• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

טאריס
זה אכן הנוף של הכפר, אבל טאריס מרגיש שהוא קצת נמוך יותר מקודם בנקודת הצפייה שלו, הוא זוכר שהמחדר עם הציור הוא ראה את הכפר מגבוה יותר.
כך או כך, הגרזן נשלף בקלות, וטאריס מבחין שלדלת החדר יש ידית, ואין שום ציור בצד שלו.
 
טאריס

טאריס עדיין מרגיש נמוך יותר, וכשהוא פות אח הדלת, הוא רואה מולו חדר קטן שנראה כמו סלון אישי, מולו דלת נוספת, חסרת ידית, ועליה ציור קרוע.
הוא מזהה מהצד מסדרון, הוא די בטוח שהוא כבר ראה אותו קודם, בקומת הכניסה

אתם שומעים דלת נפתחת מהקומה למטה.

OUT
המפה עודכה. קומה 1
 
OUT
שימו לב שהמפה של קומה 1 עודכנה.
IN
אוסקר מזהה את מקור הרעש מצד ימין של המדרגות, המעבר שלצד הדלת מוביל אותו למסדרון קצר ובספו חדר עם 2 דלתות, ובתוך אחד החדרים הוא רואה את טאריס, חדר שנראה בדיוק כמו בציור למעלה, ולמעשה ברגע שהוא יכנס אליו חבריו יוכלו לראות אותו נכנס.

הדלת שממול החדר הזה חסרת ידית, ועליה ציור קורע באמצע. החצי העליון צבוע בצבעים מאוד כהים, וקשה להבין בדיוק מה הוא.
 
זולג'ין מסייר מעט בבית, כשהוא יוצא לכיוון הנגדי אליו הלך אוסקר, הוא מגלה חדרון קטן עם דלת, ועליה ציור קרוע באמצע, בעוד החצי העליון חסר, הוא די בטוח שהחצי התחתון הוא סוג של מרתף.
הוא מגלה דלת אותה הוא מסוגל לפתוח בלי בעייה, ולהגיע לחדר הסבה גדול, הכולל שולחן עץ שחור הערוך לסעודה, שני ארונות ספרים, שני ארונות, ו2 ארונות משקאות, ושני פסלים מזכוכית, שניהם נראים כמו בני אנוש מבוהלים, וצובעים בקולז' צבעים צעקני למידי.

דלת גדולה ניצבת במקום שאליו הובילה הדלת מהכניסה (ראה ציור) וישנה דלת גדולה דומה בקצה השני של החדר.
הדבר הנוסף שהוא מבחין בו, הוא מעבר משרתים אשר לוקח אותו לעבר דלת דקה שנראה שאפשר לפתוח רק מהצד הזה, הוא די בטוח שהוא שומע את הקולות של טאריס ואוסקר
 
הרן הולך בעקבות זולג'ין למטה, נותן לו לעשות את הבלאגן. הוא ניגש לדלת הדקה ופותח אותה, רוצה לראות אם האחרים אכן מעברה השני. תוך כדי הליכה הוא מתבונן בפסלי הזכוכית. "אני מניח שאלה בני הערובה שדיברו עליהם." הוא אומר לזולג'ין.
 
הרן פותח את הדלת ורואה את אוסקר וטאריס מולו.

שניהם עומדים בכניסה לחדר שנראה בדיוק כמו הציור למעלה, והדלת שממול החדר הזה חסרת ידית, ועליה ציור קורע באמצע. החצי העליון צבוע בצבעים מאוד כהים, וקשה להבין בדיוק מה הוא.
 
כשנל שמה לב שהיא נשארה לבד בחדר היא מחליטה לבדוק את מה שהרן אמר לה בלילה הקודם על קרובי משפחה פיות. היא מושיטה את ידה לעבר הציור כמו שטאריס עשה מתכוננת לכך שתתנגש בדלת כמו שקרה לזולג'ין...
לאחר הבדיקה שלה, ללא קשר לתוצאה, היא ממהרת ללכת בעקבות הרן.
 
נל מביטה סביבה בהפתעה כי זו לא התוצאה לה ציפתה מאחר והיא הייתה בטוחה שהרן טועה. בנוסף היא גם לא מבינה איך טאריס הצליח להעביר את ידו דרך הציור בלי להישאב כמו שקרה לה.
"תנסו לגעת בציור." היא מבקשת מהאחרים, סקרנית לראות מי מביניהם יכול לשלוט במעבר, מי לא והיד של מי תתנגש בציור.
 
טאריס פולט אנקת כאב חנוקה ומקרטע לעמוד על רגליו. הוא מבריש את האבק מבגדיו "זה...לא היה צפוי" והוא ניגש שוב פעם לכיוון הציור "אבל אם בעל הבית לא רוצה שניכנס, זו כנראה סיבה מספיק טובה שנגלה מה הולך בפנים" הוא מזמן את היד המאגית המנצנצת באור קסום ושולח אותה פנימה, מנסה לגשש דרך התמונה.
 
חזרה
Top