הושלם שדרוג תחזוקה לפורום
שדרגנו את הפורום לגרסה עדכנית של PHPBB. אם אתם נתקלים בבעיות, זה המקום לדווח: שדרוג תחזוקה לפורום - ספטמבר 2019
בנוסף אנו שוקלים בטווח הארוך יותר לשדרג את מערכת הפורומים למערכת מודרנית יותר ונשמח לשמוע את דעתכם. זה הנושא בו אנחנו מציגים אפשרויות שונות: אז EnWorld עדכנו את האתר שלהם

מפולת חמדנות (3.5) [דו"נ 44]

פורום המוקדש לדיונים על מבוכים ודרקונים מכל המהדורות כולל פאת'פיינדר. כאן תוכלו לפגוש את המומחים, לשאול שאלות, לפרסם תוכן שיצרתם, להתייעץ לגבי הנחייה, דמויות ועוד.
סמל אישי של משתמש
nav566
הודעות: 1046
הצטרף: 14 אפריל 2016, 14:41
תשובות: 7

מפולת חמדנות (3.5) [דו"נ 44]

שליחה על ידי nav566 » 28 אפריל 2019, 16:28

"מפולת חמדנות" הינו לחש שנוצר במטרה ללכוד גנבים. הוא נפוץ למדי בקרב אצילים שרוצים להגן על חדרי האוצר שלהם, וכן דרקונים שנהנים לצפות בגנבים נקברים תחת הדבר בו הם חושקים כל כך.


מפולת חמדנות
יצירה (בריאה)
דרגה: מכשף/אשף 4
הטלה: 1 שעה
רכיבים: ק, ת, ח
משך: עד לפריקה
מטרה: מטבע זהב יחיד
הצלה: זריזות לחצי
התנגדות לחשים: לא
מטיל הלחש מכשף מטבע כמטרת הלחש. לחש גילוי קסם יגלה שהמטבע קסום, ולחש ניתוח מקסם יגלה את סגולותיו. הפגת קסם, הסרת קללה והשפעות דומות יפרו את הקסם על המטבע. אם המטבע נוגע בעור חשוף או מוזז למרחק של יותר מ1.5 מ', הלחש נפרק והמלכודת מופעלת.
בעת שהלחש נפרק, מפולת של מטבעות (עותקים של המטבע המקורי) פוגעת בקוביה באורך 30 מ', כאשר המטבע משמש כמוקד הקוביה. כל יצור באיזור ההשפעה חוטף 1ק10/דרגת מטיל נזק מוחץ (מקסימום 10ק10). הצלת זריזות מצמצמת נזק בחצי. העותקים נעלמים כעבור 1ק4 דקות.
רכיב חומרי: אבקת זהב בשווי 100 מ"ז לפחות.
נערך לאחרונה על ידי nav566 ב 30 אפריל 2019, 15:23, נערך 2 פעמים בסך הכל.
"שאלתי את עצמי למה חתולים שותים ישר מהאסלה. אמי אמרה לי שזה בגלל שהמים שם קרים. עכשיו אני שואל את עצמי איך אמי ידעה זאת..."
- וודי אלן
סמל אישי של משתמש
Darki
הודעות: 335
הצטרף: 15 מרץ 2019, 14:13
מיקום: בעולם-המערכה-שעדיין-לא-המצאתי-לו-שם שלי
יצירת קשר:

מפולת חמדנות (3.5) [דו"נ 44]

שליחה על ידי Darki » 28 אפריל 2019, 16:39

מזכיר קצת את הסצנה בהארי פוטר,שם הם נלכדים מתחת להמון מטבעות.אחלה רעיון
סמל אישי של משתמש
העוג הברברי
הודעות: 12583
הצטרף: 04 ספטמבר 2011, 15:49
תשובות: 34
מיקום: כרמיאל, ישראל
יצירת קשר:

מפולת חמדנות (3.5) [דו"נ 44]

שליחה על ידי העוג הברברי » 28 אפריל 2019, 17:49

מסכים מאוד עם דארקי, נשמע רעיון ממש מהנה ללחש, ותמיד כיף לראות עוד תוכן מכאני פשוט אבל שמיש שאפשר להכניס לכול משחק בקלות, ח"ח :)

כהתחלה, אני מרגיש שהרקע והלחש עצמו לא לגמרי מסתדרים. במיוחד אם אתה לוקח את ההשראה מהארי פוטר. אם הלחש משמש כמלכודת, אני מאמין שהוא צריך לנסות לכלוא את האויב, או להאט אותו. אתה יכול ללכת לכיוון של היאבקות כמו לחש זרועות שחורות, או לחילופין Entangle, או פשוט האטה מסוימת. או, אם לא בא לך ללכת לכיוון הזה, הלחש כנראה צריך לסמן את הגנב בצורה מסוימת. אחרת, זה פשוט מלכודת שעושה נזק ולא באמת משרתת שום מטרה אחרת.

בנוסף, הנזק נראה לי די גבוה. ניסיתי להשוות ללחשים בדרגה הזו, ורובם עושים נזק בקוביות יותר נמוכות. אני מניח שכלחש מלכודת זה לא בעיה, אבל כמו שאמרתי לפני אני מאמין שהעובדה שזה רק לחש נזק זה פספוס. הייתי מוותר על חלק מהנזק בשביל השפעה, או לפחות מוריד ל-ק8 פשוט מזה שאני לא מוצא אף לחש אחר שעושה כול כך הרבה נזק.

הערה נוספת על הנזק היא העובדה שהמקסימום נזק מגיע ממש מהר אחרי שאתה משיג את הלחש. דמויות יקבלו את הלחש הזה בדרגה 7 (אשף) או 8 (מכשף) ותוך 2 או 3 דרגות הם יגיעו למקסימום הנזק עם הלחש. לדעתי כדאי לשנות את זה. או להעלות את המקסימום ל-12 או 15 קוביות, או לשנות במעט את איך שהנזק מחושב כדי שדמויות לא יגיעו למקסימום כזה מהר.

הערות נוספות קטנות: המטבע הוא המטרה של הלחש, ולכן הוא לא צריך להופיע גם כמוקד. כמו שבלחש Bless Water אין לך ברכיבים "מוקד- מים". וכאמור, המטבע הוא המטרה, לא ההשפעה.
הצלות זריזות זה מושג ממהדורה 5, ב-3.5 זה הצלות תגובה.
לא כתבת טווח ללחש, כאשר הטווח צריך להיות ככול הנראה מגע באמת.
זו כבר העדפה אישית שלי, אבל אני פחות אוהב לשים לחשים שהם "אינסופיים עד הפעלה". אני מעדיף לשים משך של "שנה או עד פריקה" או אפילו "שנה/דרגה עד פריקה" מאשר אינסופי.
לסיום, הייתי מוסיף את הלחש גם לכוהן. אני יכול לראות את הלחש הזה פשוט משמש כוהן שרוצה להגן על המקדש שלו מגנבים בדיוק באותה מידה (ואולי אף טיפה יותר) מאשף שרק רוצה להגן על האוצר האישי שלו.
הסקייפ שלי: or_ben_abu_gsb
ניצחון! ועוד ניצחון!
yds
הודעות: 3116
הצטרף: 30 מאי 2014, 12:43
תשובות: 4
מיקום: אי שם, לפני הרבה שנים, בגלקסיה רחוקה רחוקה...

מפולת חמדנות (3.5) [דו"נ 44]

שליחה על ידי yds » 30 אפריל 2019, 13:18

עוג-לדעתי כן כדאי לתת אופציה של משך ''אינסופי'' ללחשים, ולו רק מהסיבה שגם למקדשים עתיקים מגיעות מלכודות קסומות, אבל זו יותר דעה אישית

נאב-יופי של לחש, אבל כמו שנאמר מעלי הייתי מציע להוסיף איזה דיבאף.

כמו כן, חשוב לציין שהעותקים הם חסרי ערך ממשי, אחרת בטוח יהיה איזה שחקן שימצא דרך לנצל את זה.
זה קצת כמו בבדיחה ההיא שהCIA השקיעו המון שעות עבודה וכסף ביצירת תוכנת תרגום מודיעינית מרוסית לאנגלית ובחזרה, והחליטו לבדוק אותה.
הם הכניסו לתוכנה את המשפט:
The Spirit is willing but the Flesh is weak
ותרגמו את זה לרוסית ואז בחזרה לאנגלית. יצא להם:
The Vodka is good but the Meat is rotten
זהב!!!
סמל אישי של משתמש
tkhag1
הודעות: 3623
הצטרף: 23 ינואר 2016, 18:33
תשובות: 1

מפולת חמדנות (3.5) [דו"נ 44]

שליחה על ידי tkhag1 » 30 אפריל 2019, 15:11

רעיון נחמד אבל לדעתי אתה צריך לתת משל של יום/דרגה או להגביל את מספר המפולות שאפשר להחזיק בו זמנית, לחילופין אפשר לדרוש מחיר כל שהוא בשביל ליצור את המלכודת באופן קבוע.
אחרת אתה יכול לחסל את הטרסאק עם שקיק מטבעות
ישבתי חצי שעה מול המסך בניסיון לחשוב על משהו חכם ומתוחכם, ואז הבנתי שאין לי שום דבר מעניין להגיד.
א.ש.
סמל אישי של משתמש
nav566
הודעות: 1046
הצטרף: 14 אפריל 2016, 14:41
תשובות: 7

מפולת חמדנות (3.5) [דו"נ 44]

שליחה על ידי nav566 » 30 אפריל 2019, 15:22

טוב. עשיתי תיקון שגיאות והוספתי רכיב חומרי יקר, כדי להימנע מניצול יתר. הורדתי גם את האפשרות להזיז את המטבע, כדי למנוע שימוש קרבי. הדבר הזה נועד כמלכודת, לכן נתתי לעצמי לחרוג טיפה מקוביות הפגיעה הרגילות.
"שאלתי את עצמי למה חתולים שותים ישר מהאסלה. אמי אמרה לי שזה בגלל שהמים שם קרים. עכשיו אני שואל את עצמי איך אמי ידעה זאת..."
- וודי אלן
סמל אישי של משתמש
אביעד
הודעות: 2774
הצטרף: 02 מרץ 2014, 11:21
תשובות: 43

מפולת חמדנות (3.5) [דו"נ 44]

שליחה על ידי אביעד » 30 אפריל 2019, 15:32

עדיף אם כבר להפוך מאה מטבעות זהב למטרה, והם מושמדים בפיצוץ. אפשר כמובן להפיג את הלחש ואז המטבעות שלך.

תגובה מהירה


שאלת אימות זו היא אמצעי למניעת שליחה אוטומטית של טפסים על ידי בוטים.
   
שלח תגובה