• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]


זה משנה דברים.

אשיגה מתעלם לחלוטין ממה שקורה בפונדק מאותו רגע והלאה. נראה שהוא קורא את אותו עמוד בספר ישן שבידו, ולאחר כל קריאה כותב במהירות בספרו האחר.
 
IN
אתם נפגשים כאשר צ'או צ'ן יוצא מהחלון של נאגאטו. נראה שהוא קיבל את ההודעה ראשון, בעקבות הדרך השונה בה הראש של שניכם עובד.

"קיטסונה?! א..." היא אומרת, רוצה להגיב על הדבר בכעס מפתיע, ונראה שההתנהגות שלה שונה מאוד מזו של הקיטסונה הממוצעת. היא פתאום קולטת כי צ'אהו הסכימה, ומחייכת "אז מחר עם הזריחה!" היא אומרת בפשטות, מסתלקת משם באותה המסתוריות שבה היא הופיעה.
 
ריוסקה:
נאגאטו קם ממקומו ומחזיר את החרב שניקה לנדנה, ויוצא מחדרו, יוצא לחפש את צ'או-צ'ו מיד ללא עיכובים נוספים, ואינו טורח לענות לארקאנה. היא תודיע לו היכן לפגוש אותה, או שאולי היא צופה בהם ברגע זה.
נאגאטו וצ'או-צ'ן:
נראה שנאגאטו חיכה לבואו של הצל, כיוון שהוא כבר לבוש בשריון הסמוראי שלו עם שתי הקטאנות שלו חגורות. הוא מהנהן לעברו, מביע את הבנתו לגבי הסיטואציה.
 
IN
היא ביקשה גם את החברים שלכם, אבל כבר שאתם רואים זה את זה אתם יכולים להרגיש את המיקום. בחלק אחר של העיר, ייקח לכם זמן מה להגיע עד לשם, אבל שניכם יכולים להרגיש את המיקום.
 
IN
לא נותר לשינה הרבה לגלות במסמכים. היא מצאה בפעם הקודמת את ארבעת החתימות, אותם היא משייכת לשמות שהיא מצאה בבניין הנטוש. אך עם זאת, אך לאחר עוד מספר שעות בהן היא יושבת, היא מגלה את הפרטים האחרונים.

בעמוד חצי ריק ולא ראוי במיוחד לציון, שינה מוצאת משהו קטן. היא מזהה שם את החתימה של בנקאי אחר, שלא היה חתום עד כה על המסמכים. בנק דרך הקיסר דאג לשמור סוג של מעקב אחרי כול עדכון במסמכים, כולל אפילו קריאה מחדש בהם מבלי לעשות בהם שינוי. שינה מאמינה שבעותקים שנמצאים כעת בבנק, גם שמה רשום כעת. אבל הקיום של השם הזה מוזר, שכן לפי חוזה הסודיות שהיא מצאה מקודם אף בנקאי לא אמור היה לקבל גישה מעין זאת אל המסמכים.

השם הוא אחד שהיא לא מזהה, אך היא תוכל בקלות להשיג דרך הבנק את כול המידע על אותו האיש.

IN
צ'או-צ'ן מתחיל לעקוב אחריה בעודה יוצאת דרך הקהל. בצורה מוזרה, הוא מאבד אותה ממש מהר, לא מצליח לזהות לאן היא פנתה ממש ברחוב השני, לא משנה כמה הוא מחפש.

בינתיים, צ'אהו מוצאת את השלל מההופעה שלה, שהוא יחסית גדול להופעה בפונדק לא ידוע. 14 מ"ז ו-4 מטבעות כסף.
 
מהמעט שרואים, קשה לדעת מה הגזע המדויק של הצל - צורתו הכללית אנושית, גובהו ממוצע ומסיכה שחורה מכסה את פניו פרט לעיניו הזהובות. בגדיו שחורים לחלוטין ולא נראה כי הוא חמוש. "ברכות. סמוראי?" הוא אומר בקצרה ומחווה לנאגאטו לדבר.
 
אשיגה מסתכל על ארבעת האנשים האחרים בחדר, שלושת הפרצופים שהוא מזהה והאחד שהוא לא.
"אולי כדאי שנסכים על איזשהו סימן כדי לזהות אחד את השני. אני מתחיל להתעייף מלנסות לזהות כל פעם עם מי אני מדבר."
אשיגה נשמע קצר רוח ועייף וקורי השינה עדיין בעיניו.
 
נאגאטו אינו לובש את השריון שלו, ועל כן קל לזהות אותו, מכיוון שהוא נראה זהה לגמרי לריוסקה, מלבד ההבעה הקרה והרצינית שעל פניו.
"ארקאנה היא לוחמת עצמאית אשר נלחמת בליגה הזהובה ובכל ארגון אחר שחושב שיש לו תביעה על כוח בעיר. פגשנו אותה שלשום בלילה, נלחמת מול שלושה שדים. הקטאנה הזו הייתה שייכת לאחד מהם."
נאגאטו מראה את הקטאנה של הליגה הזהובה שחגר לצד הקטאנה שלו, וגם את חליפת הנינג'ה שלקח מאחד השדים.
"היא קוראת לעזרת כולנו הפעם, אם תחליטו להיענות. אין בן-ברית טוב ממנה בעיר."
 
"אילו היה לי את המידע הזה, הייתי מתחיל איתו." עונה לה נאגאטו, "אך איני יודע. היא מבקשת את עזרתנו. איני סומך עליה, אך היא נלחמת נגד הליגה הזהובה ומתנגדת ליורש. אני רוצה אותה תומכת בי כאשר הזמן יגיע. זוהי הבחירה שלכם אם לבוא או לא, אך אני מניח שהיא תסביר את עצמה אם תבחרו להגיע גם כן."
 
OUT
אני מריץ.

IN
הערב כבר הופך ללילה כאשר אתם עוזבים את הפונדק, כול אחד מכוסה במעטה משלו על מנת להסתיר את זהותכם, לכיוון המקום שנאגאטו והצל מרגישים כחלק מההודעה המנטלית שנשלחה להם.

המקום ממוקם באזור בעיר בשם סמטאות הלשון המצולקת. אזור פחות יציב בגוקה, שנסתר מרוב רחובות העיר. מתחבאים בו אנשים מגזעים שונים, אתם מסוגלים לראות במעומעם כמה אנשים בעלי מאפיינים חתוליים עוברים אתכם בעודכם מתקדמים, והשמועות מספרות שהרבה פושעים מסתתרים במקום הזה. אין כאן תושבים מקוריים של העיר, והדבר היחיד שמעניין באזור הוא סוחרי המידע שלו. ועם זאת, אתם מוצאים את עצמכם מתהלכים כאן בלילה, במזל רק לא נתקלים בשום מישהו שלא מרוצה מן החיטוט שלכם במקום.

הנקודה היא בניין מתפורר בעיצוב גוקה קלאסי, עם פסלי אבן בראשו. הבניין כבר בקושי שמיש, אבל נראה שעדיין לא הפך לחורבה בה חסרי הבית ישנים- למרות שהוא בדרך לכך. דלת שחורה עשוית עץ מונעת את כניסתכם, אבל אתם מסוגלים פשוט לעבור בה בקלות, נאגאטו והצל מרגישים שניהם את העובדה שבדלת הזו אין שום מנעול.
 
חזרה
Top