלהם להחזיר את היחסים האלה. אני לא בעד לתת בהם יותר אמון משצריך. כמו שאדון דראגונקלו אמר, לשתף פעולה איתו יכול לגרום לעוד יותר צרות. הצעה גאונית אין לי. אם לכם יש רעיון גאוני בנוגע לצלבן - טוב, אבל אל תערבו אותי."
 
סאוואלה
"הדם של מי? וכמה?" סאוואלה שואלת עם מעט חשדנות בקולה, אחרי הכל היא יודעת שהרבה מהשדים החזקים יותר דורשים קורבן אדם רק בשביל להסכים לדבר איתך והיא לא מתנדבת להיות הקורבן המיועד.
"מי שהגבישים שייכים לו?" היא מוסיפה בסקרנות לאחר כמה רגעים "אחד הגבישים שייך לי..."
 
חזרה
Top