• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ילדי הקיסרות - עץ משחק (5/5) נסגר

אלישע
מי את בכלל? למה את חושבת שלדרקונית חופשיה, דרקונית בר, יש זמן בכלל למשחקים עם ילדי אנוש מחפשי הרפתקאות?, היא שואלת ביהירות שיש כמעט ורק לדרקונים. תוכיחי לי שאת ראויה בכלל לתשומת הלב שלי. הרגי דרקון בר. אם תחזרי אלי עם הגולגולת שלו, אדע שאת יריבה ראויה ואולי אקדיש לך מזמני בשביל האתגרים שלך. עד אז את בכלל לא ברמה שלי. לכי.
ALZ
נייף הוא שקרן מצויין, ומנהל המשק לא נראה חושד כלל. ''אם כך, התקבלת'', הוא אומר לו.
כמשרת, נייף מקבל ארוחות קבועות וסבירות בהחלט, מיטה לישון בה בפרטיות מספקת, וכסף לבילויים קטנים מדי פעם בעיר - בסה''כ, שכר מתקבל בהחלט על הדעת. הקצין ואן-דרודה מתגלה כמעסיק הוגן וחביב מאוד, ששואל לשלום משרתיו ומתייחס אליהם יפה. מה נייף עושה כדי לקדם את שליחותו?
 
ח'אן
סינדר נאנחת "אני לעולם לא אהרוג דרקון מרצוני החופשי, בכל מקרה אם זה המצב זה לא שווה את המאמץ, פחד הוא צבע מכוער על דרקונים" היא אומרת בחיוך "אולי בגילגול אחר" ונעלמת במעטה להבות.
היתעתקות אש, 18.
 
נייף לומד דברים על הקצין והאחוזה ומתכנן לעצמו תוכנית לפי הדברים שלמד. בדרך כלל כשממש מאוחר בלילה יש לקצין שומר אחד בלבד ששותה ונעשה שיכור בשעות האלה. נייף גם יודע שכשיוצאים מהחלון של החדר של המטרה שלו יש קיר אבן שמאוד נוח לטפס ולרדת בו. לכן הוא מתכנן להתגנב לחדר השינה של הקצין לחסל אותו ואת השומר במהירות עם הסכין שלו ואז לברוח דרך החלון. בשעות המוקדמות של הלילה כדי לוודא שאין פגמים בתוכנית הוא נכנס לחדרו של הקצין ושואל אותו "תרצה לשתות תה לפני השינה אדוני?" כדי לוודא שהוא אכן עומד לישון בחדרו ושרק השומר שנוטה להשתכר שומר עליו. כמובן שאם הוא רוצה תה נייף גם מביא לו תה.
 
אם רק הטורמנטה יכולה להשיג אותם, היא תעשה את זה. אם הטורמנטה יכולה להילחם בהם - זו כבר שאלה אחרת.
אתיאס פוקד על הטורמנטה לעקוב אחרי ספינת הפיראטים גנבי זכויות היוצרים "ההולנדי המעופף", בנתיב בו הם שטים. אם הם מסתובבים בחזרה כדי לתקוף, לחזור אל הצי הגדול באותו המסלול בו הם שטים. זו שיטה מוכרת במרוצי ספינות, בה הספינה המנצחת שטה באותו הנתיב של הספינה שאחריה, כך שקשה עד בלתי אפשרי להפוך את היוצרות ולהשיג את הספינה הראשונה.
 
אלישע
סינדר מתעתקת חזרה למטה, והדרקונית לא טורחת לרדוף אחריה - או אפילו להסתכל עליה. סינדר זוכה ממנה רק לנחירת בוז למראה הקסם הפשוט כל כך. מה היא עושה?
ALZ OUT
חכה. אתה יכול לומר שנייף לומד פרטים חשובים על האחוזה, ולגלגל. אני אומר מה הוא מגלה.
הקצין לא מספיק טיפש כדי לשים אלכוהוליסט כשומר.
ועושה רושם שנייף הוא מכונה. אין לו רגשות? לבטים? סתם מחשבות?
אביעד
OUT
לטורמנטה יש 18 תותחים, לפיראטים 25.

IN
הטורמנטה רודפת אחרי ההולנדי המעופף ומסתובבת כשהאלמתים שבים להתקיף. כשהיא שבה לצי הפיראטים מסתובבים - אבל האם אתיאס מנסה בינתיים לטמון להם מארב?
 
ח'אן
"רק רציתי לידע אותך שאני חוזרת לקיסרות בקרוב. אם אתה רוצה לחזור זאת כנראה תהיה ההזדמנות הכי טובה שלך. אני יודעת שאתה לא רוצה לראות אותי במיוחד, אבל לא אנטוש אותך ביער." אלכסנדרה אומרת
 
ח'אן
OUT
אוקי תודה על ההערה.
IN
נייף קיבל הפסקה קצרה וחושב על ספסל ליד גן של האחוזה. הוא חושב לעצמו "הוא באמת מתנהג אליי די נחמד, לא כל האצילים הן חבורת חלאות מסריחות. אבל בעצם הוא מתייחס אליי נחמד רק כי זה משתלם לו. והוא עדיין נותן לשאר האנשים לבצע את העבודות שלו בזמן שהוא חי בבטחה. הוא עדיין אציל והן איומים כולם. הם חושבים שהם נעלים מאיתנו ומתנהגים אלינו כמו זבל. הם עינו אותי כל הזמן. הם הרגו את טאנק!!!" נייף יודע שכנראה מישהו מסתכל עליו ולכן הוא לא מראה את הכעס ומדחיק אותו פנימה. לאחר מכן הוא מתחיל לאסוף מידע על איך יוכל להתנקש בחיי הקצין בצורה הכי פחות מסוכנת.
חיפוש מידע: 4
 
ליזי
''ומה תעשי בקיסרות? תביאי לאזרחים טבח ומלחמה עם שדת החרקים שלך? תדרדרי את המצב עוד יותר כדי להפיל את אדוארדו הוד קיסרותו, ישמרו אותו האלים? למה, אלכסנדרה, למה?'', אדריאן נאנח, מביט בה בעיניים שבורות, על סף דמעות, מה שנראה מעורר רחמים כשמתחשבים בגוף ה''מרובע'' שלו. ''החובה שלי אומרת לי להרוג אותך, הרגשות שלי לנשק אותך, המצפון שלי קרוע. מה אני אמור לעשות, תגידי לי? למה את רוצה להילחם בקיסרות?''.
ALZ
הקצין ואן-דרודה בוטח במשרתיו, ולא נוהג בזהירות יתרה. יש שומרים בשערי האחוזה, כמובן, אבל לא בדלתו של הקצין. ארבעת כלבי הרועה הגרמני של הקצין - יש לו חיבה לכלבים - מסתובבים חופשי בחצר גם בלילות, כך שלנייף עלולה להיות בעיה בבריחה מהאחוזה. צינור ניקוז על הקיר עובר קרוב לחלון חדרו של הקצין, כך שיהיה קל לטפס לשם. הקצין ישן עם אשתו מרתה באותו החדר.
אלישע
סינדר מוצאת כעבור זמן מה דרקון בר ללא ביצים - זכר בגודל פיל, שעף למעלה, עד שהוא מבחין בסינדר ונוחת מולה, מסוקרן. ''מה בת אנוש עושה בחבלים אלו?'', הוא שואל בנימה מסוקרנת אך מתנשאת.
 
ח'אן
in
סינדר מביטה בדרקון מוקסמת, היא מעולם לא ראתה דרקון כל כך גדול וחזק.
היא מביטה בוא ואומרת "אני מחפשת את הדרך האין סופית שתיגמר רק במותי, התוכנית של בני התמותה שנשברת לצחוק האלים, הסימן שיראה גם כאשר אנוח בקיברי, אתה יודע מה אני מחפשת?" היא שאולת בחיוך ילדותי משהו את חידתה הראשונה "ובשביל חיפוש זה אני מחפשת את המראה העומדת לצידי ללא השתקפותי, את חצאי השני אשר טוב לי מעצמי" היא מחייכת, החידות קלות אך מתנגנות יפה "השתיים האילו קלות, אתה בטח יודע את התשובה להן" היא מביטה בו בהערכה ואומרת "שמי סינדר נו הוטרו, מה שמך? או שגם אתה תענה על שאלתי בחידה?"
out
תשובות (אם הדרקון אמור לדעת את התשובות אבל אתה לא מצליח מפתח אותם, מה שאני בספק בהתחשב בזה שהם קלות, אני אוסיף תשובה לחידות בכל פעם שאחוד כאילו)
הראשונה היא הגורל בעוד השניה היא ידיד אמת/שותף
 
המארב לפירטים הוא נחמד, ואתיאס טומן אחד, אבל זו לא הגישה. כרגע הוא מחפש את המחבוא שלהם, ואם הם יברחו מההפגזה שלו שוב הוא ישלח את הטורמנטה הלוך ושוב הלוך ושוב עד שהם יגיעו למחבוא שלהם ואז הטרומטנה תחזור לאתיאס ותדווח לו בדיוק איפה הם. אלא אם הפירטים יחליטו להילחם ואז יפסידו.
 
אלישע
הדרקון נוחר בשעשוע יהיר. ''את מבדרת, בת אנוש קטנה. התשובות הן ייעוד, ואהבת אמת. אני אתן לך משהו קל...'', הוא ואמר, ומתחיל לדקלם:
''בית ללא חלונות ובריחים
אך בתוכו הוא מלא באורחים
ירוקים קירותיו, ארוך אולמו
אך סכין ושיניים ישמידו אותו''.

OUT
תשובה תבוא בתגובה הבאה, קודם שסינדר תנסה לנחש.
אביעד
כעבור כמה סבבים, הפיראטים מתייאשים ונסוגים ללא רדיפה. הטורמנטה עוקבת אחריהם... ומגלה שאין להם מחבוא.

OUT
הם אלמתים מקוללים. הגיוני שלא יהיה להם מחבוא.
 
ח'אן
סינדר מחייכת "אתה צודק בראשון וכמעט בשני, הכוונה לידיד אמת, שותף, אנשים מפריזים באהבה, אם כי במקרה הזה זו אשמתי שהציגה לא הייתה ברורה מספיק, באשר לחידתך..." סינדר חושבת לכמה רגעים ומכייחת בתגובה "למרבה הצער אני כנראה טועה אבל מלבד נחש שום דבר לא עולה על דעתי, אם כי הקירות של נחש לא בהכרח ירוקים ותמיד אדומים מפנים והוא אינו בהכרח מלא באורחים..." היא נאנחת בחיוך "למרבה הצער זה הכי טוב שאני יכולה לחשוב עליו, מה התשובה הנכונה?" היא שואלת, ניכר מעט אכזבה בעינייה מכך שהיא כנראה לא הצליחה לפצח את החידה, אך היא בטלה בשישים לעומת הסקרנות לשמוע את התשובה הנכונה שניבתת מפניה.
 
ח'אן
נייף חושב: "אני אוכל לקנות מהמשכורת שלי גוש בשר גדול שאניח בצד ההפוך מנתיב הבריחה מה שאולי יעסיק את הכלבים. לאחר מכן אני אכנס לחדר של הקצין. אם אשתו תתעורר אאלץ לחסל גם אותה. אבל בעצם יש סיכון גדול בהשארתה בחיים אז צריך לחסל אותה גם אם זה נראה שהיא לא התעוררה. אחר כך אני צריך לברוח במהירות שוב דרך החלון בעזרת צינור הניקוז. אבל אז אצטרך לצאת ולצאת דרך השער הראשי יהיה מסוכן מידי אז אצטרך למצוא פרצה בגדר"
נייף עושה שני דברים (כמובן לא באופן שקוף אלא בצורה הכי פחות מחשידה שהוא מסוגל). הוא מסתכל ומעריך האם הוא יצליח לצאת מהחלון במהירות ודי בקלות. בנוסף הוא מחפש פרצות בגדר.
הערכה לפי העין (זורק בשביל שזה לא יראה מחשיד)-4
מציאת פרצות - 9 יש!/spoiler]
 
אלישע
״מלפפון? כמובן״, הדרקון נוחר ביהירות מבודרת כשסינדר נכשלת. ״אנשים לעולם לא מפריזים ברגש. רק דרקון שכולו אש לוהטת יכול לדעת זאת. ובכן, בת אנוש קטנה, נחפש חידה קלה יותר...
רקדנית יפהפיה יצאה במחול
העניקה לי חיים, אוכל וחום
כשחיבקה את הדרקון התענג על מגעה
אך כשנישקה את העץ מת בצרחה״.
ALZ
Out
סביב האחוזה יש מין חומה, לא גדר בשקל.
9 זה תוצאה לא משהו, בכל מקרה.

In
נייף יכול לצאת מהחלון בקלות יחסית, אבל יצטרך לטפס על החומה.
צייד
״אני נציג הכפר. זה תפקידי לדבר בשמו. אבל אם אתה רוצה, בוא לדבר. נראה מי יסכימו לצאת להרפתקאות מסוכנות בחברת ברברים ארורים רק בשביל הנקמה האישית שלך״.
 
ח'אן
"אני בטוח שיהיו כמה 'משוגעים' שירצו. היום עם רדת הלילה כנס את אנשיך ואני אבוא ואדבר לפניהם". מסים ג'ון מברך את ליאופולד לשלום והולך למחנה הברברים.
OUT
אתה יכול להריץ.
 
ח'אן
"אש" היא אומרת בעלבון ומחייכת חיוך ממזרי "בליתי את חיי ללא קול, אילם. כאשר לקחת אותי בשבי ערפת את ראשי, לקראת סופי פשטת את מעילי, בנשיכה אשרוף בקרבת להבה, או שמע הבשיסוע תתיל על גופתי דמעה? אני התשובה לחידות רבות, אך האם בתלבושת זו אותי תצליח לגלות?"
Out
תשובה
הרי אני בצל!
 
ALZ
Out
איי נכון, שכחתי שהמשחק ב2ק6 (עם שחקנים אחרים עברנו ל-ק20).

In
יש מקום שבו עץ נשען על הגדר, אבל זה בקצה השני של האחוזה.
צייד
בערב, ג׳ון מגיע לכפר. נראה שלאופולד הפיץ את השמועה על כך שג׳ון המטרף לברברים ומתכנן לכבוש את הכפר הישן בחזרה, כי הכפריים מסתכלים בו בקור.
אלישע
״בצל״, הדרקון מפטיר ביהירות. ״את חכמה משציפיתי, בת אנוש קטנה. מהי שמיכת השמיים האבלה?״.
 
חזרה
Top