• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עדכון 6.5.19 באתר: תקציר הרצת פרק 3 בקמפיין 'גמד לבדד ישכון'

בסך הכול, פרק מעניין. היה מעניין לראות את הסוגים השונים של הגמדים שנמצאים בסמטה. גם העובדה שהגמדים, מצד אחד, סובלים מגזענות, ומצד שני, מפגינים יחס דומה לבני שבט אחר של גמדים (שהוכיח, בכמה נקודות, שהוא ראוי ליחס זהיר). היות ומדובר ברוהירים, אני מניח שמתישהו ישתרבב לסיפור מתקשר מסוג זה או אחר שינסה לשכנע את הרשויות שמצא אותות שמובילים אותו לפתרון.
(אם משטרת ישראל, גוף רציונלי לכל הדעות, פונה אליהם מפעם לפעם, אז, על אחת ואחת, הרוהירים, שהם עם שמאמין באותות, עלול לעשות זאת.)

אין ספק שהמכתב של פארלהורן יעשה מהומה קטנה בחצר המושל. אני מניח שהדמויות ייתקלו בהשלכות על רובע הגמדים בפרק הבא.

מעניין שת'ילי בת תערובת.

לגבי הדורהאנדס, התחושה שלי שזה לא הם. על כל פנים, על סמך מה בדיוק קבעו שאלה דורהאנדס, בעצם? גרזן הוא לא בדיוק כלי שמתאים לגמדים. הוא כמו חרב מבחינתם. הוא שימושי רק אם אתה גר ביערות וגמדים ויערות הם כמו מים ושמן.

החיזיון של ארנדיס מעניין. מה שהיא מתארת הוא לא פירמידה כי אם זיגוראת, למעשה. (אני חשבתי על הגנים התלויים של בבל.)
 
תודה על התגובות :)

לא אמרתי בהכרח שת'ילי בת תערובת, אם כי גם לא פסלתי את האופציה...
וכן, המכתב של פארלהורן יעשה (וכבר התחיל לעשות) מהומה שלמה בחצר המושל.

לגבי גמדים וגרזינים - לא יודע על איזה עולם מערכה ומוסמכות אתה מדבר, אבל ברוב אלו שאני מכיר, בוודאי הארץ התיכונה, גרזינים הם כלי הנשק הנפוץ ביותר אצל גמדים. ויש כמובן לוחמים מיומנים גם אצל הדורהאנדס, עד כמה שארוכי הזקן בזים להם.

ואכן - חלק גדול מהקמפיין הנוכחי מאופיין כסוג של תעלומה בלשית, וגם כזה שממוקד ברובו בגמדים, להבדיל מההפיכה הנפוצה שלהם לסיידקיקס...
 
למיטב זכרוני, יצא לי פעם לקרוא ב-"הערות להוביט" באתר נומנור שהגמדים בהוביט היו חמושים במכושים. עם זאת, האמת היא שקו המחשבה המקורי שלי היה שמתקבל על הדעת שלשני עממים שונים של גמדים עם מנטליות שונה יהיה סגנון לחימה שונה כמו שלשני עמים שונים של אלפים יש סגנון לחימה שונה (פה הזכרון שלי יותר מעורפל אבל אני בטוח שיצא לי לקרוא שיר שבו טולקין עוסק בסגנונות הלחימה של עממי האלפים השונים).
 
חזרה
Top