• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ילדי הקיסרות - עץ משחק (5/5) נסגר

ח'אן
"הלא היא החשכה?" משיבה סינדר בחרוז פעוט ומכייחת לעברו ואז מוספיה "זו חידתי האחרונה, שתינו אחיות אימהות ובנות זו לזו, אדומה וורודה, אש ולהבה, עבד ומלך דרקון כאדם, וכשם הלהבה, בלעדינו העולם יגווע, התדע את שמינו?"
Out
אהבה ותשוקה
 
OUT
אם את רוצה אפשר לעבור לק20 לי אין בעיה. אני מניח שהתכוונת לצד ההפוך מכיוון הבריחה שתכננתי.
IN
נייף בודק האם אפשר הוא יכול לטפס על החומה גם מהחלקים הרגילים. הוא עושה כאילו הוא נשען עליה כי הוא קצת עייף למרות שבפועל הוא רוצה פשוט לבחון אותה.
בחינת חומה: 8
OUT
בנתיים אני נשאר עם ה2ק6 אלא אם תגיד אחרת.
 
A.L.Z
אתה יודע שיש אופציה לגלגלג בתוך הפונדק נכון? אם תשים לב במרחק של שתי משבצות יש סימן של קוביה (ק6) שפותחת לך קוד שמשתי צדדיו כתוב dice בתוך סוגריים, אתה כותב בהתחלה את מספר הקוביות שאתה רוצה להטיל ולאחר מכאן את סוג הקוביות, למשל בשביל להטיל שתי קוביות של שש פינות אתה תכתוב 2d6 בעוד שבשבילו אחת של 20 תכתוב 1d20
 
ALZ
החומה חלקה ומסויידת, וגובהה שניים-שלושה מטרים. אי אפשר לטפס עליה.

OUT
להריץ להתנקשות?
אלישע
''ענני סערה, בת אנוש טיפשה'', אומר הדרקון, ואז מהרהר בחידה של סינדר. ''חוכמה ושיגעון'', הוא אומר לבסוף. זה פירוש אלטרניטיבי אפשרי, אחרי הכל. ''וחידתי האחרונה:
מיהו הנושה הגדול מכולם
שאת חובו לא תוכלי להחזיר לעולם
אך את החוב לא יגבה לעולם?''.
 
ח'אן
Out
גם שלי היה הסבר אלטרניטיבי הגיוני וגם מתחרז.
חידות קצרות פתוחות יותר לפרשנות, לעומת זאת שלי מנוגדת ובעלת שתי שורות בשביל לסתור את ניחושו.
In
סינדר מנהידה בראשה ואומר "התשובה לחידתי היא תשוקה ואהבה, שמעתי פעם שתירוף מיוחס לוורד או אדום אך לא כך על גאונות, וכיצד העולם יגווה ללא גאונות או טירוף? הוא ישאר סטטי" סינדר מהרהרת בחידתו אומרת "שתי תשובות עומדות בדעתי, הזמן והאוויר, אך אני חושבת שאצמד לזמן"
 
אלישע
''מעשי גאונות ושיגעון מניעים את העולם, ילדה טיפשה, והתשובה לחידתי היא אמא'', הוא נראה מרוצה מעצמו. ''יש לך עוד משהו לומר או שאעוף לדרכי?''.
ALZ
הלילה הגורלי מגיע. נייף מתחמק בשקט מחדרו, יוצא לגינה ומתחיל לטפס בשקט על המרזב שמוביל אל חלון חדרו של הקצין. הוא מטפס במעלה המרזב ומגיע לחלון.

OUT
תאר מה אתה עושה - רק אל תתאר מה קורה אחרי מות הקצין.
 
ח'אן
סינדר מחייכת. הוא התעלם מכך שהיא אמרה יגווע ועיוות את פירוש המילה, מעבר לכך הוא התעלם לחלוטין הצבעים, והוא חזר על מה שאמרה רק בצורה הפוך, היא מוצאת את הגאווה הדרקונית מרתקת ואף חמודה... בניגוד לאדם שיגיב כך "מלבד שנהנתי מחידותיך על עף שלא הצלחתי לענות על רובן ארצה לומר שתוכל ללמוד על חוכמתו של אדם על פי תשובותיו הנכונות אך על אופיו תוכל ללמוד רק משגיאותיו בחידות" היא מביטה בו "עבורי חידה היא כלי לאתגור והנאה שלקח בצידו, מה עבורך חידה?" היא שאלות בסקרנות
 
ח'אן
נייף נכנס לחדר באופן הכי שקט שהוא יכול ואז שולף שני סכינים. פתאום נקיפות מצפון תוקפות אותו "הם היו נחמדים אליי ולא עשו לי שום דבר". אבל הוא מבטל אותן עם כמה זכרונות ילדות נוראים שמכירים לו למה הוא צריך לבצע את המשימה. והוא דוקר את ליבו של הקצין בידו הימנית ואת ליבה של אישתו ביד שמאל.
[dice:gh9o]720562:0[/dice:gh9o]
 
ALZ
כשנייף נכנס מהחלון, דברים מתחילים להשתבש.
הוא מועד בחשיכה ונופל, מפיל תוך כדי כוס זכוכית שהיתה על שולחן הכתיבה. במזל הוא לא נפל על הרסיסים, אבל הקורבן התעורר. מרתה ואן-דרודה מתכווצת בפינת המיטה בפחד, מכסה על עצמה בשמיכות. הקצין מזנק מהמיטה, עירום כולו, שום רמז לטשטוש לא נראה על פניו כשהאדרנלין תופס את מקום השינה. הוא שולף מהנדן התלוי על הקיר סיף. ''אני נותן לך הזדמנות אחת לצאת מהחדר דרך החלון דרכו נכנסת, פורץ, או שאתקע את הסיף הזה בלב השחור שלך'', הוא מסנן לעבר נייף, לא מזהה אותו עדיין.

באותו רגע, נכנסת בדלת ילדה בת 7, בלונדינית מבוהלת. ''אמא, אבא, היה לי חלום רע!'', היא אומרת בקול דקיק, ואז מבחינה בנייף, באמה המכווצת, ובאביה השולף סיף. ''אבא, מי זה? הוא איש רע?'', היא שואלת, מבוהלת.
אלישע
''הזמדנות להוכיח את חדות שכלי מול יריביי. אצלנו דרקוני הבר, שכלך חשוב לא פחות מכוחך אם ברצונך לשרוד. עוד משהו לפני שאעוף?''.
 
ח'אן
הוא איבד את זה לגמרי, חושבת אלכסנדרה. כמו כל מי שבא במגע עם הפגיון המקולל. גם היא איבדה את זה, מזמן. אבל את מה שהיא התחילה היא לא יכולה לעצור. היא שולפת את קזאלאתאת' מהחגורה ואוחזת אותה בחוזקה בצד מותנה. "אתה לא תבין. אתה אף פעם לא תוכל להבין. דבר שאגיד לא ישנה את דעותיך. אני מצטערת, אדריאן. את מה שאני הולכת לעשות אני חייבת לעשות." היא מרגישה את הצמא של קזאלאתאת' לדם, שחלק ממנו עובר גם אליה, אך היא מצליחה לעצור בעצמה, כל גופה רועד כשהיא עומדת מול אדריאן.
 
"אנחנו יכולים להשמיד אתכם, או לדבר - תשלחו את המנהיג שלכם בעוד שעה על האי קוואניר." מאותתות להם הספינות. האי קוואניר הוא אי קטנטן, קרוב מאוד לאזור הקרב, והוא נחשב מקודש - אסור להניף בו חרב* - לכן הוא משמש לפגישות דיפלומטיות בין ציים עוינים. הוא קטן מכדי להקים עליו מצודה או משהו, ולכן עוד לא תפסו אותו.

*או לתקוף פיזית או מנטלית או ביצוע כל פעולה עוינת שהיא או לגרום לביצוע כל פעולה עוינת שהיא בתחומי האי או מחוצה לו כך שישפיעו על האי
 
אלישע
''לא'', אומר דרקון הבר, למרות שסינדר נזכרת בכך שדרקוני פרא לא מלומדים במיוחד - אולי הוא ענה כך רק כדי לחפות על כך שהוא לא יודע...
ALZ
נייף מסתלק מהחלון, ובמהרה האחוזה מתעוררת לחיים. שומרים מתחילים להתרוצץ, ובקרוב יבואו הכלבים.

META
אם אתה מנסה להימלט - זרוק.
ליזי
אדריאן רועד גם הוא. ''את לא תעשי את זה, אהובתי. את לא''. הוא הולך אחורה, חרבו מוכנה בידיו, לא מסיר לרגע את המבט מהפגיון, נמלט ליער. וללא ספק, בדרכו להזהיר את הקיסרות מהצרה המתקרבת.
מה אלכסנדרה עושה?
באיעד
אתיאס ומנהיג הפיראטים אכן נפגשים לבסוף על האי קוואניר. כשהסירה של הפיראט עוגנת באי, אתיאס נגעל למראהו - הוא נראה כגופה מרקיבה ואכולת תולעים, לבושה בהידור במקטורן קטיפה ובנדנת משי, וכובע פיראטים גדול עם נוצה אדומה מעל הכל. בעינו הימנית נעוצה אבן אודם במקום העין החסרה, ובידו הימנית קרס פלדה.
''הגעתי, עכברוש יבשה. מה רצית לומר?'', הוא שואל בקול קרקרני.
 
ח'אן
"אני מתכוונת למצוא דרך לעשות זאת" סינדר אומרת "למצוא דרך ליצור חוזה בין דרקון ואדם בלי לכבול את אחד הצדדים למרות של השני" היא מביטה בו "אני שמחה שהקדשת לי מזמנך, למרות שאני מנחה שבשלב הזה אתה מרגיש שבזבזת אותו על שוטה"
 
ח'אן
סינדר ממשיכה בדרכה בחיפוש אחר דרקון אחר, בהתחשב באופי של דרקונים ובני האדם באזור הזה סביר מאוד להניח שקשור שכזה לא נוצר לעיטים קרובות וגם כנראה החקירה בדרך כלל התמקדה בשיפור השליטה על הדרקון, אבל בהתחשב בכך שהדרקון הוא יצור של אש מכשף מהתוכן גם זורמת את יכול במקום להשתמש ביכולת שלו ולקפות על הדרקון שליטה על הדרקון לאחד את הדרקון אותו באמצעות שימוש באש הפנימית שלהם כגורמי החיבור, אם זה יצליח זה אמור לא לפגוע ביכולת ההתחזקות של הדרקון ואף לחזק אותו ואת המכשף, מצד שני יתכן שקשר כזה יגרום לתלות הדדית ואף שימוש במאגר כוח משותף מה שלא קוסם לרוב האנשים.
בכל מקרה לפני שהיא תוכל לנסות להעביר את התאוריה הזו למציאות היא צריכה שיתוף פעולה של דרקון, מה שאלול להיות קשה, היא מנסה לאתר דרקון נוסף, למרות שיש לה הרגשה שמזלה עומד להיגמר.
 
ח'אן
לשנייה אחת, אלכסנדרה יודעת שאדריאן צודק. היא לא תהרוג אותו, היא לא תעשה את זה. היא תתן לו לברוח, והוא יספר לכל הקיסרות שהיא, המפלצת הגדולה, באה, והם יתכוננו וישמידו את הצבא שלה לפני שתספיק להגיב.
אך השנייה הזאת חולפת, ואלכסנדרה נזכרת למה היא עושה את כל זה. מה המטרה הסופית שלה. היא לא יכולה לתת לאדריאן להרוס את זה. היא לא יכולה לתת לאף אחד להרוס את זה. אם אדריאן צריך למות בשביל שהקיסרות תיפול, היא מוכנה להקריב אותו. ולכן, לאחר השנייה היא מתעשתת על עצמה, הופכת לדבורה ועפה במהירות בעקבות אדריאן, מנסה להשיג אותו ולעצור אותו.

אם צריך גלגול כדי להשיג אותו:
[dice:9p84]720844:0[/dice:9p84]
 
ח'אן
נייף מתגנב בחזרה לחדרו אבל הוא מאוד מבולבל אם הוא אפילו קצת חושד שמישהו אולי ראה אותו הוא משנה את המסלול לבריחה מהאחוזה עצמה.
[dice:5z5om]720856:0[/dice:5z5om]
OUT
מה חשבתי לעצמי כשהייתי שמות של מתנקש עם רגשות.
חוץ מזה נייף נסער ומבולבל אז נראה לי שכדאי שתתן לו מינוס אחד.
 
חזרה
Top