• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שער הצלמוות - עץ משחק (4/4) [מו''ד 4]

ספלאג נשאר מאחור, לא יודע מה לעשות עם עצמו, ומעדיף שתישארו, אבל אתם לא מקשיבים לתחינות שלו. תאליסרה מרגישה את אנרגית המוות שמחלחלת פה בכל פינה, ואם תישארו במצודה יותר מדי היא עלולה בהחלט לגרום לכם נזק. אתם פותחים את הדלתות התקועות במאמץ מסוים, ומאחוריהן יושב האביר האל מת, בגוף שלדי, מעל ארון קבורה ישן וסגור. "אז, מה אתם רוצים? לפתות את השער? אז נהרוג אתכם. לחסום אותו? אין לכם סיכוי. תאמינו לי שניסיתי." העיניים שלו נדלקות באור אדום. "ומי זה הגובלין הזה שמתגנב לו מאחור? למה אתה לא נכנס?" וספלאג מתכווץ בפחד במקום בו עמד מההתחלה.
"מה אתה רוצה מהחיים שלי אלף אפל מופרע?" השומר דוחף את אפולו כשהוא משגר את חזיז הברק, גורם לו להחטיא, ולמפיל ציפור אחרת לרצפה." "אם אתה נבהל מציפורים אתה לא יכול לטפל בהולו, מה אתה חושב לעצמך משוגע?"
 
עיר
out
זה היה רעם לא ברק
in
אבל שהיה אפולו מצביעה לכיוון הציפור המוזרה "האחת הזו שונה, כאילו משהו בה כבר מת" אפולו נוקש בעצבעו ומשלך בה רעם נוסף "ולהבא אני מבקש ממך לא להזיז אותי בזמן שאני מטיל לחש, זה מסוכן" הוא לא אומר את זה בטון מאיים, אבל בהחלט בטון עצבני "זה גרוע יתר מלהזיז מישהו בזמן שהוא יורה".
mate
מהלך סופה כנגד הציפור, 23 נגד קשיחות, 16 נזק רעם.
 
ראליין אומר לאל-מת "שלום לך. האם תוכל להציג את עצמך, ואת מה שקורה בכל המצודה הזאת בבקשה?", כל זאת בנועם, אבל הוא דרוך לשלוף את נשקו בכל שנייה, והוא בוחן את כל החדר, מחפש אחרי סכנות.
Meta
תפיסה: 12+11=23
 
"רודורוף קגאן. זה שמי. אבל מן הנימוס הוא להציג את עצמך לפני כן, לא?" לאחר שראליין מציג את עצמו, הוא ממשיך "במצודה הזו ניסינו לחסום את השער לצלמוות, אבל זה בלתי אפשרי - הוא ישאב ממך את דעתך ויגרום לך להרוג את כולם, אם תישאר יותר מדי זמן בפנים. כשפיקדתי על המצודה זה מה שקרה לי, עד שהם הצליחו להדוף אותי אותי לכאן ולכלוא אותי, וכך מתתי. אם תישארו יותר מדי זמן גם אתם תהפכו לעבדים עד מותכם לטירוף שהשער מפיץ"
ראליין מבחין שהתקפרה מתפוררת בכמה מקומות, אבל לא יותר מזה, ולא סביר שהיא תתמוטט. ככל הנראה אם תכה שם יפול זרזיף של עפר.
"אה, הציפור הזו... אז למה אתה מקרב אותה לכאן?! אתה רוצה שהיא תהרוג אותנו?! תן לה לעוף לדרכה בלי להפריע!" הוא אומר, כשהציפור וכל להק העורבים נוחת ומתחיל לנקר את אפולו אחרי שהפיל עוד עורב.
meta
נקירות נגד אפולו. פגיעה אוטומטית. 6 נזק.
out
רעם או ברק - הכל אותו דבר, ולמי שיש עמידות לזה יש בדרך כלל גם עמידות לזה.
 
"אם יש לך מספיק זמן ואת הידע והחומרים אז אפשר לחתום אותו, הבעיה העיקרית היא הזמן - כל יצור חי שנכנס לפה יאבד את השפיות שלו בסופו של דבר ואז ימות. כל עוד השער לא ייפתח ניתן להתמודד עם המפלצות המעטות שיוצאות ממנו בקלות, והן לא יצליחו לגרום יותר מדי נזק. הבעיה היא שעכשיו מנסים לפתוח אותו.
 
"אחרי שהראשונים מתו האחרונים ברחו ולא חזרו, ואף אחד לא ניסה יותר להמשיך במשימה. אתם באמת רוצים לסגור את השער?" הוא שואל, דבר שמחזיר ניצוץ (אדום כזה) של תקווה לעיניו
 
"אפשר לדבר איתי בהיגיון. מי שהשער פוגע בו מאבד את החשיבה הצלולה שלו. למרות שאני לא יודע אם השער הופך אנשים למטורפים או שפשוט רק אלה שמשוגעים מההתחלה באים לכאן. נראה לי ששניהם ביחד, באיזה מינון. אז אתם רוצים לסגור את השער הזה, או לברוח מכאן מהר, אחרי מה שגיליתי לכם? לא שזה יעזור לכם אם הוא ייפרץ, המחסום שלו כבר מתפורר ואני תקוע כאן בלי אפשרות לעבור לסול סוסייטי, ואם השער הזה נפתח אני אהפוך להולו ואשמיד את העיירה, כמו כן אם אני אשאר פה עוד יותר מדי זמן בלי להישלח לסול סוסייטי. הייתי אומר שיש לי עוד כמה שבועות טובים עד שאני הופך להולו, אבל אני באמת לא יודע."
 
"קיים טקס שאמור לסגור את השער, והוא מפוצל ומוחבא עמוק יותר במצודה, בקבר הדרקון שמצפון לעיירה, ובמעגלי הדרקון שמסביב לעיירה. הענין הוא, שלטקס הזה אורך וקושי בלתי נתפסים כמעט, ודעתם של כל האנשים תיטרף עליהם בזמן ביצוע הטקס, שגובה מאמץ מחשבתי אדיר. אני זוכר חלק מהטקס: באמצע הטקס צריך לשרטט מעגל מדם של שדים מסביב לשער, במישור החומרי ובצלמוות - אבל הכניסה לצלמוות דרך המעגל מסוכנת, ועדיף ליצור שער חודרני ולהיכנס דרכו. רוב הטקס הוא עניין לקוסמים, אני הייתי פה רק כדי לשמור עליהם. או, והם התעקשו שלמוטט על השער את המצודה זה רעיון מסוכן שעלול לפתוח אותו איכשהו, ולא יחסום אותו באמת."
 
מצודה
"זה נשמע נורא מסובך," אומרת אלי, "אבל לא בעייתי מדי. הורגים שד, מציירים איתו מעגל, פותחים שער למקום אחר ומציירים מעגל דומה גם שם, עושים קצת טקסים משונים וזהו. חשבתי שצריך להקריב את החבר הכי טוב שלך או משהו כזה. ככה... זה סתם משעמם. לא במובן רע, כמובן."
 
עיר
אפולו נע אחורה ונוקש באצבעו, משלח אש שחורה סגולה לעבר העורבים, ואז מסחרר את ידו בתנועה סיבובית, גורם למערבולת להיווצר במרכז הנחיל.
Mate
תנועה: פסיעה לE12
משנית: אש אפלה כנגד הציפורים, 19 נגד תגובה, בפגיעה מעניק יתרון קרבי עד סוף התור הבא שלי ולא יכול להינות מהסתרה.
רגילה: מערבולת נקודת מוצא D9. תוצאה 21 נגד קשיחות (מתקפה אזורית, יתרון קרבי לא מחושב) בפגיעה 13 נזק ונופלים שרועים.
משאבים
נק"פ 32/26
נק"פ זמני: 0
משב מרען: לא נוצל.
פרצי ריפוי: 8/8
ערך פרץ: 8
נקודות פעולה: 1
התקלות: מערבולת ( נוצל), אש אפלה או ענן חשכה (נוצל), רוח הכושף (לא נוצל)
יומי: סופה מייללת (לא נוצל)
 
"לברוח, או לסיים את הסגירה מהר ואז לא צריך לברוח. אם היתה לנו דרך לשרוד את השיגעון של השער אתם חושבים שהיינו גומרים ככה?" הוא מצביע על עצמו. "והטקס הזה בכלל לא משעמם, לחזור מהצלמוות אפילו יותר קשה מלהגיע אליו, כי שם שורצים הולואים שיהרגו אותך כשתיכנס."
אפולו מצליח לסמן את העורב הגדול באש הפיות, ואז משחרר את הסופה על הלהק. הלהק מתקשה לעוף בתוך הסופה, נאלץ לנחות, או ליפול על הרצפה. העורב הגדול מצליח לעומת זאת להישאר בסופה, ותוקף את אפולו, מנקר אותו ביד ימין.
meta
התקפות נגד אפולו
נקירה - 14 נגד דרג"ש. בפגיעה 8 נזק, ונזק מוות מתמשך 3 (הצלה לסיום).
 
חזרה
Top