• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

צילו של הצל -עץ משחק [5/5] (מהדורה 5, פנטזיה) - סיימנו!

ביגורן
ביאורן צופה שיתפתח קרב, ככה זה עם המזל שלו, והוא לא עדיין לא הגיע לחלק של שיקויי המזל, עדיין, בכל מקרה, הוא מחפש מחסה אפשרי מפני מפני מתקפה אפשרית שלהרובוט
 
רישו
אני מריץ קצת קדימה, בעיקר בשביל לצאת מהתסבוכת הנוכחית. אם יש לכם תלונות - תכתבו.
רין נופלת על הקרקע, מדממת, פצועה. גופה כואב, והיא מרגישה נבגדת.
ואז היא קמה, ומתחילה לרוץ. ואשו לא מצליח לעצור אותה והיא מתרחקת כבר, והוא מעדיף שלא לשלח בה את הזאבים שלו - בעיקר כי הוא מבין שזה עלול להרוג אותה, והטינה שלו כלפיה לא הגיעה לרמה כזו.
רין רצה ונעלמת.

ואשו
ואתה נותר, לבדך, עם חמישה זאבים וכלב. מה אתה עושה?

רין
את רצה, ואז את הולכת, ואז את מדדה. לאט לאט הדשא סביבך נהייה יותר ויותר ירוק ופחות ופחות סגול, העולם המוכר לך מוחלף בעולם המוכר לאנשים נורמליים, ולבסוף, את מתרסקת, פצועה ועייפה, בקצה הערבות.

אומבר
הימים הבאים עוברים עליך בלי בעיות, ואתה מגיע אל קצה הערבות. הדשא מתחיל להיראות סגול, העצים, האוויר, הכל לובש צבעים משונים, ויש תחושה מאוד... קסומה, באוויר.
אתה רואה אישה צעירה, עם חנית כפולה גדולה על גבה ועורה כחול בהיר, רצה לכיוונך. מעט לפני שהיא מבחינה בך היא קורסת על הקרקע, ואתה שם לב לזה שהיא פצועה מאוד קשה.

ביגורן
החדר מחוסר חלונות, שטוח לחלוטין (ללא מקומות מחבוא), מואר על ידי מספר מנורות קסומות מהתקרה. יש את הדלת ממנה נכנסתם ודלת בצד השני של החדר.
הקירות נראים חזקים.
הראש הקטן של הרובוט מסתובב אליכם, והוא מתחיל לנוע באיטיות לכיוונכם, מרים באיטיות את פטישו העצום.
 
ניצן
רין מביטה בדם האדום הבולט על רקע עורה הסגול הבהיר ומבינה שהיא לא תישאר בהקרה לעוד הרבה זמן, ולכן מחליטה להקדים אותה.
היא מרפאה מגופה ומסביבתה, נותנת למוחה לשוטט מסביב בנסיון למצוא מישהו מתאים לחוזה.
 
ביגורן
ניצן, סוף סוף הבנתי מה הנשק המושלם נגד הרובוטים האלה
הערה - אני מקווה שזה בסדר שאני מושך את הדמות לכיוונים יותר קומיים, אם לא אז תגיד ואפסיק
В игре
רובוט רצחני=מתכת
מתכת=סיר
סיר=בישולים
בישולים=אוכל חם
אוכל חם=פופקורן+צ'יפס (אל תשפטו את האוכל האהוב עלי!!!)
פופקורן+צ'יפס=שמן+ הרבה מאוד פיצוצים קטנים
שמן=חומר דליק
פופקורן=מלחמת פופקורן
מלחמת פופקורן=לזרוק הרבה מאוד דברים על הצד השני
לזרוק=בקבוק (בחיאת, תוותרו לי הפעם על הצורך להמציא לזה הסבר "הגיוני", בסדר?, אני מבטיח להוכיח את זה בתגובה הבאה שלי)
פופקורן+צ'יפס=חומר דליק+הרבה מאוד פיצוצים קטנים
מכאן נובע שהדרך היעילה ביותר לחסל רובוטים היא לזרוק עליהם חומר דליק והרבה מאוד פיצוצים קטנים בתוך בקבוק

לביאורן יש הארה, הוא מבין מה צריך לעשות ואיך צריך לעשות את זה
ביאורן מכין שיקוי חדש, הפעם, הוא מורכב ברובו מחומרים דליקים והרבה מאוד חומרים מתתפוצצים קטנים. ואז, הוא מכניס אותו לבקבוק
 
out
כמו שסיכמנו אני מקבל הזדמנות לפעולה לפני שהרובוט מתחיל לפעול, ואני לא מודע לזה שהוא בא אלינו.
in
הרובוט הזה יתקוף ברגע שיוכל, זה ברור. אבל הוא לא יכול לצאת מהמבנה בלי לעבור את הדלת. גורן יורד במדרגות במהירות, ומניח למטה פצצה. כך, כשהרובוט ירד במדרגות, הוא לא יוכל לעצור בזמן ויתפוצץ מהפצצה.
כשגורן למטה, הוא שומע רעשים מלמעלה. אם זה הרובוט שהתעורר או לא - אין לו מושג, אבל הוא לא מתכוון להישאר שם ולבדוק. צריך לסגת כרגע ואחר כך לחזור לאבטח את האזור.
"חיילים, לזוז, לזוז לזוז! אין זמן פה!"
 
ניצן
''ברוך שפטרנו'', אומר ואשו, הגם שרגשותיו מעט מעורבים - אבל אין מה להתחרט עכשיו. הוא כעת בשליחות, אבל המצב קשה. עליו לרפא את פצעיו ולהתייעץ עם השאמאן שלו באשר ללחימה בשדי הצללים, ואולי אפילו לגייס לצידו כמה מלוחמי השבט. והשבט לא יקבל אותו אם לא יוכיח את עצמו ויחזור עם הטרף הדגול שלו.
וואף, רחרח בחזית, אנחנו צריכים למצוא בעל חיים מרשים כלשהו, למקרה שלהקת זאבים סביבי לא תרשים מספיק את השבט. אני סומך עליך שתהווה את כפת ימיני כעת בלהקה הזו. וכל הכבוד על מה שעשית עם המטומטמת.
הוא פונה לזאבים. זאבים! האויבת שלכם ברחה. ברכותיי על כך שהגנתם על האלפא והלהקה שלכם! אני מבטיח שתחת ההנהגה שלי, תנחלו רק ניצחונות, ולא תדעו עוד רעב מהו!

OUT
מעניינת אותי האינטראקציה בין ואשו וחברי הלהקה, ובינם לבין עצמם. יש סיכוי לתיאור אופי קצר לזאבים?
אני מניח שהתקשורת בין ואשו לכלביים זה משהו בין טלפתיה, יללות, נביחות ושפת גוף.

META
גלגול למציאת טרף דגול - 16.
 
אומבר ניגש אל האישה המוזרה, ואז בוחן אותה לאורך זמן, מנסה להבין מה הם הפצעים שלה.
לאחר שהוא מבין בערך מה הפציעות הוא רוכן לידה, מניח את ידיו על הפצעים ומניח לנחשים קטנים של חשיכה לצאת מכפות ידיו ולתפור את הפצעים יחדיו.
 
אומבר
נראה שהיא ננשכה על ידי חיות טורפות, ושמשהו הכה בעוצמה בבטנה.
הנחשים תופרים את פצעיה ומקלים על המצב, אך נראה שהיא שרויה בחלום משונה.

רין
את פוגשת שתי ישויות.
הראשונה היא אותה ישות שכבר פגשת בעבר. זו שבקשה שתשעשעי אותה.
"והנה אנו שוב נפגשים," היא אומרת, עדיין לא נראית לעין. "שעשעת אותי מאוד, במה שקרה קודם. אעביר אליך בהקדם את המידע שהבטחתי."
הישות מתפוגגת, ואת ממשיכה להיסחף עם החלום.
לאחר זמן מה את פוגשת רוח אחרת, הנראית כמו דוב עצום מימדים, עורו עשוי ברזל.
"את מחפשת חוזה, אני מבין," הוא אומר. "אני יכול לעזור לך. גופי יכול לספוג כל פגיעה, ואוכל לקחת ממך את פציעותיך ולעזור לך להתרפא. מה תוכלי לתת לי בתמורה?"
OUT
תדברי עם הדוב על תנאי החוזה המדויקים, ואז אקבע לו מחיר.

ואשו
ואתה מוצא טרף עליון מרשים ביותר. זהו ביזון-על, גובהו כשלושה מטרים ואורכו מעל חמישה, שמונה זוגות קרניים מסתעפות על ראשו וצווארו, פרוותו הירוקה בולטת לעין במרחבים הסגולים המישוריים. שש רגליו גדולות וחזקות, ופרסותיו חדות וקטלניות - אבל אם תצליח להפיל אותו עם שמונת זאביך (שלושה מהפצועים הצליחו להתאושש, שניים נותרו מאחור) אתה תוכל לחזור לשבט עם טרף עליון.

ביגורן
הרובוט לא נע ממקומו. נשקיו מוכנים לקרב, אבל הוא לא מתקדם לכיוון ביאורן (כי גורן למטה). לא נראה שיש לו בכלל כוונה לרדת במדרגות למלכודת, או לצאת מהחדר.
הוא מחכה לכם. וכדי להמשיך, תצטרכו לעבור אותו.
 
ניצן
רין פורסת את ידיה, עליה להעריך את הסחורה במחירה, ומחירה גבוהה כעט "הצעה זו תציל את חיי, ואין ברשותי מטלטלים כוחות או כל דבר אחר השווה לכך, לכן הדבר היחיד שאוכל להציע לך הוא חוב שתוכל לגבות ממני בכל עת, חוב השווה לחיי" רין אומרת אך מרימה את ידה "אך הצעה השווה לחיי, לא אוכל לתת הצעה אל חיי אחרעם אילה אם מצפוני יתיר זאת..." היא אומרת ואז חושבת לשנייה "אם רצונך במישהו שיזכור אותך בעולם החומר אוכל לעשות גם זאת ולהודות לך מדי שנה ביום זה על הצלת חיי, אך איני חושבת שזה יספק את רצונך, שכן חיי קצרים ביחס לנצח ואיני יודעת אם יהיו לי ילדים והאם הם ימשיכו מסורת זאת" היא פורסת את ידיה "ולכן אשאל, מה אתה רוצה? הגד לי ואומר לך אם יש בכוחי להגשים את רצונך".
out
אני מנסה להיצמד להאופי ההוגן של הדמות למרות שזה עלול לעלות לי בחוזה יקר, סטיתי מהאופי המוגדר יותר מדי ואני מתכוון לתקן את זה.
 
ניצן
לבו של ואשו צונח לתחתונים (שאין לו) כשהוא רואה את המפלץ, והוא ממהר לגעור בעצמו. אני גבר, לא סמרטוט. צייד לא מפחד מהטרף שלו. הטרף מפחד מהצייד. הוא מיישיר מבט אל הביזון ממחבואו בעשב הגבוה, עומד נגד כיוון הרוח כדי שהביזון לא יריח אותו. הוא חושב בקדחתנות - ואשו לא טיפש, בניגוד למה שרין המטומטמת דמיינה, ואם יש משהו שהוא יודע לעשות זה לצוד. הוא סוקר את השטח.

האזור מישורי, כך שאין פה צוק להניס ממנו את המפלץ אל מותו, ולחפור בור גדול מספיק זו מלאכה לעשרים גברים ולא לנער יחיד עם כמה כלביים לצדו. לא, זה לא יעבוד. ביזון-העל הוא תוקפני, כך שלא ניתן להניס אותו לשום מקום ממילא. כל רגל שלו גדולה פי שניים מזאב, כך שלכתר אותו עם הלהקה ולנטרל לו את הגפיים לא יעבוד. העצמות שלו בוודאי מספיק עבות כדי לשבור את האלה אם ואשו ינסה להטיח אותה ברגליים שלו. והעור הזה בודאי בעובי זרוע, כך שחצים לא יועילו. לעאזל, ואשו חושב בעצבנות...

אבל הוא צייד מגיל 7, והוא במהרה מזהה נקודות תורפה. עור הבטן תמיד רך ודק יותר - בשבט הכינו ממנו פריטים עדינים כמו בגדים ונעליים. אם ואשו רק יוכל לחדור אותו איכשהו, בצורה מספיק חזקה כדי לחורר גם את האיברים הפנימיים, המפלץ שלו. ונקודת תורפה אחרת, בולטת בצורה מעוררת גיחוך, היא השק הגדול המתנדנד באחורי הביזון - נקודת התורפה של כל זכר. אם ואשו יכה שם חזק מספיק, המסכן מנוטרל לחלוטין, נופל ללא ספק. ואשו מגחך, וקורא ללהקה. הגיע זמן לציד.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

הלהקה מתכנסת כנגד כיוון הרוח, כדי שהביזון לא יריח אותה. עכשיו אני הולך להרביץ לדבר הזה בביצים, הוא אומר בנימה אכזרית משהו וברוח מרוממת מאוד, מרץ ואדרנלין שוטפים אותו. כשהוא נופל או מתקפל, אתם מזנקים לבטן הרכה שלו וקורעים אותה לגזרים. אני אצטרף אליכם בינתיים. יש מבין? יש מבין. מעולה.

הכלביים ממתינים במקומם. ואשו מתגנב לעבר הביזון, חרש חרש בעשבים הרכים...
ואז מניף את האלה הארוכה שלו ומטיח אותה בביצה השמאלית של המפלץ.

META
הכנת חביתות:
[dice:hm8bya]720220:0[/dice:hm8bya]
 
ביגורן
ביאורן מחליט לקחת את הסיכון, בכל זאת, הוא הוכיח שבקבוק=לזרוק, הוא הרבה יותר אינטלגנטי מהרובוט הזה!!! מה גם, שיש לו בקבוק פופקורן וצ'יפס, סליחה, בקבוק עם חומר תבערה ופיצוצים קטנים, ככה שהרובוט לא יוכל לעשות לו כלום, אז ביאורן צועק לגורן "מה קורה? בינתיים הרובוט לא עושה כלום, מה עכשיו?"
Out
לכל מי שסקרן להבין מה ההוכחה לזה שבקבוק=לזרוק, הוכחתי את זה בהודעה הקודמת שלי
 
ואשו
אתה מסתער קדימה אל הביזון.
ורגע אחד מאוחר מדי אתה מבין את הבעיה בתוכנית שלך.
מדובר בביזונית.
הזאבים מסתערים וחוטפים בעיטות, מוטחים לאחור. אף אחד עוד לא נפל סופית אבל זה לא קרב לטובתכם כרגע. למזלך הביזונית עוד לא שמה לב אליך, ואתה (לפחות בינתיים) לא מת.

רין
"משהו השווה לחייך, את אומרת?" שואל הדוב. "מעולם לא חייתי ומעולם לא מתתי. כיצד תוכלי לתת לי חוב שכזה?"

אומבר
היא עדיין חולמת, אם כי מצבה מעט מקל.
 
ניצן
רין מביטה בו במבט מופתע, משם נע המבט לרחמים עם מעט... קינאה
"אם כך אני יכולה להציע לך ברכה וקללה דבר מחריד ויפיפה, כאב ושמחה... אני יכולה להציע לך לדעת מה הם החיים" היא אומרת ומביטה בו "אני יכולה לשאת חלק ממך עימי, פיסה שתקשר אותך ותיתן לך לחיות... ובסופו של דבר לגעת לשניה אחת במוות" היא נאנחת "זו קללה מחרידה נוראית מכוערת אך באותו זמן ברכה נסגבת ושמימית... זו כואב כל כך שזה מרגיש טוב וזה נעים כל כך שזה עינוי, זה חסר משמעות והדבר החשוב ביותר בו זמנית, זה אין סופי ושיטחי באותו זמן..." היא מביטה בו "אתה תוכל להתנתק במידה וזה לא ימצא חן בעיניך אבל אתה לעולם לא תוכל לשכוח את ייתכן שתשנאה אותי על כך או תהייה אסיר תודה, כנראה שנייהם..." היא מביטה בו "אני מקנאה בך ומרחמת עליך בגלל חוסר ידיעתך, שקול זאת היטב שכן אני מציע לך דבר שאין לשקול בקלות ראש וישאיר בך סימן לנצח"
היא מושיטה את ידה וטיפה של חומר חסר צבע ובעל אין סוף צבעים מתערבל בידה "זו... דוגמית, אך יתכן שאין צורך ביותר מזה בשביל.... לגרום לך להבין מעבר לכל ספק" היא מהססת "אני באמת לא יודעת מה הייתי עושה אילו הייתה במכומך, אם אתה אתה לא מוכן לקחת את הסיכון הזה אני ממליצה לך לא לגעת בדוגמית" היא מושיטה את ידה לעברו כאשר החומר מתערבל בידה "זו בחירה שלך בלבד"
 
''לא, קודם נבדוק אותו.''
גורן עולה במדרגות, ומשליך על הרובוט פצצת נשמה. היא לא אמורה להתפוצץ, ואם הרובוט יתחיל לזוז הוא יברח במורד המדרגות במהירות ויפציץ את הרובוט למטה.
 
ואשו
ואשו מקלל בשקט. לעזאזל איתו, איזה מן צייד לא מסתכל על המין של הטרף לפני שהוא מסתער ככה? לא משנה, עכשיו זה לא יעזור. הוא מותח חץ בקשת שלו, אחד משוח בשום שיצרוב בפצע, ויורה אל הבטן הרכה של הביזונית. אין מקום לפספס - השאלה היא האם יצליח להתחמק כשתבעט בו או תתיישב עליו.

META
9.
 
אלישע
"אני... זה נשמע מפתה. זה נשמע מדהים. את נותנת לי את האפשרות להרגיש כאילו אני במישור הפיזי, חי... גופי שפה יוכל לספוג בשבילך את פציעותיך, ואני אחווה דרך גופך את החיים. אוכל להרגיש את העולם. אני... מסכים."
Out
2 נקודות כח, מתוך המאגר של השש, בשביל יכולת התחדשות טובה - ובנוסף לנקודות, דב מתכתי יחיה בתוך גופך.

אומבר
האישה מתחילה לזהור באור חלש.

ואשו
החץ ננעץ בבטן הביזונית, אך למזלך לא באמת חודר את העור שלה. למזלך, כי יש לך חתיכת מזל - הביזונית לא שמה לב עדיין אליך.

ביגורן
הפצצה נצמדת אל הרובוט, ולא עושה דבר.
לאט לאט הרובוט מרים את זרועו החדה, בעלת המחט המוארך, משחיל אותו מתחת לפצצה, ומשליך אותה לעבר אחת מהדורות האנושיות. הפצצה נצמדת לגופה בלי לעשות דבר.
מה אתם עושים כעת? נראה שהמלכודת במדרגות לא תשפיע על הרובוט.
 
חזרה
Top