• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

העידן ה-13 - היער המושחת <משחק מקוון> [נגמר]

"ביי אמא!" רייז מנפנף לדרואידית לשלום. המראה של המכוער הפתטי אולי מפריע לו קצת, אבל זה פשוט כי רייז יודע שהוא לא היה שורד אפילו עשרים דקות לבד ביער בלי הגנה. הוא בא לכאן כדי לעזור, לא כדי להתכרבל עם אמא ליד המדורה ולהקשיב לסיפורים שלה. את זה הוא יעשה אחר כך, מתישהו.

"למה פרא חשוב?" רייז מפנה את ראשו הקטן לסאוואלה, חושב על התשובה שלו קצת. "טוב, יש כאן א'רבה עצים. לא סתם, עצים חזקים. גדולים. יש גם כאלה שא'קליפה שלהם ממתכת או מאבן. או כאלה שמניבים אבני חן, או פירות קסומים." הוא מהנהן, כאילו כדי להסכים עם עצמו.
"יש כאן מלא קסם ביער. במיוחד בפנים." הוא אומר ומצביע בראשו אל עבר מרכז היער, היכן שהצמרות כל כך סמיכות שאין שום אור, ואי אפשר למצוא את הדרך שלך. "כנראה זה למה."
OUT
מצטער על התגובה המאוחרת. לצערי, אני פשוט חולה.
 
"יש כאן עצים שמביאים אבני חן והדרואידית אמרה שאין לה כסף לשלם לנו!?" סאוואלה נדהמת ונראה שהכעס שלה על אופן התנהלותה של הדרואידית עולה, "אין פלא שפרדאן מפחד ממנה אם היא רק שולטת על היער באיומים ולא מתגמלת את אלו העוזרים לה."
רגעים לאחר מכן היא מוסיפה שאלה: "איזה קסם? משהו נוסף לגבישים?"
 
"אוי סתמי." רייז מגלגל את עיניו, "האבני-חן האלה חשובות ליער. יש חיות שאוכלות אותן, יש חיות שחיות בהן, אלה לא סתם אבני-חן מלוכלכות."
"אמא תתן לך פרס אם תעזרי. אבל לא תבטיח פרס בשביל לקבל את העזרה שלך. היא רוצה שתעזרי לה מרצון, לא מתוך חמדנות דרקונית. זה לא שאכפת לה מכסף. בשבילה אלה סתם מתכות, רק אתם בעיר שלכם החלטתם שלמתכות הגרועות האלה יש ערך."
 
"אני לא מאמין שאני אומר את זה, אבל אני מסכים עם רייז." פרדאן מצטרף לשיחה, ורגנארוק נותן נהמה של הסכמה, "הדרואידית, עד כמה שאני רואה אותה כלא אמינה, יכולה לתת לך הרבה בתמורה לעזרה שלך. אם נעזור לה, את יכולה להיות בטוחה שהיא לא מנצלת אותך, אלא משתמשת ביכולות שלך על מנת לעזור לכמה שיותר. היא כלום אם לא נדיבה וחסרת תאבת בצע."
 
סאוואלה מתסכלת על פרדאן בהפתעה, לפני שנייה הוא אמר שהוא מפחד מהדרואידים ועכשיו הוא אומר שהיא נדיבה. אם כבר שלושה אנשים אומרים לה עזור לדרואידית אז: "טוב בסדר, אני אתן לזה עוד ניסיון אחד."
 
"רק כדי להבהיר, זה שאני לא אוהב את הדרואידית, וזה שהיא נדיבה, לא סותרים אחד את השני." פרדאן מסביר בסבלנות שלא אופיינית לו. "יש לה עוצמה והשפעה, אך היא לא משתמשת בהם עבור עצמה. אני לא מסוגל להבין או לקבל את זה. הטבע לא פועל בצורה כזו, המושג "נדיבות" לא קיים אצלו. הדבר הכי קרוב שיכול להיות היא מערכת סימביוטית, בו מישהו נוסף נהנה ממה שאתה כבר מילא עושה. אף אחד לא יוצא מדרכו על מנת להקל את חייו של האחר."
 
OUT
אגב: כתבתי את ההודעה על עליית רמה בשביל אחרי שתלכו לישון, אבל נראה לי שעדיף להודיע על כך עכשיו כדי שיהיה יותר זמן, ואכתוב את השאר אחרי שתסתיים השיחה (אם היא תמשיך).

בבוקר אתם יכולים לעלות לרמה 4 עם כל התוספות הרגילים, כולל להשתמש בגלגולי אייקונים קודמים אם תרצו, ולגלגל אייקונים שוב מחדש.
 
אתם מתעוררים אחרי לילה ארוך ומשביע. לכל אחד היה חלום טוב, למרות שקשה לזכור בדיוק מה בדיוק קרה בחלום, חוץ מתחושה כללית שהוא היה חלום טוב מאוד. רק את סופו של החלום זכור לכם.

שלושתכם ביחד ישבתם

על האדמה
על כסאות סביב שולחן
על גדם עץ ליד רגנארוק

כשהדיאבוליסטית בעצמה ישבה מולכם. בתוך החלום אתם לא הרגשתם שום פחד או אי-נוחות מכך, או אפילו מכירים בכך כמשהו יוצא-דופן. היא הראתה לכם מפה של האימפריה הדרקונית, עם גבולות קצת שונים מהרגיל.

המפה מראה את האימפריה מחולקת לשמונה אזורים, ובשלושה מהם כתובים השמות שלכם: פרדאן ביער הפרא, סאוואלה בסביבות הוריזון, ורייז ביער האפל. שמות של צבעים שונים ממלאים את שאר המפה, ולא קשה לנחש מהידע שלכם שאלה שמות של דרקונים. השם של הדיאבוליסטית מופיע בפינה צנועה בצפון מערב.

המפה מראה את האימפריה מחולקת לשמונה אזורים, ובשלושה מהם כתובים השמות שלכם: פרדאן ביער הפרא, סאוואלה בסביבות הוריזון, ורייז ביער האפל. השם של הדיאבוליסטית מופיע בפינה בצפון מערב, ועל חלק מהמפה אין שום ציונים של שמות.

בסוף החלום הדיאבוליסטית הבהירה לכם שהמקומות שעליהם כתובים השמות שלכם עתידים להיות בבעלותכם כיוון שתשתפו פעולה, ושעזרתה עומדת לרשותכם כאשר תבקשו אותה.

אתם מתעוררים עם יתר כח ועם זיכרון ברור וזהה (פחות או יותר) של החלום שעבר עליכם.

OUT
נראה לי שעכשיו הוא זמן טוב להתקדם.

אפשר לעלות לרמה 4 ולגלגל אייקונים. בנוסף לזה, אתם מקבלים נקודת יחס מיוחדת בחינם כאילו גלגלתם 6 עם הדיאבוליסטית לייצג את חוויית החלום.

המפה נערכה מהמפה הזאת.
 
META
הדרואידית- 2
הצלבן- 4
השלושה- 6 (שלילי)

עליתי דרגה, לקחתי את הכשרון של היבט גמל השלמה והעליתי את תכונות החוסן, הזריזות והחוכמה שלי ב1 כל אחת.
IN
רייז מפהק כשהוא קם. מופתע מעט מהתחושה שאופפת אותו, אבל לאחר כמה רגעים היא נעלמת בעצמה. לא משנה כמה טוב היה החלום שלו, המראה של היער חרוך, אפל ומעוות גורם לו לחזור למציאות העגומה.
"טוב." הוא אומר, "אמא הזמינה אותנו לדבר איתה, אם ת'ם רוצים. אבל אם לא, 'נחנו גם יכולים ללכת לדיאבוליסטית או לשלושה כדי להחטיף להם קצת. מה ת'ם אומרים?"
 
עליית רמה:
META
אייקונים:
דיאבוליסט (מורכב) - 5
ארכימג (מורכב) - 6
צלבן - 4
דיאבוליסט (מיוחד) - 6
תכונות: CON, DEX , INT
כשרון: Your familiar gains another ability - Scout
דפ"ד
OUT:
אופס, הייתי בטוח שניצלתי את כל הנקודות של היום הקודם כדי לקבל את המטה מהארכימג, אבל בדקתי וזה היה של היום לפני, אז עדיין יש לי נקודות שאני חייב לנצל אחת מהן (כי איתם אני מגיע ל-5):
צלבן (שלילי): 5
דיאבוליסט(מורכב): 6

אפשר לקבל בחלום חפץ קסום מהדיאבוליסטית (אם אפשר משהו שיחזק את הזימונים או אולי רק את הזימון/לחשים של הנתיב שלה)?

"עדיף שלא." סאוואלה ממלמלת באי נוחות למשמע הצעותיו של רייז, אך בכל זאת היא קמה, מתארגנת ומכינה את עצמה לתזוזה.
 
כשסאוואלה עוד הייתה בחלום, הדיאבוליסטית הרימה כתר מראשה ושמה אותו בידך.

"תשמרי על המתנה הזאת, סאוואלה. זו הייתה העטרה שלי עצמי. היא תעזור לך להיות מלכה ליצורים אחרים."

כשסאוואלה מתעוררת, היא מוצאת את העטרה על ראשה, והיא אכן מרגישה טיפה יותר בטוחה וכריזמטית. הקטע הזה של החלום מרגיש לה מוזר (לא למעט את שאר חלקי החלום) כי היא אף פעם לא שמעה על כך שהדיאבוליסטית חבשה כתר.

OUT
עטרת המשרת הלא מרוסן (הרפתקן)
(פעולה מהירה, טוען 11+)
יצור שלכל הפחות קצת כפוף לך (כגון על ידי זימון) מקבל +1 להתקפה ולנזק בתגרה. יכולות להיות השלכות אם אותו המשרת ייצא מריסונו לעיתים קרובות, אך זה לא שכיח מדי כיוון שעל פי רוב, למשרתים כאלה יש חיים קצרים.
 
הדרואידית היא במקומה הרגיל (למרות שרק רייז חש איפה "המקום הרגיל" אמור להיות). היא מוקפת בדרואידים שלה כרגיל, שנראים עייפים וקצת ממורמרים מהנחירות הרועשות של תאיס שעדיין ישן. היא נראית מהורהרת. בהרחק מה עומדת הגופה של הדרואידית המזויפת.

"שלום רייז, פרדאן, אלסאלור, סאוואלה," הדרואידית מברכת אתכם כשאתם מתקרבים. "חשבתי על מה שקרה לנו אתמול עם האישה שהתחזתה אליי. היא הוכשלה כשהיא עודדה אתכם להרוג את בני תאיס. היא הכירה אותי מספיק טוב להתחזות אליי, אז היא הייתה צריכה לדעת שלא הייתי רוצה את זה, לפחות לעצור ולראות מה אעשה, נכון? אולי מי שנותן לכוחות כאלה לשלוט עליו מאבד קצת את יכולתו להבין רחמים. טוב שנהיה מודעים לזה, לפחות."

"בכל מקרה, היינו ערים פה עם גופתה למשך כל הלילה בתקווה שזה ימשוך את הדרואידים שהיו תחת השפעתה, אבל עוד לא קיבלנו סימן חיים. איך עבר עליכם הלילה?"

OUT
אני מצפה שיהיה מספיק זמן כדי שפרדאן יוכל לעלות רמה לפני הקרב או הפעולה המכאנית הבאה, אז אפשר להמשיך עם זה כשעליית הרמה עוד לא הושלמה.
 
"ככל הלילות." אומר פרדאן. רגנארוק נוהם בשקט, מניח את ראשו על הדשא, צובר מספר דקות שינה יקרות נוספות. הוא גדל פעם נוספת, עצמות לבנות התחילו לבקוע ממפרקי גופו כלפי חוץ, מעניקים לו שכבת שריון קטנה מעבר לפרווה הקשיחה שלו. הניבים שלו גדלו גם כן, וכעת גדולים כמעט כמו זרוע אנושית.
 
חזרה
Top