• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

צילו של הצל -עץ משחק [5/5] (מהדורה 5, פנטזיה) - סיימנו!

רישו
ואשו מביט בה במבט שמבהיר לה שהיא בורה לחלוטין באשר לדרך בה מתנהלים שבטי הציידים. ''כל השבט צד ביחד, וכולם מקבלים לפי חלקם בציד וצורכיהם. גבר מקבל יותר מאישה, ואישה יותר מילד, ומבין הגברים צ'יף הציד מקבל את החלק הטוב ביותר. בכל מקרה'', הוא קם באנקה, ''אם אני לא מסוגל לסמוך על שותפתי למשימה החשובה ביותר בתולדות ערבות המערב שתרפא אותי פשוט כי אני השותף שלה ולוחם לצידה, אז אין על מה לדבר. להתראות'', הוא מסנן בזעם כבוש ומתחיל להתרחק בצליעה איטית, משאיר לרין הזדמנות לרפא אותו. וואף מצטרף אליו.
 
אומבר מחייך בתגובה לאמירה של המתנקש ושולח את ידו לעבר חרבו.
הפנטגרם שעל ידו פועם באנרגיה אפלה שמכסה את האוהל, ושואבת את חייו וכוחו של אומבר בעוד זה מכוון את חרבו לכיוון המתנקש, וזו נדלקת בלהבות רפאים אפורות.
"מי שלח אותך, יצור נאלח? ממילא אהרוג אותך. לפחות תוכל להסגיר את מי ששלח אותך למשימת ההתאבדות הזו, ולגרום לו לעקוב אחריך לקבר".
Out
להב המוות: [dice:1czol44]719891:0[/dice:1czol44]
הילת קור: [dice:1czol44]719891:1[/dice:1czol44]

אני לוקח כמובן את קסם אסור כי זה הכי מתאים לפלאף, ואשמח למאפיין מקצוע נוסף לבחירה שאינו חזק בלילה כי אני יכול לשבור את זה בקלות ואני יודע שאעשה את זה, גם אם לא בכוונה.
 
רישו
רין תופסת את ואשו באוזן ובמשיכה כואבת מונעת ממנו להתרחק "אתה קוראה לעצמך גבר אבל מתלונן כמו ילד?" היא שואלת בחריפות "אתה מבין שאני לא מעלימה את הפצעים שלך נכון? אני לוקחת אותם, והם כואבים" היא מדגישה בחריפות "ואתה מסתער כמו נער בקרב הראשון שלו, הייתה יכול להימנע מהרבה מהפצעים האילו, אני מלמדת אותך איך העולם האמיתי פועל ילדון" ניתן לראות שרין באמת כועסת "ואם זאת באמת המשימה החשובה ביותר בתולדות הערבה אתה מוכן לברוח ממנה רק בגלל שאני לא מוכנה לסבול את הפצעים שלך בחינם!?" היא זועמת ואוחזת בראשו בשתי ידיה "אני לא אקח ממך חוב הפעם הזו, א בתמורה אתה תרגיש לרגע איך אני מרגישה כאשר אני סוכבת את הפצעים שלך" הפצעים של ואשו נסגרים למחצה וחדשים מופיעחם על רין, אבל ההקלה לא מגיעה מייד, במכות זאת ברגע אחד נדחסת ההבנה על הכאב שרין עברה, והוא מבין ומרגיש שרין לא חסונה כמוהו ועמידה לכאב, לרגע הוא מרגיש את גופה כאילו היה שלו, את הדם הזולג והבשר הפצוע והוא מבין, שהיא לא נושאת את הפצעים בזכות כוח גופני עילה בעמצעות כוח הרצון שלה, וזה הרבה יותר כואב לה מאשר שזה כואב לו, הרבה יותר.
 
רישו
''ילדה בכיינית'', מסנן ואשו, אבל הכעס שלו מאבד טעם. הוא מבין שהתנהג בצורה לא מכובדת, לא בוגרת, ולא גברית. הם ממשיכים במסע בשתיקה. ואשו ניגש אל רין כעבור כמה דקות ארוכות של הליכה.
''אני מצטער''.
 
רישו
גם רין היא לא מבוגרת במיוחד.
אתם ממשיכים ללכת לכיוון מערב, או שיש משהו שאתם רוצים לעשות?

אומבר
איזה סוג של יכולת מקצוע היית רוצה לקבל? תגיד על מה חשבת ואגיד אם זה מתאים/צריך לאזן או משהו.
IN
החרב שלך זוהרת באור אפור, קריר, מת, והילה של אנרגיה אפלה מקיפה אותך. זה כיף, להיות ככה. אתה נהנה מהתחושה של הכח, של האפלה. אתה לא בטוח שיש סיבה לתת ליצור העלוב שמולך להמשיך לחיות.
"ד-דארה שלחה אותי," הוא מגמגם. "היא אמרה שאסור לתת לך להגיע אל יצירה. שזה יהרוס את הכל. היא לא אמרה יותר מ-מזה. א-אני לא יודע איך התעוררת, א-ני בד-רך כלל מ-מאוד ש-שקט, ו..." הוא מרים את ידיו, מפיל את הסכין לקרקע. "אתה יכול לשחרר אותי? אני יכול לספר לך דברים. שמע-מעתי את דארה מספר-רת שה-היא יודעת איפה מה שא-אתה מחפש..."
 
ביגורן
גורן - נראה לי שנוסיף לך 2 פצצות מכל סוג למאגר, נשמע הגיוני?
IN
ביאורן מכוון את הסיר שלו לעבר הרובוטים הנאבקים, אבל שוכח למקד את קרן האור - שדה הקרב מואר, אך אין השפעה נוספת.
"ל-דב-ר?" אומר בקול חורק הרובוט. "שת-יי-ם לא מד-בר. רק מב-צע פקוד-ות של א-דון מו-רט. פקו-דה של-י להש-מיד את ש-לוש."
כתוצאה של ה-8 שלך, והעובדה שהוא דיבר, אף פצצה לא נורית - אבל הרובוט מסתער קדימה, ברצף התקפות חדש. שתי פגיעות נוספות מופיעות על שריונו של גורן, והוא מתחיל להרגיש באמת פגוע. הרובוט הזה חזק בהרבה מכל דבר שנלחמתם נגדו. עד עכשיו.
 
רישו
OUT
רין קצת יותר בוגרת באופי מואשו. היא לא מבוגרת כל כך וכשהיא מדברת כמו זקנה זה נשמע מוזר, היא בסך הכל בת... 19? בכל מקרה ואשו הוא מתבגר הורמונלי, אל תצפו ממנו להיגיון או בגרות.

IN
כשהם מתקדמים ואשו דואג לשלוח את וואף מלפניהם, רץ מלפני המחנה, לרחרח ולהתריע מפני סכנות. בזמן ההליכה עולה בראשו של ואשו רעיון. הלהקה תמיד חזקה יותר מהזאב הבודד, ולהקה בת שלושה חברים היא קטנה מדי. אבל...
בערב, אחרי שאכלו ארוחה קטנה של קצת שורשים וארנבת צלויים על מדורת בישול, ואשו נעמד במקומו, רגליו מכווצות בדריכות. הוא נובח ומיילל אל הירח, קורא לכל הכלביים באזור להתאסף סביבו.

META
הרעיון - להקים להקה קבועה של כלביים שונים שילכו איתנו לכל מקום ויראו בואשו את האלפא שלהם, ככה שבמקום לזמן כל קרב כלביים חדשים תהיה לי להקה קבועה, אותה גם אוכל לשלוח לצוד, לסייר ולשמור. גם יהיה מגניב האינטראקציה עם הכלביים השונים - שועלים בטח יהיו ערמומיים, חלקלקים ומעצבנים, כלבים נאמנים טוטאלית עד כדי השפלה עצמית, וזאבים נאמנים אבל חופשיים ועצמאיים. גלגול:
[dice:2raxi]719915:0[/dice:2raxi]
 
out
מה קשור שהוא דיבר - אם הוא מדבר ככה זה אומר שאני תוקף. אני לא טורח לכתוב את המובן מאליו, וזה לא מובן מאליו.
בכל מקרה מכיוון שזה אמור להיות קרב קשה אני עובד יצירתי עם היכולות שלי.
וכן, עוד 4 פצצות למאגר זה טוב. וגם התחמושת לרובה תגדל באותו יחס? (ביאורן מייצר אותה בשביל גורן מהסיר כרגע בתחילת היום ובמנוחות - שונא את ההתחדשות המאגית. אם אין לגורן יכולת לייצר תחמושת שיתפוצץ מבחינתי.)
in
גורן מחליט לבצע משהו יצירתי - הוא נסוג לאחור, יורה פצצה נוספת על הרובוט - אבל זו לא פצצה רגילה - גורן אגר באחת מהפצצות שלו אנרגיה חשמלית, והוא יורה אותה לעבר הרובוט. אם הוא ייפגע, הוא ישותק לכמה רגעים. אם הוא יחטיא, החשמל יתפרץ ברדיוס של כמה מטרים טובים, ועדיין יציק לרובוט.
פצצה מחושמלת:
פגיעה: 12.
חשמל: 6.
פצצות: 3 רגילות, 1 נשמה.
כדורי רובה: 30 כדורים (3 צרורות).
 
אומבר צוחק ואומר "ספר את הכל, חלאה. ואת האמת, לא את השקרים שציוו עליך לומר", בעודו מקיז עם קצה חרבו מעט מדמו של המתנקש, נהנה להרגיש את החום ואנרגיית החיים שנספגים דרך החרב לתוך אומבר.
 
אומבר
"במערב," הוא מגמגם, "יש ערבות קסומות. מלאות בהמון אנרגית קסם. יש בהן דשא סגול, וחיות משונות, והכל קסום. דארה טוענת שבמקום הזה שוכנת יצירה. ושמעתי אותה אומרת שאתה לא האיום היחיד. שיש עוד אנשים שמחפשים את יצירה. שניים במזרח, שניים במערב. הם יוכלו לעזור לך למצוא אותה לדעתי." הלהבות האפורות חורכות את בטנו של המתנקש. "אתה יכול לשחרר אותי בבקשה? סיפרתי לך כל מה שאני יודע. דארה תעשה ככל שביכולתה שיצירה לא תשחרר, מסיבה כלשהי. היא טוענת שהכל תלוי בזה."

ביגורן
הפצצה, טעונה בחשמל מועט אך משמעותי, נורית על הרובוט. הוא מנסה להדוף אותה עם אחד מלהביו, אבל היא מתפוצצת, דוחפת לאחור את הרובוט וסודקת את הלהב. הזרם החשמלי משתק אותו לרגע, אבל הוא מתאושש - טיפה מאוחר מדי, שכן בינתיים גורן מספיק לעשות מהלך נוסף.
OUT
מהלך נוסף לגורן בזכות הרעיון של החשמל.
תוסיף עוד 10 קליעים לרובה.
תגיבו שניכם. כרגע הקרב די בתוך המבנה.

רישו
זאבים נאספים. כמה דקות אחרי שואשו קורא, כעשרה זאבים וכלביים שונים נאספים סביבו, מוכנים לפקודות של האדון שלהם.
אבל אז רין שמה לב למשהו לא בסדר.
היא מרגישה זאת מאוד ברור וחד.
הכלבים של ואשו - לא באמת רוצים בטובתכם. אלו שדים בתחפושת, שבאו לארוב לכם.
OUT
תשכחו מה-1 וה-20, תפרידו מידע פנים וחוץ משחקי.
 
רישו
רין מחבירה ונסוגה לאחור בעודה שולפת את החנית שלה "ברכותי גאון הצלחת לקרוא ל10 שדים שינסו להרוג אותנו" היא מכינה את החנית שלה, מעדיפה לתת לאידיוט שזימן אותם לקחת את החזית.
out
כל "שד" שיתקרב יחטוף חיתוך בפרצוף.
[dice:sn5]719920:0[/dice:sn5]
 
רישו
''שתקי אישה'', אומר ואשו, סוקר את הזאבים המקיפים אותם. הם בבירור בחיסרון, מכותרים כמו ביזון תלת-קרן מוקף בזאבים. ואז הוא נזכר במשהו חשוב מאוד שלמד אצל השאמאנים של שבטו, משהו שנמצא ממש מאחורי הגב שלהם - אש מבריחה שדים, במיוחד שדי צללים. הוא ממהר לרכון, לתפוס ענף בוער מהמדורה ולתקוע אותו בפניו של השד הקרוב ביותר, חורך אותו לאפר. ''עוד מישהו רוצה?'', הוא שואל, בתנוחת תקיפה עם אלה מוכנה. וואף עומד לצידו, דרוך להגן על האדון שלו.

META
לפיד:
[dice:1qfzfeq]719921:0[/dice:1qfzfeq]
וואף, אם מתקיפים את ואשו:
[dice:1qfzfeq]719921:1[/dice:1qfzfeq]
 
רישו
הזאבים נראים מבולבלים לאור זה שאדונם תוקף אותם, אבל מהר מאוד הם קולטים שהיה מדובר במלכודת. קראו להם בשביל לפגוע בהם.
האש בעיקר מכעיסה אותם.

ואשו
אתה מרגיש את וואף מדבר איתך טלפתית.
אדון, למה אתה מתקיף אותם? זה לא נחמד מצידך. הם כועסים. חושבים אדון בגד הם. זה לא היה נחמד מצידך.
 
ביגורן
רובוט=חשמל, קסם ומתכת
מים+מתכת=חלודה
מים+חשמל=קצר
רובוט שבנוי טוב=חומר שמבודד חוטי חשמל
חומר שמבודד חוטי חשמל=לעזעזל, מבוי סתום
מבוי סתום=כניסה סודית

נראה לי שהבנתי איפה מסתתר היוצר של כל הרובוטים האלה
ידעתי שקריאה של מגילות ישנות זה דבר יעיל!!!

ובחזרה לקרב
חומצה+חומר שמבודד חוטי חשמל=כלום
כלום+מים+חשמל=מים +חשמל=קצר

ביאורן מכין חומצה בסיר, ואז מתקדם בזהירות לכיוון הרובוט ושופך עליו את החומצה
חומצה[dice:d6ekx043]719925:0[/dice:d6ekx043]
לשפוך[dice:d6ekx043]719925:1[/dice:d6ekx043]
 
הרצה לאחור
רישו
רין מתמתחת בבוקר ומפעילה את החוזה שלה לסריקה ו... קופא בהלם, היא מזנקת תופסת את ואשו בצברון ומושכת אותו לאחור בעודה מוכנה לחסת כל זאב שהתקרב "אילו שדים" היא אומרת בעניים פעורות לרווחה ואז מסתכל את ואשו "תחזיק את החזית, אני אסיעה לך מאחור" ומניפה את חניתה לעבר הזאבים, מוכנה לקרב.
 
רישו
ואשו תולש את החנית מידיה.״אם הם היו רוצים לפגוע בנו הם היו קןרעים לנו את הגרון בשנתנו. תחשבי בהיגיון. ואל תעזי לפגוע בהם, ברור לך?״, הוא חותך נתח מהקפיברה שהזאבים צדו בלילה בעזרת סכין הצור שלו, ומתחיל לצלות אותה על הגחלים. ״יודעת מה, חוזה. את לא תפגעי בחברייך החדשים ללהקה ובתמורה תקבלי אומצת קפיברה צלויה ועסיסית״.
 
רישו
רין חוטפת את החנית שלה בחזרה מזנקת לאחור ואומרת "אני לא יודעת מה עובר עליך אבל אני לא הולכת לגמור כחטיף בונזו" רין מסחררת את החנית שלה ומפיקה ראש מחריד במטרה לנטרל את הזאבים, ואשו למרבה הצער נתפס בקוו האש... או בגל הקול עם רוצים לדייק
Out
[dice:4swcl]719933:0[/dice:4swcl] (קול)
חטיפת החנית בחזרה [dice:4swcl]719933:1[/dice:4swcl]
 
חזרה
Top