• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הזומבים של LNoE ואכזבה מהצבעים של Army Painter

היום התיישבתי לצבוע (סופ-סוף) את הנגלה השנייה של הזומבים של Last night on Earth, ופשוט הרגשתי שוב שהצבעים שיש לי.. לא ממש טובים. אפילו ש Army Painter אמורים להיות אחלה, בפועל חלקם הגדול ממש דלילים וכשאני צובע איתם חלק גדול מהשטח נשאר ללא כיסוי של ממש. אז אמנם פה ושם יש צבעים טובים (סגול, לבן ועוד איזה 2-3) אבל כל היתר די דלילים.
ניתן לראות את זה בתמונה שיש חלקים "שחורים" שמציצים או צבעים שלא אחידים. ספציפית על מיניאטורות של זומבים, זה לא נראה נורא.. אבל זה די מבאס להשקיע את המאמץ.
IMG_1245.jpg
אז השאלה אם זה אני או הצבעים - ניסיתי לנער חצי דקה - דקה את הצבעים, ואמנם זה עזר, אבל זה מרגיש מטופש לבלות כל-כך הרבה זמן ומאמץ על ניעור. יש רעיונות לתרופת פלא נוספת או שפשוט להחליף צבעים לחברה אחרת, ואם כן איזה צבעים מומלצים בעינכם?
 
ממליץ לך להסתכל על הסרטונים של Luke's APS ביוטיוב, army painter הם הספונסורים שלו.
אישית אני הבנתי שאני ממש לא רוצה לקנות את הצבעים שלהם אחרי שראיתי את הסרטונים, אבל אם אתה עדיין רוצה להשתמש בהם עדיף שתשים בתוך בקבוקי הצבע שלך כדורי ערבוב מברזל כמו שהוא ממליץ. לפי מה שראיתי הפיגמנט והחומר המדלל בבקבוקים שלהם נפרד בקלות, אז יכול להיות שהסיבה שהצבע שלך יוצא דליל זה כי הפיגמנט נדבק לתחתית המיכל.

אני משתמש כרגע בעיקר בcoat d'arms וP3. לCOAT יש בעיה דומה שהרבה מהצבעים שלהם מימיים, חלקם באופן קיצוני, אבל בסך הכל הם סבבה. P3 מיוצר על ידי אותו יצרן, אבל הצבעים הרבה יותר סמיכים. אני מת עליהם, החיסרון זה שצריך להביא אותם במיוחד מארה"ב, שזה כמובן יקר. אם אתה מזמין במקבצים גדולים המחיר יוצא בערך אותו דבר כמו GW.

@NAV - מהניסיון שלי דווקא עדיף להשתמש במברשת בינונית או גדולה. אם אתה מכסה בכמה שכבות צבע החסרונות של מברשת גדולה לא רלוונטיים. במיוחד כשאתה צובע יחידות שלמות ממש חבל על הזמן שאתה מבזבז עם מברשת קטנה.
אחרי שיש לך כיסוי טוב של כל הצבעים אפשר לתקן טעויות עם מברשת קטנה.

כמובן, אם הצבעים של AP יוצאים לך כל כך דלילים שהם ברמה של wash, אז גם 40 שכבות לא יעזרו.
בסופו של דבר יש סיבה שהם זולים, לאיכות יש מחיר.
 
תודה על הטיפ לגבי הכדורים, בדיוק אני רואה שיש מוצר כזה חדש "רשמי" של Army Painter - https://www.miniaturemarket.com/amytl5041.html
במחיר שהם מבקשים זה יקר מדי, אבל אולי אפשר להזמין ב-5 ש"ח באיביי או משהו כזה. בכל מקרה, עכשיו הצבע קצת יותר נורמלי, אולי בגלל שהוא ישב כמה חודשים על המדף אז היה לו דילול רציני ועם השימוש החוזר הוא הפך לנורמלי. עם זאת, עדיין יש כמה צבעים פחות טובים (לבן, צהוב, אדום, צבע עור).
P3 נראים ממש מעניין, יש לך המלצה לאתר להזמין אותם? או Miniature Market?

בכל מקרה, הנה שתיים מהלוחמות בזומבים במשחק. יש לי עדיין הרבה לשפר בטכניקה, אבל בסך הכל אני מרוצה.
 

קבצים מצורפים

  • IMG_1246.jpg
    IMG_1246.jpg
    31.4 KB · צפיות: 422
תבדוק את Thewarstore, הם מוכרים P3 ב3.40$ לבקבוק. אם אתה מזמין 22 בקבוקים זה יוצא 105$ כולל משלוח. קצת יותר מ400₪. אם תזמין יותר מזה מס ייבוא נכנס לתמונה, ואז נהיה זה לא משתלם עד שאתה מגיע להזמנה בסדר גודל של 40+ יחידות.

אל תטרח לנסות לקנות בכמויות קטנות, עם עלות משלוח זה עדיין יצא לך לפחות 14$ לבקבוק במקרה הטוב.
 
זה מה שאני אוהב ב Miniature Market, יש להם מחירים זולים לחבילות קטנות. למשל בקבוק בודד כולל משלוח זה בערך 7 דולר. שני בקבוקים זה 11 דולר, ו-4 זה 19 דולר. שזה לא מחיר נורא, משהו כמו 5 דולר לבקבוק צבע. בערך מה שעולה בארץ הצבעים של GW.
 
תזמין את הצבעים המתכתיים שלהם ברגע שתוכל. לפחות אותי נם הפילו כשהשתמשתי בהם. לא ידעתי שיש דרך להזמין אותם בעקביות עד עכשיו, אז חשבתי לעבור לgw, אבל במיניאטור מארקט זה אפילו זול יותר.
 
הזמנתי את הזהב שלהם, מקווה שיהיה טוב. יש לי את המתכת ואת הברונזה של AP, המתכת טובה אבל הברונזה מאכזבת. בסך הכל הזמנתי חמישה צבעים של P3 ועוד wash של AP ויצא 26 דולר כולל משלוח.
אה וגם הזמנתי כדוריות מתכת מאיביי 👏
 
חזרה
Top