• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שער הצלמוות - עץ משחק (4/4) [מו''ד 4]

''אני תקוע כאן ולא יוצא, אבל לאחרונה הגיע לפה כהן אחד של אורקוס עם חבורה של גובלינים כדי לחקור את המערה. את הגובלינים הרגתי, הם חזרו לאל-חיים אחר כך והלכו, אבל הכהן הצליח לברוח. לחסל הולואים לא כל כך קשה - אתה חותך אותם במרכז המסכה שלהם, בחתך נקי אחד. אם המסכה תיסדק אתה עלול לזהות את ההולו, כי הם רודפים את הקרובים שלכם אחרי השינוי, ויהיה קשה יותר רגשית לחסל אותם. אם יש לך שיניגאמי עם זאנפאקטו, עדיף שהוא יחסל את ההולו, כי הזאנפאקטו - החרב של השיניגאמי - מסוגלת לטהר את נשמת ההולו ולשלוח אותו לעולם הבא.''
 
עיר
Out
שכחת לעדכן את המפה בתזוזה של העורב, אני אניח שהוא היה צמוד לעיפו שהייתי קודם.
In
אפולו חומק בקושי מהנקירה ונוהם בזעם, הוא נסוג צעד לאחור ופורס את ידיו, סופה מתחילה להתערבל סביב העורב בצליל מחריד, לאחר מכן הוא נוקש באצבעו וחזיז ברק מבזיק ממנו "אתה מתכוון פשוט לעמוד שם או לעשות משהו יעיל?!" הוא צועק לשומר.
Meta
תנועה:
פסיעה לe13
רגילה: סופה מיללת נקודת מוצא של 10D פיצוץ 1, בפגיעה אני מחריש אותם ויכול להחליק אותם 4 משבצות, בנוסף אני יותר אזור בשכל מי שמתחיל בו את תורו סופג 4 נזק והאזור נשאר עד סוף תורי הבא, אני ראשי לתמוך הפעולה משנית בשביל להמשיך את האזור.
סופה מיללת:
כנגד העורב הגדול 22 כנגד קשיחות.
כנגד הלהקה 20 (לא טבעי) נגד קשיחות.
נזק: 19.
ניצול נקודת פעולה בשביל מכת ברק על העורב הגדול, 22 נגד תגובה.
נזק: 14 ברק והנחיל חוטף 4 נזק ברק.


(יתרון קרבי לא חושב בהתקפות)

משאבים
נק"פ 32/26
נק"פ זמני: 0
משב מרען: לא נוצל.
פרצי ריפוי: 8/8
ערך פרץ: 8
נקודות פעולה: 0
התקלות: מערבולת ( נוצל), אש אפלה או ענן חשכה (נוצל), רוח הכושף (לא נוצל)
יומי: סופה מייללת (נוצל)
 
"אורקוס יצר את השער ולכן אם אחד מהכהנים שלו כאן, הוא כנראה מחפש דרך לפתוח את השער. אותי הוא לא יעבור בקלות, אבל הוא עלול לחזור לכאן, וזה לא באמת נצרך כדי לפתוח את השער. אם תרדו מהכניסה לקומה השלישית מלמטה, תוכלו למצוא את השער, והוא כנראה יהיה שם כדי לנסות לפתוח אותו."
out
מי שמדבר על לשכוח לעדכן תזוזה במפה...
in
הלהקה מתפזרת ברוח, לא מסוגלת לשמור על לכידות, והעורבים המרכיבים אותה מתפזרים לכל עבר. העורב הגדול, זה שהפיץ הרגשה שדית, ניסה לברוח גם הוא, אבל אפולו הצליח, בזריזות מרשימה, לשלוח בו קליע ברק אחרון, שפיחם אותו וחישמל אותו. כשהוא נפל לארץ, מרחק מספר מטרים מהקרקע, הוא לא הספיק אפילו לפגוע בה לפני שהוא התפורר לאבק שהתפזר ברוח "מה זה היה?" שאל השומר, "אתה נמצא פה ודברים מטורפים קורים. קודם הרציחות ועכשיו ציפורים מטורללות! אנחנו לא בנויים להתמודד עם זה, תמצא פתרון לצרות או קח אותן איתך למקום ממנו באתם, יצור של הלילה!"
 
עיר
אפולו מגלגל עיניים "אתה שוטה בעל אצבע מהירה על ההדק, אתה בקושי יוצר איש משמר ממוצא, גם אם תצליח איך שהוא להסיג מספיק כסף לממן לימודי קסם ספק רב אם תצליח" אפולו אומר בקור "ואני רודפף אחרי הצרות ולא להפך" אפולו מפנה את גבו ואומר "אני הולך לדווח לראש המשמר על הציפור".
אפולו נכנס לראש המשמר ונותן דיווח מהיר שכולל את ההתפרצות של השומר, הוא אומר שהוא יבדוק את מוצאו של העורב עם האשף ואחד הדעת המקומי ויחזור לדווח לו ולאחר מכאן אם הוא מעוניין לדבר איתו שוב הוא יהיה בפונדק מחדש כוחות.
לאחר שהוא אומר את זה הוא יוצא לעשות בדיוק את מה שהוא אמר שהוא הולך לעשות, בנוסף הוא מפשפש בזיכרונו בניסיון לבדוק אם אי פעם שמע על היצור הזה.
Meta
מיומנויות:
ידע דת 15
ידע מאגיה 12
 
"רק על זה אני יכול לעצור אותך, שלא לדבר על זה שאתה מביא לפה שדים. אתה בא איתי לראש המשמר, ושם נראה מה לעשות איתך" השומר אומר. הוא נראה די לחוץ, עדיין.
"מי יתן ותצליחו לחתום את השער".

לפי המפה שלכם, אתם מתקדמים לכיוון המשוער של השער, אל הקומות התחתיות של המצודה. כשאתם מגיעים למדרגות שם, לפידים מוצמדים לקירות, מאירים את השטח. נראה שמישהו משתמש כאן באזור. אתם יורדים במדרגות, ומגיעים למסדרון שבסופו דלת עץ. מאחורי הדלת אתם שומעים קול של גבר "אתה לא יכול לעשות את זה! קלארל יכעס. מאוד!" "שקט, הוא לא ידע מזה, אז זה לא יזיק לו" אומר קול צורמני יותר, אנושי אבל לא בדיוק. "אתה לא מפחד ממנו, אותך הם עוד לא הרגו פעם אחת" "לי אין מה לפחד? אתה יודע שיש להם ציור שלי, וזה אומר הרבה." "זה שנינאראן לא נמצא איתנו פה, לא אומר שהוא לא ילשין עלינו" "כן, אבל מאיפה הוא ידע? חוץ מזה נהרוג גם אותו. מי לקח אותו בתור מסתנן לעיירה? בכל מקרה הוא כבר הצליח לגייס אחד שיציב מחסום קסום מסביב לעיר."
 
עיר
אפולו עפילו לא טורח להבית אחורה "כן כן מה שתגיד, אתה מבי אותי לראש המשמר, אתה בטח רוצה להגן על מה שנשאר מהכבוד העצמי שלך" אפולו פותח את הדלת של בית המשמר ומביט אחורה "אתה בה או לא?" אפולו ממשיך ללכת לכיוון החדר של ראש המשמר.
 
מבצר
אלי לוחשת. "אוף. אני לא מבינה כלום ממה שהם אמרו. מלא שמות משונים ודברים. אז או שנכנס פנימה ונראה מה קורה בעיניים, מה שאני לא חושבת שכדאי, או שנמשיך להקשיב להם. מה שלדעתי כדאי."
אלי מצמידה את אוזנה לדלת, וממשיכה להאזין.
 
"האלף האפל הזה? לא סומך עליו, נראה לי הוא סתם מטומטם." אומר הגבר. "מטומטם או לא, הוא הניח את המחסום בדיוק כמו שביקשו ממנו, וזה אומר הרבה על היכולות של נינאראן, לא כמו שאתה ראש גובלין." "אני ראש בלוט?" הגבר שולף חרב "בוא נראה מי כאן ראש בלוט, עכשיו כששן ברזל לא כאן להגן עליך", ונענה על ידי האיש (?) עם הקול הצורמני "הוא יחזור, הוא תמיד חוזר וגם המוות לא יעצור אותו. חוץ מזה אתה יודע שקלארל לא אוהב לא אותי ולא אותך ויהרוג את שנינו אם נעשה שטות אחת." "לא אכפת לי, אני הולך מכאן עכשיו. לחכות עם התקיפה עד הירח המלא נמאס לכולנו כבר - אנחנו כאן כדי לשחוט אותם ושקלארל יפתח לבד את השער לצלמוות וייכנס דרכו."
"אתה עצור על תקיפה, הפרת פקודה ישירה משומר, והתפרצות ללא רשות למגורי המשמר, עד שיינקטו נגדך הליכים משפטיים." אפולו מרגיש את החנית דוקרת לו את הגב "אז אתה יכול לחכות בתא הכלא עד שראש המשמר יחזור, או שאם אתה לא רוצה להגיע לכלא, אנחנו פשוט נהרוג אותך, אלף." הוא אומר, כששומרים נוספים יוצאים מהמגורים לראות על מה המהומה
 
עיר
אפולו נאנח ומסתובב "תן לי לבדוק עם הבנתי נכון, אתה מאשים אותי בתקיפה כי ראיתי שד וחיסלתי אותו או בגלל שמצאת את ההערה שלי על האומץ האדיר שהפגנת בזמן הקרב והמילות מלאות התובנה שלך לאחר מכן פוגענית? ואני אמרתי לך שאני הולך לדווח על התקרית לראש המשמר אם לצתת אותך אמרת ' אתה בא איתי לראש המשמר' ואני אמרתי לך כן כן והמתנתי לך בכניסה... שאלה, כשני אתן לך לאזוק אותי אתה מתכוון גם להאשים אותי על הפגנת איום פיזי?" הוא שואל בחיוך משועשע וארסי "ואני מוצא את העובדה שהמתנת לתגבורת ורק אז היה לך אומץ להצמיד את החנית לגב שלי ושהשתמשת במילה אנחנו... מסקרנת... אני מניח שזה החלק מהתכניקה ההגנתית לחלוטין ששמרת עילה בזמן שאני נאבקתי בשד העורב" הרמז הברור נשאר תלוי באוויר "אין לי כוונה להתנגד למעצר, ובמילה התכוונתי למסור לראש המשמר את הדיווח שלי, אין לי שוב בעיה לחקות בתא עד שהוא יתפנה" אפולו מביט בו "שאשליך את הפגיונות שלי על הריצפה או שזה נחשב איום בנשק?" אפולו שואל בחיוך ונאנח "למרות שהייתי מעדיף להשקיע את הזמן בחיפוש מידע על העורב השדי הזה... לא כל יצור מתפורר לאבק ברגע שאתה הורג אותו ודברים כאילו בדרך כלל מרמזים על חדשות רעות"
 
מצודה
"שמעתי את השם קלארל בעבר. הוא זה ששלח את ההולואים הרוצחים לעיירה, הוא בוודאי הכוהן של אורקוס. בנוגע לאלף האפל, אני מקווה מאוד שהוא לא קשור לאפולו." ת'אליסרה לוחשת. "אם אנחנו רוצים לתפוס אותם בהפתעה, אני יכולה להסיח את דעתם עם אשליות"
 
מצודה
"תתכוננו, אם כך" ת'אליסרה מוציאה את הכדור שלה ומלחששת משהו, ולפתע קול צעקה יוצא ממנו: "האדון קלארל מגיע! צאו לקבל את פניו!" בעזרת האשלייה היא מחקה את קולו של ההולו שנלחמה בו בעיירה
META
משתמש בצליל רפאים
מכין Nightmare Eruption
יוזמה: 17+1=18
 
ראליין מתכונן גם הוא לקרב.
META
בדיקת תפיסה כדי שלא יפתיעו אותנו או כלום: 17+11=28
מכין marauder's rush על מטרה שעוברת לידי או שאני יכול להסתער על בלי לחטוף מזדמנות.
יוזמה: 8+11=19, אם למישהו יש פחות ממני הוא מקבל +2 ליוזמה

אם יש לי מחסה או הסתרה(כוח גזע reactive stealth): אז בדיקת התגנבות: 5+8=13
 
חזרה
Top