• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ילדי הקיסרות - עץ משחק (5/5) נסגר

ח'אן
"טוב אז אני אלך למשימה" אומר נייף. נייף הולך לפגוש את כריסטיאן (המורד הרוקח) ואומר לו "אני זקוק לרעל הבליעה הכי חזק שאתה יכול להשיג לי בסכום הזה" ומניח על השולחן את הכסף שקיבל מג'אק. לאחר שהוא משיג את הרעל הוא מתחיל את המסע (הקצר יחסית) לכיוון וסרדם
 
אלישע
''שגיאת ניסוח קלה'', הוא אומר ללא הומור, והדרקונית שלו ממריאה.
סינדר ממשיכה לחפש ביצי דרקון? או הולכת למקום אחר?
צייד
''אתה עדיין צעיר, אידיוט! תתיישב, תתחתן, תביא ילדים. אגתה בת הטוחן מסתכלת עליך בעיניים נוצצות, ככה שמעתי. לעזאזל, אתה עדיין צעיר, אל תבזבז את זמנך על נקמות''. הוא נאנח. ''אבל כרצונך. בני הכפר הזה לא יעזרו לך במלחמה הזו''.
ALZ
OUT
אחרי התלבטויות והתייעצויות החלטתי שהתנקשות בקיסר זה עדיין רמה גבוהה מדי לדמות שלך, ועדיף שנשמור משימה קשה ומכריעה כזו לשלבים מאוחרים יותר. אז המשימה שלך היא - להתחזות למשרת של אביר ושמו קזימיר ואן-דרודה, רב-סרן בצבא הקיסרי המפקד על כמה מאות חיילים. זו פחות או יותר המשימה הראשונה של נייף ונראה שג'ק השחור מנסה לבחון את יכולותיו.

IN
נייף מגיע תוך כיומיים לאחוזת ואן-דרודה, טירה קטנה ונאה בה מתגורר הרב-סרן. נראה שהרשת החשאית של המרד דאגה לכך שיתקבל במהירות, כי בדיוק היה חסר באחוזה משרת ומנהל המשק, זקן רזה, מקריח ודק-שפם, ממהר לקחת את נייף לראיון. הוא מוזג לשניהם כוס יין, בוחן את הדרך בה נייף שותה. ''ובכן, בחור צעיר, מה שמך ומאיפה באת?''.
אביעד
META
לאלמתים - 20.

IN
חילופי פגזים קטלניים מתרחשים. בקיעים נוצרים בדופן ''הסוחר החמדן'' ובדופן ספינת הפיראטים. האלמתים שטים לכיוונכם, מספינתם נשמעים שירי רום בקולות צורמניים.
 
אפילו רישו כבר התפרקו...
סינדר חושבת בכמיהה כמה חבל שאין לה דרקון, כי המערות בצוקים רחוקות מלהיות נוחות לגישה. היא סורקת את כל אלו שהיא מסוגלת לגשת אליהן, אך לא מוצאת ביצים - נראה שהדרקונים חכמים מספיק להטיל רק איפה שבני אדם לא יכולים להגיע.

META
2.
 
ח'אן
OUT
אני בסוג של ריאיון עבודה? אני מניח שלמשימה הזו לא קיבלתי רעל מיוחד ואאלץ להסתפק בדם הירוק.
IN
אני פול סקולס (כמו הכדורגלן) אני מגיע מכפר שנקרא בית הרקפות (זה לא הכפר שאני באמת גר בו אבל אני מכיר את הכפר כי אני ופטר היינו שם. הכפר הזה גם קרוב לוסרדם). אני אשמח מאוד להיות משרת של הרב סרן. אני מאמין שיש לי כישורים שיותר ממספיקים בכדי לבצע את התפקיד על הצד הטוב ביותר.
 
ח'אן
out
אשמח עם לא כל פעוךה תדרוש גילגול, זה די מעצבן שכל דבר בחזקת הקוביה ולא בסיפור.
אגב בסוף וויתרנו על הקשקשים הפנמיים ולקחנו משהו אחר לא?, אני הייתי שמח להפוך לעשן ולרחף למשך שניות אחדות.
אגב היא עוןשה את זה בצורה זהירה כדי שבמקרה של כישלון היא לא תיפול למותה
in
סינדר מביטה באחד המצוקים בהיסוס אך לבסוף מנידה בראשה, היא מספק עם יש לה את היכולת לתפס לאחד ההרים האילו, ואז עולה לה רעיון...
היא מאתרת נערה שנראת מבטיחה, ולוקחת איתה צרור עצים ומטפסת כמה שהיא יכולה בלי לסכן את עצמה, היא עורכת את העצים במדורה (עד כמה שהקרקע מאפשרת, אם לא היא תוקעת אותם כמו צרור לפידים), ומדליקה אותה. לאחר מכן היא משגרת חזיז אש לא חם במיוחד אבל עמיד ורכב לפתח המערה, כאשר היא רואה שהחזיז עומד להגיע למקום הרצוי היא פוסעת לתוך המדורה, מתעתקת למקום בו האש הקסומה שלה עדיין עומדת הודות למנה נדיבה של קסם.
META
[dice:4blkp6cz]720210:0[/dice:4blkp6cz]
 
אתיאס צופה בקרב מספינתו, ''אלביניה''. אם הפירטים יתקדמו יותר מדי הוא עוד עלול לבוא לתגבר את ''האריה השואג''.
תותחים לאריה השואג (למה נראה לך שאני אביא ספינת מסחר ללחימה בפירטים? הסוחר החמדן לא שם.) 14
תותחים לאלביניה עם צריך - 10.
שתי הספינות ספינות מלחמה, ויש עוד כמה באזור. אתיאס מאותת באמצעות אור ממוקד וקשה לראות את מי מאותת ואיך.
 
ח'אן
אלכסנדרה מחייכת מאוזן לאוזן. במקום לחשוב ולתכנן איך להשיג את אוצר הילידים, הם פשוט כורעים ברך בפניה ויתנו לה את האוצר בעצמם. מעבר לכך, הם יתנו את עצמם - הם ילחמו בעבורה אם תבקש בכך. עכשיו רק נותר לחשוב על דבר אחר - איך צבא גדול שכזה יוכל לצעוד מעבר לים ולהגיע אל שטחי הקיסרות.
מסרי להם להתכונן למלחמה בקרוב. היא אומרת לקזאלאתאת', ומחכה שהפגיון תתן נאום חוצב להבות למנהיגי הילידים. כשהיא מסיימת היא הופכת עצמה לדבורה ומתחילה לעוף לכיוון כפר הקיקלופים, שם היא מחפשת את קשקש-נחש או את אדריאן, הראשון מביניהם שתמצא. בדרך לשם היא שואלת את קזאלאתאת' האם את מכירה דרך להעביר או לשגר את הילידים והאוצר שלהם חזרה אל הקיסרות?
 
אלישע
OUT
כל פעולה תדרוש גלגול, אבל לפעמים אני אתעלם ממנו אם המהלך מגניב. לא הכל בחזקת הקוביה, אבל עדיף לגלגל ליתר ביטחון.

IN
לילה מגיעה למערה, חור גדול בצוק שאין אליו שום גישה יבשתית. נשימתה נעתקת משמחה והפתעה כשהיא מוצאת בירכתי המערה קן גדול עשוי מאפר רך, ובמרכזו ביצה יחידה. היא גדולה כמו פומלה, ונראת כאילו היא עשויה מאבן חן מוזרה - מין שילוב בין שוהם, אגט ואודם כהה כדם. עכשיו היא נזכרת באיחור בדרך בה דרקונים מבקיעים את ביציהם - כשתנאים נראים מבטיחים והם מאמינים שהגוזל יזכה למספיק מזון וחופש כדי לגדול, הם נושפים על הביצה אש חמה כתופת ומבקיעים אותה, וממנה יוצא הגוזל העיוור.
ALZ
OUT
אני מניח שתוכל להסתפק גם בסכין טובה.
בכל מקרה להבא אל תשים סוגריים, הערות תשים באאוט.
לפשוטי עם אין שמות משפחה כל כך, אז נניח שזה רק פול. אני מניח שזה מסוג הדברים שרק חנונים חסרי חיים כמוני טורחים לדעת...:)

IN
''ובכן, אתה נראה בחור לעניין. יש לך נטייה להשתכר? לעשות צרות? עבר פלילי? דבר בכנות, אדוני. אני מסוגל לזהות שקרים''.
ליזי
לא ממש. נצטרך להצעיד אותם דרך הג'ונגל. אולי בדרך נרכוש חסידים נוספים.
אלכסנדרה מוצאת את אדריאן יושב לפינת בית, מביט ללא הרף לעבר ההריסות. כשהיא מופיעה לידו הוא נראה מופתע עד מוות, אבל לטובה.

''חזרת!'', הוא קורא ומחבק אותה. ''הייתי בטוח שמתת!''. ואז נראה שהוא נזכר בסיבה בה התפצלתם, והוא מתנתק מאלכסנדרה. ''ואולי עדיף אם היית מתה. למה חזרת? אני לא אבגוד בקיסר שלי ובארץ שלי''.
אביעד
כשהאלמתים רואים שהם בחיסרון מספרי הם מפנים עורף ונמלטים, לא לפני שכדורי הספינה פירקו כמה אלמתים (לא שזה משפיע עליהם) ופגעו בספינה. רק ספינה אחת בצי הקטן אותו הבאת איתך, ''טורמנטה'', מהירה מספיק להשיג את הפיראטים.
 
ח'אן
Out
יש לי הרגשה שאני ממש עומד להתחרט על זה אבל...
In
סינדר מביטה בביצה, עד כמה שהיא הייתה שמחה לקחת אותה איתה היא לא מוכנה לגזול ממנה את אמא הביצה, לכן.
סינדר נשענת על פתח המערה באופן גלוי, ממתינה לאם שתחזור, היא מקווה להתעמת איתה ולכבול אותה, במידה ותצליח תיקח את הביצה איתה, במידה ולא... היא מקווה שיצליח להתעתק מכאן לפני שהיא תאכל בחיים.
 
אלישע
כעבור כשעתיים, הדרקונית חוזרת. היא בגודל סוס בערך, ועדיין משק כנפיה מפחיד את סינדר וממלא אותה הערצה בו זמנית. היא מביטה בפולשת בעיניים בעלות גוון לא ברור - מערבולת של אדום, כתום וצהוב שנעה כל הזמן, אש פנימית יוקדת.
לכי מהביצה שלי ברגע זה או שאצלה אותך, פולשת, היא אומרת לסינדר בטלפתיה. יריות קודם, שאלות אחר כך.
 
ח'אן
Out
סינדר לא ליד הביצה (שאני מניח שיחסית עמוק במערה) אילה נשענת על הכניסה כך שהיא נראת מבחוץ, אפשר לראות בבירור שהיא מחכה לה.
In
סינדר בוהה בדרקנית בהערצה גלויה, הקשקשים האדומים הכנפיים רבות הכוח הטפרים והשניים מטילות האימה והעיניים המדהימות האילו... היא מתלתלת את ראשה ומתנערת מהמחשבה בהקיץ, היא שכחה לרגע את המצב.
"אני לא כאן בשביל לפגוע בביצה שלך, לא נגעתי בה לרעה. אני כאן בשביל לאתגר אותך" היא מעיפה מבט לעבר הביצה לרגע "והייתי מעדיפה לעשות את זה במקום אחר שיותר... בטוח" היא אומרת בחיוך אמיתי, ניכר במבטה שהפגיעה בביצה תהיה בבחינת טרגדיה עבורה.
 
אלישע
הביצה קשה כמו סלע. לא תצליחי לפגוע בה, בת אנוש, הדרקונית אומרת בגיחוך עצבני. לאתגר אותי? מי את חושבת שאת בדיוק, ילדה? הסתלקי מכאן או שאצלה אותך.
 
ח'אן
Out
קצת מוזר לי שאיום באש משומש במקום בו בני האדם חסינים לו...
In
סינדר מרימה את ידה ולשונות אש מרקדות על גופה בעוד עינייה בוערות באש יוקדת "שמי הוא סינדר נו הוטרו ואני כאן בשביל לכבול אותך, אני האש היא ידידתי מבטן אימי ולא תפגע בי לרעה" היא מביטה בה "ומה שמך? נהוג להחזיר טובה כאשר האחר מציג את עצמו"
 
אלישע
OUT
אז טפרים. לא חכם להתגרות בדרקון.

IN
מי את בכלל, ילדה? ולמה שלא אוכל אותך כאן ועכשיו?, הדרקונית אומרת בשילוב של כעס ולעג יהיר.
 
ח'אן
סינדר מחייכת והאש שוכחת ואומרת "כמו שאמרתי אני היא סינדר נו הוטרו, כושפת אש, סלחי לי על דיבורי החפוז אבל אני רוצה שתיקחי אותי ברצינות, באשר למדוע לא לטרוף אותי במקום בו אני עומדת... כפי שראית האש בדמי, ואם אני אוכיח שאני מסוגלת לעמוד מולך ולא להיהרג תוך שניות אחדות הרבה אש תציף את המערה וביצי דרקונים בוקעים כאשר הן מחוממות מספיק, על אף שאני בטוחה שאני בשליטה על האש אני מעדיפה להימנע מהאפשרות לתאונה... יש כאן בקרבת מקום משטח ישר יחסית שנוכל לישב בו את זה, אין לי שום רצון לפגוע בך או בביצה" סינדר מביטה בה ואז מהססת, היא לא ממש רוצה לקפוא על הדרקונית לשרת אותה, היא מעריצה דרקונים והיא מקווה לזכות בכבוד מצידה ולא בנשנאתה לכן היא אומרת "כפי שאמרתי אני רוצה לאתגר אותך, אם תנצחי... אני מניחה שזה כבר לא משנה, אם אני אנצח אני לא אכבול אותך אבל ארצה שתשקלי את האפשרות ליצור עימי הסכם, אין לך מה להפסיד מכך" סינדר מביטה בה "זה מקובל עליך?"
דיפלומטיה 14
 
חזרה
Top