• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עלילות גיבורי ארבוריה [מו"ד 5] - עץ משחק (4/4)- מוקפא.

סטטוס
נעול לתגובות.
"אני לא מבינה הרבה בחיות - אבל אלא אם כן היא לא רעבה או רצחנית, יש סיכוי שרעש יפחיד אותה ולא ימשוך אותה. מצד שני, אולי חיה רעבה ורצחנית היא בדיוק מה שאנחנו מחפשים."
OUT
אני מציעה שנמשיך להתקדם, אפשר לעשות רעש בדרך
 
"בעבר הייתי יכולה להדליק להבות שיקראו למפלצות אלינו וישרפו אותן, אבל מאז שעזבתי את המנזר הכח היסודני שלי נחלש." לוחשת אווינאשי. "אך אגרופי יטפלו בכל מפלצת אשר תבוא עלינו."
 
אברון מהנהן. "טוב. נתקדם, ונחזור לכאן אחר כך לבדוק את המלכודות."
אתם מתקדמים לאורך היער. באזור בו אתם הולכים העלווה הצפופה מכסה את השמש, ורסיסי לילה דקים נוטפים על גבי העלים. העצים גבוהים ומסוקסים, קליפותיהם כסלעי צור. רוח קלה נושבת, וברוח נישאת צחנה של מוות.
האווירה הנוכחית בקבוצה מעיקה. וואלארי יכולה להרגיש את הקרירות שאברון מפגין כלפיה, ובלי הקול הרגוע שלו שיצית שיחה, המצב מידרדר לשתיקה מעיקה.
כאשר אתם מתקדמים עוד קצת, אתם מזהים את מקור הצחנה. גופה מוטלת על הקרקע, מרוטשת לגזרים. זבובים מקיפים את הגופה, והיא בלתי ניתנת לזיהוי. ראשה של הגופה נעלם לגמרי, בעוד שאר הגוף רוטש עד ללא היכר. מידות הגוף הן כשל בן אנוש, אך חתיכות גדולות חסרות ממנו.
מה אתם עושים?
 
"נראה לי שמצאנו חיה מסוכנת," אומרת אווינאשי. "אני מוכנה לקחת את הסיכון, ולחפש את מה שעשה את זה. אם מישהו מכם לא מוכן לקחת את הסיכון, הוא יכול לפנות לאחור. אני מקווה שאתם תלכו איתי."
 
"אם לא היינו מוכנים לקחת את הסיכון, לא היינו כאן עכשיו." וואלארי אומרת בנחישות, תוהה מה יותר אכזרי - המפלצת שרצחה את הבחור המסכן, או המשחק של הלורד לנגור. היא כורעת ליד הגופה, מנסה למצוא סימנים מזהים שיתנו לה מידע אודות המפלצת - סימני נשיכה, שריטות וכיו"ב. כמו כן, היא מחפשת עקיבות או סימנים שהמפלצת השאירה.

META
רפואה
[dice:4ch4d]719966:0[/dice:4ch4d]

הבחנה
[dice:4ch4d]719966:1[/dice:4ch4d]
 
כשוואלארי בוחנת את הגופה, היא מבחינה שהגופה מתה כבר כמה שעות. היצור שנשך אותה כנראה היה גדול, לפי גודל הנשיכות. היצור סביר להניח ממשפחת הכלביים.
בחינה מעמיקה יותר מגלה בפני וואלארי פרט מעניין. נראה שסימני השיניים נעשו בידי שני יצורים נפרדים. שני היצורים הם מאותו זן, אבל ניתן להבחין בין סימני הנשיכות כיוון שלאחד מהם חסרה שן.
וואלארי מסתכלת מסביב, אך לא מבחינה בטביעות רגליים מובהקות. ישנן כמה, אך הן מעורבבות ולא ניתן להסיק מהן הרבה.
 
"נראה שיש לנו עסק עם שני יצורים - זאבים גדולים, או אולי וורגים." וואלארי אומרת לקבוצה. "אברון, אתה חושב שתוכל למצוא את עקבותיהם?" היא שואלת בקרירות.
 
אברון מהנהן. "העקבות לא ברורות מכאן, אז יהיה קשה לעקוב אחרי החיה. אבל חיות כלביות הן מאוד טריטוריאליות. אם נשיג כמות מספקת של בשר טרי, אנחנו יכולים למשוך אחד מהם בקלות."
הוא מסתכל לאחור. "אני הכי מהיר תנועה כאן. אני יכול לקחת את שורטאן על גבי ולדהור חזרה אל המלכודות. בתקווה, נלכדו שם חיות גדולות מספיק כדי לפתות את היצורים האלה."
 
אברון מחכה ששורטאן יעלה על גבו, ואז מפנה מבט. "יקח לי כחמש שעות אם אדהר במהירות. תדאגו לא למות." הוא מתחיל לדהור.

שורטאן:
אתה רוכב על גבו של אברון, שדוהר במהירות בין העצים. אתה נאלץ להיאחז בכל הכוח כדי לא ליפול. אתם דוהרים במשך כמה שעות.

אחרי מרחק מסויים, אברון נרגע ומתחיל לדבר בקלילות. הוא מרצין כעבור כמה זמן. "שורטאן, אני רוצה לשאול אותך," הוא אומר, "למה אתה כאן? אתה לא נראה כמו מישהו ששייך לכל העסק הזה. מההיכרות הקצרה שלי איתך, אתה לא נראה שייך לכל התחרות הזו. למה אתה רוצה להיות האלוף של לנגור?"

אווינאשי + וואלארי:
כעבור כמה שעות של המתנה בשתיקה, כשאתן כבר מתחילות להשתעמם, אתן שומעות נהמה בין העצים. אתן מתרוממות במהירות, ורואות שלישיית זאבים מקיפה אתכן מבין העצים. נראה שהם נמשכו בעקבות ריח הדם, ועכשיו הם רעבים. תוצאה צפויה, ככל הנראה.

יוזמה-
וואלארי 15
אווינאשי 12

מפת קרב-
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1i6GeEndLTGxzkvi0lCi9thrOCpQHJSiz63W_iBM_04E/edit#gid=0

הנקודה המסומנת V מסמנת את וואלארי, הנקודה המסומנת A מסמנת את אווינאשי, והנקודות המסומנות W מסמלות את הזאבים. העצים עובדים באותה צורה כמו בקרב הקודם. אתם יכולים להיכנס לאותה משבצת איתם, והם מקנים מחסה של חצי למי שנמצא מאחוריהם.

וואלארי, תורך.
 
סטטוס
נעול לתגובות.
חזרה
Top